Kazkaip tik kitas krantas dar pakenciamai atrodo, like tai padek dieve, ypac tas favelos imitacinis projektelis arba "zalieji"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Ką tu vadini verslo centru?
Šiaip, visi darbai praktiškai vienodi, skiriasi tik stilistika. Tai tikriausiai lėmė tai, kad konkursas organizuojamas Kaustos - atitinkami ir reikalavimai / konkurso programa / uždaviniai. Tiesiog nenagrinėjamos urbanistinės vizijos, alternatyvos, o atsakoma tik į suformuluotus uždavinius. Rezultatai tikriausiai atitinka konkurso tikslą - daug gyvenamojo ploto / gyvenamasis kvartalas.Paskutinis taisė LBP; 2012.12.10, 00:04.N N N
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąnelabai suprantu tų "uostelių" paskirties. mieste reikalinga normali krantinė, o ne visokios plaukiančios nesamonės...
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąuostelis isties butu super, galbut butu galima tada ir civilizuotai i Nergina is Kauno nuplaukti jei atsirastu kur laikinai kateri pasidet
Nei tu nuplauksi nei tu ka.......
Comment
-
Parašė Cezaris Rodyti pranešimąO kokia "normali" krantinė, betonofkė šalia Karaliaus Mindaugo? Nežinau kokie dabar Kaustos planai, bet tas didelis projektas, kuris buvo seniau, buvo orientuotas upper class žmones visų pirma dėl išskirtinės vietos, tai tokiu atveju uostelis būtų liuks. Kaunas turėtų grįžt prie savo upių, o kaip tu geriau sugrįši, jeigu ne mažais uosteliais, ypač tokiose specifinėse vietose.
Comment
-
Jei padaryti akvatorija kaip Nemuno saloje, ledonešis nebus pavojingas...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąJei padaryti akvatorija kaip Nemuno saloje, ledonešis nebus pavojingas...
nesupratau kas yra "akvatorija nemuno saloje", bet galiu pasakyti kad nemunas ir neris ties kaunu ledo susidarymo požiūriu labai skirtingi. dėl hidroelektrinės poveikio nemuno ruožas iki santakos užšala labai retai, dėl tos pačios priežasties ir potvynio pavojus nemune žymiai mažesnis...
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąuostelis isties butu super, galbut butu galima tada ir civilizuotai i Nergina is Kauno nuplaukti jei atsirastu kur laikinai kateri pasidet
Parašė Specas Rodyti pranešimącivilizuotai i Nergina is Kauno nuplaukti
Nei tu nuplauksi nei tu ka.......
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą...nesupratau kas yra "akvatorija nemuno saloje"...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Gator, joje negali palikti nedidelio katerio savaitei ar tuo labiau prisiparkuot, jinai pritaikyta didesniem laivam ir mazesniuju nuleidimui O cia kaip suprantu istikruju bus galimybe palikt laiva, ko ir truksta kaune
Parašė Specas Rodyti pranešimącivilizuotai i Nergina is Kauno nuplaukti
Nei tu nuplauksi nei tu ka.......Paskutinis taisė ViR2; 2012.12.12, 22:39.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąvasarą galima švartuotis (prisirišti) prie krantinės, o žiemą visus ir "upper" ir "duper" laivelius reikia kelti į krantą, nes potvynis ir ledonešis toje vietoje garantuotas
Comment
-
Parašė Cezaris Rodyti pranešimąNesu koks nors ekspertas, bet manau, kad dėl ledonešių, jei jau darys, tai bus sugalvota, kaip išspręsti šią problemą. Uostelis yra žymiai patogiau, be to jis kuria visai kitokį santykį su upėmis ir ne tik tiems, kurie turi ar sugalvos įsigyt laivus.
Čia offtopic gal, bet man taip pasirodė.
Comment
Comment