Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad LA reikia atnaujinti prieškaryje buvusią infrastruktūrą: šaligatvis-dvijuostė auto'gatvė-pėsčiujų "žalioji" alėja - dvijuostė auto'gatvė - šaligatvis.

    Būtent tokia Laisvės Alėjos struktūra buvo prieškaryje. Ir manau puikiai veikė. Tai matyti Miškinio išleistoje knygoje-foto'albume apie tarpukario LA.

    Nesuprantu vieno - kodėl visi DABAR taip įsikabinę laikosi dabartinės pėsčiųjų LA koncepsijos, kuri buvo suformuota sovietmečiu? Tuo metu Kaune buvo daug didesnis gyventojų tankumas ir LA buvo tas tikrasis miesto CENTRAS. Dabar, kai gyventojų skaičius kasmet vis mažėja, kai įsikurę ir kuriasi įvairūs įvairaus dydžio kiti traukos centriukai, LA kaskart vis daugiau netenka savo patrauklumo kaip 100% pėsčiųjų alėja. Patys pažiūrėkite koks pėsčiųjų srautas LA įvairiomis dienomis ir valandomis. ta prasme koks judėjimo intensyvumas.

    Ta proga net nepakentų atlikti pėsčiųjų judėjimo intensyvumo LA studiją, kurioje aiškiai būtų matyti, kiek šia milžiniškai plačia ir ilga alėja praeina žmonių įvairiu paros metu.

    Manau, jei būtų grįžta prie tarpukaryje sukurtos LA sukurtos infrastruktūros - LA patrauklumo problema išsispręstų. Ir pėstiesiems vietos užtektų, ir auto privažiavimas būtų (vienpusis iš vienos ir kitos LA pusės), ir rinkliavos už auto stovėjimą surenkamos didelės būtų, ir pasiturintys ar labiau išlepę galėtų privažiuoti prie pat savo apsipirkinėjimo taškų..

    Privalumų kad LA būtų vėl atstatytas automobilių judėjimo eismas-juostos įžvelgiu daugiau, nei kad palikti esamą LA "status quo". Manau tai būtų pats racionaliausias sprendimas kaip iš tiesų realiai atgaivinti esamomis lėšomis LA, o ne svajoti apie kažkokią "rekonstrukciją", kuriai savivaldybė tikrai neturės lėšų dar bent dešimtmetį.

    Comment


      LA - turistine aleja, o turistai vaikšto kojom, rečiau dviračiais..
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Tai, kad LA gana mažai turistams įdomių objektų. Nei kokių muziejų, nei įdomesnių bariukų, nei gero shoppingo (na su šituo reikalu visur bėda ). Ir pirmiausia reikia siekti naudos miestelėnams, o ne turistams (kas naudingam miestiečiams, bus naudinga ir turistams).

        Aš asmeniškai abiem rankom už eismo atkūrimą LA. Bet net neabejoju, kad tokių mažuma ir savivaldybė nesiryžtų priimti tokio sprendimo.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          ...Bet net neabejoju, kad tokių mažuma...
          Ačiu Devui...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Galbūt šiuo metu buvusios miestų centrinės gatvės apskritai neteko patrauklumo, ir tai taikytina ne tik Laisvės alėjai, bet ir Gedimino pr. (pvz. žr.: http://www.alfa.lt/straipsnis/103161...10-02-18_19-24), ir Klaipėdoje senamiesčiui (atsidarius tenykščiam Akropoliui). Priežastys kelios: ir prekybos centrai (viskas po stogu), ir sumenkusi perkamoji galia (šiuo metu), centrinėse gatvėse parduotuvės buvo prabangesnės (kainos didesnės), ir patogumo trūkumas (prekybcentriuose automobilių stovėjimas nemokamas, o centre - mokamas), ir faktas, kad anksčiau reikėjo "varyti į centrą", o dabar "į akropolį". Todėl reikia prisitaikyti prie pasikeitusių aplinkybių, ir padarius išvadas, reaguoti. Pasiūlymas dėl automobilių judėjimo ne visada tinka (iš Gedimino pr. t..p. "dingsta" ir parduotuvės, ir bankai, nors juo galima važiuoti).

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Tai, kad LA gana mažai turistams įdomių objektų. Nei kokių muziejų, nei įdomesnių bariukų, nei gero shoppingo (na su šituo reikalu visur bėda ). Ir pirmiausia reikia siekti naudos miestelėnams, o ne turistams (kas naudingam miestiečiams, bus naudinga ir turistams).

              Aš asmeniškai abiem rankom už eismo atkūrimą LA. Bet net neabejoju, kad tokių mažuma ir savivaldybė nesiryžtų priimti tokio sprendimo.
              Neseniai vykusi savivaldybės užsakyta apklausa atskleidė, kad dauguma kauniečių yra prieš automobilių eismą LA. Tai tik įrodo, kad Kaunas vis dar neatsikratė konservatyviškiausio miesto Lietuvoje pavadinimo.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė deep house Rodyti pranešimą
                Būtent tokia Laisvės Alėjos struktūra buvo prieškaryje. Ir manau puikiai veikė. Tai matyti Miškinio išleistoje knygoje-foto'albume apie tarpukario LA.
                Kiek tuo metu buvo automobilių ir koks buvo eismo intensyvumas?

                Nesuprantu vieno - kodėl visi DABAR taip įsikabinę laikosi dabartinės pėsčiųjų LA koncepsijos, kuri buvo suformuota sovietmečiu?
                Gal todėl, kad gatvių su automobilių eismu visur pilna, o pėsčiųjų gatvių -- tik kelios?

                Nesuprantu vieno: ar tamstai neatėjo į galvą tokia mintis -- palyginti LA gyvumą su aplinkinių gatvių, kur eismas leidžiamas, gyvumu. LA atkarpoje nuo Įgulos bažnyčios ("soboro") iki Trakų g. yra kaip tik tokia struktūra, kokią siūlai. Ar ta atkarpa labai gyvesnė, negu pėsčiųjų atkarpa? O gal labai klesti Vasario 16 g., kuri tokia pusiau pėsčiųjų, pusiau transporto? Gal klesti Putvinskio g., kur eismas leidžiamas ir kur yra bent keli traukos objektai? Net neklausiu apie tokias klestinčias gatves, kaip Donelaičio ir Kęstučio.

                Kiek mačiau iki šiol, tai visų pasiūlymų leisti eismą LA esmė yra paversti LA tokia pačia gatve, kaip ir visos kitos. Tikriausiai, tada ji taps tokia pat patraukli ir klestinti, kaip ir kitos aplinkinės gatvės, kurias čia minėjau.

                Ir kodėl jūs (eismo LA šalininkai) niekada nebandote atsižvelgti į platesnį kontekstą ir pasinaudoti kitų šalių patirtim? Kol kas plačiau nesidomėjau, bet keli pvz.:

                San Francisco Plans Pedestrian Street
                New York set to ban cars from Times Square
                Car-Free Development

                Čia tik tai, ką paskubomis radau. Nesakau, kad reikia viskam pritarti, bet, jeigu rašote tokius pasiūlymus, tai galėtumėt juos labiau pagrįsti.

                Comment


                  Na, as pries koki pusmeti irgi buvau visom kojom pries eismo atnaujinima, bet dabar, kiek tenka lankytis ir ziuret zmoniu "aktyvuma" nuomone pakeiciau visiskai.

                  Comment


                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                    Na, as pries koki pusmeti irgi buvau visom kojom pries eismo atnaujinima, bet dabar, kiek tenka lankytis ir ziuret zmoniu "aktyvuma" nuomone pakeiciau visiskai.
                    Bet ar gretimose gatvėse, kur eismas leidžiamas, žmonių daugiau? Manau, daug daugiau, žmonių pritrauktų ne automobilių eismas, o stogas virš laisvės alėjos .
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Beprasmės diskusijos, kuomet matoma tik juoda arba balta, pėsčiųjų zona - gerai, eismas - blogai arba atvirkščiai. Ar kas pasiūlė kokį tarpinį variantą? Ar niekas nepastebėjot, kad šiandien automobiliai irgi važinėja LA: p-ves aptarnaujantis personalas, spec. autai, gyventojai. Man ištisinio eismo (būtent ištisinio) įdėja nėra asmeniškai priimtina, tačiau kvartalais automobiliai galėtų važiuoti (taip buvo paskutiniuoju laikotarpiu iki uždarant alėją). Arba bent neapmokestint gyventojų ratų bei pristatančiųjų prekes ir pan.
                      Ir pabaigai. Trūksta mums diskusijų kultūros. Visgi, visi atėję iš sovietmečio, kas tiesiogiai, kas per tėvus. Bet turiu vilties, kad bent pati jauniausioji karta mąstys tolerantiškiau. Su ta mintimi dar pasilieku šioje temoje.

                      Comment


                        Nz. kodėl įsikibote į ta grindinį, ten bus eismas ar nebus jokio skirtumo. Esmė yra kas turi būti toje Laisvės Alėjoje, kas veikti, kaip veikti. Tada bus aišku reik ten to eismo ar ne. Jei L.A. koncepcija yra biurai ar gyvenami namai, tada visiškai pritariu, kad ten eismas yra būtinas. Jei ten bus kavinės, nedidėlės parduotuvėlės jaukios tai tikrai nemanau kad jų pliusas bus eismas palei langus kad ir mažas. Kokia kryptis pasirinkta ta kryptimi ir vyks visi darbai. Dabar bent jau aš nežinau kažkokios vizijos, kaip turi atrodyti LA kad ir po 10 metų ir kas ta kryptimi yra daroma.
                        beabejo galima nutiesti gatve per vidurį, tada galės "marozai" su savo bimbaliuku privažiuoti prie Naiko parduotuvės ir tik išlipę iš mašinos apsipirkti. Nereiktų po "akropolį" maltis.
                        Paskutinis taisė kempas; 2010.02.19, 16:59.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Neseniai vykusi savivaldybės užsakyta apklausa atskleidė, kad dauguma kauniečių yra prieš automobilių eismą LA. Tai tik įrodo, kad Kaunas vis dar neatsikratė konservatyviškiausio miesto Lietuvoje pavadinimo.
                          Prie ko cia tas konservatyviskiausias LOL
                          Jei nenorima kazko keisti tai reiskia esi konservatyvus? Tai yra bet koki pasiulyma pateik, jei zmones nesutiks reiskia jie konservatyvus? Ir nesvarbu pasiulymas geras ar blogas? Idiotiskas teiginys.
                          Ai o gal cia del to, kad zmoniu nuomone priesinga tavo (labai didziai) nuomonei?

                          Comment


                            Ir isvis kazkoks idiotiskas teiginys, kad eismas pagerins kaka. Tipo dabar eina aleja 500 zmoniu ir 0 masinu - blogai. Padarome eisma - aleja eina 500 zmoniu ir 100 masinu. Gerai
                            Totalus absurdu absurdas. Kam tas eismas nesuprantu, reikia galvot tarkim apie stovejimo aiskteles po LA ar panasiai, o ne daryt gatve, kuri absoliuciai nieko neduoda (isskyrus tai, kad sunaikina iskirtine pesciuju aleja).

                            Comment


                              Gal pirma turimas gatves susitvarkom, o tik po to naujas kuriam? Siaip as esu pries "gatves" kurima LA.
                              Paskutinis taisė Kaunius; 2010.02.19, 20:15.

                              Comment


                                jei ten tarkim būtų gatvė dviejų juostų, tai žiema kai dauk sniego susiaurėtų gatvė iki 1,5 pločio, arba sustumtų sniegą ant šaligatvių kurie butų siauri ir dar labiau susiaurėtų. Ir tokia gatvę išvalyti būtų labai sunku. O jei kokia dar žioplys užsižiopsojęs išeitų į gatvę, tai dar gali kokia nelaimė ivykti. O kai mašinas nevisi moka tvarkingai sustatyti, tai ten gausis bardakas.

                                Comment


                                  Štai kelios foto iš tarybinių laikų albumo apie Kauną





                                  Jokių automobilių ir iš viso čia yra nesamonė leist LA važiuot automobiliams

                                  Dar be to, LA yra negryžtamai sunaikinta, kas buvo ankščiau to jau niekada nebebus, aišku laikai keičiasi, keičiasi ir žmonės, bet tokios vietos manau turėtų būti autentiškos ir traukiančios daugybe turistų, pažiurėkit užsienį kokios tokio tipo gatvės būna. Jos visada pilnos ir gyvybingos žmonių, o pas mus būna tik vasarą ir tai kai koks renginys , o šiaip kaip "prahodnoi dvor" ir viskas
                                  Paskutinis taisė SAULIUS; 2010.02.21, 14:35.

                                  Comment


                                    /\tai kur foto?

                                    Comment


                                      Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                                      Dar be to, LA yra negryžtamai sunaikinta, kas buvo ankščiau to jau niekada nebebus, aišku laikai keičiasi, keičiasi ir žmonės, bet tokios vietos manau turėtų būti autentiškos ir traukiančios daugybe turistų, pažiurėkit užsienį kokios tokio tipo gatvės būna. Jos visada pilnos ir gyvybingos žmonių, o pas mus būna tik vasarą ir tai kai koks renginys , o šiaip kaip "prahodnoi dvor" ir viskas
                                      Gyvybingos, nes ten klesti komercija. Anksčiau Kaune nebuvo tiek prekybos centrų, tad natūralu, kad srautai dingo. LA nėra net reguliariai veikiančio kino teatro, o buvo net 3 (neskaitant mažesnių, reguliariai nedirbusių). Dar prisidėjo ir emigracija - sumažėjo gyventojų Kaune. Nemanau, kad reikėtų viską labai dramatizuoti, tačiau žvelgiant realiai - jei ir toliau bus taip pat apatiškai žiūrima į LA, tai galiausiai ji taps apleisti dykviete miesto centre.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė boo Rodyti pranešimą
                                        /\tai kur foto?
                                        Man asmeniškai tai rodo, įkėliau nuotraukas per puslapio nuotraukų įkėlimo funkciją. Dar kam nors nerodo?

                                        Comment


                                          nerodo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X