Nebūtina tik juoda arba balta, yra daug tarpinių variantų, galima iš jų ir pasirinkti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIdiotizmas. Į vos ne vienintelę Lietuvoje pėsčiųjų alėją įleis mašinas? Neužtenka Donelaičio ir Kęstučio gatvių? Ar jau čia toks eismas Kaune, kad būtina tai daryti? Tai išvis paleiskim eismą ta gatve, o pėstieji tegu eina šaligatviais. Apie cepelinų valgytojus tai išvis patyliu. Įleisk kiaulę į bažnyčią...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąReiktų lyginti ne su siauromis Donelaičio arba Kęstučio gatvėmis, o pvz. su Vilniuje esančia Vokiečių g., manau be automobilių eismo ir parkingo kavinių bei parduotuvių būtų gerokai mažiau, dabartinė Laisvės al. tikrai atrodo pustuštė, tad daugiau gyvybės tikrai nepakenks, juolab tik mažoje atkarpoje automobiliai važinės, todėl alėja netaps tranzitine gatve, o pėstiesiems liks tikrai pakankamai daug vietos.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimąGeležinė logika - padaryk eismą atsigaus gatvė. Tai pagal tokią teoriją magistralė Vilnius - Kaunas yra pati guviausia gatvė turbūt....Paskutinis taisė Lettered; 2015.04.16, 11:24.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBeabejo, kad A1 pats gyvybingiausias kelias Lietuvoje, jokiame kitame nėra tiek daug degalinių, kavinių, reklamų, motelių ir t.t. Vokiečių g. ar Gedimino pr. didesnė tarša ir triukšmas nei Laivės al., bet klausimas, ar tikrai norim tokios ramybės pagrindinėje miesto gatvėje?
Aš norėčiau gyventi tokio tipo pėsčiųjų gatvėje, bet ne magistralėje....
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimąNu jo....jeigu gali tokius dalykus lyginti, tai tada aš jau nežinau net ką sakyti. Tai velniai, griaunam Laisvės al. ir statom vietoje XIX a. architektūros benzino kolonkas ir pigius motelius ir būsim pasaulinio lygio miestas.
Aš norėčiau gyventi tokio tipo pėsčiųjų gatvėje, bet ne magistralėje....
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia jūs pats kažkokias magistrales kišat, aš lyginu su Vokiečių g., kur matau tikrai daugiau gyvybės nei dabartinėje Laisvės al.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBeabejo, kad A1 pats gyvybingiausias kelias Lietuvoje, jokiame kitame nėra tiek daug degalinių, kavinių, reklamų, motelių ir t.t. Vokiečių g. ar Gedimino pr. didesnė tarša ir triukšmas nei Laivės al., bet klausimas, ar tikrai norim tokios ramybės pagrindinėje miesto gatvėje?
O dėl Vokiečių g. tai tokios gatvės nenorėčiau, takas eiti siauras, mašinos duodasi tiuda siuda...kavinės beveik ant praėjimo. Liuks gyvingumas. Pas mus nors normalu. Šiaip apskritai su Vilniumi aš jau nieko nenorėčiau lyginti, nes ten toks turgelis padarytas iš viso miesto.
Laisvės al. reikia ne mašinų, o gerų parduotuvių, gerų kavinių, atnaujinti dangą, sutvarkyti suolelius, kokią vieną kitą skulptūrą pastatyti, pastatus atrestauruotų ir visa alėja blizgėtų. Nes čia prieš mėnesį mačiau vaikščiojančius turistus, tai pastebėjau, kad jie vakare nei nueiti neturi kur, nei į ką pasižiūrėti ir t...t. O mašinos čia visiškai ne prie ko.Paskutinis taisė Raelis; 2015.04.16, 11:44.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
man rodos kolegos per daug įsitempę jūs šiuo klausimu. Alėja tookia ilga, kad vienoje atkarpėlėjė eksperimentas su automobiliųšiokiu tokiu judėjimu nieko nesugriaus. Aš galvojau kad per visą alėją bus bandoma leisti, o čia tik vienoj atkarpoj, manau ne pasaulio pabaiga, o dinamikos tikrai suteiks.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąman rodos kolegos per daug įsitempę jūs šiuo klausimu. Alėja tookia ilga, kad vienoje atkarpėlėjė eksperimentas su automobiliųšiokiu tokiu judėjimu nieko nesugriaus. Aš galvojau kad per visą alėją bus bandoma leisti, o čia tik vienoj atkarpoj, manau ne pasaulio pabaiga, o dinamikos tikrai suteiks.
Užtenka to eismo, kiek yra, pakankamai tų gatvių per visą centrą...Kuo mažiau važinės, tuo oras bus švaresnis.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė Taiga Rodyti pranešimąGeriausia tai būtų vietoj granito užsėti žolytę, o vietoj vandentiekio magistralių klojimo iškasti upeliuką per visą gatvės ilgį. Ot būtų ekofriendly ir švarus oras... Nebaisu net vaikų išsivest būtų.
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė Raelis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąO tai savivaldybė prieš darant tokius pakeitimus neturėjo miestiečių informuoti?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąReiktų lyginti ne su siauromis Donelaičio arba Kęstučio gatvėmis, o pvz. su Vilniuje esančia Vokiečių g., manau be automobilių eismo ir parkingo kavinių bei parduotuvių būtų gerokai mažiau, dabartinė Laisvės al. tikrai atrodo pustuštė, tad daugiau gyvybės tikrai nepakenks, juolab tik mažoje atkarpoje automobiliai važinės, todėl alėja netaps tranzitine gatve, o pėstiesiems liks tikrai pakankamai daug vietos.Paskutinis taisė dsanto; 2015.04.16, 14:30.
Comment
Comment