Įdomu pasidarė, kas laukia senojo Kanklių kino teatro, kai ėjau pro šalį tai gan normaliai ten vyksta remonto darbai, tik neturiu supratimo, kas tuos remontus užsakinėja ir bijau, kad neišdygtų dar viena batų parduotuvė...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė discountna, iki galo neskaiciau, bet is pirmuju postu matosi, kad mastote labai pavirsutiniskai, apie dangas, medzius ir lempas...istikruju problemos gludi giliau, ir joks pakeistas sviestuvas ju nesutvarkys. tam ir organizuojamas uzsakomasis konkursas, kuriame dalyvaus tikrai zymios lt ir uzsienio firmos, kad pazvelgti giliau. laisves aleja turi buti daugiau nei batu parduotuviu gatve.
discount
Ar apsiribosi delfi stiliaus įžeidinėjimais?
Bet kokiu atveju .You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
bent jau jie yra "įvaldę" štai tokį užvadinimą:
Verslo ir pramogų centras „Kanklės“,
o kas ten ištikro bus, pamatysime.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Jei kam idomus Laisves al.konkursa, salygas galite nusikrauti ir sudalyvauti
http://www.kaunas.lt/miestas_/zinios/aleja/
beje, ten yra ir sociologiniai tyrimai sia tema
Comment
-
/ Gan įdomi gyventojų nuomonė:
PAGRINDINĖS IŠVADOS:
1. Daugumos respondentų nuomone, Laisvės alėjos įvaizdis pagerėjo. Net 67% apklaustųjų
gyventojų teigė, kad Laisvės alėjos įvaizdis per paskutinius penkerius metus pagerėjo.
Apklaustųjų nuomone, Laisvės alėjoje pagražėjo aplinka (21,66 , vitrinos (15,21 , pagerėjo
bendra tvarka (13,82 , pastatų išorė (10,14 . Daugiausiai neigiamo vertinimo susilaukė batų
parduotuvės (33,3 bei sumažėjęs saugumas (16,7 ;
2. Kauno miesto gyventojų nuomonę reprezentuojanti apklaustųjų grupė labiausiai patenkinta
Laisvės alėjos gatvės išplanavimu (91, joje esančiais medžiais (90, architektūra (79,
gėlynų, suoliukų išdėstymu (73, parduotuvių vitrinomis (72. Kiek mažiau gyventojai
patenkinti apšvietimu, grindinio danga, gatvės prekyba, dviračių takais, meno objektų skaičiumi
Laisvės alėjoje. Daugiausiai neigiamai gyventojai vertino automobilių parkavimą, muzikos
pardavimų stendus ir saugumą. Tikriausiai nenuostabu, kad net 90 % respondentų pritarė idėjai
Laisvės alėjoje įrengti video kameras.
3. Respondentų nuomone, Laisvės alėjai labiausiai trūksta gyvumo ir judrumo. Respondentai gana
dažnai akcentavo, kad šioje gatvėje galėtų vykti daugiau renginių. Net 75 % apklaustųjų sutiktų,
kad šioje centrinėje miesto erdvėje atsirastų daugiau renginių, parodų salių, pramogų centrų
(klubų) pagyvenusiems žmonėms. Panaši dalis apklaustųjų Laisvės alėjoje norėtų matyti žaidimo
aikštelių vaikams. Peršasi išvada, kad gyventojai teigtų pirmenybę kultūrai, pramogoms,
rekreacinių zonų kūrimui (pvz. Net 70% respondentų sutiktų, kad žiemą Laisvės alėjoje būtų
įrengta čiuožykla; 94% - šioje erdvėje siūlo rengti menininkų parodas). Atrodo, kad dabartinis
prekybinės paskirties objektų skaičius gyventojus tenkina. Nuomonei, kad Laisvės alėjoje
atsirastų daugiau darbužių parduotuvių pritarė tik mažiau nei trečdalis respondentų, tačiau
savaitgalio mugėse Laisvės alėjose tikriausiai lankytųsi daugiau Kauno miesto gyventojų, nes jų
organizavimui pritarė net 81% respondentų.
4. Yra pakankamai pagrindo teigti, kad respondentai labai vertina žaliąją miesto zoną ir nors norėtų
matyti permainų šioje srityje (pvz. 62% sutinka, kad parkas prie Muzikinio teatro būtų
pertvarkytas), tačiau su siūlymu retinti medžių alėją nesutinka didžioji dalis - 78% respondentų.
5. Prieštaringai vertinamus statinius, planuojamus statyti greta Laisvės alėjos, gyventojai vertino
taip pat prieštaringai. Nors didžioji dalis respondentų (68 pritarė Sporto rūmų Nemuno saloje
statybai, pritariančiųjų ir nepritariančiųjų Akropolio statybai skaičius yra beveik vienodas: 40 %
respondentų pasisakė už, 48 % - prieš, ir 12%- neturi nuomonės. Moderniųjų bei aukštesniųjų
pastatų atsiradimui Laisvės alėjoje pritaria tik šiek tiek mažiau nei trečdalis (32, nes dauguma
(63 tokiai idėjai nepritartų.
6. Kalbant apie eismo sąlygas reikia galima daryti išvadą, kad šioje srityje kažką keisti respondentai
linkę mažiausiai: apie 60% iš jų teigia, kad dabartinė Laisvės alėjos situacija eismo požiūriu
(kuomet gatvė yra skirta pėstiesiems su keliais perkirtimais) yra geriausia. Kita vertus, net
trečdalis apklaustųjų pritartų idėjai, kad ši miesto gatvė taptų visiškai neprieinama
automobiliams (išskyrus pagalbinį transportą). Radikalioms idėjoms (pvz. tramvajų linijos
einančios per L.A. tiesimui ar leidimui šioje gatvėje naktį parkuoti automobilius nepritaria
atitinkamai – 72% ir 65% respondentų.
7. Pagrindinė miesto erdvė Laisvės alėja gyventojams yra, tikriausiai labai svarbi, nes dauguma į
atranką patekusiųjų respondentų noriai atsakinėjo į klausimus, davė daug patarimų, papasakojo
įvairiausių istorijų. Apie tai liudija tikriausiai liudija ir faktas, kad net 91% respondentų sutiko su
teiginiu, kad Kauno m. Savivaldybė Laisvės alėjos priežiūrai turėtų skirti daugiau dėmesio ir lėšų.
Comment
-
Parašė discountna, iki galo neskaiciau, bet is pirmuju postu matosi, kad mastote labai pavirsutiniskai, apie dangas, medzius ir lempas...istikruju problemos gludi giliau, ir joks pakeistas sviestuvas ju nesutvarkys. tam ir organizuojamas uzsakomasis konkursas, kuriame dalyvaus tikrai zymios lt ir uzsienio firmos, kad pazvelgti giliau. laisves aleja turi buti daugiau nei batu parduotuviu gatve.
discount
O tuo labiau uzsienietis, gyvenime Lietuvoj nebuves - sunaikins dabartine LA dvasia ir tuo viskas pasibaigs.
Sutinku kad galima diskutuoti del infrastrukturos, bet ne del 'batu' ar 'nebatu' parduotuviu koncepcijos.
Comment
-
Investicijų srautas pakeis Laisvės alėjos veidą
Nepriklausomybės aikštėje iškils restoranai, biurai ir gyvenamieji namai
Įrengs ir biurus, ir butus
Nepriklausomybės aikštėje stovintis apleistas namas gali tapti etalonu, pagal kurį bus įgyvendinamas Laisvės alėjos atnaujinimo planas.
Neseniai projektuotojų įmonė G.Janulytės-Bernotienės studija Savivaldybei pateikė pastato Nepriklausomybės aikštėje atnaujinimo projektą ir paraišką detaliajam planui rengti.
Šioje ryškų istorinį akcentą turinčioje Kauno vietoje po pastatu ketinama įrengti dvejų aukštų požeminį garažą.
„Pagal mūsų ir investuotojų sumanymą pastatas bus gyvenamosios ir komercinės paskirties. Pirmuose dviejuose aukštuose bus bankų ir kitų komercinių įstaigų patalpos, galbūt restoranai, viršutiniuose – modernūs butai“,- teigė projektą parengusios specialistų grupės vadovė Gražina Janulytė-Bernotienė.
Tikisi pakeisti standartus
Teigiama, jog tai bus modernus ir kartu klasikiniu solidumu pasižymintis kompleksas.
Net keletą dešimtmečių pastate buvo įsikūrusi Kauno kelių policija.
Prieš ketverius metus policijos pareigūnai iš čia išsikėlė į naujas patalpas.
Daugybę metų neremontuotas pastatas dar labiau sunyko.
Neseniai namas buvo nupirktas aukcione. „Nepriklausomybės aikštėje esančio statinio atnaujinimo planais turėtume džiaugtis, nes tai reiškia, kad į Laisvės alėją ateina vis daugiau investicijų.
Tačiau lieka ir tam tikrų abejonių.
Projektuotojai ir investuotojai pageidauja, kad pastatas būtų paaukštintas. Tokius planus būtina nuodugniai apsvarstyti.
Paaukštintas pastatas gali nustelbti Soborą, kuris jau daug metų yra šio kvartalo dominantė ir simbolis“,- nuogąstavo Savivaldybės Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius.
Tačiau projektuotojai tikisi, kad į Laisvės alėją įsisukę nauji vėjai pakeis nusistovėjusius standartus. „Nepriklausomybės aikštėje planuojamo atnaujinti pastato kompiuterinį maketą ir rekonstrukcijos idėją pristačiau Gdanske vykusioje tarptautinėje konferencijoje.
Kalbėjau apie istorinę vertę turinčių kvartalų atnaujinimo galimybes bei jų pritaikymą šiuolaikinėms reikmėms“, – pasakojo G.Janulytė-Bernotienė.
Trūksta vietos automobiliams
Investicijas į Laisvės alėjos zoną stabdo tai, kad čia labai trūksta vietos automobiliams.
„Nusprendėme suprojektuoti dviejų aukštų požeminį garažą. Tačiau tai neišspręs opios Laisvės alėjos problemos. Esminius sprendimus bus galima priimti tik įvykus tarptautiniam Laisvės alėjos atnaujinimo konkursui.
Konkursas jau baigiamas parengti.
Jame gali būti suformuota nauja Laisvės alėjos plėtros koncepcija, leidžianti aukštinti pastatus, suformuoti erdves automobiliams statyti“, – teigė G.Janulytė-Bernotienė.
Ši architektė priklauso konkurso vertinimo komisijai.
Dauguma Laisvės alėjoje namus įsigijusių verslininkų pageidauja pristatyti vadinamuosius mansardinius aukštus.
Neabejojama, jog verslininkai sieks, kad tarptautiniame Laisvės alėjos atnaujinimo konkurse būtų priimtos nuostatos, leidžiančios šiek tiek paaukštinti pagrindinėje miesto pėsčiųjų gatvėje esančius pastatus. Laisvės alėjos atnaujinimo konkurso sąlygos jau išsiuntinėtos žinomiausiems Europos architektų biurams.
Laikinoji Sostine
Comment
Comment