Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
    Nežinau, gal aš čia vienas toks, bet man LA niekad neatrodė mirus. Apleista - taip. Mirus - ne.
    Tai čia taip iš Vilniaus labiausiai atrodo, tiesiog toks įvaizdis formuojamas lietuvos ryto. Nesakau, kad ir kauniečiai čia ta linkme nekalbėjo, bet du labiausiai tokią nuomonę išsakę yra, sutapimas, bet būtent sostinės ponai - Lettered su "alėja per didelė" ir abruo su "niekas į tą LA eiti nenori"

    Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
    Beje, kažkas kaip gerą pavyzdį mačiau davė Vokiečių g. Vilniuje. Jūs čia rimtai?..
    Vėlgi - kadangi tai yra Vilniuje tai automatiškai geriau, Kaune tikrai negali būti geriausios gatvės Lietuvoje, geriausiu atveju antra, o pirma būtinai Vilniuje
    Kaune eismo nėra, Vilniuje yra - automatiškai Vilniausi variantas geresnis, o atvirkščiai tikrai negali būti

    Prisiminiau Kauno klinikų vadovo interviu, kuris pareiškė, kad nors klinikos yra geriausia įstaiga Lietuvoje, vis tiek tenka dalintis tuo vardu su Santariškėmis vien todėl, kad jos turi sostinės statusą. Kitaip sakant net ir Š Vilniuje geriau kvepia
    Paskutinis taisė Gator; 2015.04.20, 21:58.

    Comment


      Parašė Pensininkas Rodyti pranešimą
      Nežinau, gal aš čia vienas toks, bet man LA niekad neatrodė mirus. Apleista - taip. Mirus - ne. Vasarą geru oru ten vakarais ten tikrai daug žmonių. Kartais ir prasilenkti sunku.
      Taip, aš sutinku, kad galbūt verta leisti tarkim taksi eismą. Nors nesuprantu kam, nors labai stengiuosi. Nejaugi visuomenei tik to tetrūksta, kad savo užpakalį galėtų atvežti iki pat durų, nes neduok die reiks paėjėti kelis šimtus metrų iki gatvelės, kur taksi stovi. Tetrūksta LA paversti į McDonald's drive-in ir visiškas ledas būtų.
      Bet laikai keičiasi. Gal tikrai kažkokių privalumų tas automobilių eismas atneš.

      Beje, kažkas kaip gerą pavyzdį mačiau davė Vokiečių g. Vilniuje. Jūs čia rimtai?..
      Vokiečių g. irgi reikalauja remonto, bet man ji jaukesnė ir gyvybingesnė atrodo, be automobilių eismo ir parkingo būtų tuštoka tranzitinė pėsčiųjų gatvė, kurioje švilpauja vėjai vakarais. Taip jau yra, kad daliai žmonių patinka sustoti ten, kur jie valgo ar apsiperka. Žodžiu tikrai blogiau nebus, jei paleis eismą dalyje LA.



      Paskutinis taisė Lettered; 2015.04.20, 22:07.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Vokiečių g. irgi reikalauja remonto, bet man ji jaukesnė ir gyvybingesnė atrodo, be automobilių eismo ir parkingo būtų tuštoka tranzitinė pėsčiųjų gatvė, kurioje švilpauja vėjai vakarais. Taip jau yra, kad daliai žmonių patinka sustoti ten, kur jie valgo ar apsiperka. Žodžiu tikrai blogiau nebus, jei paleis eismą dalyje LA.

        Atvaizdas


        Atvaizdas
        Tai visiškai skirtingos gatvės ir nėra ką čia lyginti. Aplink Laisvės alėją pilna gatvių, kur pasistatai mašiną ir 100-200 m paeini iki objekto Laisvės alėjoje. Gedimino, Mickevičiaus, Maironio, Donelaičio, Kęstučio, Kanto gatvės. Jos prie pat Laisvės alėjos! Ko ten važiuoti į tą alėją, tai nesuvokiu!

        Comment


          Skaitant Gator komentarus darosi labai aišku kodėl tiek daug žmonių evakuavosi iš Kauno.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Tai visiškai skirtingos gatvės ir nėra ką čia lyginti. Aplink Laisvės alėją pilna gatvių, kur pasistatai mašiną ir 100-200 m paeini iki objekto Laisvės alėjoje. Gedimino, Mickevičiaus, Maironio, Donelaičio, Kęstučio, Kanto gatvės. Jos prie pat Laisvės alėjos! Ko ten važiuoti į tą alėją, tai nesuvokiu!
            Vilniuje irgi tas pats, galima aplinkinėse gatvėse statyti, yra netgi keli privatūs parkingai. Bet kaip ir sakiau, tai privalumas, kad gali mašiną palikti už kelių metrų ar taksi išsiviesti patogiai kažkur neblūdinėjant.
            Flickr

            Comment


              As ir buciau pries automobilius LA. Bet uz dviracius ir motociklius. Na bent pastariesiams butu galima bent parkingus irengt, ties Mickeviciaus, Maironio ir Gedimino gatvemis.

              Comment


                Dėl motociklų ir mopedų pritarčiau aš, vien dėl pavogimo tikimybės, nes motociklą palikti kur nors nuošaliau ir ateiti į LA yra nesaugu, geriau matyti motociklą savo akiratyje, tada gali ir šalmą ir pirštines palikti ant motociklo.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Vilniuje irgi tas pats, galima aplinkinėse gatvėse statyti, yra netgi keli privatūs parkingai. Bet kaip ir sakiau, tai privalumas, kad gali mašiną palikti už kelių metrų ar taksi išsiviesti patogiai kažkur neblūdinėjant.
                  Iš tikro tai ne, nes vietų nėra ir mašiną reikia palikti prie Kotrynos bažnyčios ar net Pranciškonų vienuolyno. Šiaip tai Laisvės alėjai gyvumo prasme labiausiai trūksta to, kad kauniečiai pradėtų daugiau valgyti ir gerti ne namie. Išvaizdos prasme dar normalaus grindinio ir sutvarkytų fasadų. Aišku, geriau tegul sutvarko gatvę ir leidžia automobilius nei visai jos netvarko.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Aišku, geriau tegul sutvarko gatvę ir leidžia automobilius nei visai jos netvarko.
                    Nesutinku su tokiu požiūriu. Bele daro, kad tik darytų. Jei daro negerai, nematau prasmės užsimerkti.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Nesutinku su tokiu požiūriu. Bele daro, kad tik darytų. Jei daro negerai, nematau prasmės užsimerkti.
                      Šiaip jau, taip. Tik dabar tikrai nereiktų stabdyti proceso, nes po to vėl nežinia kada beprasidės.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Šiaip jau, taip. Tik dabar tikrai nereiktų stabdyti proceso, nes po to vėl nežinia kada beprasidės.
                        Išreiškiant pastabas, nebūtinai sustabdysi procesą. Korektūros daromos ir darbų metu.

                        Comment


                          Aš vis tiek nesuprantu nuo kada mašinų eismas ir gyvybingumas yra suderinami? Kuris čia toks mokslinčius man paaiškins...Tipo savam mieste pasiklysi ar būdamas lietuviu lietuviškai nesusikalbėsi? Ar ant tiek mašiniuką myli, kad bet jo niekur nė žingsnio... Ką, mums dar avarijų mažai, žinant kokia pas mus kultūra gatvėse, tai dabar vidury miesto bus ,,pasakų kampelis."

                          Beje, aš tai apskritai neraukiu, koks žmogelis tokius projektus darė, kai Laisvės al. yra istorinė gatvė, projektuota, kaip pėsčiųjų alėja pagal Odesos pavyzdį. Tai dabar po tokios ,,ale" rekonstrukcijos liks Odesa vėl originali su savo bulvaru...O mes į magistralę pavirsim...Tipo gal čia jie nori Eliziejaus laukus paversti? Bet žinant, ko žmonės ten eina, tikrai ne dėl mašinų pastatymo, o dėl parduotuvių firminių ženklų bei kavinių, tai kažkaip nesiderina su mūsų projektu, tai galbūt čia norima via Kondoti padaryti, nu, bet irgi niekaip, nes ten mašinos iš viso nevažiuoja, o žmonių sausakimša dėl tų pačių prabangių parduotuvių. Vienos Graben irgi parduotuvių vitrinos traukia, nors ten mašinos gal dvi per dieną pravažiuoja ir tai jeigu pralenda pro žmones...Čia mažu į Budapešto pėsčiųjų gatvę panašu, bet ir tik dalinai, nes ten eismas tik nuo turgaus iki pėsčiųjų tako datraukia ir tai nereguliariai, o vėliau prasideda parduotuvės, bažnyčios, kavinės...ir ką žmonių minios...O dabar pavardinkit man kokios žymios firmos Laisvėl al. turi padruotuves? Čia be Hebsburgerių...Merkurijų subaladojom, nors buvo puiki proga paversti aukšto lygio prekybos centru, kaip pvz., Lafajetas ar Pritemps ir jau būtų apylinkės atgiję, bet reikia matai biurų ir būtų...Paskui kitame name išgriovė skylę su lig dviem aukštais, stovėjo, stovėjo skylė, dabar įdėjo langą, ir vėl stovi...o kam? Kavinės faktiškai apleistos, kai kurios apskritai žemo lygio. Pramogų reikia ten, o ne eismo, ne magistralė...
                          Šiaip Kaunas ir buvo garsus savo pėsčiųjų alėja visoje Lietuvoje, jei ne Baltijos šalyse, tai kuo dabar būsim garsūs - Akropoliu, Mega, Arena ir dviem vaiduokliais pastatais. Taigi vikipedijos aprašymą reiks pakeisti, kad užseniečių neklaidinti ir visas nuotraukas pašalinti....
                          Paskutinis taisė Raelis; 2015.04.21, 01:12.
                          ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                          - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                          Comment


                            Gal juokauji? 100 metų iki pavertimo pėsčiųjų zona Laisvės al. buvo mišrus eismas. Seni kauniečiai apskritai teigia, kad po pertvarkymo LA daugiau prarado, nei gavo.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Gal juokauji? 100 metų iki pavertimo pėsčiųjų zona Laisvės al. buvo mišrus eismas. Seni kauniečiai apskritai teigia, kad po pertvarkymo LA daugiau prarado, nei gavo.
                              Tai aš gal geriau žinau, kaip istorikas. Be to, jeigu XIX a. ja važinėjo konkės, tai čia nėra mišrus eismas...Vėliau buvo pertvarkoma į mašinų gatvę, tačiau tai pagal pirminį sumanymą yra pėsčiųjų bulvaras....esu kažkada projektus skaitęs...
                              Be to, daug sudarkė sovietiniai ,,inžinieriai", kurie keitė ir keitė LA veidą.

                              Be to, kas tie seni kauniečiai? Mano šeima apskritai keliolika jei nekeliasdešimt kartų Kaune gyvena, tai mes seni skaitomės ar čia tie seni, kurių diedukai iš kaimo atsikėlę į didmiestį?
                              Paskutinis taisė Raelis; 2015.04.21, 09:18.
                              ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                              - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                              Comment


                                idomiausia tai bus tramvajus nuo Traku g. iki Rotuses, veliau pratesiant iki Akropolio. Galima uzvesti tema "Tramvajus Kaune".

                                Comment


                                  Parašė Raelis Rodyti pranešimą
                                  Tai aš gal geriau žinau, kaip istorikas. Be to, jeigu XIX a. ja važinėjo konkės, tai čia nėra mišrus eismas...Vėliau buvo pertvarkoma į mašinų gatvę, tačiau tai pagal pirminį sumanymą yra pėsčiųjų bulvaras....esu kažkada projektus skaitęs...
                                  Ne tik konkės, ir vežimai tempiami arklių, vėliau automobiliai, VT. Laisvės alėjai virš 170 metų, bet pėsčiųjų alėja ji yra tik paskutinius 3 dešimtmečius.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    idomiausia tai bus tramvajus nuo Traku g. iki Rotuses, veliau pratesiant iki Akropolio. Galima uzvesti tema "Tramvajus Kaune".
                                    O traukinuką palei Karmelitus neatkurs kartais po to?

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Ne tik konkės, ir vežimai tempiami arklių, vėliau automobiliai, VT. Laisvės alėjai virš 170 metų, bet pėsčiųjų alėja ji yra tik paskutinius 30 metų.
                                    Nuo 1843 iki XX a. I dešimt. eismas buvo pats minimaliausias, jeigu palyginti su to paties laikotarpio aplinkiniais regionais, tuo pačiu Vilniumi, kad ir arba Varšuva...Todėl didžioji dalis gatvės buvo laikoma pėsčiųjų, be to, tuo laikotarpiu karietos, vežimai į šiuolaikinio transporto apibrėžimą nelabai įeina...
                                    Jeigu kalbėsi apie eismą, tą tikrąją prasme, tai jis yra veikiau tarpukariu bei su tam tikra išimtimi pokario periodu (karą metą išmetu, kaip krizinį periodą), o vėliau, jeigu neklystu dabartinė pėsčiųjų zona paversta po Kalantos...nors jau iki tol buvo tam tikrų pakeitimų.
                                    Paskutinis taisė Raelis; 2015.04.21, 09:25.
                                    ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                                    - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                                    Comment


                                      Parašė Raelis Rodyti pranešimą
                                      Tai aš gal geriau žinau, kaip istorikas. Be to, jeigu XIX a. ja važinėjo konkės, tai čia nėra mišrus eismas...Vėliau buvo pertvarkoma į mašinų gatvę, tačiau tai pagal pirminį sumanymą yra pėsčiųjų bulvaras....esu kažkada projektus skaitęs...
                                      Be to, daug sudarkė sovietiniai ,,inžinieriai", kurie keitė ir keitė LA veidą.

                                      Be to, kas tie seni kauniečiai? Mano šeima apskritai keliolika jei nekeliasdešimt kartų Kaune gyvena, tai mes seni skaitomės ar čia tie seni, kurių diedukai iš kaimo atsikėlę į didmiestį?
                                      Man kaip antros kartos nuo žagrės visada labiausiai imponavo pirmosios respublikos LA variantas. Tokio, su akivaizdžiom modernizacijom, noriu ir dabar, nors užmušk.

                                      O sovietiniai inžinieriai ir buvo tie, kuriem labai norėjosi DIDELĖS IR ILGOS pėsčiųjų alėjos.

                                      Comment


                                        Parašė Raelis Rodyti pranešimą
                                        O traukinuką palei Karmelitus neatkurs kartais po to?
                                        tai tramvajaus II etapas, matyt, kazkiek tai ir atkurs.

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          tai tramvajaus II etapas, matyt, kazkiek tai ir atkurs.
                                          Tai aš tada susipainiojau - tai nuo kur iki kur bėgiai tęsis?
                                          ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                                          - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X