Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Ar po Laisvės alėjos rekonstrukcijos joje bus galima važinėti automobiliais?
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/04/2...#ixzz3Xqx8GcJM
Comment
-
Visgi, nors Laisvės alėjoje numatoma paleisti įvairių rūšių transportą, dviračių tako kol kas nėra numatyta. Tikinama, pagrindinė miesto gatvė bus tiek dviračių, tiek pėsčiųjų zona.
„Matome, jog dviračių takas nepasiteisina. Čia juk ne autostrada, tad dviratininkai gali važinėti ten, kur vaikšto pėstieji. Jei visgi dviračių takas atsiras, tai jis bus prie gatvės, kad būtų hierarchine tvarka automobiliai, šalia dviratininkai, o toliau pėstieji“, – svarstė Š. Kiaunė.
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąDviračių takas jam kažkodėl nepasiteisina, tai padarys automobilių gatvę, lol. Gerai komentaruose kažkas pastebėjo, trūksta tik kanalo laivams plaukiot ir geležinkelį nutiest.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMieli kauniečiai - būtinai pasistenkite sustabdyti Laisvės al. rekonstrukciją. Pagyvenome 35 metus be remonto, pagyvensim ir dar 50, bet taip tyčiotis iš paprastam kauniečiui šventų dalykų neleisim!
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMieli kauniečiai - būtinai pasistenkite sustabdyti Laisvės al. rekonstrukciją. Pagyvenome 35 metus be remonto, pagyvensim ir dar 50, bet taip tyčiotis iš paprastam kauniečiui šventų dalykų neleisim!
Kai nupezėsi...
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąRekonstrukcijos niekas stabdyti nenori, o reaguoti į tai kad savivaldybės administracija ir/ar architektas prisidengdami rekonstrukcija savavališkai bando pakeisti Laisvės alėjos pobūdį yra būtina.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKas per agitacija? Kas čia ruošiasi stabdyti?
Pasirašikit už iniciatyvą!
Comment
-
OMG. Nėra žodžių. O gal architektas tokius sprendimus priimė paveiktas narkotikų ir/ar alkoholio? Ta prasme blaivai mąstantis pilietis nesugalvotų, kad dviračiam vietos nėra, bet va automobilius tai įsileist galima!
Jei rimtai tai žiauriai keista, kad iš savivaldybės pusės nėra jokio pasitarimo su kauniečiais, KVK pakalbino architektą, pasakė, kad čia viskas gerai, taip ir turi būt ir maždaug toliau gyvenkim ramūs, svarbu jis vienas žino, kaip geriau.
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąOMG. Nėra žodžių. O gal architektas tokius sprendimus priimė paveiktas narkotikų ir/ar alkoholio? Ta prasme blaivai mąstantis pilietis nesugalvotų, kad dviračiam vietos nėra, bet va automobilius tai įsileist galima!
Jei rimtai tai žiauriai keista, kad iš savivaldybės pusės nėra jokio pasitarimo su kauniečiais, KVK pakalbino architektą, pasakė, kad čia viskas gerai, taip ir turi būt ir maždaug toliau gyvenkim ramūs, svarbu jis vienas žino, kaip geriau.
Comment
-
Trūksta logikos, kad parengiamas projektas su važiuojamąja dalimi, nužymėtomis stovėjimo vietomis, o vėliau sprendžiama ar leisti ten važiuoti ir statyti automobilius. Tai kaip atrodys alėja, jeigu automobilių eismo nebus, o stovėjimo vietos bus pažymėtos (kiek supratau tai ženklinimas bus dėliojamas iš trinkelių)? Juo labiau važ. dalį reikia atskirti arba gatvės bortais (skirtingas lygis nei pėsčiųjų takas) arba darant tame pačiame lygyje atskirti mažosios architektūros elementais (stulpeliai, klombos, tvorelės ir t.t.).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNesuvokiu, kaip Kupčinkas leido tokius dalykus. Dviračių entuziastas, mat.
Jei ne meras Kupčinskas, Laisvės alėja JAU būtų suniokota. Ačiū Merui Kupčinskui!!!It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
O dar yra besistebinčių kodėl Kaune sunku kažką pradėti daryti.. Tik pradėk ir sukilo širšalynas, aiškiai pasakė kad nebus čia tranzitinė gatvė, kad tai daugiau skirta aptarnaujančiam transportui ir taksi, bet vistiek diskusija tokia lyg via balticos atkarpą būtų nukreipę per laisvės alėją. Tuo labiau kad eismo leidimas turės būti patvirtintas atskiru tarybos sprendimu. Mažiau panikos. Ne veltui Kaunas konservų (netik partine prasme) miestas.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąO dar yra besistebinčių kodėl Kaune sunku kažką pradėti daryti.. Tik pradėk ir sukilo širšalynas.
Comment
-
Dviračių tako laisvės alėjoje nebuvo niekada, kas norėjo tas žigrliavo juo visai nežiūrėdami į šalis kad su dviračiu atskrendi. Kiek nelaimių buvo ant to dviračių tako baisu. Manau labai geras sprendimas, leisti mašinas bei dviračius perkelti į gatvę jei bus atskirta stulpeliais nuo viso srauto tai nuostabiausiais sprendimas.
Comment
-
Laisvės Alėjos klinikinės mirties problema visiškai ne dviračių takuose, ne automobilių stovėjimo vietose ir netgi ne jos rekonstrukcijoje. Problema, mano kukliu supratimu yra pasikeitusioje visuomenėje.
Tiek Smetonos laikais, tiek pokariu iki maždaug 1970-1980 metų Laisvės Alėja buvo gyva ir pilna žmonių. Gerai pamenu pokario laikų madą vakarais, kaip kauniečių buvo sakoma "nueiti į Laisvę". Žmonės kiek pasipuošdavo, o kadangi miestas buvo kompaktiškas, beveik visur buvo galima nueiti pėsčiomis, tai ir nueidavo pasivaikščioti, pažįstamų sutikti, pašnekėti, pabendrauti, savęs parodyti. Išoriškai situacija buvo kiek panaši į madą Palangoje eiti "saulės palydėti", kai dar dabar pilna Basanavičiaus gatvė.
Dabartiniu metu situacija kardinaliai pasikeitusi. Nebėra to bendrumo jausmo visuomenėje, čia tikriausiai yra pinigų kartos susvetimėjimo padarinys. Nebėra ne tik mados "eiti į Laisvę", beveik išnykęs ir senųjų kauniečių paprotys vaikščioti į svečius. Tiesiog taip, be jokio reikalo, pabendravimui. Seniai nebegyvenu Kaune, bet tuos laikus ir tą atmosferą puikiai prisimenu.
Gal rašau čia nostalgijos apimtas, nežinau. Tiesiog taip matau šią nelinksmą situaciją.
Comment
Comment