Gaila Jablonskio gatvės pusėje neplanuoja užstatymo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Parašė iLo Rodyti pranešimąČia kol realybėje tokie užmojai pasimatys praeis mažiausiai 5 metai, jeigu ne visi 10, žinant lietuviškus tempus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąBūtų mano valia, aš pirmiausia norėčiau tų teritorijų sutvarkymo.
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąIš straipsnio kur kalba projekto autorė:
Būtų mano valia, aš pirmiausia norėčiau tų teritorijų sutvarkymo.
- 1 patinka
Comment
-
Nereikia pamiršti, kad jau statomas Kėdainių g. tiltas ir planuojama apmokestinti įvažiavimą į senamiestį - vadinasi, ilgesnėje perspektyvoje eismas minimoje sankryžoje turėtų mažėti. Skvero ir parkingų kitoje gatvės pusėje rekonstrukcija galėtų tapti postūmiu pertvarkyti (kitais žodžiais - siaurinti) Birštono/Gimnazijos g., o nauji pastatai - sumažėjus eismui - galėtų tapti daugiabučiais su komercinėmis patalpomis (skvero pusėje) ir ofisais (kalno pusėje). Galima būtų net įrengti VT stoteles. Dabar ta vieta atrodo tikrai liūdnai, nors yra gerai matomoje vietoje.Paskutinis taisė eigh; 2023.12.04, 14:41.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą... ir planuojama apmokestinti įvažiavimą į senamiestį...
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Srauto dalis į patį senamiestį yra labai nedidelė palyginus su tranzitiniu srautu. Ten realiai važiuoja visi kam reikia važiuoti tarp Vilijampolės/Jonavos g. ir Žaliakalnio/Naujamiesčio, o tokių tikrai daug. Tai nemanau, kad tas apmokestinimas juntamai palengvins tos sankryžos apkrovą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Todėl ir paminėjau tai kaip papildomą dalyką. Kėdainių tiltas nuims dalį srauto Aleksoto-Vilijampolės kryptimi, važiuojantieji į Baršausko g. pusę jau dabar gali vykti Karaliaus Mindaugo prospektu, tikėtina kad po Minkovskių g. rekonstrukcijos srautas dar labiau sumažės, plius įvažiavimas į senamiestį. Juk kartais tereikia 10-čia procentų sumažėjusio srauto - ir kamščių, taršos problemos pradeda spręstis.
Dar įdomu, kokiomis paskatomis vairuotojas bus nukreipiamas važiuoti naujuoju maršrutu (kuris dažnu atvėju bent matuojant kilometrais bus ilgesnis), o ne per centrą. Kalbos apie centro apmokestinimą manau čia nėra reikšmingos, nes Gertrūdos, Gimnazijos, Birštono ir K. Mindaugo gatvės artimoje ateityje greičiausiai nebūtų apmokestinamos. Faktas, kad tranzitą šitomis gatvėmis reikia daryti mažiau patogų - juostų siaurinimas ir skaičiaus mažinimas, didesnis kiekis perėjų, viešojo transporto juostos (apie tokius planus kažkas forume buvo užsiminęs). Nors žinant esamus automobilizacijos tempus, suburbizaciją ir liūdną viešojo transporto būklę šitas mūšis jau gali būti pralaimėtas - statistinis rinkėjas, dėja, kitokią viziją miestui turi.
- 1 patinka
Comment
-
Bent pagal paskutinius matytus projektus, Minkovskių gatvė atrodo 2x2, su papildoma nusukimo juosta. Šonuose planas irgi daryti ne parkofkes, bet išsaugoti medžius, sudėti dviračių juostas, ir keliais sluoksniais apdengti pėsčiuosius nuo automobilių. Pastatai pakankamai arti gatvės. Principe, auga tiek galimybė priimti tranzitą, tiek išlaikomas patrauklumas ne tik automobiliams. Manau, kad balansas neblogas.
Kalbant apie srautus ir važiavimą ne per centrą, neturiu jokio konkretaus išsilavinimo, bet "išvengti centro" daugumoje miestų yra pakankamai gera taisyklė. Šiuo metu Kaune tai yra praktiškai neįmanoma, ir būtent Gertrūdos, Gimnazijos, Birštono ir K. Mindaugo tampa tranzitinėm gatvėm iš reikalo. Atidarius Kėdainių tiltą ir paplatinus Minkovskių g., kilometrų gal ir bus daugiau, bet Google Maps ir Waze minutes kai kuriems maršrutams gali rodyti ir geresnes.
Dėl statistinio rinkėjo, čia turbūt yra gana įdomi Kauno situacija, kada šitus sprendimus priiminėja valdžia, miestą valdanti dideliu korumpuotu geležiniu kumščiu. Bent kol kas neatrodo, kad yra pakankamai opozicijos, kuri yra pasirengusi drumsti vandenį automobilistų vardan, greičiau krabas ir draugai su malonumu kels sklypų gerose vietose vertę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąVolfas Engelman aktyviai griauna senus pastatus (nuotraukos dešinėje ir kairėje) ir ruošiasi naujo sandėlio statyboms.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Efka_01 Rodyti pranešimąPuiki praktika antro pagal dydį Lietuvos miesto centre statyt sandėlius
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Efka_01 Rodyti pranešimąPuiki praktika antro pagal dydį Lietuvos miesto centre statyt sandėlius
- 6 patinka
Comment
-
Parašė iLo Rodyti pranešimą
Kaunas tai ne Paryžius ar Londonas, čia žemė nėra brangi. Pilnas Kauno centras apleistų pastatų, gal reiktų pirmiausia su jais susitvarkyt
- 1 patinka
Comment
-
Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimąO ir šiaip, alaus gamyklos (su visais jų priestatais) miesto centrinėse dalyse lyg ir nieko naujo Europoje. Tegu greičiau griūna tie nevertingi neišpildyti pastatai.
Įdomu kada kas nors pajudins tą senąjį prekybcentrio (turgaus) pastatą Šiaulių gatvėje.
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Paskutinėmis naujienomis savivaldybė ten nori statyti vaikų darželį. Bet informacija buvo paskelbta prieš 2 metus ir nuo to laiko jokio judesio nėra.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/12/...-gatveje-foto/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Savivaldybė „visuomenės labui“ perima taip ir nepastatyto turgaus sklypą Šiaulių gatvėje (foto)
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/12/...-gatveje-foto/
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Savivaldybė „visuomenės labui“ perima taip ir nepastatyto turgaus sklypą Šiaulių gatvėje (foto)
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/12/...-gatveje-foto/
- 2 patinka
Comment
Comment