Aha, tikrai gerai atrodo. Kol kas labai trūksta mažosios architektūros elementų, tokių senovinių ir tamsios spalvos. Bet, aišku, čia gi nebaigta viskas dar. Bus liūdna, jeigu jų nebus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Pastebėjau dar vieną problemą dėl griovelių "važiuojamosios dalies" pakraščiuose - padaryti statūs peraukštėjimai, kurie tampa kliūtimis pėstiesiems. Ypač pavojinga vaikams, kurie mėgsta lakstyti skersai, išilgai ar su dviratukais važinėje. Užkliuvus už šių bortų bus skaudžios pasekmės. kas tokiu atveju atsakys.
Negi negalėjo padaryti sklandesnių perėjimų nužemėjimų, kad nebūtų aivaizdžių kliūčių.
Atvaizdas
Comment
-
2017 04 02. LA atnaujinimas iš oro.
2017 04 02. LA atnaujinimas iš oro.
Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Parašė miestietis Rodyti pranešimąPastebėjau dar vieną problemą dėl griovelių "važiuojamosios dalies" pakraščiuose - padaryti statūs peraukštėjimai, kurie tampa kliūtimis pėstiesiems. Ypač pavojinga vaikams, kurie mėgsta lakstyti skersai, išilgai ar su dviratukais važinėje. Užkliuvus už šių bortų bus skaudžios pasekmės. kas tokiu atveju atsakys.
Išskirtos "Važiuojamosios dalies" bėda ta, kad jei anksčiau vairuotojai jausdavosi važiuoją grynai pėsčiųjų zona, tai dabar važiuodami jausis drąsiau. Bijau, kad nebūtų kaip Gedimino pr. - pradžioje daryta pėsčiųjų gatvė pavirs į "teisių" taksistų ir budulių gatvę.
Dar vienas pastebėjimas - kodėl dviračių takas nepadarytas ratu aplink soborą? Čia jau užprogramuota, kad dviračiai kirs kampą per kitą pusę.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimągrazios foto. O kitiems siulau maziau bambet, juo labiau matos net vietoj nebuve, o bamba istisai nelaimingi
Comment
-
Parašė SuperPants Rodyti pranešimąPaskaičius atrodo, kad ten būtų metro aukščio bortai, ten turbūt 2 centimetrų nėra, o kai kuriem pasidaro neįveikiama kliūtis
Comment
-
Kuo toliau tuo baisiau čia darosi kiek žmonės ašarų iškeidžia ir viskas iš eilės neįtinka ėjau pėsti, važiavau dviračiu, nepajaučiau nei menkiausio diskomforto ir manau jį pajausti galima tik specialiai labai labai to norintMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Apart to, kad reikia gerai prašluot viską ir sustatyt šiukšledėžes jokių problemų dėl kurių reikėtų kelt kažkokį triukšmą ten tiesiog nėra. Galit bandyt pūst ką norit, bet visos tos "bėdos" yra nulinės.
1.5cm "bortai" kurie kažkaip net riedlentininkam įveikiama kliūtis sukels didžiules problemas.
O alėjos vidurinis iškilimas, kuris yra niekur neregėta ir tikrai kiekvienoj šalies gatvėj netaikoma priemonė skirta vandens susirinkimo(o kartu ir ledo susidarymo) stabdymui, yra ale neregėto dydžio klaida ir visi ten tiesiog mirs žiemą, taip tiesiai šviesiai užlips ant grindinio ir išsitaškys gabalais. Tikra mirties zona.
Comment
-
-
Nereikia kabinėtis prie prie žodžių. Esme ta, kad projektuojant dviračių taką danga turi būti lygi. Čia nėra nei sankryža nei kažkas tokio. Visada galima padaryti normalų dangų perėjimą be staigių lygio peraukštėjimų, negadinant bendros estetikos. Tas pats pasakytina ir apie lygius šalia vandens latakų.
Comment
-
Parašė miestietis Rodyti pranešimą<...>Tas pats pasakytina ir apie lygius šalia vandens latakų.
Comment
-
Parašė elwwwis Rodyti pranešimąNu ir bambekliai viskas liuks,geras oras eikit pasivaiksciot i gryna ora gal pozityvo atsiras
Tad čia, kai kasdien matau akivazdų pėsčiųjų zonos suniokojimą naujomis medžiagomis ir lėšomis, negaliu būti ramus ir laimingas.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2017.04.04, 19:30.
Comment
Comment