Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maironio g. tranformatorines konversija

    http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo..._Maironio7.pdf

    Comment


      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
      Maironio g. tranformatorines konversija

      http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo..._Maironio7.pdf
      Aktuali informacija:

      Pastato antras aukštas jau daugybę metų stovi tuščias ir neremontuotas, nes šiuo metu į antrą pastato aukštą nėra tinkamo ir gaisro atžvilgiu saugaus patekimo (šiame pastate nėra tinkamų naudoti laiptų , į patalpas galima patikti tik iš kiemo pusės esamu atviru pandusu), todėl pastato nėra galimybės pritaikyti jokiai naudingai veiklai. Projektas rengiamas siekiant išsaugoti objekto vertingąsias savybes bei pritaikyti pastatą šios dienos poreikiams - buvusios transformatorinės vietoje norima įrengti laiptus ir ŽN keltuvą į antrą pastato aukštą.

      Comment


        Kauno centriniam paštui reikėtų apie 10,2 mln. Eur investicijų: galėtų veikti biurai, biblioteka

        https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...rai-biblioteka

        Comment



          Click image for larger version

Name:	20210708_163503.jpg
Views:	2923
Size:	117,3 kB
ID:	1898430

          KB jau išgriovė Drobės g, senas patalpas.


          SBA valdoma minkštųjų baldų gamintoja bendrovė „Kauno baldai“ pradeda konversijos projektą ir investuoja į naujos gamyklos statybas. Įmonė planuoja vietoj senųjų patalpų iškilsiančiam naujam gamybiniam pastatui ir jo įrengimui skirti beveik 20 mln. eurų.

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1486418?copied


          Comment


            Click image for larger version

Name:	20210708_210347.jpg
Views:	2891
Size:	87,1 kB
ID:	1898433

            KFC Savanorių pr.

            Comment


              VDU lipdo priestatą prie V. Putvinskio g. 31

              Click image for larger version

Name:	DSCF1603.JPG
Views:	2457
Size:	1,51 MB
ID:	1899181

              Click image for larger version

Name:	DSCF1604.JPG
Views:	2443
Size:	1,98 MB
ID:	1899182
              Keliauju per Lietuvą

              Comment


                Click image for larger version

Name:	20210716_090659(0).jpg
Views:	2202
Size:	83,4 kB
ID:	1899316
                Islandijos pl.

                Comment


                  Vaikų darželis Šilainiuose Kuršių g. jau į pabaigą.
                  Click image for larger version

Name:	Darzelis 3.jpg
Views:	2220
Size:	285,6 kB
ID:	1899328 Click image for larger version

Name:	Darzelis 2.jpg
Views:	2193
Size:	225,2 kB
ID:	1899329 Click image for larger version

Name:	Darzelis 1.jpg
Views:	2184
Size:	276,9 kB
ID:	1899330

                  Comment


                    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
                    Geros naujienos Kaunui, " Kauno grūdų" vadovas Tautvydas Barštys patvirtino, kad "Kauno grūdai" išsikels iš miesto centrinės dalies.

                    https://www.15min.lt/m/id/verslas/kv...os-973-1206848
                    Kadangi užbaigtas sandoris ir „Linas Agro Group“ įsigijo „KG Group“, gal kas turi kokio inside'o iš „Linas Agro Group“ kokie planai dėl kairiojo Nemuno kranto? Ar darė jie ką nors NT srityje?

                    Comment


                      Kas ten Islandijos plente prie Hesburger bus?

                      Comment


                        Muzikinio teatro sodelyje sustojo „Autokaustos“ darbai – kalta pasaulinė situacija

                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/07/...ituacija-foto/

                        Kažkaip nelabai norisi tikėti pasiteisinimu dėl sutrikusio tiekimo. Gal klįstu, bet Daukanto gatvė pradėta tvarkyt vėliau nei sodelis, bet ten tiekimo problemų kaip ir nebuvo. Nemanau, kad sodelio granitas kažkuo labai skirsis nuo LA ir Daukanto gatvės, kad būtų išlaikytas tęstinumas.

                        Comment


                          Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                          Muzikinio teatro sodelyje sustojo „Autokaustos“ darbai – kalta pasaulinė situacija

                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/07/...ituacija-foto/

                          Kažkaip nelabai norisi tikėti pasiteisinimu dėl sutrikusio tiekimo. Gal klįstu, bet Daukanto gatvė pradėta tvarkyt vėliau nei sodelis, bet ten tiekimo problemų kaip ir nebuvo. Nemanau, kad sodelio granitas kažkuo labai skirsis nuo LA ir Daukanto gatvės, kad būtų išlaikytas tęstinumas.
                          Tiekimas didelė problema šiuo metu, tai kas būdavo 3-4 savaitės, dabar 6-8 savaitės. Visur dvigubinami terminai ir tai dar vėluoja.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė Julijus Rodyti pranešimą

                            Kadangi užbaigtas sandoris ir „Linas Agro Group“ įsigijo „KG Group“, gal kas turi kokio inside'o iš „Linas Agro Group“ kokie planai dėl kairiojo Nemuno kranto? Ar darė jie ką nors NT srityje?
                            2019 straipsnis?

                            Comment


                              Parašė AleksKotas Rodyti pranešimą

                              2019 straipsnis?
                              Domisi koks naujo savininko požiūris į tuos planus, kurie buvo išreikšti 2019m straipsnyje.

                              Comment


                                Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                                Muzikinio teatro sodelyje sustojo „Autokaustos“ darbai – kalta pasaulinė situacija

                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/07/...ituacija-foto/

                                Kažkaip nelabai norisi tikėti pasiteisinimu dėl sutrikusio tiekimo. Gal klįstu, bet Daukanto gatvė pradėta tvarkyt vėliau nei sodelis, bet ten tiekimo problemų kaip ir nebuvo. Nemanau, kad sodelio granitas kažkuo labai skirsis nuo LA ir Daukanto gatvės, kad būtų išlaikytas tęstinumas.
                                Kadangi dirbu su pervežimais iš stebuklingų kainų šalies, tad šiek tiek pakomentuosiu. Vėlavimai išplaukti yra bet man vėluoja na iki 4 savaičių ir ne daugiau ir labiau iš pietinių uostų, tuo tarpu kiek žinau plokštės keliauja iš uostų aukščiau. Pagrindinė problema yra siaubingai sukilusios frachtos kainos. To priežasčių daug ir čia jų nenagrinėsiu (trumpai: trūksta konteinerių, padidėje užsakymai, karantinas uostuose, buvo užsikišęs Sueco kanalas o galbūt ir karteliniai linijų susitarimai). Pirmiausia kainos driokstelėjo pernai lapkritį - gruodį ir visi manė, kad tai laikina, nes buvo Kalėdos, pasaulio ekonomikos atsigavo ir visi manė, kad tuoj viskas normalizuosis ir kainos atšoks. Kam neskubu laukė ir tikėjosi išplukdyti savo prekes vėliau, po kinų naujų metų. tačiau kainos pavasarį išliko beveik tokios pačios, o vasaros pradžioje dar ženkliai pakilo. 20' pėdų kontenerį parplukdyti dabar kaštuoja apie 6500 usd (priklausomai nuo uosto ir sėkmės) vietoje 850 usd kainavusio prieš metus. O akmenį gabena 20' dėl svorio apribojimų, (max leidžiama berods 20 t net) tad jiems transportas pabrango 8 kartus ir nežinia kiek procentiškai. Be to muitas sumokamas nuo prekės pirkimo kainos su transportu, tad pabrangęs transportas padidina dar ir muitą (jeigu jis yra).

                                Dabar daugelis importuotojų, ypač vežančių pigias arba dideli tūrį užimančias arba sunkias prekes, prekes kurių transporto kaštai savikainoje yra reikšmingi turi rimtą problemą. Tikėtis kad kainos rugpjūtį nukris, bet vargu, nes artėja Kalėdinių prekių ir visokių juodųjų penktadienių išpardavimų importai pasaulyje ir tradiciškai frachtų kainos rudenį pakyla. Vežti į nuostolį, nukėlinėti darbus, prarasti klientus arba persiderėti kainas.

                                reziumuojant visą tai ką parašiau tikėtina kad Autokausta turi tokius pasirinkimus ir muzikinio sodelio darbai greitai gali būti nealikti.

                                Comment


                                  Parašė simsim Rodyti pranešimą

                                  Kadangi dirbu su pervežimais iš stebuklingų kainų šalies, tad šiek tiek pakomentuosiu. Vėlavimai išplaukti yra bet man vėluoja na iki 4 savaičių ir ne daugiau ir labiau iš pietinių uostų, tuo tarpu kiek žinau plokštės keliauja iš uostų aukščiau. Pagrindinė problema yra siaubingai sukilusios frachtos kainos. To priežasčių daug ir čia jų nenagrinėsiu (trumpai: trūksta konteinerių, padidėje užsakymai, karantinas uostuose, buvo užsikišęs Sueco kanalas o galbūt ir karteliniai linijų susitarimai). Pirmiausia kainos driokstelėjo pernai lapkritį - gruodį ir visi manė, kad tai laikina, nes buvo Kalėdos, pasaulio ekonomikos atsigavo ir visi manė, kad tuoj viskas normalizuosis ir kainos atšoks. Kam neskubu laukė ir tikėjosi išplukdyti savo prekes vėliau, po kinų naujų metų. tačiau kainos pavasarį išliko beveik tokios pačios, o vasaros pradžioje dar ženkliai pakilo. 20' pėdų kontenerį parplukdyti dabar kaštuoja apie 6500 usd (priklausomai nuo uosto ir sėkmės) vietoje 850 usd kainavusio prieš metus. O akmenį gabena 20' dėl svorio apribojimų, (max leidžiama berods 20 t net) tad jiems transportas pabrango 8 kartus ir nežinia kiek procentiškai. Be to muitas sumokamas nuo prekės pirkimo kainos su transportu, tad pabrangęs transportas padidina dar ir muitą (jeigu jis yra).

                                  Dabar daugelis importuotojų, ypač vežančių pigias arba dideli tūrį užimančias arba sunkias prekes, prekes kurių transporto kaštai savikainoje yra reikšmingi turi rimtą problemą. Tikėtis kad kainos rugpjūtį nukris, bet vargu, nes artėja Kalėdinių prekių ir visokių juodųjų penktadienių išpardavimų importai pasaulyje ir tradiciškai frachtų kainos rudenį pakyla. Vežti į nuostolį, nukėlinėti darbus, prarasti klientus arba persiderėti kainas.

                                  reziumuojant visą tai ką parašiau tikėtina kad Autokausta turi tokius pasirinkimus ir muzikinio sodelio darbai greitai gali būti nealikti.
                                  Autokaustai gaunasi ekonomiškiau mokėti delspinigius savivaldybei, negu įgyvendinti projektą su tokiomis transporto kainomis.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    2021-07-20 Darbai Totorių g. sustoja, matyt, dėl KPD įsikišimo, kad buvo visiškai nugriautas 2 aukš.
                                    Click image for larger version

Name:	Trakų g. 16.jpg
Views:	1097
Size:	82,1 kB
ID:	1900219
                                    Click image for larger version  Name:	1626853195680.jpg Views:	0 Size:	433,8 kB ID:	1900216 Click image for larger version  Name:	1626853195678.jpg Views:	0 Size:	558,3 kB ID:	1900217
                                    Paskutinis taisė RokasLT; 2021.07.21, 10:53.

                                    Comment


                                      Click image for larger version

Name:	20210721_142016.jpg
Views:	1489
Size:	172,4 kB
ID:	1900770

                                      Taikos pr. ir Ateities pl. sankryžoje veiksmas vyksta

                                      Comment


                                        Click image for larger version

Name:	20210723_094407.jpg
Views:	732
Size:	204,3 kB
ID:	1900777

                                        Duonelaičio g / Maironio g pastatas dar kartą

                                        Comment


                                          Parašė simsim Rodyti pranešimą
                                          Click image for larger version

Name:	20210721_142016.jpg
Views:	1489
Size:	172,4 kB
ID:	1900770

                                          Taikos pr. ir Ateities pl. sankryžoje veiksmas vyksta
                                          Sandėliai:

                                          https://citify.eu/taikos-pr-122/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X