Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Greičiausiai tam, kad ir įpusėjus XXI amžiui būtų kur parkuoti elektra arba vandeniliu varomus automobilius.
    Miesto centre asmeninių automobilių turėtų būti 0.

    Comment


      Utopinės svajonės...

      Comment


        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

        Miesto centre asmeninių automobilių turėtų būti 0.
        Tai ir gyventojų būtų daug maž nulis. Atvažiuotų kas nors tik į barą ar darbą su viešuoju. Bet miestas turi būti gyvas 24/7,o gyvenantiems centre irgi tenka važiuoti į darbus kurie būna kokioj nors užmirštoj skylėj, kai kurie mėgsta aktyvų laisvalaikį ir tamposi visokį sportinį inventorių ir t.t. Reikia išlaikyti sveiką pusiausvyrą. Miesto centre visų pirma neturėtų likti tranzitinio transporto, kuris Kaune turbūt sudaro daugiau nei pusę visų automobilių centre. O tada turėtų ribojami parkingai su drąstiškais mokesčiais už parkavimą, kad būtų galima atvažiuoti su automobiliu, bet tikrai pagalvotum ar verta. Net tokiuose miestuose kaip Kopenhaga automobiliai nėra draudžiami, tiesiog padaryta, kad tai būtų labai brangu ir nelabai patogu.

        Comment


          Sutinku, nesu už kraštitunumus. Automobilį centre laikyti bei parkuoti turi būti taip brangu, kad verstų bent pasvarstyti apie judėjimo alternatyvas. Sakyč, kad didžiausia Lietuvos klaida per visą atkurtos nepriklausomybės laikotarpį yra leidimas/sąlygos miestams plėstis į laukus. Žiauriai nepatogu ir brangu gyventi neprotingai išsiplėtus. Bet čia jau kita tema...

          Antra vertus, naujos dėžės automobiliams centre statymo jūsų pasisakymas nepagrindžia.

          Comment


            Va būtent, kad tas neribotas plėtimasis į laukus sukėlė visas tas problemas, kad turim per pigias išlaidas automobiliui, dėl to nekonkurencingą viešąjį transportą ir lūkestį iš laukuose gyvenančių, kad darbdavys turi suteikti parkingo vietą ir todėl darbdavys nerdamasis iš kailio rezervuoja parkovkes centre arba iškelia ofisus į miesto pakraščius, nes ten lengviau rasti parkovkių. Manau prireiks kokių 30-50m, jei išlaikyti normalią politiką, urbanizacija, kad padidinti gyvenimo mieste patrauklumą, išguiti tą požiūrį, kad tik ubagai gyvena daugiabučiuose ir tada Kaune bus galima gyventi be automobilio.

            Comment


              Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
              Sutinku, nesu už kraštitunumus. Automobilį centre laikyti bei parkuoti turi būti taip brangu, kad verstų bent pasvarstyti apie judėjimo alternatyvas. Sakyč, kad didžiausia Lietuvos klaida per visą atkurtos nepriklausomybės laikotarpį yra leidimas/sąlygos miestams plėstis į laukus. Žiauriai nepatogu ir brangu gyventi neprotingai išsiplėtus. Bet čia jau kita tema...

              Antra vertus, naujos dėžės automobiliams centre statymo jūsų pasisakymas nepagrindžia.
              Įtikinti parkuoti toje dėžėje, o ne svetimuose, nors oficialiai neprivatizuotuose, kiemuose, kaip dabar Kaunas padarė, jau būtų pažanga.
              ПТН ПНХ
              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

              Comment


                Žemosios Fredos perspektyvos ir daug tiltų per Nemuną.
                http://www.kaunas.lt/2022/09/naujien...-zemoji-freda/
                Paskutinis taisė DIZONAURAI; 2022.09.13, 16:31.
                www.dizonaurai.lt /architektūrinės vizualizacijos

                Comment


                  pesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    pesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2
                    Vienas Kėdainių g. tikrai reikalingas, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo centro, kur dar vienas reikalingas?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      pesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2
                      Čia rimtai ar tiesiog pro kraštus sunkiasi „nesąmonės ir kliedesiai“?

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                        Vienas Kėdainių g. tikrai reikalingas, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo centro, kur dar vienas reikalingas?
                        Bent jau Vilijampoles padvigubint

                        Comment


                          Turim dvi didziausias Lietuvos upes ir tik kelis sovietinei infrastrukturai pritaikytus tiltus

                          Comment


                            Kaip minimum reiktu is kursiu g i siaures pr tilto kad nuimt autostrada tada ir visi silainiai persitvarkytu

                            Comment


                              Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                              Kaip minimum reiktu is kursiu g i siaures pr tilto kad nuimt autostrada tada ir visi silainiai persitvarkytu
                              ploju atsistojes

                              Ir naujo tilto nebutu reikeje per autostrada, nes dabar tai ten kose ir makalyne nusimato

                              Beje, ten tiltas buvo visada numatytas.

                              Comment


                                Tiltas numatytas iš Baltų pr. į Žeimenos g. Jis manau čia būtų logiškiau nes vidurys tarp Varnių ir Kleboniškio tiltų.
                                Per Nemuną į Nemunaičius numatytas iš K.Mindaugo pr. ties Viada.

                                Comment


                                  Šiaurės pr./Baltų tiltas būtų iš vieno miegamojo rajono į kitą miegamąji rajoną, realiai dubliuojantis šiaurinį Kauno apvažiavimą ir daug maž labai brangus mažai kam naudingas dalykas. Ir visumoje tiltų kiekis nėra kažkoks siektinas parametras, Kopenhagos centrinę dalį vakaruose su rytine, kurioje 200k gyventojų, didelis oro uostas su 30mln. keleivių (prieš pandemiją), bei vienintelė jungtis su Švedija ir 20 tūkst. automobilių per dieną, jungia viso labo 4 tiltai. Ir kažkaip nesiskundžia, kad reiktų dar vieno tilto iš niekur į niekur.

                                  Comment


                                    Panašu, kad vila dėl kurios Karalius bandė primušti statybininką palikta likimo valiai.

                                    Click image for larger version  Name:	PXL_20220920_123110802.jpg Views:	1 Size:	1,93 MB ID:	1993170

                                    Click image for larger version  Name:	PXL_20220920_123125955.MP.jpg Views:	1 Size:	1,69 MB ID:	1993171

                                    Click image for larger version  Name:	PXL_20220920_123135371.MP.jpg Views:	1 Size:	1,53 MB ID:	1993172
                                    Paskutinis taisė Čikupakas; 2022.09.21, 20:19.

                                    Comment


                                      dabar geriau atrodo, negu, kad butu buves pastatytas naujas namas

                                      Comment


                                        Svarbu apgintas visuomenės interesas.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Šita, net ir apgriuvus troba atrodo geriau nei pačio Karaliaus apgriuvus troba.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X