Batista, man rodos, kad iš šios valdžios jau nieko nebereikėtų tikėtis, nes įgaliojimai tai baigiasi jau po trijų ar keturių mėnesių. O ir šiaip per visą kadanciją buvo gerokai daugiau pagyrų, negu realių darbų. Gaila, bet taip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąManyciau kaip tik pries rinkimus darbas turetu suaktyveti.
Comment
-
/\ tai kad rekonstruot ruošiasi tik gegužę... čia ir taip aišku, kad čia dėl rimkimų viskas, tačiau net jeigu valdžia ir pasikeis, viešoji įstaiga jau bus įkurta, o jeigu dar garbaras išmus dabar biudžete kitų metų pinigų laisvei, tai tada jau ir kita valdžia galės tęsti gražiai pradėtą darbą
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąBatista, man rodos, kad iš šios valdžios jau nieko nebereikėtų tikėtis, nes įgaliojimai tai baigiasi jau po trijų ar keturių mėnesių. O ir šiaip per visą kadanciją buvo gerokai daugiau pagyrų, negu realių darbų. Gaila, bet taip.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBet daugiau nei per 10 konservatorių valdymo metų.
Comment
-
Na lėšų įvairių projektų įgyvendinimui stinga ir dabar. Tik šiais laikais tų lėšų „iš šono" vis tik yra ieškoma (nors ir ne visada sėkmingai), o prieš kelis metus viskas baigdavosi atmazu „pinigų nėra".It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąŠiandien 18val. atidaro rekonstruotą prekybos centrą "Molas".Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
“Vasiukų” Kaune kol kas nebus
http://www.info.lt/index.php?page=na...jiena&id=90665
[2006-12-01]
Miesto politikai pristabdė šimtais milijonų litų vertinamus, prieštaraujančius įstatymams projektus
Vakar patvirtintame 2006-2008 metų Strateginiame veiklos plane neliko bene daugiausiai abejonių kėlusių projektų, kurių vertė - ne vienas šimtas milijonų litų.
"Kai buvo tvirtinamas Kauno 2005-2015 metų strateginis planas, jutome "vasiukų" dvelksmą. Šis pojūtis šiemet dar labiau sustiprėjo. Tenka pripažinti, kad priemonių planą labiausiai koregavo kai kurie politikai, o aktyviausias buvo miesto Tarybos narys Gediminas Petrauskas ir jo kompanija. Būtent dėl šių projektų ir kilo daugiausiai abejonių", - teigė Strateginio planavimo ir investicinių projektų koordinavimo komisijos narys Rimantas Mikaitis.
Išbraukė 9 projektus
"Kauno diena" jau rašė, kad atlikę projektų analizę Savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus specialistai pasiūlė į prioritetinį sąrašą neįtraukti 12 projektų. Dauguma jų prieštarauja šiuo metu galiojantiems teisės aktams.
Šias atmestas vizijas ypač aktyviai rėmė Miesto plėtros ir ekologijos komiteto pirmininkas Algirdas Avižienis bei komiteto narys G.Petrauskas.
Vakar Kauno politikai, nepaisydami Miesto plėtros ir ekologijos komiteto prieštaravimų, nusprendė iš 2006-2008 metų strateginio veiklos plano išbraukti 9 projektus. Tolimesnė jų ateitis priklausys nuo teisės aktų. Miesto Tarybos nariai taip pat užsiminė, kad reikia peržiūrėti ir 2005-2015 Kauno strateginį planą bei dalies projektų atsisakyti.
Po vakarykščio sprendimo artimiausių metų vizijoje neliko Kauno žiedo, logistikos centro, Palemono stoties šaudyklinių traukinių terminalų, tarptautinio oro uosto, patvankų, Petrašiūnų uosto, municipalinių namų Aleksote bei kitų projektų.
Reikalavo nepaisyti įstatymų
Dar praėjusiais metais miesto Taryba įpareigojo Savivaldybės administraciją rengti Nemuno patvankų detaliuosius planus. Į vakarykštį posėdį bandyta įtraukti sprendimo projektą, kad būtų pakeistas Bendrasis planas. Tačiau politikai šio klausimo net nesvarstė.
Pagal šiuo metu galiojančius įstatymus Nemune patvankas statyti draudžiama. Tačiau miesto Tarybos narys G.Petrauskas vakar priekaištavo Savivaldybės administracijai, kad ji iki šiol nepradėjo rengti detaliojo plano. "Kitame posėdyje mes dar grįšime prie šio klausimo", - tikino politikas.
Specialistai kol kas neturi vieningos nuomonės, kaip pastatytos patvankos paveiktų Nemuno krantus. Kai kurių hidrologų nuomone, patvankų projektas netikslingas ir sunkiai įgyvendinamas.
Pasigedo konkretumo
Kalbinti politikai atkreipė dėmesį, kad įvairiems strateginiams projektams ir galimybių studijoms rengti šią kadenciją atseikėta šimtai tūkstančių litų. Nemaža dalis jų skirta su G.Petrausku siejamai viešajai įstaigai "Kauno nova".
"Daug lėšų ir jėgų skirta garvežio švilpuko garui, bet ne konkretiems darbams. Galimybių studijas reikia rengti, tačiau negalima vien tuo apsiriboti. Kol kas matome vos vieną realesnį projektą - "Technopolio". Apie kitus girdime tik tuščias kalbas", - teigė Tėvynės sąjungos frakcijos seniūnas Andrius Kupčinskas.
"Negalima leisti, kad vienas komitetas ar keli jo nariai visus šokdintų. Manau, kad kai kuriems politikams buvo per daug nuolaidžiaujama, todėl miesto Strateginis planas buvo tapęs jų įkaitu. Jeigu atvirai, iš G.Petrausko sukurtų vizijų kol kas jokios naudos nematau", - sakė R.Mikaitis.
G.Petrauskas vakar teigė nesureikšminantis, kad į prioritetinių projektų sąrašą nepateko 9 jo globoti projektai. Politikas įsitikinęs, kad ateityje jie vis tiek bus įgyvendinti.
Administracija jautė spaudimą
Strateginio planavimo skyriaus vedėjas Saulius Lukošius teigė, kad trimečiame plane liko projektai, kuriems bus skirtas išskirtinis dėmesys. "Pagrindiniame Strateginiame plane gali būti įvairių vizijų, tačiau planuodami darbą trejiems metams turime atsižvelgti į realybę. Savivaldybė gali veikti tik savo kompetencijos ribose. Negalime vykdyti neteisėtų kai kurių politikų reikalavimų", - teigė S.Lukošius.
Jis priminė, kad svarstant Kauno strateginį planą buvo pateiktas ir alternatyvus variantas. "Tuomet sulaukiau nurodymo neimprovizuoti ir skyriaus parengtos alternatyvos buvo atmestos. Projektai, kurie dabar kelia daugiausia ginčų, buvo įtraukti Miesto plėtros ir ekologijos komiteto iniciatyva", - teigė vedėjas.
Paklaustas, ar vakar atmesti 9 projektai ateityje bus įgyvendinami, S.Lukošius sakė, kad tai priklausys nuo teisinių aktų. "Jeigu įstatymai bus pakeisti, kai kuriuos projektus bus galima svarstyti", - sakė Strateginio planavimo skyriaus vedėjas.
Arūnas Andriuškevičius
Dienraštis "Kauno diena"
Comment
-
Susikirto laisvosios ekonominės zonos ir oro uosto interesai
http://www.info.lt/index.php?page=na...jiena&id=90592
[2006-11-29]
Garsiausią Karmėlavos objektą supanti žemė tapo ginčų objektu
Kauno miesto Tarybos nariai susirūpino, jog Vyriausybė gali sužlugdyti Kauno oro uosto plėtrą. Taip juos verčia manyti Susisiekimo ministerijos pasiūlymas oro uosto plėtrai naudoti teritoriją, kurią pati Vyriausybė jau yra numačiusi Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) poreikiams. Tačiau oro uosto vadovai ramina, kad tai plėtrai netrukdys.
Prakalbo apie plėtros žlugdymą
Miesto plėtros ir ekologijos komiteto pirmininkas Algirdas Antanas Avižienis, nariai Gediminas Petrauskas, Jonas Venckūnas bei Vytautas Juodagalvis spaudos konferencijoje išsakė savo nuogąstavimus dėl trukdžių oro uosto plėtrai.
"Dar neparengtas oro uosto strateginis plėtros planas, tačiau jau daromi ėjimai, kurie gali negrįžtamai pakeisti oro uosto padėtį. Turiu galvoje Vyriausybės nutarimą dalį oro uostui numatytos valstybinės žemės perduoti LEZ. Jei taip atsitiks, galime netekti galimybės įrengti antrąjį pakilimo taką. Tai sužlugdytų oro uosto plėtrą", - sakė A.A.Avižienis.
Anot G.Petrausko, oro uoste tarp dviejų pakilimo takų numatyta europinė geležinkelio trasa ("Rail Baltica"). "Visi trys siūlomi vėžės variantai ateina į Kauną, dėl to esame ramūs laukdami Europos Komisijos sprendimo. Tačiau iškilo kliūčių, kurios gali neleisti plėstis oro uostui", - teigė jis.
Žemė perduodama privačiai bendrovei
Kauno miesto savivaldybės taryba pernai gruodį kreipėsi į tuometinius Seimo Pirmininką Artūrą Paulauską ir Ministrą Pirmininką Algirdą Brazauską dėl Kauno oro uosto teritorijos ir prašė jos nemažinti. Vyriausybė 2006 metų birželio 14 d. nutarimu patvirtino naujas Kauno LEZ teritorijos ribas, kurios sumažina oro uosto teritoriją daugiau nei 70 ha.
"Vyriausybė nutarė valstybinę žemę skirti privačiai bendrovei, kuri kuria LEZ. Bet juk nėra jokių garantijų, kas ir kada bus statoma toje LEZ. Kur kas svarbiau yra užtikrinti oro uosto plėtrą", - teigė G.Petrauskas.
Miesto plėtros ir ekologijos komitetas šių metų rugsėjo mėnesį Ministro Pirmininko Gedimino Kirkilo prašė padidinti, o ne sumažinti oro uosto teritoriją.
Susisiekimo ministerijos sekretoriaus Valdemaro Šalausko rašte Miesto plėtros ir ekologijos komitetui teigiama, kad oro uostui papildomai priskiriami žemės sklypai pietų ir šiaurės kryptimi nuo dabartinės oro uosto teritorijos.
Taip pat rašoma, kad papildomų plotų ribos yra suderintos su Kauno apskrities viršininko administracija, tačiau, Tarybos narių teigimu, tai yra netiesa.
Mano, kad ministerija suklydo
"Kauno apskrities bendrajame plane numatyta pro oro uostą tiesti greitkelio Vilnius - Kaunas atšaką, kuri labai reikalinga ir vykstantiesiems į oro uostą, ir Karmėlavos gyventojams. Pro oro uostą numatytas ir greitasis geležinkelis. Tačiau Vyriausybės žingsniai skirti šalia oro uosto pietinės pusės esančią teritoriją LEZ poreikiams šiuos planus daro sunkiai įmanomus", - teigė A.A.Avižienis.
"Mes iki šiol tylėjome, manėme, kad nugalės racionalus mąstymas. Mes siūlome LEZ palikti tą pačią suplanuotą 534 ha teritoriją, tačiau dalį teritorijos suformuoti kitoje vietoje, netrukdant oro uostui plėstis", - sakė G.Petrauskas.
"Gal ministerija suklydo? Jeigu taip, tegu ištaiso savo klaidą. Vyriausybė neturėtų pietinės oro uosto pusės atiduoti LEZ", - mano G.Petrauskas.
Miestelio gyventojams daugėja rūpesčių
Karmėlavos seniūnas Juozas Mozeris sakė, kad toje teritorijoje, kurią ketinama atiduoti LEZ, yra dešimčių žmonių negrąžintos žemės. "Jei Vyriausybė jos nepaima visuomenės poreikiams, ją turėtų grąžinti savininkams, o ne atiduoti privačiai bendrovei", - sakė jis.
J.Mozeris pridūrė, kad dėl LEZ gyventojai jau patyrė rūpesčių. "Išdaužyta Ramučių gatvių danga, sugadinta melioracijos sistema Biruliškėse, todėl laukai užsemti. Be to, Karmėlava jau dabar dūsta nuo automobilių eismo, kuris vis intensyvėja, žūsta žmonės. Todėl reikalingas Karmėlavos aplinkkelis", - sakė seniūnas.
J.Mozeris pridūrė, kad iš lėktuvų išlipę užsieniečiai išvysta nelabai gražiai atrodantį miestelį. "Jeigu Kauno miestas sumanytų daugiau investuoti į Karmėlavą, gyventojai greičiausiai pritartų seniūnijos priskyrimui miestui", - teigė seniūnas.
Pakilimo takas - ne svarbiausia
Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas mano, kad šiuo metu nėra grėsmės, jog būtų sužlugdyta plėtra. "Yra numatyta plėstis šiaurinėje pusėje, kurioje išvystyta infrastruktūra. Pietinė pusė - lygūs laukai. Ši pusė numatyta LEZ reikalams. Vyriausybė nusprendė dalį mūsų nuomojamos žemės atiduoti LEZ, o LEZ įsipareigoja toje pusėje pastatyti krovinių terminalą. Jei taip ir bus padaryta, oro uostui bus gerai. Dėl to dalis teritorijos ir skirta LEZ", - teigė K.Cucėnas.
Jis sakė, kad bus palikta vietos ir antrajam pakilimo takui: "Jei kada nors, gal mūsų anūkams, jo prireiktų".
Tačiau antrasis pakilimo takas nėra svarbiausias dalykas. Pavyzdžiui, Miuncheno oro uoste yra du takai, ten per metus leidžiasi lėktuvai su maždaug 25 mln. keleivių, todėl jau planuojama statyti trečią taką. Kaune šiemet aptarnausime apie 250 tūkst. keleivių, Vilniuje aptarnaujama apie 1,5 mln. keleivių per metus. Tai reiškia, kad Kaune antrojo tako gali išvis neprireikti", - aiškino K.Cucėnas.
Anot jo, kur kas svarbiau padidinti esamo pakilimo tako pralaidumą, įrengti patogesnes automobilių aikšteles. "Svarbiausia yra išplėsti keleivių terminalą, jį padaryti patogesnį. Tam erdvės pakanka. Naują terminalą turime pastatyti iki kitų metų rugsėjo. Jis bus numatytas aptarnauti iki 3 mln. keleivių per metus. Spėjant, kad Lietuvoje 2050 metais gyvens tik apie 2 mln. žmonių, vargu ar to prireiks", - teigė K.Cucėnas.
"Vizijos apie geležinkelį, greitkelį šalia oro uosto skamba gražiai, tačiau realybė yra kitokia", - pridūrė K.Cucėnas.
Dainoras Lukas
Dienraštis "Kauno diena"
Comment
-
Parašė Vidma Rodyti pranešimą“Vasiukų” Kaune kol kas nebus
http://www.info.lt/index.php?page=na...jiena&id=90665
[2006-12-01]
(...)
Arūnas Andriuškevičius
Dienraštis "Kauno diena"Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Kauno pieno centras traukiasi iš miesto centro
Didžiausias Baltijos šalyse ledų gamintojas Kauno pieno centras atsisako nebenaudingo nekilnojamojo turto - šiuo metu pardavinėja patalpas Kauno centre ir antrinės įmonės "Talino šaldytuvai" sandėlius Estijos sostinės centre.
"Kelsimės iš Kauno centro į Taikos prospektą. Šiuo metu vyksta sandėlių statyba, rekonstruojamas administracijos pastatas. Su partneriais sudarėme ilgalaikės nuomos sutartį, tad pastatų statyba mums nekainuos", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė Kauno pieno centro generalinis direktorius Arūnas Kontautas.
Anot jo, pagrindine įmonės veikla išlieka ledų ir šaldytų maisto produktų prekyba, o ne nekilnojamojo turto valdymas.
Kauno pieno centras įsikūręs 1,26 hektarų ploto sklype prie pat naujojo M.K.Čiurlionio tilto per Nemuną esančiuose 6 pastatuose. Bendrovės turtas Kaune įvertintas apie 12 mln. litų. Derybos dėl jo pardavimo su vienu potencialiu pirkėju jau eina į pabaigą.
Kauno pieno centras į statomo sandėlio techniką, naujus automobilius numačiusi investuoti apie 4,7 mln. litų. Vien šiemet bendrovės investicijos jau siekė apie 2 mln. litų.
BNSMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąAišku, ten norėtusi matyti kažką labai aukšto, tačiau ten paveldas neleis
Sekantis žingsnis būtų iškelti Ragutį ir Pergalę.Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Durnių laivasMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
Comment