Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Teisingai, jokių ten automobilistų, motociklistų, mopedininkų, dviratistų ir kitų -istų! Šiukš iš liepų giraitės, ne vieta jums čia! Bet kaip negyva ta Laisvės al., taip negyva, nors tu ką, nu nėra žmonių, nors tu ką... ir visai neaišku, kodėl niekas ten būti nenori...
    Jo, negyva nors tu ką, net iš vilniaus matosi, bet va aišku kodėl "niekas nenori ten būti" - automobilių eismo nėra.

    Comment


      Ar po Laisvės alėjos rekonstrukcijos joje bus galima važinėti automobiliais?

      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/04/2...#ixzz3Xqx8GcJM

      Comment


        Visgi, nors Laisvės alėjoje numatoma paleisti įvairių rūšių transportą, dviračių tako kol kas nėra numatyta. Tikinama, pagrindinė miesto gatvė bus tiek dviračių, tiek pėsčiųjų zona.

        „Matome, jog dviračių takas nepasiteisina. Čia juk ne autostrada, tad dviratininkai gali važinėti ten, kur vaikšto pėstieji. Jei visgi dviračių takas atsiras, tai jis bus prie gatvės, kad būtų hierarchine tvarka automobiliai, šalia dviratininkai, o toliau pėstieji“, – svarstė Š. Kiaunė.
        Dviračių takas jam kažkodėl nepasiteisina, tai padarys automobilių gatvę, lol. Gerai komentaruose kažkas pastebėjo, trūksta tik kanalo laivams plaukiot ir geležinkelį nutiest.

        Comment


          Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
          Dviračių takas jam kažkodėl nepasiteisina, tai padarys automobilių gatvę, lol. Gerai komentaruose kažkas pastebėjo, trūksta tik kanalo laivams plaukiot ir geležinkelį nutiest.
          Viskas. Rašysiu Matijošaičiui

          Comment


            Mieli kauniečiai - būtinai pasistenkite sustabdyti Laisvės al. rekonstrukciją. Pagyvenome 35 metus be remonto, pagyvensim ir dar 50, bet taip tyčiotis iš paprastam kauniečiui šventų dalykų neleisim!
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Mieli kauniečiai - būtinai pasistenkite sustabdyti Laisvės al. rekonstrukciją. Pagyvenome 35 metus be remonto, pagyvensim ir dar 50, bet taip tyčiotis iš paprastam kauniečiui šventų dalykų neleisim!
              Kas per agitacija? Kas čia ruošiasi stabdyti?

              Comment


                Rekonstrukcijos niekas stabdyti nenori, o reaguoti į tai, kad savivaldybės administracija ir/ar architektas prisidengdami rekonstrukcija savavališkai bando pakeisti Laisvės alėjos pobūdį, yra būtina.

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Mieli kauniečiai - būtinai pasistenkite sustabdyti Laisvės al. rekonstrukciją. Pagyvenome 35 metus be remonto, pagyvensim ir dar 50, bet taip tyčiotis iš paprastam kauniečiui šventų dalykų neleisim!
                  Projekto patobulinimo, pvz. dviračių tako nepanaikinimo, pasiūlymai yra stabdymas?
                  Kai nupezėsi...

                  Comment


                    Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
                    Rekonstrukcijos niekas stabdyti nenori, o reaguoti į tai kad savivaldybės administracija ir/ar architektas prisidengdami rekonstrukcija savavališkai bando pakeisti Laisvės alėjos pobūdį yra būtina.
                    Tai kad architektas tai patobulintas. Dviračiam ne vieta. O mašinos tegul važinėja. Ir nereikia čia verkti, kad kažkas kažką stabdo. Juk ir projekte parašyta, kad automobiliai eksperimentas ir reikia pasitarti su visuomene.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Kas per agitacija? Kas čia ruošiasi stabdyti?
                      Iniciatyvūs piliečiai, kuriems ne vis tiek. Paraleliai eina ir Kauno Ąžuolyno atsodinimo per visą jo XV a. buvusį plotą iniciatyva. Užteks tų teršalų!

                      Pasirašikit už iniciatyvą!

                      Comment


                        OMG. Nėra žodžių. O gal architektas tokius sprendimus priimė paveiktas narkotikų ir/ar alkoholio? Ta prasme blaivai mąstantis pilietis nesugalvotų, kad dviračiam vietos nėra, bet va automobilius tai įsileist galima!
                        Jei rimtai tai žiauriai keista, kad iš savivaldybės pusės nėra jokio pasitarimo su kauniečiais, KVK pakalbino architektą, pasakė, kad čia viskas gerai, taip ir turi būt ir maždaug toliau gyvenkim ramūs, svarbu jis vienas žino, kaip geriau.

                        Comment


                          Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                          OMG. Nėra žodžių. O gal architektas tokius sprendimus priimė paveiktas narkotikų ir/ar alkoholio? Ta prasme blaivai mąstantis pilietis nesugalvotų, kad dviračiam vietos nėra, bet va automobilius tai įsileist galima!
                          Jei rimtai tai žiauriai keista, kad iš savivaldybės pusės nėra jokio pasitarimo su kauniečiais, KVK pakalbino architektą, pasakė, kad čia viskas gerai, taip ir turi būt ir maždaug toliau gyvenkim ramūs, svarbu jis vienas žino, kaip geriau.
                          Nesuvokiu, kaip Kupčinkas leido tokius dalykus. Dviračių entuziastas, mat.

                          Comment


                            Trūksta logikos, kad parengiamas projektas su važiuojamąja dalimi, nužymėtomis stovėjimo vietomis, o vėliau sprendžiama ar leisti ten važiuoti ir statyti automobilius. Tai kaip atrodys alėja, jeigu automobilių eismo nebus, o stovėjimo vietos bus pažymėtos (kiek supratau tai ženklinimas bus dėliojamas iš trinkelių)? Juo labiau važ. dalį reikia atskirti arba gatvės bortais (skirtingas lygis nei pėsčiųjų takas) arba darant tame pačiame lygyje atskirti mažosios architektūros elementais (stulpeliai, klombos, tvorelės ir t.t.).

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Nesuvokiu, kaip Kupčinkas leido tokius dalykus. Dviračių entuziastas, mat.
                              Meras Kupčinskas kovojo kiek galėjo, net 2 kadencijas nepradėjo rekonstrukcijos.
                              Jei ne meras Kupčinskas, Laisvės alėja JAU būtų suniokota. Ačiū Merui Kupčinskui!!!
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Tai kas liks is tos pesciuju alejos jeigu ten ir masinos vazines ir gelezinkelis bus ir dviratininkai ismesti is Laisves Alejos?Kazkoks absurdas uz visu kaunieciu pinigus !!!Konke ir dviracius dar galiu priimti,bet masinu tai kategoriskai ne.

                                Comment


                                  O dar yra besistebinčių kodėl Kaune sunku kažką pradėti daryti.. Tik pradėk ir sukilo širšalynas, aiškiai pasakė kad nebus čia tranzitinė gatvė, kad tai daugiau skirta aptarnaujančiam transportui ir taksi, bet vistiek diskusija tokia lyg via balticos atkarpą būtų nukreipę per laisvės alėją. Tuo labiau kad eismo leidimas turės būti patvirtintas atskiru tarybos sprendimu. Mažiau panikos. Ne veltui Kaunas konservų (netik partine prasme) miestas.

                                  Comment


                                    Visiškai nesuprantamas sprendimas panaikinti dviračių taką LA, atrodo, atsiveria puiki galimyė taką įrengti kitokios spalvos, aiškiai matomą pėstiesiems, o dabar dviratininkams teks nardyti tarp žmonių.

                                    Comment


                                      Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                      O dar yra besistebinčių kodėl Kaune sunku kažką pradėti daryti.. Tik pradėk ir sukilo širšalynas.
                                      Tik nepasakok, kad kiekvienas projektas su tuo susiduria. 1 iš 20 gal

                                      Comment


                                        Dviračių tako laisvės alėjoje nebuvo niekada, kas norėjo tas žigrliavo juo visai nežiūrėdami į šalis kad su dviračiu atskrendi. Kiek nelaimių buvo ant to dviračių tako baisu. Manau labai geras sprendimas, leisti mašinas bei dviračius perkelti į gatvę jei bus atskirta stulpeliais nuo viso srauto tai nuostabiausiais sprendimas.

                                        Comment


                                          Laisvės Alėjos klinikinės mirties problema visiškai ne dviračių takuose, ne automobilių stovėjimo vietose ir netgi ne jos rekonstrukcijoje. Problema, mano kukliu supratimu yra pasikeitusioje visuomenėje.
                                          Tiek Smetonos laikais, tiek pokariu iki maždaug 1970-1980 metų Laisvės Alėja buvo gyva ir pilna žmonių. Gerai pamenu pokario laikų madą vakarais, kaip kauniečių buvo sakoma "nueiti į Laisvę". Žmonės kiek pasipuošdavo, o kadangi miestas buvo kompaktiškas, beveik visur buvo galima nueiti pėsčiomis, tai ir nueidavo pasivaikščioti, pažįstamų sutikti, pašnekėti, pabendrauti, savęs parodyti. Išoriškai situacija buvo kiek panaši į madą Palangoje eiti "saulės palydėti", kai dar dabar pilna Basanavičiaus gatvė.
                                          Dabartiniu metu situacija kardinaliai pasikeitusi. Nebėra to bendrumo jausmo visuomenėje, čia tikriausiai yra pinigų kartos susvetimėjimo padarinys. Nebėra ne tik mados "eiti į Laisvę", beveik išnykęs ir senųjų kauniečių paprotys vaikščioti į svečius. Tiesiog taip, be jokio reikalo, pabendravimui. Seniai nebegyvenu Kaune, bet tuos laikus ir tą atmosferą puikiai prisimenu.
                                          Gal rašau čia nostalgijos apimtas, nežinau. Tiesiog taip matau šią nelinksmą situaciją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X