Parašė daktaras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Parašė elwwwis Rodyti pranešimąkoks sutapimas as ir vienam is devynauksciu gyvenudar sake kausta statys taikos prospekte prie telekomo ir mokyklos devynauksti nama.
tas devynaukstis tai man atrodo salia saules gimnazijos bus statomas. yra ten plotu namu statyboms.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąvis tiek nesupratau kur tai yra?...man grazesnis tas grazesnis namas... :D
Comment
-
Parašė elwwwis Rodyti pranešimąkoks sutapimas as ir vienam is devynauksciu gyvenudar sake kausta statys taikos prospekte prie telekomo ir mokyklos devynauksti nama....man grazesnis tas grazesnis namas... :D
Comment
-
Gal ne visiškai tiksliai objektą paminėjei, cia daugiau prie KTU, nei prie Telekomo ir visa tai yra šalia Saulės g./Topolių gatvių. Vietos ten tikrai būtų, o ir šiaip seniai reikėjo tą barą griauti. Dar toj pačioj Saulės g. pavažiavus link Gričiupio g. kairėje pusėje stovi kelių aukštų nenaudojamas mūrinis namas. Gal ir vietoj jo ka suregs.
Dar viena naujiena, kurią šiandien patvirtino BMW, yra tai, kad jau kitais metais jie vėl planuoja atsidaryti Kaune šalia automagistralės....man grazesnis tas grazesnis namas... :D
Comment
-
Parašė Myndzius Rodyti pranešimąGal ne visiškai tiksliai objektą paminėjei, cia daugiau prie KTU, nei prie Telekomo ir visa tai yra šalia Saulės g./Topolių gatvių. Vietos ten tikrai būtų, o ir šiaip seniai reikėjo tą barą griauti. Dar toj pačioj Saulės g. pavažiavus link Gričiupio g. kairėje pusėje stovi kelių aukštų nenaudojamas mūrinis namas. Gal ir vietoj jo ka suregs.
Dar viena naujiena, kurią šiandien patvirtino BMW, yra tai, kad jau kitais metais jie vėl planuoja atsidaryti Kaune šalia automagistralės.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Cia pusantro simto metru nuo "Orandzinio"
Nelabai įsivaizduoju, kaip ruošiamasi ten įgrūsti tą septyniaaukštį...
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Ar tik nebus gaivinamas naujasis stoties turgus... Praėjusią savaitę pravažiuojant (nežinau pavadinimo, bet ne ta gatve kur išsukam iš Vytauto Pr., o ta kuri veda link Ragučio nuo Karmelitų bažnyčios) mačiau ten atvežtą Mitnijos kraną. Tiesa taip ir nesupratau sumontuojamas ar išmontuojamas jis. Šiandien lyg jo ir nebepastebėjau, bet užtat pilnos prieigos automobilių ir darbininkai matyt.Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąvel? O kada jie kaune buvo atsidare?Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąne, apie bmw...man grazesnis tas grazesnis namas... :D
Comment
-
Iš Lryto:
"Eiguliai gali tapti naujaisiais Kauno vartais
Nuolat didėjančiam automobilių srautui Kaune bandoma ieškoti naujų erdvių.
Neseniai „Laikinoji sostinė“ rašė apie ketinamą tiesti greitojo eismo ruožą – Europos trasą, kuri erdviausiomis Kauno gatvėmis sujungtų greitkelį Vilnius – Klaipėda su Europos prospektu.
Ši publikacija iškėlė iš užmaršties jau spėjusius apdulkėti kitus Kauno transporto sistemos atnaujinimo planus.
„Kam kurti Europos trasą, jei miesto bendrajame plane buvo numatyta vadinamoji Meridiano trasa, kuri už Europos trasą turėtų būti veiksmingesnė“, – „Laikinajai sostinei“ tvirtino Kauno miesto savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėjas Saulius Lukošius.
Lotyniškas žodis „meridianus“ nurodo kryptį iš Šiaurės į Pietus.
Meridiano trasa turėtų driektis nuo magistralės Vilnius – Klaipėda S.Žukausko gatve, kirstų Savanorių prospektą ir tęstųsi Birželio 23-iosios, A.Baranausko gatvėmis, Radvilėnų plentu ir įsilietų į Tunelio gatvę, iš kurios lengva pasiekti Europos prospektą.
Didesnio greičio galimybė
Vadinamoji Europos trasa apimtų kitas Kauno gatves: Šiaurės ir Pramonės prospektus, K.Baršausko ir Tunelio gatves.
S.Lukošiaus nuomone, Meridiano trasa yra perspektyvesnė, nes ją gana išsamiai yra apsvarstę transportininkai, pasiūlymus yra pateikusi bendrovė „Kelprojektas“.
Formuojant Meridiano trasą didžiausios problemos kiltų A.Baranausko gatvės atkarpoje. Čia, platinant važiuojamąją dalį, tektų nugriauti keletą namų.
Didelės investicijos lauktų ir ties Radvilėnų plento ir Tunelio gatvės jungtimi – šioje vietoje tektų įrengti naują sankryžą.
Susidomėjo verslininkai
Ir Europos, ir Meridiano trasos šalininkai neabejoja, kad naują įvažą į Kauną iš autostrados Vilnius – Klaipėda reikia įrengti ties Eiguliais. Tokių būdu čia susiformuotų nauji Kauno vartai.
Pro juos į miestą patenkantys automobiliai gerokai sumažintų transporto grūstis, kurios rytais susidaro ties Muravos žiedu ir toje autostrados dalyje, kurioje įsukama į Jonavos gatvę.
Maždaug 300 metrų ilgio kelio atkarpa sujungtų magistralę su transporto žiedu, kuriame susikerta S.Žukausko, Ašigalio gatvės ir Šiaurės prospektas.
Tarp magistralės ir transporto žiedo plyti tuščias maždaug 3 hektarų žemės sklypas, priklausantis bendrovei „Erdvės projektai“.
Sužinoję, kad per jų žemę gali būti tiesiama svarbaus kelio atkarpa, verslininkai sujudo.
Investicinių projektų valdymo bendrovė „Erdvė projektams“ direktorius Vaidotas Ščiaponis kreipėsi į merą Arvydą Garbaravičių. Bendrovė pranešė, jog yra pasirengusi prisidėti finansuojant kelio tiesimo ikiprojektinę studiją.
Planuoja dideles investicijas
Miesto vadovui adresuotame rašte pranešama, kad žemės plote tarp greitkelio ir S.Žukausko gatvių bendrovė ketina statyti prekybos ir administracinius pastatus. Planuojamos investicijos – apie 85 mln. litų.
V.Ščiaponio teigimu, šiuo metu rengiamas teritorijos detalusis planas, planuojamus statyti objektus dar tik ketinama projektuoti.
„Verslininkų pasiūlymą kooperuotis vertinu teigiamai.
Jei bendradarbiavimas pavyks, manau, kad projektas galėtų gana greitai pajudėti iš vietos“, – „Laikinajai sostinei“ sakė meras A.Garbaravičius.
Verslininkų siūlymą kaip perspektyvų vertina ir Strateginio planavimo skyriaus vadovas, ir Komunalinio ūkio skyriaus specialistai.
Pastarieji kelio jungtį tarp greitkelio ir S.Žukausko gatvių įtraukė į numatomų statyti objektų, kurie galėtų pagerinti eismo sąlygas mieste, prioritetinį sąrašą. Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo Algirdo Vyšniausko teigimu, iš pradžių reikėtų iš autostrados į Eigulius nutiesti dešinįjį posūkį.
Teigiama, kad jo nutiesimas iki S.Žukausko gatvės kainuotų apie 3 mln. litų. Šiuos darbus būtų galima pradėti jau kitais metais.
Kur kas didesnių investicijų pareikalaus naujo kelio sujungimas su ta autostrados dalimi, kuria automobilių srautas atvyksta iš Vilniaus pusės.
Planuojama, jog posūkį būtų galima padaryti po žeme arba viaduku. Šie darbai kainuotų apie 40 mln. litų."
Įdomu ar kas nors darė tyrimą dėl šio kelio poreikio ? Ar čia tik šiaip teorinis pamąstymas, kad "galbūt darysim...?!" Ar kažkieno interesas padaryti ten kelią ?...man grazesnis tas grazesnis namas... :D
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO koks atstumas tarp to baro ir to daugiabučio? 2-3 metrai?...man grazesnis tas grazesnis namas... :D
Comment
-
Naujiena dėl Meridiano trasos nustebino. Vis dėlto ten matau labai daug problemų, ypač Baranusko ir Tunelio gatvių ruože. Jei platintų gatvę, ne vieną ar kelis namus tektų griauti. Siauras Baranausko gatvės ruožas tęsiasi gal pusantro kilometro, o ten daugiausia individualių namų, kai kurie visai netoli gatvės. Taigi, griauti tektų nežmažai. O ir man pačiam perspektyva, kad po langais bus viena pagrindinių gatvių, nelabai patinka. Antra vertus, gal tokiu atveju pavyks žmoną įkalbinti keltis iš daugiabučio į nuosavą namą sąlyginai ramesnėje vietoje...Birth, school, METALLICA, death
Comment
Comment