Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebūtina tik juoda arba balta, yra daug tarpinių variantų, galima iš jų ir pasirinkti.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Idiotizmas. Į vos ne vienintelę Lietuvoje pėsčiųjų alėją įleis mašinas? Neužtenka Donelaičio ir Kęstučio gatvių? Ar jau čia toks eismas Kaune, kad būtina tai daryti? Tai išvis paleiskim eismą ta gatve, o pėstieji tegu eina šaligatviais. Apie cepelinų valgytojus tai išvis patyliu. Įleisk kiaulę į bažnyčią...
      Reiktų lyginti ne su siauromis Donelaičio arba Kęstučio gatvėmis, o pvz. su Vilniuje esančia Vokiečių g., manau be automobilių eismo ir parkingo kavinių bei parduotuvių būtų gerokai mažiau, dabartinė Laisvės al. tikrai atrodo pustuštė, tad daugiau gyvybės tikrai nepakenks, juolab tik mažoje atkarpoje automobiliai važinės, todėl alėja netaps tranzitine gatve, o pėstiesiems liks tikrai pakankamai daug vietos.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Reiktų lyginti ne su siauromis Donelaičio arba Kęstučio gatvėmis, o pvz. su Vilniuje esančia Vokiečių g., manau be automobilių eismo ir parkingo kavinių bei parduotuvių būtų gerokai mažiau, dabartinė Laisvės al. tikrai atrodo pustuštė, tad daugiau gyvybės tikrai nepakenks, juolab tik mažoje atkarpoje automobiliai važinės, todėl alėja netaps tranzitine gatve, o pėstiesiems liks tikrai pakankamai daug vietos.
        Geležinė logika - padaryk eismą atsigaus gatvė. Tai pagal tokią teoriją magistralė Vilnius - Kaunas yra pati guviausia gatvė turbūt....
        ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
        - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

        Comment


          Parašė Raelis Rodyti pranešimą
          Geležinė logika - padaryk eismą atsigaus gatvė. Tai pagal tokią teoriją magistralė Vilnius - Kaunas yra pati guviausia gatvė turbūt....
          Beabejo, kad A1 pats gyvybingiausias kelias Lietuvoje, jokiame kitame nėra tiek daug degalinių, kavinių, reklamų, motelių ir t.t. Vokiečių g. ar Gedimino pr. didesnė tarša ir triukšmas nei Laivės al., bet klausimas, ar tikrai norim tokios ramybės pagrindinėje miesto gatvėje?
          Paskutinis taisė Lettered; 2015.04.16, 11:24.
          Flickr

          Comment


            Na man irgi atrodo, kad mazoj atkarpoje galima surizikuot ivest auomobiliu eisma, kaip ir kazkas minejo, zenkla pastatyti visada spesi.

            Comment


              ziurint kurioje atkarpoje. Nuo Mickeviciaus iki Igulos baznycios, labai gerai, bet tik ten, manyciau.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Beabejo, kad A1 pats gyvybingiausias kelias Lietuvoje, jokiame kitame nėra tiek daug degalinių, kavinių, reklamų, motelių ir t.t. Vokiečių g. ar Gedimino pr. didesnė tarša ir triukšmas nei Laivės al., bet klausimas, ar tikrai norim tokios ramybės pagrindinėje miesto gatvėje?
                Nu jo....jeigu gali tokius dalykus lyginti, tai tada aš jau nežinau net ką sakyti. Tai velniai, griaunam Laisvės al. ir statom vietoje XIX a. architektūros benzino kolonkas ir pigius motelius ir būsim pasaulinio lygio miestas.

                Aš norėčiau gyventi tokio tipo pėsčiųjų gatvėje, bet ne magistralėje....
                ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                Comment


                  Parašė Raelis Rodyti pranešimą
                  Nu jo....jeigu gali tokius dalykus lyginti, tai tada aš jau nežinau net ką sakyti. Tai velniai, griaunam Laisvės al. ir statom vietoje XIX a. architektūros benzino kolonkas ir pigius motelius ir būsim pasaulinio lygio miestas.

                  Aš norėčiau gyventi tokio tipo pėsčiųjų gatvėje, bet ne magistralėje....
                  Atvaizdas
                  Tai čia jūs pats kažkokias magistrales kišat, aš lyginu su Vokiečių g., kur matau tikrai daugiau gyvybės nei dabartinėje Laisvės al.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Tai čia jūs pats kažkokias magistrales kišat, aš lyginu su Vokiečių g., kur matau tikrai daugiau gyvybės nei dabartinėje Laisvės al.
                    bet Kaune Vilniaus g. yra pesciuju, o gyvenimas tikrai gyvesnis nei Vokieciu g.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Beabejo, kad A1 pats gyvybingiausias kelias Lietuvoje, jokiame kitame nėra tiek daug degalinių, kavinių, reklamų, motelių ir t.t. Vokiečių g. ar Gedimino pr. didesnė tarša ir triukšmas nei Laivės al., bet klausimas, ar tikrai norim tokios ramybės pagrindinėje miesto gatvėje?
                      Taigi pats ką tik sakei....
                      O dėl Vokiečių g. tai tokios gatvės nenorėčiau, takas eiti siauras, mašinos duodasi tiuda siuda...kavinės beveik ant praėjimo. Liuks gyvingumas. Pas mus nors normalu. Šiaip apskritai su Vilniumi aš jau nieko nenorėčiau lyginti, nes ten toks turgelis padarytas iš viso miesto.
                      Laisvės al. reikia ne mašinų, o gerų parduotuvių, gerų kavinių, atnaujinti dangą, sutvarkyti suolelius, kokią vieną kitą skulptūrą pastatyti, pastatus atrestauruotų ir visa alėja blizgėtų. Nes čia prieš mėnesį mačiau vaikščiojančius turistus, tai pastebėjau, kad jie vakare nei nueiti neturi kur, nei į ką pasižiūrėti ir t...t. O mašinos čia visiškai ne prie ko.
                      Paskutinis taisė Raelis; 2015.04.16, 11:44.
                      ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                      - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                      Comment


                        man rodos kolegos per daug įsitempę jūs šiuo klausimu. Alėja tookia ilga, kad vienoje atkarpėlėjė eksperimentas su automobiliųšiokiu tokiu judėjimu nieko nesugriaus. Aš galvojau kad per visą alėją bus bandoma leisti, o čia tik vienoj atkarpoj, manau ne pasaulio pabaiga, o dinamikos tikrai suteiks.

                        Comment


                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                          man rodos kolegos per daug įsitempę jūs šiuo klausimu. Alėja tookia ilga, kad vienoje atkarpėlėjė eksperimentas su automobiliųšiokiu tokiu judėjimu nieko nesugriaus. Aš galvojau kad per visą alėją bus bandoma leisti, o čia tik vienoj atkarpoj, manau ne pasaulio pabaiga, o dinamikos tikrai suteiks.

                          Užtenka to eismo, kiek yra, pakankamai tų gatvių per visą centrą...Kuo mažiau važinės, tuo oras bus švaresnis.
                          ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                          - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                          Comment


                            Geriausia tai būtų vietoj granito užsėti žolytę, o vietoj vandentiekio magistralių klojimo iškasti upeliuką per visą gatvės ilgį. Ot būtų ekofriendly ir švarus oras... Nebaisu net vaikų išsivest būtų.

                            Comment


                              Parašė Taiga Rodyti pranešimą
                              Geriausia tai būtų vietoj granito užsėti žolytę, o vietoj vandentiekio magistralių klojimo iškasti upeliuką per visą gatvės ilgį. Ot būtų ekofriendly ir švarus oras... Nebaisu net vaikų išsivest būtų.
                              Ir užleisti avių, kaip tarpukario Niujorko centriniame parke....

                              ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                              - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                              Comment


                                Parašė Raelis Rodyti pranešimą
                                Ir užleisti avių, kaip tarpukario Niujorko centriniame parke....

                                Atvaizdas
                                Prie Luvro ir šiai dienai gano ožkas, taip sprendžiamas vejos pjovimo klausimas sudėtingose prieti vietose

                                Comment


                                  O tai savivaldybė prieš darant tokius pakeitimus neturėjo miestiečių informuoti? Tai gal tam projekte dar didesnių nesąmonių pridaryta, reik dabar gyventojams po techninius dokumentus knistis ar kaip čia suprast.

                                  Comment


                                    Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
                                    O tai savivaldybė prieš darant tokius pakeitimus neturėjo miestiečių informuoti?
                                    Tas ir keisčiausia, šimtmečio projektas, o informacijos viešinimo mažiau nei kokį dviračių taką tiesiant...

                                    Comment


                                      Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                                      Šlovė parkingui Laisvės Alėjoj.

                                      iš kurio čia dokumento paimta?

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Reiktų lyginti ne su siauromis Donelaičio arba Kęstučio gatvėmis, o pvz. su Vilniuje esančia Vokiečių g., manau be automobilių eismo ir parkingo kavinių bei parduotuvių būtų gerokai mažiau, dabartinė Laisvės al. tikrai atrodo pustuštė, tad daugiau gyvybės tikrai nepakenks, juolab tik mažoje atkarpoje automobiliai važinės, todėl alėja netaps tranzitine gatve, o pėstiesiems liks tikrai pakankamai daug vietos.
                                        Gal žiūrėkim į Vakarų valstybes, kurios guja automobilius lauk iš centro? Žmones į gatvę pritraukti reikia traukos objektų, o ne leisti važiuoti su mašinom. Koks tikslas tų automobilių Laisvės alėjoj? Kad galėtų brūžintis pirmyn atgal? Vis tiek Laisvės alėja nebus magistralinė gatvė. O kad cepelinų norintis nepavelka kojų iš Maironio ar Mickevičiaus gatvės, tai čia pasiteisinimas, dėl kurio sėdintys lauko kavinėse turės triukšmingą aplinką ir užterštą orą? Kažkaip man visa tai dar panašu į blogą sapną.
                                        Paskutinis taisė dsanto; 2015.04.16, 14:30.

                                        Comment


                                          Aš tai priminsiu, kad vienoje LA dalyje jau seniai yra mašinų eismas - nuo Vytauto pr. iki Soboro. Kažkaip daug judesio ar gyvybės nepastebėjau (Be "Retro" ir naujos vištienos užkandinės - nieko). Net taip, jog plačiojoj sąmonėj ten išvis nebe LA.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X