Jei tie šviestuvai tokie inkilėliai, kaip buvo kažkur forume patalpinta, tai ačiū, geriau nereikia, verčiau palauksiu dar kurį laiką, nei keliasdešimt metų bjaurėtis atnaujinta Laisvės alėja.
Laisvės alėja turi būti rekonstruojama pagal bendrą planą, o ne atskiromis detalėmis.
Syle - visiškai sutinku. Nors ir labai sunku laukti permainų, bet jau geriau senieji šviestuvai, nei tie atsiprašant, tskant , inkilai, kuriuos siūlė statyti Laisvėje. Aišku, čia tik mano nuomonė - gal yra ir tokių, kuriems tie šviestuvai visai prie dūšios.
Na tu sviestuvu gyvu niekas nemate, gal ir neblogai butu atrode. Lengviausia sukelti triuksma ir viska uzprotestuoti. Nors LASo organizuotane "tarptautiniame" LA atnaujinimo konkurse NIEKAS is reksniu nepasiule savos sviestuvu versijos.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Kaune turbūt labiausiai trūksta dar vienos, ar tiesiog platesnės iš kurios nors esančių gatvių į kalną (parodos, savanorių, baršausko). nes dabar dviejų viršuje - šviesoforai, o savanorių - kitoj miesto pusėj, be to, savanoriuose irgi belenkiek šviesoforų. ai Kažkas. Bijau, kad greitai gali būti taip, kaip Vilniuj, kad vienoje pusėje bus miegamieji rajonai, kitoj - centras.
Vakar buvau šokiruotas.... Nuo Jonavos g. iki Molo važiavau netoli valandos Atvažiavęs Radvilėnu plentu norėjau sukti į Baranausko gatvę, kuria važiuoju kasdien, na tiksliau joje stoviu kamštyje kasdien, bet nusprendžiau, kad į Molą bus patogiau važiuoti pro zoologijos sodą ir Tunelio gatvėj apsisukus pakilti į Baršausko. Tačiau privažiavus Tunelio gatvę žandikaulis atsijungė kamštiskiek tik akys mato... Pusė automobilių iš tunelio suka į Radvilėnų plentą bandydami aplenkti kamštį... Tą patį padariau ir aš, bet vėlgi teko ilgokai pastovėti įvažinėjant ir važiuojant Baranausko gatve Paralyžuos tas šviesoforas visą šį rajoną
Nezinau kas cia mieste pasidare, bet nuo siandien pasijuto kamsciai. Visur, net kitoje miesto puseje. Vaziavau i darba Barsausko - Radvilenu, cia dar galima suprasti, bet kodel per pietus staiga kamsciai prie Kauno pilies ar Tvirtoves/Savanoriu sankryzoje? Na tikekimes cia del ko nors kito nei sviesoforo, taigi turetu isnykti.
Nezinau kas cia mieste pasidare, bet nuo siandien pasijuto kamsciai. Visur, net kitoje miesto puseje. Vaziavau i darba Barsausko - Radvilenu, cia dar galima suprasti, bet kodel per pietus staiga kamsciai prie Kauno pilies ar Tvirtoves/Savanoriu sankryzoje? Na tikekimes cia del ko nors kito nei sviesoforo, taigi turetu isnykti.
Per šiuos metus buvo užregistruota Lietuvoje 250000 automobilių. Manau, kad bent dalis jų - tikrai yra Kaune ir visi suprantame, kaip kamštyje atrodo bent 1000 automobilių.
Apšiurę namai tapo neatsiejama Kauno pasididžiavimo – Laisvės alėjos dalimi. Kitais metais planuojama pradėti pirmąjį centrinės miesto gatvės atgaivinimo etapą – sutvarkyti Laisvės alėjos namų fasadus. Nors dalį išlaidų kompensuos Kauno miesto savivaldybė, mažas pajamas gaunantys Laisvės alėjos gyventojai nuogąstauja negalėsiantys sau leisti investuoti į pastatų tvarkymą.
Dar prieš 30 metų buvo nudažyta dauguma Laisvės alėjoje esančių pastatų. Tačiau netrukus prastos kokybės dažai nusilupo. Tai buvo paskutinis kompleksinis bandymas atnaujinti centrinės Kauno gatvės namų fasadus.
Šiuo metu iš 112 Laivės alėjoje esančių pastatų 60 reikalingas remontas.
Alėjoje įsikūrusios įmonės dažniausiai sutvarko tik pirmuosius pastatų aukštus, tuo tarpu viršutinė namo dalis darko miesto veidą.
Vilniuje įsteigtos Senamiesčio atgaivinimo agentūros pavyzdžiu ketina sekti ir kauniečiai. Planuojama įsteigti VšĮ “Laisvės alėjos atnaujinimas”.
Tačiau baiminamasi, kad Laisvės alėjoje gyvenantys pensininkai bei kiti mažas pajamas gaunantys kauniečiai bus nepajėgūs investuoti į pastatų atnaujinimą.
“Žmonės turi labai daug finansinių problemų. Daugiau trukdžių šiuo metu nėra. Viešosios įstaigos įkūrimas nėra problema”, - sakė Strateginio planavimo skyriaus vedėjas Saulius Lukošius.
“Jei savivaldybė rodys iniciatyvą namų fasadai bus atnaujinti. Tik nemanau, kad pensininkai ras pinigų pastatų renovacijai. Jiems turi padėti savivaldybė”, - sakė verslininkas Rimantas Meška.
Pasak S.Lukošiaus, savivaldybė kompensuotų 20 – 50 proc. namų fasadų renovacijos išlaidų.
Architektų teigimu, Laisvės alėjos namų atnaujinimas prasidės greičiau, jei žmonėms bus sudaroma kuo mažiau biurokratinių problemų.
“Savivaldybė turi pradėti procesą, bei paruošti renovacijos projektus. Žmogus sukaupęs pinigų neturėtų dar eiti derinti projektų”, - sakė Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyriaus pirmininkas Gintaras Balčytis.
Planuojama, kad Laisvės alėjos pastatų atnaujinimo darbai turėtų prasidėti gegužės mėnesį.
Fasadų atnaujinimas kainuos apie 15 milijonų litų.
Sveikintina, jei nebus nuleistos rankos. Svečiuojantis Rygoje nustebino tai, jog ten pastatų fasadai remontuojami centrinėje miesto dalyje renovuojami be išimčių. Nors kai kur viduje tėra aptriušę studentų bendrabučiai, bet iš išorės - rūmai.
Normaliame pasaulyje taip ir yra - jei turi pastatą reprezentacinėje vietoje, jo fasadas turi būti tvarkingas. Kas už jo, niekam neįdomu, gali būti bomžynas.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Normaliame pasaulyje taip ir yra - jei turi pastatą reprezentacinėje vietoje, jo fasadas turi būti tvarkingas. Kas už jo, niekam neįdomu, gali būti bomžynas.
Paradoksas, bet Kaune Laisvės al. ir jos prieigose gyvena daug bomžų ir pensininkų.
When a man lies, he murders some part of the world
Normaliame pasaulyje zmones turintis bustus tokiose vietose patys moka papildoma mokesti kuris yra skiriamas tu pastatu prieziurai ir rekomstrukcijai.
o jei netiru uz ka moket tokio mokescio cia jau tavo bedos, krasutykis i silainius
Comment