Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
Nei nuotraukoj, nei tekste nematau paminėto to, apie ką rašiau.
Comment
-
Per artimiausius trejus metus pradėti M. K. Čiurlionio koncertų centro Žemojoje Fredoje, naujo futbolo ir regbio maniežo bei ekstremalaus sporto centro Aleksote, baseinų Šilainiuose bei Panemunėje statybas. Taip pat turėtų iškilti trys nauji tiltai per Nemuną ir Nerį.
- 6 patinka
Comment
-
tiksi citata tokia:
Kauno ambicijos – per artimiausius trejus metus pradėti M. K. Čiurlionio koncertų centro Žemojoje Fredoje, naujo futbolo ir regbio maniežo bei ekstremalaus sporto centro Aleksote, baseinų Šilainiuose bei Panemunėje statybas.
Ambicija per tris metus pradėti. Dieve! kiek aš turiu ambicijų per trejus metus pradėti!
Kitus kaip numatomus darbus vardina visus šiuo metu atliekamus ar jau baigiamus (Radvilėnų pl.) arba ilgai žadamus. Pabaigti Savanorių pr. rekonstrukcija jau žadėjo ne vienus metus. Vėl kalba apie kvartalinę renovaciją, paskutinė vykdyta prieš 7 metus 2016 m Riomerio g, kitur žadėta taip ir neprasidėjo (Pvz Eigulių). Daugelio anksčiau žadėtų darbų jau nelikę programoje: pvz Vileišio prietilčio, Studentų gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Labiausiai gaila del Vileišio tilto mazgo - kartu su Kėdainių tiltu manau tikrai būtų buvęs didelis indėlis transporto srautų optimizavimui, ypač turint omeny didėjančius srautus iš Romainių.
Kalbant apie besivystantį Piliamiesčio kvartalą, tikėkimes dešimtmečio-kito eigoje gentrifikuojamą Vilijampolės dalį tarp Raudondvario pl. ir Brastos gatvės ir autobusų parką, tai galėtų būti indėlis užduodantis tempą privačioms investicijoms. Manai, kad tai gali tapti tikrai patrauklia lokacija vystytojams, kadangi su šiek tiek protinės gimtastikos galima prisidengti “centro” etikete.
Taip pat šis mazgas pagaliau įgalintų šiuo metu mažai naudos teikiančią Nėries Krantinės gatvę integruojant ją su naujuoju Kėdainių tiltu, palengvinant tranzitą iš Šilainių/Vijukų į Aleksotą ar kitas miesto dalis, apvažiuojant centrą.
Tikrai manau, kad šį mazgą reikėtų vystyti lygiagrečiai su Kėdainių tiltu. Priklausomai nuo šiuo metu vykstančio viešojo pirkimo rezultatų, yra bent 3 metai laiko atlikti ir šį darbą. Tai gal būt niekas nepamiršta.
Galima pajuokauti, kad meras ne ta miesto puse į savivaldybę važinėja (o gal greičiau BC Magnum, kur jį matau kas antrą dieną).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąLabiausiai gaila del Vileišio tilto mazgo - kartu su Kėdainių tiltu manau tikrai būtų buvęs didelis indėlis transporto srautų optimizavimui, ypač turint omeny didėjančius srautus iš Romainių.
Kalbant apie besivystantį Piliamiesčio kvartalą, tikėkimes dešimtmečio-kito eigoje gentrifikuojamą Vilijampolės dalį tarp Raudondvario pl. ir Brastos gatvės ir autobusų parką, tai galėtų būti indėlis užduodantis tempą privačioms investicijoms. Manai, kad tai gali tapti tikrai patrauklia lokacija vystytojams, kadangi su šiek tiek protinės gimtastikos galima prisidengti “centro” etikete.
Taip pat šis mazgas pagaliau įgalintų šiuo metu mažai naudos teikiančią Nėries Krantinės gatvę integruojant ją su naujuoju Kėdainių tiltu, palengvinant tranzitą iš Šilainių/Vijukų į Aleksotą ar kitas miesto dalis, apvažiuojant centrą.
Tikrai manau, kad šį mazgą reikėtų vystyti lygiagrečiai su Kėdainių tiltu. Priklausomai nuo šiuo metu vykstančio viešojo pirkimo rezultatų, yra bent 3 metai laiko atlikti ir šį darbą. Tai gal būt niekas nepamiršta.
Daugiau vietos automobiliams ir kaimiečiams iš Giraitės ir Romainių yra tik į blogą Kauno miestui. Miestas priklauso jame gyvenantiems. Projektai neturėtų būti tikslu dūsinti miestą dėl patogumų velnias žino kur gyvenantiems. Pastatytas Kėdainių tiltas yra tik priežastis mažinti erdvę mašinom centre ir ypač apie Vileišio tiltą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąPastatytas Kėdainių tiltas yra tik priežastis mažinti erdvę mašinom centre ir ypač apie Vileišio tiltą
Dėl kitų tavo teiginių - manau reikia nemaišyti dalykų. Arterinės gatvės yra ir turi būti, kad tranzitas nevyktų ten kur nereikia ir turėtumem ramias garves, ten kur jos turi būti. Siūlomas mazgas nėra kažkokia distopinė 5 lygių estakada, o mano nuomone, net labiau žmogiškas variantas nei dabartinis.
Ir tikrai čia ne automobilistas šneka - piktybiškai visą gyvenimą neperku ir nepirksiu automobilio, gyvenu centre ir vertinu galimybę viską pasiekti kojomis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąDėl kitų tavo teiginių - manau reikia nemaišyti dalykų. Arterinės gatvės yra ir turi būti, kad tranzitas nevyktų ten kur nereikia ir turėtumem ramias gatves, ten kur jos turi būti. Siūlomas mazgas nėra kažkokia distopinė 5 lygių estakada.
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąIr aterinės gatvės gali būti mažesnės ir ramesnės. Įsivaizduok gyveni Amerikoje, kur vietoje Lietuvoje 2-3 į vieną pusę juostų gatvių, yra tiesiog Interstate'ai su 6 juostom. O vietoj visokių Kalpoko, Kęstučio gatvių ar Vydūno alėjos lygio gatvių ten yra į vieną pusę 2+kairys posūkis stroadai. Jiem gali atrodyti absurdas pereiti iki Lietuvos lygio. Jie galbūt galvoja kad greitkeliai gali ir turi būti viduryje miestų, gal tik kokių 4 juostų, ne 6. Tad nereiškia kad Lietuvoje negalima mažinti gatvių dydžių. Jei Kaunas butų vystomas kaip Nyderlandai, tai arterinės gatvės būtų max 2 juostų į pusę, dažniausiai ten užtenka ir tik 1. Todėl, nėra jokios priežasties kodėl Lietuvos miestam reikia platinti (aterines) gatves. Reikėtų jas siaurinti, nes tai visiškai įmanoma ir tik tampa geriau gyventojams
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
bet siaurinti reikia gerinant kokybę, tvirtesnis asfaltas, lygiai sumontuoti šulinių dangčiai, patogus ir kokybiški šaligatviai, dviračių takai, žaluma. Tada bus pigesnė jų priežiūra, remontas, valymas.
Negalima eksperimentuoti su pigiom medžiagom siaurinti, tuo pačiu nevystant kitų svarbių elementų kaip srautų skaičiavimas/reguliavimas, ir VT vystymas.
Nors šiuo metu nebelabai pritariu ir tiesiog kapitalinis perasfaltavimas, kaip pernai Savanorių pr. tarp Pramonės pr. ir miesto ribos. Reikia investuoti į patogesnius kairius posūkius (kalbu apie Lietuvos kontekstą), geresnį šviesoforinį reguliavimą, ir aišku turėti aiškias VT vystymo perspektyvas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ok, vėl atsakei į ištrintą mano post'ą. Galvojau teip mintis per daug bendra.
Realiai, jei labiau į temą, jau vizualizacijose klaiki Čiurlionio g. jaučiasi, ten tikrai reikia nors dalinai humanizuot aplinką, tiesiog nesuderinti masteliai, autostrada vs. pėsčiomis pasiekiamas ir praeinamas turgus (market).Paskutinis taisė RokasLT; 2023.02.02, 20:09.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąStumbras iškeltas, bet čia skaičiau, kad kažkas kito patalpose vyksta?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąStumbras iškeltas, bet čia skaičiau, kad kažkas kito patalpose vyksta?
Comment
-
https://www.vz.lt/agroverslas/maisto...-kauno-i-alytu
Gal geriau žinantys atsakys. Gal netik muziejus likęs
Comment
Comment