Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    /\ o tai jau pagaliau užsikabino savo pavadinimą ant tų tvorų? nes jau kažin kiek jau laiko ten aptverta, bet judesio 0...
    dar ne ,maciau kad darbininkai kaustos

    Comment


      Tas VPM prekybos centras bus prie ivaziavimo i Kauna nuo Vilniaus

      Comment


        Parašė Algis Rodyti pranešimą
        Tas VPM prekybos centras bus prie ivaziavimo i Kauna nuo Vilniaus
        Jei žinai tiksliai, tai parodyk žemėlapyje

        Comment


          Per TV5 zinias sake, kad Sugiharos namam Japonijos vyriausybe suteiks parama ir muziejus bus atnaujintas ir bus vienas is moderniausiu lietuvoj
          I love INNUENDO!

          Comment


            O, kažkas negirdėto Sakot prie Kauno išvažiavimo link Vilniaus statys Maximą? O kurioj daumaž vietoj? Ir kada žada pradėt statybas?
            Paskutinis taisė Ametistas; 2007.03.14, 18:58.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              O, kažkas negirdėto Sakot prie Kauno išvažiavimo link Vilniaus statys Maximą? O kurioj daumaž vietoj? Ir kada žada pradėt statybas?
              Parodyciau zemelapy,bet dar nelabai moku cia viska ikelinet o pradeda statyt jau rasiau,kad sia vasara

              Comment





                visai geroj vietoj nusimato tas centriukas, gali nuimt nuo megos srautelį

                Comment


                  girdejote kas apie si projekta http://www.santakoje.lt/
                  kogero vieni is brangiausiu butu kaune

                  Comment


                    Gal kas žinot kas per darbai vyksta prie antrosios ligoninės? Naujakurių Norfoj tenka porą kartų per savaitę lankytis, bet tik šią savaitę pamačiau, kad ten kažkas vyksta... Iš toli toks vaizdas, kad koks viadukas būtų, bet neįmanoma per tokį trumpą laiką
                    Mano nuotraukos @Fotki.com

                    Auto Show Millennium 2007
                    Retromobile 2007
                    "Kova 1". Driftingo čempionatas
                    "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                    Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                    BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                    Kauno Marių Regioninis Parkas

                    Comment


                      Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
                      Gal kas žinot kas per darbai vyksta prie antrosios ligoninės? Naujakurių Norfoj tenka porą kartų per savaitę lankytis, bet tik šią savaitę pamačiau, kad ten kažkas vyksta... Iš toli toks vaizdas, kad koks viadukas būtų, bet neįmanoma per tokį trumpą laiką
                      bus dengtas koridorius tarp infekcines ir ligonines

                      Comment


                        Parašė drylio Rodyti pranešimą
                        girdejote kas apie si projekta http://www.santakoje.lt/
                        kogero vieni is brangiausiu butu kaune
                        tiesa sakant taip,girdejau. Musu bendrove ji stato Beja,sian viena siokia tokia vizulke sio prj. spauzdinau..

                        Comment


                          /\ būtų galima ją čia išvysti?

                          Comment


                            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                            /\ būtų galima ją čia išvysti?
                            nu zinok ji cia man neisideda. Turiu itarimu jog del plocio,nes cia yra tokia kaip isklotine..

                            Comment


                              ernestai,kiek kvadratas apie 11k berods?kokiu kvadraturu butai bus jei nepaslaptis?

                              Comment


                                Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
                                Gal kas žinot kas per darbai vyksta prie antrosios ligoninės? Naujakurių Norfoj tenka porą kartų per savaitę lankytis, bet tik šią savaitę pamačiau, kad ten kažkas vyksta... Iš toli toks vaizdas, kad koks viadukas būtų, bet neįmanoma per tokį trumpą laiką
                                Lietuviai stato MagLev'a kaip Kinijoj. Bus galima teleportuotis is vieno pastato i kita

                                Comment


                                  Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
                                  Gal kas žinot kas per darbai vyksta prie antrosios ligoninės? Naujakurių Norfoj tenka porą kartų per savaitę lankytis, bet tik šią savaitę pamačiau, kad ten kažkas vyksta... Iš toli toks vaizdas, kad koks viadukas būtų, bet neįmanoma per tokį trumpą laiką
                                  Ten pėstiesiems skirtas tiltas (ar estakada), jungiantis antrą ligoninę su kitoje pusėje esančia infekcine ligonine. Darbų pradžios nepamenu, bet gal spalio ar lapkričio mėnesį.

                                  Comment


                                    “Akropolio” šešėlyje - griuvenų kvartalai http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=45821

                                    Comment


                                      Kauno oro uosto dabartinis projektinis pajėgumas - 200 tūkst. keleivių ir 20 tūkst. tonų krovinių per metus. Kauno oro uosto pajėgumai išnaudojami tik 10 proc. t.y. per metus vidutiniškai pervežama 20 tūkst. keleivių ir 8 tūkst. tonų krovinių. Kauno oro uostas turi ilgiausią (3.250 metrų) be apribojimų veikiantį kilimo–tūpimo taką Lietuvoje, leidžiantį priimti bet kokio tipo ir masės orlaivius.

                                      VĮ „Kauno aerouostas“ užima daugiau kaip 500 ha valstybinės žemės plotą, kuriame, be jau esančių statinių, į pietų pusę nuo esamo kilimo-tūpimo tako, yra rezervuoti žemės plotai oro uosto plėtrai. Ši žemė užima apie 300 ha nepanaudoto ploto - tai sudaro apie 60 proc. visos oro uosto teritorijos. Šiuose plotuose galima vieta papildomam kilimo–tūpimo takui, orlaivių riedėjimo takams bei papildomam orlaivių peronui įrengti. Šalia šių statinių yra galimybė pastatyti krovininius sandėlius besiribojančiose su oro uosto pietine riba žemėse.

                                      Siekiant modernizuoti Kauno oro uostą, yra galimi du variantai – šiaurinės oro uosto dalies plėtra, kur jau yra keleivių terminalas arba pietinės oro uosto dalies plėtra. Plečiant oro uostą šiaurinėje dalyje privažiavimo keliai eitų per Karmėlavos gyvenvietės teritoriją, taip pat, dėl šalia esančių gyvenamųjų namų, žemės plotai šiaurinėje dalyje tinkantys oro uosto plėtrai yra riboti. Šalia esanti Karmėlavos gyvenvietė riboja oro uosto plėtra Šiaurinėje dalyje. Todėl yra labiau tikslinga nagrinėti pietinės oro uosto dalies vystymo variantą, kur yra planuojama Kauno Laisvoji ekonominė zona bei yra laisvi žemės plotai. Taip pat pietinės oro uosto dalies plėtra yra patrauklesnė ekologiniu požiūriu. Plečiant oro uosto infrastruktūrą šioje dalyje, būtų išspręstas klausimas dėl orlaivių keliamo triukšmo Karmėlavos gyvenvietėje.

                                      Kauno oro uosto vadovybė yra linkusi plėsti oro uostą pietinėje dalyje, nežiūrint to, kad yra parengusi net penkis galimus šiaurinės oro uosto dalies vystymo variantus. Vadovybės manymu, pietinėje dalyje turėtų būti vystoma keleivių aptarnavimo infrastruktūra, tuo pačiu šiaurinėje dalyje išlaikant esamą infrastruktūrą ir specializuojant ją orlaivių techniniam aptarnavimui. Pietinėje dalyje nereikia statyti naujo kilimo-tūpimo tako, atnaujinus šviesos signalinę sistemą ir palaikant esamą kilimo-tupimo taką atitinkamame lygyje, jis atitiks keliamus reikalavimus. Tačiau reikia pastatyti naują orlaivių peroną bei naujus riedėjimo takus, kurie padidintų oro uosto pralaidumą. Taip pat pietinėje dalyje šiuo metu nėra atvestų inžinierinių tinklų bei nutiestų privažiavimo kelių.

                                      Apibendrinat būtų galima išskirti šiuos infrastruktūros objektus, kuriuos reikėtų pastatyti, plečiant Kauno oro uostą pietinėje dalyje:

                                      Keleivių terminalas. Dabartinis keleivių terminalas pastatytas 1988 metais kaip laikinas. Siekiant neužimti perspektyviausios vietos tikrojo terminalo statybai, laikinasis terminalas pastatytas orlaivių perono pakraštyje. Nežiūrint to, kad 1994 metais keleivių terminalas buvo išplėstas, jis neatitinka šiuolaikinio keleivių terminalo reikalavimų. Plečiant oro uostą turi būti pakeista keleivių aptarnavimo infrastruktūros vystymo koncepcija ir pastatytas naujas modernus keleivių terminalas pietinėje dalyje.
                                      Orlaivių peronas. Plečiant oro uostą, reikia pastatyti naują orlaivių peroną pietinėje dalyje. Dabartinis peronas, esantis šiaurinėje kilimo-tūpimo tako pusėje, galėtų būtų taikomas bendrajai aviacijai, paštui, krovininiams orlaiviams bei orlaivių techniniam aptarnavimui. Prie šiaurinio perono taip pat galėtų būti statomi nauji orlaivių angarai.
                                      Riedėjimo takai. Siekiant padidinti oro uosto pralaidumą tiek šiaurinėje, tiek pietinėje kilimo-tūpimo tako pusėse, reikia pastatyti naujus magistralinius riedėjimo takus. Pavyzdžiui, Štutgarto oro uostas, pastatęs papildomus riedėjimo takus padidino oro uosto pajėgumus iki 15 mln. keleivių per metus.
                                      Administracinės patalpos. Plečiant oro uostą, papildomai reikėtų statyti naujas administracines patalpas. Šiuo metu Kauno oro uoste dirba apie 70 oro uosto darbuotojų, taip pat veikia 38 įmonės, kuriose yra apie 500 darbo vietų. Dabartiniame administracijos pastate jau dabar jaučiamas patalpų ofisams trūkumas.
                                      Automobilių laikymo aikštelės. Dabartinėje oro uosto automobilių laikymo aikštelėje yra 300 vietų, kurias pilnai užpildo darbuotojai savo automobiliais. Siekiant išspręsti parkavimo vietų klausimą, Kauno oro uosto šiaurinėje dalyje jau dabar numatyta įrengti naują 1.000 vietų lauko aikštelę. Tačiau, vystant oro uostą pietinėje dalyje, reikės toliau plėtoti autotransporto mazgą, numatant automobilių laikymo aikšteles su daugiaaukščiais parkingais, eismo juostas skirtingoms transporto rūšims (individualiems ar taksi automobiliams, autobusams bei maršrutiniams mikroautobusams ar pan.). Ekspertų vertinimais, įrengti vieną daugiaaukščio parkavimo vietą kainuotų apie 13-15 tūkst. Lt.
                                      Viešbutis. Siekiant sudaryti tinkamas keleivių aptarnavimo sąlygas Kauno oro uoste būtina pastatyti modernų viešbutį. Ekspertiniais vertinimais, 3-4 žvaigždučių 80 kambarių viešbučio statyba su konferencijų moduliu kainuotų iki 15 mln. Lt.
                                      Privažiavimo keliai. Šiuo metu iki pietinės Kauno oro uosto dalies nėra atvestų privažiavimo kelių. Plečiant oro uostą šioje dalyje, reikia nutiesti autokelią nuo magistralinio kelio A-1 Vilnius-Kaunas iki pietinės oro uosto dalies. Kelio atkarpos nuo magistralinio kelio A-1 Vilnius-Kaunas iki kelio A-6 Kaunas-Zarasai tiesimas numatytas ir Kauno regiono plėtros planuose. Kelių statybos įmonių ekspertiniais vertinimais, privažiavimo kelių iki Kauno oro uosto tiesimo darbai įskaitant viaduko statybą kainuotų apie 40 mln. Lt.
                                      Geležinkelio atšaka ir stotis. Plėtojant Kauno oro uostą, kaip centrinio šalies oro uosto panaudojimo galimybes būtų taip pat tikslinga svarstyti geležinkelio atšakos ir stoties įrengimo klausimą. Ekspertiniais vertinimais, specialių geležinkelio atšakų atvedimo įrengimas pareikalautų apie 60-100 mln. Lt.

                                      Kauno oro uosto vadovybė yra parengusi keletą oro uosto pietinės dalies vystymo schemų. Pradiniame plėtros etape, numatyta statyti keleivių terminalą (kurio pajėgumas – 1-2 mln. keleivių per metus), orlaivių peroną, riedėjimo taką bei daugiaaukštę automobilių parkavimo aikštelę. Projektuotojų, parengusių galimas oro uosto vystymo schemas, preliminariais skaičiavimais, tokio komplekso statyba kainuotų apie 25 mln. Eurų. Tačiau Kauno oro uosto vadovybės vertinimu, toks kompleksas, papildomai įvertinus privažiavimo kelio atkarpos nuo kelio A-6 Kaunas-Zarasai iki pietinės oro uosto dalies tiesimo darbų kainą, pareikalautų apie 50-60 mln. Eurų.

                                      Reikia paminėti, kad šiuose skaičiavimuose, nėra įvertinti inžinerinių tinklų tiesimo darbai. Ekspertų vertinimais, Kauno oro uosto energetinis aprūpinimas iš esmės nebus kliūtis – šalia praeina vidutinio spaudimo dujotiekio magistralė, netoli yra dvi nepriklausomos Muravos ir Palemono aukštos įtampos elektros pastotės. Kauno oro uosto vadovybės teigimu, komunaliniai ir energetiniai tinklai į oro uosto teritoriją turėtų būti atvesti suinteresuotų įmonių lėšomis.

                                      Pietinės oro uosto dalies vystymo investicijų poreikio skaičiavimus atliko ir susisiekimo ministerijos kolegijos 2004 metų balandžio 16 d. nutarimu Nr. 14-40 sudaryta darbo grupė. Darbo grupės vertinimu, pietinės oro uosto dalies vystymo projekto kaina būtų (keleivių terminalas, riedėjimo takai, peronas, inžinieriniai tinklai, privažiavimo keliai ir pan.) apie 400 mln. Lt. (Šaltinis: LR Susisiekimo ministerijos kolegijos 2004 metų balandžio 16 d. nutarimu Nr. 14-40 sudarytos darbo grupės ataskaita.)

                                      Kitų infrastruktūros objektų - automobilių laikymo aikštelių, viešbučio, administracinių pastatų – statybų projektai galėtų būti įgyvendinami, pritraukiant privačias investicijas.

                                      EKT grupės skaičiavimais, plečiant Kauno oro uostą pietinėje dalyje reikėtų investuoti apie 427,5 mln. Lt.

                                      Gal jau yra naujesnės informacijos ar vizualizacijų ?
                                      ...man grazesnis tas grazesnis namas... :D

                                      Comment


                                        Kranai Šilainiuose
                                        Kaunas yra Kaunas

                                        Comment


                                          oba, ka ten stato gal kas zinot?
                                          Alternative

                                          Comment

                                          Working...
                                          X