Parašė Ponas_dzinglas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąAš už pakėlimą. Metas pratintis bet kur automobilių nestatyti.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąAš už pakėlimą. Metas pratintis bet kur automobilių nestatyti.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąTegul apmokęstina, bet ir dviračių takų infrastruktūrą atitinkamą vysto. Kolkas tik atsimušimas į sieną, kai patoviai pinigų trūksta.
Parašė LC. Rodyti pranešimąO, taip. Metas vaikščioti pėsčiomis.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąDviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.02.15, 01:39.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNa, tai kuris variantas yra realesnis: žmonės persės ant dviračių ar, kad statys savo automobilius truputį tolėliau?
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąDviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąSu būsimom benzo kainom, tai pirmas variantas
Parašė a'Damned Rodyti pranešimąKiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.
Comment
-
Parašė a'Damned Rodyti pranešimąKiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.
Tad visi išvedžiojimai, kad nevažiuoju dviračiu nes: nėra takų, darbe nėra dušo, yra dušas - bet antram aukšte ir t.t., tėra išvedžiojimai žmonių kurie nevažiuotų ir idealiausiomis salygomis dėl savo mentaliteto.
Comment
-
Parašė Aiwa Rodyti pranešimąJo, tikrai, sėsim su kostiumais ant dviračių Na aš principe prieš betkokių mokesčių didinimą, tačiau šis neturėtų labai sujaukt žmonėm gyvenimo, litas ten ar ten, koks skirtumas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė nierka2c Rodyti pranešimąPritariu, pusmetį keliavau dviračiu į darbą Kaune ( 15 km ). Ir tegaliu pasakyt, kad dviračių takų šitam reikalui visai nereikia (Anglijoj pvz. taip pat nėra takų, ir visi patenkinti važiuoja gatvėmis) Netgi vairuotojų kultūra Kaune visai nesikandžioja, kaip bandoma pateikti kartais.
Tad visi išvedžiojimai, kad nevažiuoju dviračiu nes: nėra takų, darbe nėra dušo, yra dušas - bet antram aukšte ir t.t., tėra išvedžiojimai žmonių kurie nevažiuotų ir idealiausiomis salygomis dėl savo mentaliteto.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Atliekų rūšiavimo centrų statyba kainuos 133 mln. litų
2012-02-17, 10:00
BNS / Kaunodiena
Kovo mėnesį bus pradėta dairytis, kam patikėti 133 mln. litų vertės dviejų atliekų rūšiavimo centrų Kaune ir Kėdainių rajone statybos užsakymą.
Europos Sąjungos lėšomis remiamą projektą vykdanti viešosios įmonės „Kauno regiono atliekų tvarkymo centras“ (Kauno RATC) netrukus skelbs elektroninį tarptautinį viešojo pirkimo konkursą, kuriame paaiškės statybos rangovas, penktadienį rašo „Verslo
žinios“.
Į pastatytus atliekų rūšiavimo centrus bus vežamos buitinės atliekos, iki šiol nerūšiuotos atliekos iškart patenka į sąvartynus.
Bendrovės „Fortum Heat Lietuva“ generalinis direktorius Vitalijus Žūta sako, kad šiuose centruose tinkamai apdorotos bioskaidžios atliekos patenkintų jų numatomos statyti kogeneracinės elektrinės poreikį.
Anot Kauno RATC direktoriaus Kęstučio Balčiūno, dviejų centrų statybas numatoma pradėti kitų metų pavasarį. Iš gyventojų surenkamų buitinių atliekų rūšiavimo įmonės bus statomos Kaune, Palemono rajone, ir Kėdainių rajone, Zabieliškyje. Šiuo metu vykdomas paskutinis poveikio aplinkai vertinimo procedūros etapas, rengiami detalieji planai.
Comment
Comment