Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą..Bet kaip Morta tiksliai viską surašė - nieko protingo ten nėra.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
As nesuprantu, kaip jus randat is niekur daryti problema??? KM prospektu vazineju keliskart per diena, jokiu problemu niekad nekyla greitis 60-70 ir viskas labai puiku.. Na, suprantu, kad reikejo atitvert ir padaryt greitejimo juosta nuo Mickeviciaus ir Maironio g., bet ne tiek, su isukimu niekad nebudavo problemu, tik truputeli luktelt reikedavo.. Del Nemuno krantines tai sutinku, kad bus galima kalbeti apie kazkokia pesciuju zona tik tada, kai bus imerkti milijonai i Nemuno ir krantines tvarkyma..
Comment
-
Karaliaus Mindaugo krantinės atsigavimas turėtų prasidėti nuo tada, kai pradės dirbti tie naujieji sporto rūmai ir tuo pačiu (kas labai svarbu), visa infrastruktūra, pritaikyta ne tik atvykstantiems į renginius toje arenoje, bet ir kasdieniam, rekreaciniam Kauno m. piliečių poilsiui. Iš tiesų net nežinau ar Saloje bus išvystyta tokia infrastruktūra.
Kai atgis Sala tada natūraliai kils klausimas ką daryti su mirusia KM (viršutinio lygmens) krantine. Čia variantų gali būti ne vienas: pradedant tik pėstiesiems suformuota konsolinė alėja, baigiant konsoliniais olandiško ar daniško tipo pajūrio (ar paežerio) užstatymais modernia architektūra. Krantinės funkcija gali būti mišri, gali būti ir vienalypė. Viskas priklausys nuo idėjų.
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDabartinis KM modelis 4x2 neveikia, nes 1 juosta skirta parkavimui, 2 juosta manevravimui i/is parkavimo, 3 juosta vaziavimui, 4 juosta apsisukimui. Realiai is 4 juostu tik viena (trečia) tinka eismui ir tai tik vasara. Ziema, kai parkuoja 2 juostoje ir 3 skirta manevravimams, nelieka nei vienos (is aštuonių) juostu normaliam eismui. Tas pats butu ir LA jei ten leisti ivaziuoti automobiliams, nebutu vietos nei zmonem, nei automobiliams.
Ir pabaigai: kol nebus realiai įgyvendinamų naujų idėjų ar koncepsijų, kaip atgaivinti Laisvės Alėją, tol ji ir toliau išliks tokia pati, kokia yra dabar: labai specifinė, leisgyvė “kaunietiška” gatvė. Nedaug ką padės net sutvarkytas naujai grindinys, gazonai. Tai tik pagalbinę funkciją atliekantys veiksniai; pagrindinis - yra esamų pastatų/kvartalų panaudojimo naujai/pritaikymo konceptualumas. Jei trumpai, tai Laisvės Alėja puikiai atspindi šiandieninio Kaune gyvenančio piliečio poreikius (mentalinius, moralininius, dvasinius, kultūrinius, materialinius ir dar eilę kitokių –ius); nes tai REPREZENTACINĖS Kauno m. gatvė, kuri reprezentuoja, o gal tiksliau atspindi iš esmės viską, kas vyksta/yra Kaune. Taip, kad mielieji kauniečiai darykite išvadas . LA dar gelbsti po truputį vis labiau atgyjantis apgriūvęs senamiestukas (bet ir čia problemų ne vienai šiukliavežei išvežti).
Atvažiavus iš toli ir perėjus LA susidaro gana tikslus apytikris vaizdas, koks yra BENDRAS kultūrinis Kauno veidas.
Comment
-
Ir dar: ar pastebėjo mieli kauniečiai Kęstučio g. pradžioje esančia berods piceriją (“arena”?). Vakarais ten pilna (tikriausiai) žmonių, nes vyksta įvairūs renginiai, koncertai. Ir dar vienas labai svarbus aspektas: prie šios kavinės labai patogu privažiuoti, parkuotis ir niekur nereikia toli eiti. O tai puikiai atitinka šiadieninio miestiečio poreikius. Iš esmės ir “miesto sodą” daro patraukliu šis patogaus privažiavimo/parkavimo aspektas (ypač vakarais).
Tai vienas iš argumentų, kodėl GALĖTŲ būti LA vienpusis auto judėjimas ir autoparkavimas, nes tai viena iš priežąsčių, kurios atitinka ir atspindi šiandienos MOBILAUS piliečio poreikius.
Ir dar: niekas neatkreipia dėmesio, kad jei BŪTŲ suformuotas Laisvės Alėjoje automobilių vienpusis judėjimas, tai šį judėjimą, ar šio judėjimo laiką galima stipriai reglamentuoti: pvz.: dieną (kai didžiausias pėsčiųjų srautas) drausti auto judėjimą; autojudėjimą atidaryti tik vakare. Žodžiu transporto valdymo schemų yra tikrai daug ir įvairių. Ir nuo to tikrai tik išloštų Miestas.Paskutinis taisė deep house; 2010.03.02, 11:54.
Comment
-
Parašė deep house Rodyti pranešimą...Kas liečia KM automobilių judėjimo intensyvumą, tai tamsta Mørtã, švelniai tariant viską suhiperbolizavo...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSesk uz vairo ir pravažiuok greičiu 70 kmh nuo Birštono iki Akropolio ir atgal, nenaudojant trečios juostos. Po to ateik čia, pratesime diskusija.
Ir dar: o kas tamstai liepia važiuoti 70km/h greičiu? tai tik leistinas didžiausias greitis šioje vietoje. Juk galima važiuoti kaip ir visur mieste - iki 50km/h. Kaip matote, pasirinkimas yra.
Comment
-
Parašė deep house Rodyti pranešimąštai tokie "kaunietiški" argumentai :-) (beja, nelabai ir suprantu, ką tamsta turite omenyje).
Ir dar: o kas tamstai liepia važiuoti 70km/h greičiu? tai tik leistinas didžiausias greitis šioje vietoje. Juk galima važiuoti kaip ir visur mieste - iki 50km/h. Kaip matote, pasirinkimas yra.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė deep house Rodyti pranešimąAtvažiavus iš toli ir perėjus LA susidaro gana tikslus apytikris vaizdas, koks yra BENDRAS kultūrinis Kauno veidas.
Tai vienas iš argumentų, kodėl GALĖTŲ būti LA vienpusis auto judėjimas ir autoparkavimas, nes tai viena iš priežąsčių, kurios atitinka ir atspindi šiandienos MOBILAUS piliečio poreikius.
link miesto centrų išlaisvinimo nuo automobilių eismo, pirmenybę teikiant visuomeniniam transportui ir (norite -- tikėkite, norite -- ne) pėsčiųjų zonoms. Tie šiandienos Lietuvos mobilių piliečių poreikiai -- tai šiek tiek prakutusio ir savo pirmąjį lizinginį automobiliuką apturėjusio "aukštesniosios vidutinės grandies" atstovo poreikis jį visur tampytis (panašiai kaip vaikas naują žaislą nakčiai nešasi į lovą) ir kuo rečiau iš jo išlipti. Bet, atėjus brandai ir atsidžiaugus iki soties, kyla ir šiek tiek kitokių poreikių, negu urbanizuoti kiekvieną kampelį pagal McDrive pavyzdį.
Comment
-
Parašė deep house Rodyti pranešimąIr dar: ar pastebėjo mieli kauniečiai Kęstučio g. pradžioje esančia berods piceriją (“arena”?). Vakarais ten pilna (tikriausiai) žmonių, nes vyksta įvairūs renginiai, koncertai. Ir dar vienas labai svarbus aspektas: prie šios kavinės labai patogu privažiuoti, parkuotis ir niekur nereikia toli eiti. O tai puikiai atitinka šiadieninio miestiečio poreikius. Iš esmės ir “miesto sodą” daro patraukliu šis patogaus privažiavimo/parkavimo aspektas (ypač vakarais).
Tai vienas iš argumentų, kodėl GALĖTŲ būti LA vienpusis auto judėjimas ir autoparkavimas, nes tai viena iš priežąsčių, kurios atitinka ir atspindi šiandienos MOBILAUS piliečio poreikius.
Ir dar: niekas neatkreipia dėmesio, kad jei BŪTŲ suformuotas Laisvės Alėjoje automobilių vienpusis judėjimas, tai šį judėjimą, ar šio judėjimo laiką galima stipriai reglamentuoti: pvz.: dieną (kai didžiausias pėsčiųjų srautas) drausti auto judėjimą; autojudėjimą atidaryti tik vakare. Žodžiu transporto valdymo schemų yra tikrai daug ir įvairių. Ir nuo to tikrai tik išloštų Miestas.
Comment
-
Parašė deep house Rodyti pranešimą...Ir dar: o kas tamstai liepia važiuoti 70km/h greičiu? tai tik leistinas didžiausias greitis šioje vietoje. Juk galima važiuoti kaip ir visur mieste - iki 50km/h. Kaip matote, pasirinkimas yra.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Na tikriausiai daugelis turedami galvoje automobiliu judejima LA, turi galvoje, kad jis vyktu tik po kokios 19h. Kiek tu masinu ten butu, kad jus trukdytu ie smirdintu?Be to, juk eismas vyktu 2 juostom, pestiesiams vietos butu sociai.. Tiek Donelaicio, tiek Kestucio gatves ne darbo metu yra pustustes, o cia net VT nevazinetu.. Kaip pavyzdi galeciau pateikti senamiescio kavinuke "Pas Stenley". Zmoniu tiek daug, kad Dauksos g. masina pasistatyt mazai sansu, o vidu nuejus didele tikimybe negauti kur atsisest.. Priezastis: jauki, bet visai nebrangi aplinka, ilgas darbo laikas( dirba, kol iseina paskutinis klientas, nors vienasyk puse 6 jau dave suprast, kad reiketu jau baiginet..Stebuklu po rekonstukcijos tiketis nereikia, bet atsigavimas, kad ir nedidelis tai tikrai..
Comment
-
Taigi sutrumpintai išversiu vieno amerikiečio urbanisto Dom Nozzi pasvaičiojimus apie tinkamas pasivaikščiojimui (walkable) gatves,
kai kur su savo komentarais ir LA vertinimu. Taigi ko reikia, kad gatvė būtų patraukli pėstiesiems:
1. Pačių pėsčiųjų. Niekas taip netraukia žmonių kaip malonus džiugių žmogeliukų šurmulys. LA čia +/-, kartais ten gausu žmonių, bet kartais (ko gero dažniau) nelabai.
2. Pačioje gatvėje ir artimiausiuose kvartaluose turi būti didelė koncentracija vietinių gyventojų arba gatvė turi jungti 2 netoli esančius (3-5 kvartalų atstumu) traukos taškus. Gyventojų LA ir aplink ją šiek tiek yra, bet nelabai daug. Vienas traukos taškas (Akropolis) jau yra, reikia jų daugiau.
3. "Žmogiško" mastelio užstatymas, mažoji architektūra. Pvz. užstatymas 2-5 aukštai, žibintų stulpai ne daugiau 6-9m ir t.t. ir pan. LA užstatymas per daug padrikas, gatvė plati, todėl 2a. pastatai nepakankamai uždaro erdvę, reiktų didinti aukštingumą (kas iš lėto ir daroma). Apšvietimas panašus į aerodromo tako. Mažoji architektūra buvo gana vykusi, bet viskas apleista, nutriušę.
4. Aktyvi ir įvairi mažmeninė prekyba. Na čia vištos ir kiaušinio problema - nėra žmonių nėra prekybos, nėra prekybos, nėra ir žmonių.
5. Ramus eismas. Tam, kad sėkmingai egzistuotu gyvenamoji ir prekybinė funkcija, o pėstieji jaustųsi saugūs beveik visada reikalingas neintensyvus transporto eismas. Ne daugiau 2-3 eismo juostų, eismo juostos 3m, eismo greitis ribojamas įvairiomis priemonėmis. Amerikos miestų pavyzdys parodė, kad esant nepakankamam vietinių gyventojų skaičiui ir nesant kultūrinio polinkio
daug vaikščioti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu grynai pėsčiųjų zonos neišsilaikė ir jose vėl buvo leistas eismas.
6. 24h aktyvumas. Gatvės kuriose veiksmas vyksta 24h per parą yra ir įdomesnės, ir saugesnės. Šis tikslas pasiekiamas didinant vietinių gyventojų skaičių ir skatinant pastatų daugiafunkciškumą.
7. Apsauga nuo orų poveikio. Reikalingas apželdinimas, stoginės, markizės ir pan. apsaugai nuo lietaus ir saulės. Tokios mažosios architektūros LA stinga. LA gana nedėkingai orientuota rytų - vakarų kryptimi. Įdomu stebėti, kaip vasarą dauguma žmonių vaikšto pietinėje LA pusėje slėpdamiesi nuo saulės, o šaltuoju metų laiku saulėtomis dienomis šiaurinėje pusėje. Vasaros vakarais pėstieji slepiasi nuo įkyrios vakarų saulės eidami po medžiais.
8. Platūs šaligatviai. Priklausomai nuo žmonių srauto plotis 2,5-6m. Per daug platūs šaligatviai lygiai taip pat nepageidautini kaip ir per siauri, nes nelieka aktyvios, gyvos erdvės, šurmulio jausmo (žr. 1 punktą). Būtent dėl to LA kartais labiau primena dykrą, o ne centrinę miesto gatvę.
9. "Aktyvūs" pastatų fasadai. Langai, durys, vitrinos - viskas turi atsiverti tiesiai į gatvę. A.A. "Merkurijus" buvo nedėkingas savo atitraukimu nuo pagrindinio žmonių srauto ir savo aklinu, negyvu fasadu. Gerai, kad LA tokių pastatų nedaug.
10. Artumas. Atstumai tarp žmonių traukos taškų turėtų būti nedideli, iki puskilometrio. Galima didžiuotis "ilgiausia pėsčiųjų gatve" pasaulyje, bet realios naudos iš to jokios.
11. Maži kvartalų ilgiai - iki 150m, geriau 60-90m. Natūraliai mažina eismo greitį, trumpina vaikščiojimo atstumus.
12. Dominantės gatvės galuose. Deklaruoja bendruomenės vertybes, uždaro erdvę. Soboras yra gerai, labai reikėtų normalaus pastato kitame LA gale.
13. Neleistinas didelius automobilių srautus traukiantis verslas. LA tokio kaip ir nėra.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąsu viskuo sutinku išskyrus 5 punktą. čia ne amerika, pas anuos tinginiai bet kur važiuotų, kad tik nepervargtiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Asmeniškai kategoriškai prieš eismą LA. Dar prisimenu tuos laikus, kai pro Centrinį paštą viena puse troleibusai važiavo. Kai panaikino eismą ir toje atkarpoje, pasidarė daug geriau. Žinoma, tai tik mano nuomonė, bet man neatrodo, kad LA mirusi ir kad ją reikia "gaivinti" paleidžiant eismą.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Įdomus keli pastarieji pranešimai Sunku tai tunku, toj Lietuvėlėj Rutualda, jei tu tikrai siuvėja, džiaugiuosi, kad lankaisi čia, nes kuo įvairesni žmonės, tuo smagiau. Bet jau rašyt lietuviškai turi mokėti, jei sunku, tai atsidaryk Word'ą ir ten rašyk, jis tau klaidas pataisys ir tada dėk žinutę čia.
O beje vakar teko praeiti LA, net klišą koją suskaudo Tai žmonių begalė. Gal ta Kovo 11 pakerėjo? Oras savo pridėjo, tai faktas, bet kažin ar šian žmonių tiek daug kiek vakar, nes oras identiškas. Va ir spurginėje litą kitą išleidau ir Coffe Inn'e, jei nebūčiau su šuniu dar būčiau prisėdęs kokioj kavinėje, tik su laisvom vietom įtariu būtų buvę prastai. O tas Pieno Baras iš išorės matėsi, kad viduj nieko gero. Kaip savininkams nedašunta, kuo jis anksčiau žmones traukė.... Dar LA ir Senamiestyje reikėtų daug kamerų sudėti ir daug policininkų, kad žmonės žinotų ir jaustūsi saugiau visur, kad vakare galėtų prasieiti. Grindinys neesmė. Aš l.patenkintas būčiau, jei fasadai visi atnaujinti būtų ir nekištų svetimkūnių pastatų, o ne naujas grindinys. Akropolis vasarą su LA ir Senamiesčiu nepakonkuruos, tai faktas.You've got one life! Live it!
Comment
Comment