turtingas KTUnas iš studentų kišenių
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
-
Parašė HAMMERturtingas KTUnas iš studentų kišenių
O lesos siam naujam projektui prie barsausko gatves jau beveik garantuotai bus gauots is ES paramos fondu (nezinau tiksliai kokia dalis). Projekta prastume Informatikos katedros dekanas Targamadze, tad aciu jam ir tikekimes, kad sis projektas bus igyvendintas Turetu tikrai papuosti ta teritorija
Comment
-
Parašė Aug1zTeisingai, tačiau ką siūlai?
Bet jei yra žmonės kurie prie jo dirba ir projektą „stumia“ tai reikia tik džiaugtis, o nepradėti aimanuoti „Kauno dienos“ stiliumi.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Gal kas zino kokio ilgio yra Laisves aleja?W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė rastamanGal kas zino kokio ilgio yra Laisves aleja?
http://lt.wikipedia.org/wiki/Laisvės_alėja
Comment
-
Kauno prekybos centro „Molas“ rekonstrukcija kainuos apie 10 mln. Lt
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...php?id=9629292
Comment
-
Parašė jokerW. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė SkeiTeriSKauno prekybos centro „Molas“ rekonstrukcija kainuos apie 10 mln. Lt
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...php?id=9629292
Comment
-
gal kas žinot kas statoma kieme už Deep Light'o? dabar vyksta darbai su požemine aikšteleMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Kaune norima statyti upių uostą
Kauno miesto mero Arvydo Garbaravičiaus kabinete vyko diskusija dėl „Galimybių studijos vidaus vandens kelių infrastruktūros sukūrimo“. Dalyvavo mero patarėjas, prof. Algirdas Avižienis, tarybos narys Gediminas Petrauskas. UAB
„Projektų gama“ vadovas dr. Antanas Maziliauskas, įmonės „Vidaus vandenų direkcija“ gamybos direktorius Mindaugas Šimkūnas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos plėtros direktorius Gvidas Petružis, UAB „Mirkliai“ valdybos narys Zigmas Petrauskas.
Diskusijos tikslas – aptarti, kurioje Kauno vietovėje reikia statyti krovininį uostą. Toks uostas naudingas miestui ekonomine prasme, kadangi krovinių gabenimas upe yra ekonomiškesnis negu kitomis transporto priemonėmis. Kauno miesto strateginiame plane numatyta upių uostą statyti Petrašiūnuose, užtvenkiant Nemuną. Uosto šioje Kauno vietoje statyba įvertinta 116 mln. litų. Petrašiūnai pasirinkti todėl, jog čia yra geležinkelis, kuriuo patogu krovinius gabenti toliau.
Galimybių studijos išvadose, kurias pristatė VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos plėtros direktorius G.Petružis, siūloma uostą statyti Marvelėje, kairiajame Nemuno krante. Šio uosto statyba kainuotų apie 88 mln. litų. Krovinių gabenimo potencialas yra pakankamai didelis ir pasak „Mirkliai“ valdybos nario Z.Petrausko, ateityje krovinių apimtys tik augs. Pagrindinė problema, su kuria šiandien susiduria vežėjai, – nėra kur iškrauti ir sandėliuoti atplukdytų krovinių. Tačiau geležinkelio linijos atvedimas iki Marvelės kainuotų papildomus 190 mln. litų.
„Vidaus vandenų direkcijos“ gamybos direktoriaus M.Šimkūno teigimu, krovinių uostas būtinas Kaunui, tik reikia galutinai apsispręsti, kur jį statyti. Pasinaudojus galimybių studijos išvadomis, galima teikti paraišką Europos Sąjungos struktūriniams fondams ir gauti lėšas uosto statybai.
Diskusijos metu prieita prie išvados, kad patvankų pagalba galima reguliuoti Nemuno gylį, Kauno uostas taptų upių jūrų uostu, o be to būtų sutvarkytos Nemuno pakrantes.
Mero A.Garbaravičiaus siūlymu buvo pritarta darbo grupės sudarymui, kuri, išnagrinėjus įvairius uosto statybos aspektus, savo išvadų variantus pateiks svarstyti Kauno miesto Tarybai. Darbo grupei turėtų priklausyti kompetetingi įvairių sričių specialistai bei suinteresuotų institucijų atstovai. Apibendrindamas, meras A. Garbaravičius teigė: “Visiems akivaizdu, kad toks uostas Kaunui reikalingas. Lėšos, kurios būtų panaudotos uosto statybai, tiek galimybių studijos ekspertų teigimu, tiek Petrašiūnų uosto yra panašios, tik vienas uostas būtų dabarties, pradiniam etapui, galvojant apie galimybę pritraukti investicijas, o kitas –galvojant apie ateities perspektyvą. Suformavus mokslininkų bei specialistų grupę ir baigus politines spekuliacijas, darbai pajudės iš sąstingio“.
Comment
-
Šalia Aleksoto tilto kuriama pramogų erdvė
Transporto mazgo statytojai prie Nemuno kranto bando vilioti pėsčiuosius
Neužgoš upės grožio
Intensyvaus eismo magistralė neturėtų užgožti pro Kauno senamiestį tekančio Nemuno grožio. Tokios nuostatos besilaikantys projektuotojai šalia upės bando sukurti pėstiesiems skirtas pramogų ir poilsio zonas.
Tuo tikslu turėtų būti pastatytos kelios požeminės perėjos, nutiestas dviračių ir pėsčiųjų takas, įrengtos dvi aikštelės pramogoms, laivelių prieplauka, kairioji Aleksoto tilto pusė laiptais sujungta su Nemuno pakrante.
„Į Aleksotą ir Marvelę važiuojantys kauniečiai daugiau atkreipia dėmesį, kad statomas prietilčio transporto mazgas ir tiesiamas platus kelias Marvelės link. Tačiau vyksta ir kiti darbai, kurių tikslas – sukurti komfortą pėstiesiems“, – „Laikinajai sostinei“ teigė Savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.
Galės deginti laužus
Architektas Rimvydas Jurgis Palys suprojektavo laiptus, kuriais iš Senamiesčio pusės ateinantys žmonės galės nusileisti tiesiai prie kairiajame upės krante suprojektuotos pėsčiųjų poilsiui skirtos krantinės.
Krantinė tęsis į Marvelės pusę apie porą kilometrų. Pėstiesiems skirtos terasos atkarpoje bus ir dviračių takas, nusileidimo prie Nemuno srovės takeliai.
Numatytos ir dvi erdvios pramogų aikštelės, kuriose, pasak projektuotojų, bus galima deginti laužus, rengti diskotekas ir koncertus.
Krantinėje suprojektuotos vietos priplaukti valtims ir mažos grimzlės laiveliams.
Galvosūkis – stalininė siena
Architektas R.J.Palys svarsto, kaip į prietilčio aplinką integruoti dešimties metrų aukščio sovietine simbolika paženklintą sieną.
Ji yra kairiajame Nemuno krante prieš pat tilto važiuojamąją dalį. Aleksoto bendruomenės atstovų nuomone, virš sienos esančio šlaito terasoje būtų galima įkurti apžvalgos aikštelę.
Tokiam sumanymui linkęs pritarti ir R.J.Palys.
Architektas planuoja toje vietoje suprojektuoti ne tik apžvalgos aikštelę, bet ir kavinę.
Šalia atnaujintos sienos numatoma įrengti automobilių stovėjimo aikštelę ir tualetus.
Išliks kelios žvaigždutės
Beveik metus Aleksoto tiltas buvo restauruojamas.
7,5 mln. litų kainavę darbai baigti praėjusį rudenį.
Tik po karštų diskusijų pagaliau nuspręsta pakeisti sovietinėmis žvaigždėmis padabintus tilto turėklus.
Liks tik keli tokių turėklų fragmentai.
Pastaruoju metu kairiojo prietilčio vaizdą keičia ne tik čia plušantys kelininkai, bet ir netradiciniai sumanymai.
Neseniai apžvalgos aikštelės papėdėje baigtas kurti trisdešimt dviejų metrų skersmens meno projektas „Drugys“.
Kaip „Laikinajai sostinei“ sakė Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Vyšniauskas, visus pėsčiųjų patogumui numatytus darbus planuojama baigti iki kitų metų pabaigos.
Comment
Comment