Projektas neblogas, bet manau jo įgyvendinimas gerokai užtruks.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
farbrom
-
Miesto Taryba svarstys Kauno miesto strateginį planą 2005 – 2015 metams
Nuoroda
Keli punktai:
6. Įgyvendinti stambius investicinius projektus Kaune.
Kryptys: XXI a. Kauno centrinės dalies - santaka, Kauno pilis, Laisvės alėja, sala, Žemutinė Freda - integrali plėtra. Kauno miesto pramogų ir sporto rūmų statyba bei viešosios infrastruktūros sukūrimas Nemuno saloje. Nemuno salos konversijos į XXI a. kultūrinį Kauno centrą projektas ir paruošiamieji darbai, Kongresų rūmų projektavimas ir statyba. Pėsčiųjų tilto iš Žemosios Fredos į Nemuno salą statyba, Santakos parko kraštovaizdžio architektūros projekto parengimas ir statyba, Kauno pilies restauracija ir pritaikymas šiandienos reikalavimams, Laisvės alėjos rekonstrukcija.
23. Saugoti ir puoselėti miestovaizdžio raišką.
Kryptys: Miesto erdvinio formavimo programos ir aukštybinių pastatų išdėstymo mieste specialiojo plano parengimas, Kauno miesto geležinkelio ir autobusų stočių modernizacija.
Comment
-
Hm nzn ar dabar graziai atrodo ir ar po rekonstrukcijos graziai atrodys
Beje ir jo tesini kaireje reiktu kapitaliai perstatyti.
Ir tie medziai nervina labai kur apacioje auga.
Reiktu kazkaip graziau ta vieta pagalvot ir sutvarkyt.
O siaip liux kad perstato, tik gal reikejo kazkaip geriau viska apgalvot.
Comment
-
Parašė VaidosiusManau kad visu pirma turetu buti senamiescio ir naujamiescio atnaujinimo strateginis planas. Dabar kaip matome daug kas daroma padrikai ir is to nelabai kas gaunasi.
Tik dabar paskelbtas bendros strategijos ir viziju paieska LA. Cia yra sveikintina. Tik ziuresim ar nebus vilkinamas ir sitas projektas.
Comment
-
Keičiamas senasis miesto grindinys
Konkursą laimėjusi bendrovė “Kauno keliai” tvarkys Katedros šventorių
Viešųjų pirkimų skyriaus atstovai kitą savaitę žada pasirašyti sutartį su bendrove “Kauno keliai”. Artimiausiu metu darbininkai pradės keisti senąjį grindinį šalia Katedros. Šių darbų vertė viršija pusę milijono litų. Šiek tiek anksčiau miesto valdžia skyrė lėšų pakeisti Rotušės aikštės grindinį.
Sudėtingas projektas
“Kauno kelių” darbininkai šalia Katedros turės ne tik pakeisti grindinį, bet ir jį pažeminti. “Dabar jis yra šiek tiek paaukštintas, todėl reikia pasiekti autentišką lygį”, - teigė Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius. Specialistų teigimu, tai gana sudėtingas projektas.
Pasak Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo Raimondo Mačikėno, konkurse dalyvavo vienintelė bendrovė. Jo nuomone, tai lėmė ne tik projekto sudėtingumas, bet ir finansavimo šaltiniai. Dalį lėšų Savivaldybė žada skirti iš biudžeto, o likusius pinigus - iš Privatizavimo fondo. Pastarasis šiuo metu - tuščias. Projekto vertė - beveik 575 tūkstančiai litų.
“Kitą savaitę turėtume pasirašyti sutartis. Po to per tris dienas “Kauno kelių” darbininkai turi pradėti darbus”, - sakė R.Mačikėnas.
Aikštėje artėja darbų pabaiga
Praėjusiais metais pradėtas remontuoti ir Rotušės aikštės grindinys. Šiemet bendrovės “Kauno keliai” darbininkai tęsia pradėtus darbus. “Jau artėjame finišo link. Vasaros antroje pusėje turime viską baigti”, - teigė Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.
Šiuo metu grindinys keičiamas šalia Ryšių muziejaus ir “Medžiotojų užeigos”. Paklaustas, ar planuojama pakeisti plyteles ir pačioje Rotušės aikštėje, Z.Girčys atsakė neigiamai. “Apie tai kol kas negalvojame. Šiek tiek patvarkėme ir pačios aikštės grindinį. Taip pat svarstome galimybę užsakyti specialius kanalizacijos dangčius su Kauno herbu”, - teigė jis.
Rotušės aikštės grindinio sutvarkymui Savivaldybė skyrė 420 tūkstančių litų.
Laukia detaliojo plano
Vakar paskelbtas ir Rotušės aikštės detaliojo plano rengimo konkursas. Pasak Urbanistikos skyriaus vedėjo N.Valatkevičiaus, šį dokumentą planuojama parengti per 6 mėnesius.
“Rengdami detalųjį planą galėsime aptarti įvairius dalykus. Ne tik ribas prie pastatų ar aukštingumo reikalavimus. Turbūt prisimenate, kai vienu metu Rotušės aikštėje buvo uždraustas automobilių eismas. Dabar jis vėl atnaujintas, tačiau reikia pasvarstyti, ar neperlenkėme lazdos. Taip pat būtina peržiūrėti ir automobilių stovėjimo vietas”, - teigė N.Valatkevičius.
Savivaldybės atstovai tikino, kad visi Senamiestyje įgyvendinami projektai suderinti su paveldo specialistais.
Comment
-
Vokietijos bendrovė statys M. K. Čiurlionio tilto kairiojo prietilčio transporto mazgą
Kauno miesto taryba pritarė M. K. Čiurlionio tilto kairiojo prietilčio transporto mazgo projektavimo, statybos, priežiūros ir eksploatavimo koncesijos būdu sutarčiai.
Įrengus šį transporto mazgą, pagerės susiekimas su VIA BALTICA magistrale, Aleksotu ir aplinkiniais rajonais, bus baigas pirmasis Europos prospekto tiesimo etapas nuo miesto centro iki Veiverių gatvės.
Savivaldybė ekonomikos departamento direktoriaus Alvydo Gineito žiniomis, ši koncesijos sutartis - pirmoji Lietuvoje.
Pernai paskelbtame tarptautiniame konkurse dalyvavo viena Vokietijos bendrovė “Josef Mobius Bau-Aktiengeseilschaft”, pasiūliusi suprojektuoti, pastatyti ir 25 metus eksploatuoti bei prižiūrėti koncesijos ruožą už koncesijos mokestį, kurį koncesininkui mokės Kauno savivaldybė.
Sutartyje, kurią pasirašys koncesininkas ir Savivaldybė numatyta, kad darbus bendrovė turės atlikti per dvejus metus. Gatvė, jungsianti M.K.Čiurliono tiltą su J. Bakanausko gatve (Europos prospektu), bus šešių juostų, rekonstruotas beveik kilometro ilgio geležinkelio ruožas, įrengtos eismo reguliavimo ir saugos, informacinės priemonės ir apšvietimas.
“Be to bus sutvarkyti ir apželdinti šlaitai, įrengti takai ir laiptai, sutvirtintas upės krantas, sutvarkytos inžinerinės komunikacijos J. Bakanausko gatvės (Europos pr.) dalies, patenkančios į transporto mazgo zoną”, teigia A. Gineitas.
Vakarų Europoje gerai žinoma Vokietijos bendrovė “Josef Mobius Bau-Aktiengeseilschaft” užsiima kelių tiesimu, hidrotechninių statinių statyba.
Koncesijos laikotarpiui pasibaigus ir šalims įvykdžius visus sutartyje numatytus įsipareigojimus, transporto mazgą Vokietijos bendrovė perduos neatlygintinai nuosavybės teise Kauno savivaldybei.
www.kaunas.lt
Comment
Comment