galiu labai nusisneketi... taciau tokia mintis sove, gal kazka skaiciuoja busimos arenos sujungimui su alropolio parkingu... nes pagal ideja, akropolio parkingas yra planuojamas naudoti arenos renginiu metu.. aisku abejotina, nes arenos darbai dar tikrai nemanau kad prasideje... nebent kazkas jau zino kad laimes konkursa
"bobuciu lizdas" pastaruoju metu kauno temose...
sori, bet kaikurie dalyviai sudaro toki ispudi zvelgiant is salies...
Bobučių lizdas būtų jei teigčiau "Girdėjau, kad Marytė sakė, jog Onutė matė kaip Akropolio parkinge darbininkai kažką matavo". Dabar variantas yra "MAČIAU kaip Akropolio parkinge darbininkai kažką matavo", todėl nereikia lialia, o laukiam kol galbūt kas nors turintis informacijos nušvies situaciją
Normalu kad seda.
Tik neaizku kuo tos snekos pagrystos.
Sedimas naturalus dalykas. Tik projektuotojai stengiasi ta sedima privesti iki minimalaus, o jei nepavyksta tai padaryti, stengiamasi kad pamatas per visa perimetra sestu tolygiai.
O siaip ten geologiija nemanau kad yra labai paprasta.
Salia nemunas gi.
Beje pacios statybos metu darbininkai skundesi kad vandens daug rinkosi kai greze ar kale polius...
Siaip idomu buut pasekti sita tema...
Šita girdėjau, bet sako, kad sėda del to, kad projekte buvo nenumatyti tie visi pasivaikščiojimo takeliai, kurie pridėjo papildomo svorio. Sklinda gandas, kad pasėdes garažas yra kažkur 15cm.
Šita girdėjau, bet sako, kad sėda del to, kad projekte buvo nenumatyti tie visi pasivaikščiojimo takeliai, kurie pridėjo papildomo svorio. Sklinda gandas, kad pasėdes garažas yra kažkur 15cm.
Nesamone, net ir labai mazos projektavimo atsargos butu pakake tu takeliu svoriui atlaikyti. O akropolis projektuotas tikrai su ne minimalia atsarga. Beje tie takeliai ir laipteliai yra ir su sauga susieti kaip atsarginiai isejimai. O vizualizacijose is vis stiklo sienos buvo numatytos... Taip kad cia kazkas neto.
Po 22 milijonus litų kainavusios rekonstrukcijos šiandien atidaromas Kauno geležinkelio stoties pastatas. Tačiau keliaujantieji į sostinę ir atgal jo grožio kol kas nematys.
Darbus baigė laiku
Likus mažiau nei parai iki oficialaus Kauno geležinkelio stoties atidarymo, iškilmėms besirengiantiems darbuotojams nutrūktgalviškai bėgioti neteko.
Darbininkai neskubėdami tvarkė naujojo stoties laikrodžio apšvietimą, derino švieslentę, dažė suolus. Pagrindiniai rekonstrukcijos darbai atlikti kur kas anksčiau.
„Fasadą baigėme remontuoti praėjusių metų rudenį. Nuo tada derinome smulkmenas, tvarkėme dokumentus“, – „Kauno dienai“ aiškino bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Kauno infrastruktūros direktorius Olegas Slepakovas.
Nuo lubų krito detalės
Ant karo metais vokiečių susprogdintos senosios geležinkelio stoties pamatų 1952 metais pastatyti rūmai didesnio remonto nebuvo matę.
Kapitalinio remonto reikėjo ne tik todėl, kad pastato fasadas atrodė apgailėtinai. Kai kuriose vietose buvo pavojinga keleiviams. Pagrindinės salės lubos buvo padengtos apsauginiu sluoksniu, nes puošybos detalės krito ant grindų ir galėjo sužeisti žmones.
Apie rekonstrukciją kalbėta daug metų, tačiau vis nebuvo randama lėšų. Darbai prasidėjo 2005 metų pavasarį. Jiems skirta apie 22 milijonus litų. Daugiausia paramos sulaukta iš ES fondų.
Stebi vaizdo kameros
Po trejus metus trukusios rekonstrukcijos stoties pastatas pasipuošė cinkuotos skardos stogu, granito laiptais.
Kauno geležinkelio stoties rūmai atnaujinti laikantis paveldo objektams taikomų reikalavimų.
„Daugiausiai problemų kėlė grindys. Centrinėje salėje palikome seną grindų fragmentą su raštu, o prie jo teko pritaikyti naujas plyteles“, – apie kilusius restauracijos sunkumus pasakojo bendrovės „Kaminta“ statybos direktorius Antanas Venskaitis. Taip pat atnaujinti interjero puošybos elementai, turėklai.
Stotyje įrengta nauja ventiliacinė sistema, veikia saugos ir priešgaisrinės signalizacijos. Iš visų kampų patalpas stebi vaizdo kameros.
Keleiviams bus patogiau
Kol vyko pastato rekonstrukcija, stoties darbas nesutriko. Iš centrinės salės į dešiniąją pastato pusę persikėlė ir čia liks bilietų kasos.
„Nuo šiol centrinė salė bus naudojama tik keleivių reikmėms. Taip pat ją planuojame nuomoti renginių organizatoriams“, – pasakojo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Kauno infrastruktūros direktorius O.Slepakovas.
Centrinėje salėje įsikurs policija, spaudos kioskelis ir galbūt prekeiviai gėlėmis.
Direktorius džiaugėsi, kad keleivių patogumui restauruotas ir stoties tunelis. „Juo dabar bus galima patekti į visus peronus. Tunelis sujungtas su Vytauto prospekto požemine perėja“, – pasakojo direktorius.
Nuo šiol į Kauną atvykusiems keleiviams nebereiks gaišti laiko ir užsukti į stotį. Jie iškart galės patekti į Vytauto prospektą.
Atnaujinti Kauno geležinkelio stoties rūmai savo blizgesiu ir patogumu artimiausiais metais džiugins ne visus keleivius.
Daugiau nei prieš du mėnesius iki 2009 metų rugpjūčio uždarius tunelį, visi traukiniai į Vilnių vyksta iš stotelės Petrašiūnuose „Kaunas 1“.
Ei del to Akropolio parkingo o ten tikrai remontuotojai vaiksciojo????? Nes siandien VIENERI metukai akropoliui sueina turetu ten kazkokie renginiai buti, fejerverkai( gal koks ugnies sau) ir t.t.....
Oi gal jus ir teisus del to parkingo Ten pasirodo ne fejerverkai bus o viduj kazkos lazeriu sau
Paskutinis taisė Viktorija; 2008.04.10, 20:49.
Priežastis: Ai netikrus faktus pazeriau GEDA
yra kazkur netgi manau sioje temoje apie tai gana placiai rasyta. deja pasakyti kuriame puslapyje negaliu. paskirtis kiek pamenu 'pramogos'. gal kazkas patikslins.
Radau 47-48 psl aprašyta,kad bus kaškoks vandens pramogų,kazino,amfiteatras ir dar šale kažkoks viešbutis ar kažkas panašaus pagal dabartinį darbų vykdymą statys kaip Kauno areną iki 2010,nes darbai juda vėžlio greičiu,kiekvieną dieną pro ten važiuoju ir niekas nesikeičia tie patys ekskavatoriai ir tiek...
Comment