Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
tikiuosi saugaus esimo komisija nepriims sio sprendimo. Juk laisve pritaikyta zmonem vaikscioti o ne masinom vazineti! juk nera bordiuru, o ir pati danga jau pasenusi alejos, tai kas is jos liks kai dar masinos pazulins ja? O kaip lietaus kanalizacijos suliniai? kurie isilagia visos laisves eina ir kuriu groteliu daznai truksta? Kur zmones i kavines atvaziave masinas paliks??? laisveja??? kas nori tai ir taip atvaziuoja, ir netingi paeiti truputi. ar cia kupcinskas sugalvojo nauja buda kaip kuo arciau savivaldybes duru privaziuoti? na kuo toliau tuo labiau mane ima piktinti kupcinsko kaikurie sprendimai..
Comment
-
Aš kaip tik manau, kad komisija pritars, vien dėl to, jog siūlo meras. Kalbant apie alėjos dangą, tai kam ją saugot, jei artimiausiais metais alėja bus rekonstruojama? Tai būtų eksperimentas ir aš jam pritariu. Tegul sau eksperimentuoja - kad tik rastų kas geriau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąTai kas suinteresuotas aš ar kavinių savininkai kurie nelabai turi klientų. Aš į tas kavines nevaikštau nes nenormalios kainos. O su mašina po laivės alėja pasivažinėti visai sutikčiau atrakcija. Už įdėjas yra mokami pinigai jei nežinai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAš kaip tik manau, kad komisija pritars, vien dėl to, jog siūlo meras. Kalbant apie alėjos dangą, tai kam ją saugot, jei artimiausiais metais alėja bus rekonstruojama? Tai būtų eksperimentas ir aš jam pritariu. Tegul sau eksperimentuoja - kad tik rastų kas geriau.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąPritarti vien del to kad siulo meras nematau pagrindo. Jie ka turi merui pataikauti? Ar jis neklystantis zmogus? Eksperimentuoti galima kiek tik nori, bet reik pasvert ar is to bus naudos. Kada tas artimiausiu metu keisis laisves danga? Per artimiausius 5 metus tikrai netikiu kad tai galetu ivykti, tad ar verta del kaskokio tai eksperimento kuri sumaste meras gadinti tai ka galime bent keleta metu isaugoti? Kur saugumas zmoniu, kur parkavimas.. kas atsakys i siuos klausimus? Irgi eksperimentas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
va butent is musu politikos ir reiketu isgyvendinti ta herarchija ir pazintis.
Na dangos bukle manau gali ivertinti ta pati saugaus eismo komisija. Ereliu uztenka ir gatvese, tai kas darysis kai juos isileisim i laisve? Juk bordiurus irengti galimybiu nera, kaip atskirti vaziuojamaja dali nuo pesciuju? O jai sakai kad eismas nebus intensivus tai ar isviso tada jo reikia? O plyteles is vietos neislakstys, bet pasiziurek kalnieciu mikrorajona, kur plokstem buvo isdeti daugiabuciu kiemai, i ka patampa panasios betonines plokstes kai jomis vazineja masinos. viena yra kai betonu vazineja masinos kita kai vaiksto zmones. Nejaugi norite eiti laisve ir ziureti i kysancias armatyras is grindinio?
Comment
-
Man trūksta kompetencijos tau paprieštarauti, nes šiuose dalykuose nenumanau (kalbant apie plytelių tinkamumą mašinų eismui). Kalbant apie eismo organizavimą tai manau tiesiog būtų pasirinkta viena alėjos pusė ratuotam transportui, o kita - neratuotam. Greičiausiai būtų pasirinkta automobilių eismui ta alėjos pusė, kurioje įrengtas dviračių takas. Iš tikrųjų, idėją vertinti pakankamai sunku, bet manau ji gera, tik įgyvendinimui reikėtų gero pasiruošimo materialiąja prasme - turi būti užtikrintas saugus eismas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
žmonės, kam tas motirinių transporto priemonių eismas reikalingas LA, kai lygiagrečiai eina dvi labai patogios gatvės???????? kas pasikeis, kad viena atkarpa bus galima važiuot??? nebent atsiras tik pasilinksmintojų, kaip čia vienas rašęs narys, berods kempas, kurie "ant prikolo" pasivėžins??? tai gi nemanau, kad toks neapgalvotas spręndimas atneš bent menkiausios naudos...Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMan trūksta kompetencijos tau paprieštarauti, nes šiuose dalykuose nenumanau (kalbant apie plytelių tinkamumą mašinų eismui). Kalbant apie eismo organizavimą tai manau tiesiog būtų pasirinkta viena alėjos pusė ratuotam transportui, o kita - neratuotam. Greičiausiai būtų pasirinkta automobilių eismui ta alėjos pusė, kurioje įrengtas dviračių takas. Iš tikrųjų, idėją vertinti pakankamai sunku, bet manau ji gera, tik įgyvendinimui reikėtų gero pasiruošimo materialiąja prasme - turi būti užtikrintas saugus eismas.Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB
Comment
-
Parašė Athens Rodyti pranešimąžmonės, kam tas motirinių transporto priemonių eismas reikalingas LA, kai lygiagrečiai eina dvi labai patogios gatvės???????? kas pasikeis, kad viena atkarpa bus galima važiuot??? nebent atsiras tik pasilinksmintojų, kaip čia vienas rašęs narys, berods kempas, kurie "ant prikolo" pasivėžins??? tai gi nemanau, kad toks neapgalvotas spręndimas atneš bent menkiausios naudos...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNaudos atneštų, nes tinginiai galėtų privažiuoti prie pat kavinės durų.Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKalbant apie eismo organizavimą tai manau tiesiog būtų pasirinkta viena alėjos pusė ratuotam transportui, o kita - neratuotam.
o tinginiam niekada neitiksi. Ne tame problema manau. Visa ta "aukstuomine" kuri tingi iki laisves alejos kavinukiu ar parduotuviu nueiti nuo masinos, deja netingi akropoli kartais net dvigubai tiek nueiti kiek reiketu laisves alejoj..
Comment
-
/\ gerbiamieji kauniečiai, nors aš nesu Jūsų mylimo miesto gyventojas, tačiau dažnai jame būnu ir galiu pateikti "žmogaus iš šalies" požiūrį. Jeigu norima LA padaryti patrauklią masėms, ypač vakare, reikia pasiūlyti daugiau veiklos joje arba aplink ją. Soboras, batų/drabužių parduotuvės, savivaldybė, partijų būstinės nėra tai, ko reikia kasdien vietiniams, o ypač turistams. Ar "Romuva" dar veikia? Kiek pro šalį ėjau, nebuvo jokių gyvybės požymių. O galėtų pasiūlyti kokių naktinių, tegu ir erotinių seansų, pvz. tokių kaip filmas "Plačiai užmerktos akys", Žaliakalnio funikulierius darbą turėtų baigti ne 19h, o ne anksčiau kaip 22 ar net 23h (galima po 19h didinti įkainius). Savivaldybė galėtų atleisti nuo nekilnojamojo turto mokesčio tas kavines ar restoranus, kurios/ie dirbtų bent iki 3h. Su laiku ten atsirastų ir gyva muzika. O į LA siūlyčiau įleisti įvažiuoti tik spec. transportą (ir dabar jis važiuoja) ir taxi automobilius.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ gerbiamieji kauniečiai, nors aš nesu Jūsų mylimo miesto gyventojas, tačiau dažnai jame būnu ir galiu pateikti "žmogaus iš šalies" požiūrį. Jeigu norima LA padaryti patrauklią masėms, ypač vakare, reikia pasiūlyti daugiau veiklos joje arba aplink ją. Soboras, batų/drabužių parduotuvės, savivaldybė, partijų būstinės nėra tai, ko reikia kasdien vietiniams, o ypač turistams. Ar "Romuva" dar veikia? Kiek pro šalį ėjau, nebuvo jokių gyvybės požymių. O galėtų pasiūlyti kokių naktinių, tegu ir erotinių seansų, pvz. tokių kaip filmas "Plačiai užmerktos akys", Žaliakalnio funikulierius darbą turėtų baigti ne 19h, o ne anksčiau kaip 22 ar net 23h (galima po 19h didinti įkainius). Savivaldybė galėtų atleisti nuo nekilnojamojo turto mokesčio tas kavines ar restoranus, kurios/ie dirbtų bent iki 3h. Su laiku ten atsirastų ir gyva muzika. O į LA siūlyčiau įleisti įvažiuoti tik spec. transportą (ir dabar jis važiuoja) ir taxi automobilius.Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB
Comment
-
Parašė Athens Rodyti pranešimąsu romuva tai bėda tame, kad net tais retais atvejais, kai ją atidaro, nieks ten nesiveržiaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment