kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad LA reikia atnaujinti prieškaryje buvusią infrastruktūrą: šaligatvis-dvijuostė auto'gatvė-pėsčiujų "žalioji" alėja - dvijuostė auto'gatvė - šaligatvis.
Būtent tokia Laisvės Alėjos struktūra buvo prieškaryje. Ir manau puikiai veikė. Tai matyti Miškinio išleistoje knygoje-foto'albume apie tarpukario LA.
Nesuprantu vieno - kodėl visi DABAR taip įsikabinę laikosi dabartinės pėsčiųjų LA koncepsijos, kuri buvo suformuota sovietmečiu? Tuo metu Kaune buvo daug didesnis gyventojų tankumas ir LA buvo tas tikrasis miesto CENTRAS. Dabar, kai gyventojų skaičius kasmet vis mažėja, kai įsikurę ir kuriasi įvairūs įvairaus dydžio kiti traukos centriukai, LA kaskart vis daugiau netenka savo patrauklumo kaip 100% pėsčiųjų alėja. Patys pažiūrėkite koks pėsčiųjų srautas LA įvairiomis dienomis ir valandomis. ta prasme koks judėjimo intensyvumas.
Ta proga net nepakentų atlikti pėsčiųjų judėjimo intensyvumo LA studiją, kurioje aiškiai būtų matyti, kiek šia milžiniškai plačia ir ilga alėja praeina žmonių įvairiu paros metu.
Manau, jei būtų grįžta prie tarpukaryje sukurtos LA sukurtos infrastruktūros - LA patrauklumo problema išsispręstų. Ir pėstiesiems vietos užtektų, ir auto privažiavimas būtų (vienpusis iš vienos ir kitos LA pusės), ir rinkliavos už auto stovėjimą surenkamos didelės būtų, ir pasiturintys ar labiau išlepę galėtų privažiuoti prie pat savo apsipirkinėjimo taškų..
Privalumų kad LA būtų vėl atstatytas automobilių judėjimo eismas-juostos įžvelgiu daugiau, nei kad palikti esamą LA "status quo". Manau tai būtų pats racionaliausias sprendimas kaip iš tiesų realiai atgaivinti esamomis lėšomis LA, o ne svajoti apie kažkokią "rekonstrukciją", kuriai savivaldybė tikrai neturės lėšų dar bent dešimtmetį.
Būtent tokia Laisvės Alėjos struktūra buvo prieškaryje. Ir manau puikiai veikė. Tai matyti Miškinio išleistoje knygoje-foto'albume apie tarpukario LA.
Nesuprantu vieno - kodėl visi DABAR taip įsikabinę laikosi dabartinės pėsčiųjų LA koncepsijos, kuri buvo suformuota sovietmečiu? Tuo metu Kaune buvo daug didesnis gyventojų tankumas ir LA buvo tas tikrasis miesto CENTRAS. Dabar, kai gyventojų skaičius kasmet vis mažėja, kai įsikurę ir kuriasi įvairūs įvairaus dydžio kiti traukos centriukai, LA kaskart vis daugiau netenka savo patrauklumo kaip 100% pėsčiųjų alėja. Patys pažiūrėkite koks pėsčiųjų srautas LA įvairiomis dienomis ir valandomis. ta prasme koks judėjimo intensyvumas.
Ta proga net nepakentų atlikti pėsčiųjų judėjimo intensyvumo LA studiją, kurioje aiškiai būtų matyti, kiek šia milžiniškai plačia ir ilga alėja praeina žmonių įvairiu paros metu.
Manau, jei būtų grįžta prie tarpukaryje sukurtos LA sukurtos infrastruktūros - LA patrauklumo problema išsispręstų. Ir pėstiesiems vietos užtektų, ir auto privažiavimas būtų (vienpusis iš vienos ir kitos LA pusės), ir rinkliavos už auto stovėjimą surenkamos didelės būtų, ir pasiturintys ar labiau išlepę galėtų privažiuoti prie pat savo apsipirkinėjimo taškų..
Privalumų kad LA būtų vėl atstatytas automobilių judėjimo eismas-juostos įžvelgiu daugiau, nei kad palikti esamą LA "status quo". Manau tai būtų pats racionaliausias sprendimas kaip iš tiesų realiai atgaivinti esamomis lėšomis LA, o ne svajoti apie kažkokią "rekonstrukciją", kuriai savivaldybė tikrai neturės lėšų dar bent dešimtmetį.
Comment