As Gedimino g pateikiu kaip pavyzdi. Juk Gedimino g tiesiai pro Sobora nevaziuoja automobiliai i kita gatves puse. Tai taip pat ir Maironio, Mickeviciaus g. sankirtose su Laisves al galetu nevazinet automobiliai
Pateiktas Laisvės alėjos VI etapo (nuo Nepriklausomybės a. iki Trakų g.) rekonstrukcijos projektas. Projektiniuose pasiūlymumose nurodoma, jog pirminė projekto dalis buvo parengta 2010 m., kuomet buvo siūloma įrengti konkės bėgius?
Projekte numatoma: Atsisakius dalies suprojektuotų sprendinių (konkės bėgių, skėčių ir pan.) atlikti VI etapo parengto techninio projekto keitimus.
Pats projektas parengtas atsižvelgiant į jau atnaujintą Laisvės alėjos dalį. Bus siaurinama važiuojamoji dalis tarp Nepriklausomybės a. ir Vytauto pr., taip padidinant žaliąją zoną, paliekant parkavimą tik vienoje gatvės pusėje. Bus galima patekti prie soboro (spec. tarnyboms, aptarnaujamam transportui), nes bus įrengiami nusileidžiami stulpai, kaip yra įrengta atnaujintoje S. Daukanto g. iš Kęstučio g.
Overall, projektas nieko nenustebinantis, patinka parkingo mažinimas, nes šiuo metu ten atrodo tragiškai...
Pateiktas Laisvės alėjos VI etapo (nuo Nepriklausomybės a. iki Trakų g.) rekonstrukcijos projektas. Projektiniuose pasiūlymumose nurodoma, jog pirminė projekto dalis buvo parengta 2010 m., kuomet buvo siūloma įrengti konkės bėgius?
Pats projektas parengtas atsižvelgiant į jau atnaujintą Laisvės alėjos dalį. Bus siaurinama važiuojamoji dalis tarp Nepriklausomybės a. ir Vytauto pr., taip padidinant žaliąją zoną, paliekant parkavimą tik vienoje gatvės pusėje. Bus galima patekti prie soboro (spec. tarnyboms, aptarnaujamam transportui), nes bus įrengiami nusileidžiami stulpai, kaip yra įrengta atnaujintoje S. Daukanto g. iš Kęstučio g.
Overall, projektas nieko nenustebinantis, patinka parkingo mažinimas, nes šiuo metu ten atrodo tragiškai...
Ir kodėl miestas taip nusipigina, tikrai butu galeje irengti konke, butu kazkas isskirtinio..
Lauko šikinykai Laisvės al. irgi būtų kažkas išskirtinio. Prieš šimtmetį Kauno inteligentijai pavyko padaryti progresą ir atsikratyti tiek atvirų kanalizacijų tiek konkės Kaune. Visa laimė, kad dar turim pakankamai protingų žmonių ir šitie reliktai negrįžo ir tikiuosi, kad niekad negrįš į Laisvės al.
Lauko šikinykai Laisvės al. irgi būtų kažkas išskirtinio. Prieš šimtmetį Kauno inteligentijai pavyko padaryti progresą ir atsikratyti tiek atvirų kanalizacijų tiek konkės Kaune. Visa laimė, kad dar turim pakankamai protingų žmonių ir šitie reliktai negrįžo ir tikiuosi, kad niekad negrįš į Laisvės al.
Nemaišyk konkės kaip atitinkamo laikmečio tikros transporto priemonės su konke kaip pramoginiu, atrakcioniniu elementu.
Lauko šikinykai Laisvės al. irgi būtų kažkas išskirtinio. Prieš šimtmetį Kauno inteligentijai pavyko padaryti progresą ir atsikratyti tiek atvirų kanalizacijų tiek konkės Kaune. Visa laimė, kad dar turim pakankamai protingų žmonių ir šitie reliktai negrįžo ir tikiuosi, kad niekad negrįš į Laisvės al.
O kai policija su arkliais paturliuoja irgi atsilikimas?
1. Dviračių takas neprojektuojamas. Gal ir ok, nes turime važiuojamą dalį, kuri tikiuosi liks po gyvenamosios zonos ženklu. Netgi nepaisant tragiškos dangos visai patogu pravažiuoti nesimalant šaligatviais, o važiuojamąja dalimi. Neramu gal, kad po rekonstrukcijos gali tekti važiuoti arčiau statmenai priparkuotų mašinų.
2. Nepatinka radiusai sankryžose tarp Vytauto pr. ir Trakų g. Prie Laisvės al. laiptų į Vytauto parką nelabai suprantu kam paliktas asfalto plotas šiaurės rytinėje sankryžos dalyje.
3. Dar blogiau, pėsčiųjų perėja ties Vytauto parko laiptais beveik 9 m ilgio, kai užtektų toje vietoje iki 5 m, nes eismas kaip suprantu ten vienpusis.
Iliustracija (rodyklės - automobilių eismas vienpusis):
Tai ir arkliukų nereikia, galima kokiom mašinytėm vežioti, jei vien tik pats važiavimas aktualus.
Bet mintis buvo įtraukti ir istorinę dalį su išskirtinumu - konke.
Tai ir arkliukų nereikia, galima kokiom mašinytėm vežioti, jei vien tik pats važiavimas aktualus.
Bet mintis buvo įtraukti ir istorinę dalį su išskirtinumu - konke.
Kaunas bando pabrėžti savo virtimą moderniu miestu, Konkė būtų priešinga tam formuojam įvaizdžiui, jos vieta nebent Rumšiškėse. dabar Laisvės al. yra subtiliai paženklinta jog ji kažkada buvo, bet neturi vietos moderniam mieste. O kas liečia vežiojimą mašinytėm ar dar kažkokiais atrakcionais tai irgi neskoninga ir nereikalinga "pramoga" pėsčiųjų alėjoje.
Tai jeigu kuriam ala tarpukario bulvaro vaizda,bet tuo paciu pagal architekta turi but ir sio laikotarpio zenklai, tai kodel nepadaryt konkes? Tai butu tramvajus, manau labai tiktu Laisves alejoje. Dabar tai eiline,sterili miesto gatve, nieko isskirtinio.
Tai jeigu kuriam ala tarpukario bulvaro vaizda,bet tuo paciu pagal architekta turi but ir sio laikotarpio zenklai, tai kodel nepadaryt konkes? Tai butu tramvajus, manau labai tiktu Laisves alejoje. Dabar tai eiline,sterili miesto gatve, nieko isskirtinio.
Todėl, kad konkė Kaune egzistavo 1892–1929 m, ir tai yra carinės epochos simbolis. Tarpukario laikotarpiu tai jau buvo reliktas. Laisvės alėjos unikalumas būtent toks ir yra, kad ji laisva nuo transporto priemonių, ji nėra eilinė miesto gatvė, net palyginus su progresyviom Skandinavų šalim tai yra ganėtinai unikali gatvė.
Todėl, kad konkė Kaune egzistavo 1892–1929 m, ir tai yra carinės epochos simbolis. Tarpukario laikotarpiu tai jau buvo reliktas. Laisvės alėjos unikalumas būtent toks ir yra, kad ji laisva nuo transporto priemonių, ji nėra eilinė miesto gatvė, net palyginus su progresyviom Skandinavų šalim tai yra ganėtinai unikali gatvė.
Jei reikia tramvajaus, geriau iš karto elektrinis, Nemaža dalis Kauno gatvių šiaip pritaikytos tramvajui viduryje kelio.
Konkė iš tiesų yra caro laikų simbolis, uždarytas kaip carmečio skurdo simbolis. Lietuva buvo stipriai ekonomiškai/politiškai smaugiama carmečiu.
Tiesa, yra veikiančių konkių Vokietijoje, JAV, tik klausimas ar jis šiais laikais derėtų Laisvės al. Gal jie tinkamesni būtų parkams? Gal dar tinka Senamiesčiams, bet Vilniaus g. ir arkliukai dėl kavinių gausos irgi nelabai dera.
Tai as ir nekalbejau apie arkliu varoma
konke, juk projekto pirmineje stadijoje buvo numatyti begiai ir net buvo vizualizacija pamenu, tai butu kaip tramvajus modernus.
Prieš kelis metus šitoje temoje pasiūliau panašų variantą, iš manęs buvo baisiai išsityčiota, bet smagu kad kažkas palaiko diskursą ✊. Atitaikius dydį, greitį, ir technologijas, galima padaryti tikrai labai gerą variantą – bet tuo pačiu, mes net normaliai plytelių negalim sudėti. Tai jaučiu kad tikrai nepriinovuosime, ir išvystytas variantas keltų daugumą tų problemų, apie kurias čia dabar kalbama.
Comment