Konkė būtų fantastika, jeigu vežiotų nemokamai. Nedideliu greičiu, kad būtų galima įlipti ir išlipti iš važiuojančios, kaip San Franciske beveik. Kad galėtum pavažiuot kelis kvartalus, jei tingi eiti, ar lyja, bet kažin ar tai realu... O pinigų tikrai niekas nemokės už tokį atstumą, nebent dėl turistų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė vivakaunas Rodyti pranešimąDel konkes dar galutinai nenutarta
Nenutarta, bet greičiausiai nutarta.
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąKonkė būtų fantastika, jeigu vežiotų nemokamai. Nedideliu greičiu, kad būtų galima įlipti ir išlipti iš važiuojančios, kaip San Franciske beveik. Kad galėtum pavažiuot kelis kvartalus, jei tingi eiti, ar lyja, bet kažin ar tai realu... O pinigų tikrai niekas nemokės už tokį atstumą, nebent dėl turistų.
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąKonkė būtų fantastika, jeigu vežiotų nemokamai. Nedideliu greičiu, kad būtų galima įlipti ir išlipti iš važiuojančios, kaip San Franciske beveik. Kad galėtum pavažiuot kelis kvartalus, jei tingi eiti, ar lyja, bet kažin ar tai realu... O pinigų tikrai niekas nemokės už tokį atstumą, nebent dėl turistų.
Comment
-
Super naujienos - nebus antžeminio parkingo ir konkes. Man, kaip kasdien vaikščiojančiam Laisvės alėja, geresnio projekto ir būt negali. Konkė yra klaidingai tapatinama su tarpukario Kaunu, kai realiai paskaičius to meto spaudą ji buvo keiksnojama ir laikoma atgyvena, bei nederančia tų laikų europietiškame mieste. Būtų dar keisčiau ją matyt XXI a. Kaune.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąSuper naujienos - nebus antžeminio parkingo ir konkes. Man, kaip kasdien vaikščiojančiam Laisvės alėja, geresnio projekto ir būt negali. Konkė yra klaidingai tapatinama su tarpukario Kaunu, kai realiai paskaičius to meto spaudą ji buvo keiksnojama ir laikoma atgyvena, bei nederančia tų laikų europietiškame mieste. Būtų dar keisčiau ją matyt XXI a. Kaune.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTai būtų ne originali konkė, o elektrinis (old-school?) tramvajus. Man visai patiktų toks žaisliukas, tačiau nemanau, kad jis būtų labai naudingas. Manau, idėja būtų kiek praktiškesnė jei linija eitų trasa Stotis -Laisvės al- Vilniaus g. - Rotušė, o ne tik Laisvės al.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąBūtent, kad nelabai naudinga. Realiai konkė ar tramvajus laisvės alėja turėtų judėt labai lėtai dėl pėsčiųjų saugumo, greičiu artimu pėstiesiems. Taigi norint greičiau nusigaut iš vieno galo į kitą nebūtų tinkama transporto priemonė. Nebent kokiam tingiam turistui pravažiuot, bet ir vėlgi - tai nebūtų ant tiek egzotiška, kad būtų labai populiaru.
Svarsto apie ratukines ir panašiai - kas yra daug pavojingiau, nes esant bėgiams ten aiškiai žmonės nevaiksčios, o nesant bėgių ten žmonės vaikščios ir painiosis po ratais.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKonkė bus, tik matai dėl moterų batelių nenori daryti bėgių. Nors visiška kvailystė, toks vaizdas, kad tie bėgiai būtų kaip geležinkelio bėgiai, kuriuos moteris su bateliais sunku perlipt... Gi būtų grindinys tarp bėgių.
Svarsto apie ratukines ir panašiai - kas yra daug pavojingiau, nes esant bėgiams ten aiškiai žmonės nevaiksčios, o nesant bėgių ten žmonės vaikščios ir painiosis po ratais.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKonkė bus, tik matai dėl moterų batelių nenori daryti bėgių. Nors visiška kvailystė, toks vaizdas, kad tie bėgiai būtų kaip geležinkelio bėgiai, kuriuos moteris su bateliais sunku perlipt... Gi būtų grindinys tarp bėgių.
Svarsto apie ratukines ir panašiai - kas yra daug pavojingiau, nes esant bėgiams ten aiškiai žmonės nevaiksčios, o nesant bėgių ten žmonės vaikščios ir painiosis po ratais.
Comment
-
Nebus konkės-nesikraustysiu į Kauną
Apmaudu, kad nebus akcento, kuris padarytų Kauną išskirtiniu regiono kontekste. Aš asmeniškai nematau jokios bėdos pakloti, kad ir 10 eurų už tokį pasivažinėjimą. Manau norinčių pasivažinėt konke būtų labai daug ir projektas atsipirktų bemat.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąTobula būtų vien pėsčiųjų alėja, dviračių takas tai jau šioks toks svetimkūnis, bet ne tokia didelė bėda kaip konkė ar automobiliai
Comment
-
Šviestuvus paliks senus Tamsu kaip ši...noj bus ir toliau
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...s-aleja-693852
Comment
-
15 metų planavimo, trys tarpgalaktiniai konkursai, 5 metai techninio projekto rengimo ir vis dar ginčijamasi dėl principinių dalykų. Rekonstrukcijos darbai - dar 8 metai. Ledynai juda greičiau.
Gyvenimas per trumpas, kad galėtum gyventi Kaune ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment