Ačiū dievui, tą tarybinę Juzės nesąmonę išmėž lauk. Atrodo dabar labai jau nekaip, iš išorės atrodo, kad visas biznis ten numiro ar bant jau ruošiasi numirt. Labai gerai, kad kažką naujesnio ten padarys
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
taip, tikrai puiku, kad Juzės nebeliks nes itin niūrus sovietinis pastatasMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
„Invalda“ numato šimtus milijonų litų investuoti į statybas Kaune
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...php?id=9502119Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė Mantaz„Invalda“ numato šimtus milijonų litų investuoti į statybas Kaune
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...php?id=9502119
prisiminiau kaip kažkada buvo svarstoma, kad praitais metais pastatė mega, šiemet akropolį, kitais arena ir tada nelabai lieka šimtamilijoninių investicinių projektų, tai būtų geras varijantas pratęsti gražią tradiciją... kas met po stambų projektą... dešimt metų tokios gražios, tendencingos plėtros ir kaunas tikrai sukletėtų
Comment
-
Parašė paulius 05labai tikiuosi, kad nepadarys kokios nors skardom apkaltos stiklines dežės... kaip įprasta savanoriu prospekte. nors betkuriuo atveju geriau nei dabar...
Comment
-
Parašė Mantaz„Invalda“ numato šimtus milijonų litų investuoti į statybas Kaune
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...php?id=9502119
http://tinkle.miestai.net/showthread...8068#post88068
Comment
-
Parašė NedasJei neklystu, prasidėjo Kauno autobusų stoties rekonstrukcija. Gal kas žino detalių?
Comment
-
Kaunas atveria vartus investuotojams
Tradicinėje parodoje pristatomi ir jau pradėti įgyvendinti projektai, ir dar tik kuriamos vizijos
Bendrovė “Baltų žemės” apdovanota už geriausią nekilnojamojo turto plėtros projektą “Obelų namai” http://www.naujinamai.lt/obelu-namai/
Comment
-
čia išsamiau apie Kauno autikų stotį
Vakar UAB “Kautra” Kauno autobusų stotyje po rekonstrukcijos atidarė siuntų gabenimo terminalą, kuris bendrovei turėtų padėti užkariauti naujas pozicijas šioje rinkoje.
Investavo 0,8 mln. litų
“Vietoj anglimis kūrenamų 20 kv. m patalpų dabar turime 220 kv. m ploto šiuolaikinį terminalą”, - sakė “Kautros” generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Anot jo, jau ir anksčiau planuota plėsti siuntų gabenimo paslaugas, tačiau pastatas buvo nepritaikytas intensyviai veiklai. “Patvirtinome ketverių metų vystymo planą, per šį laiką norime iš siuntų gabenimo padaryti rimtą verslą, siekiantį milijonines apyvartas”, - sakė L.Skardžiukas.
Zigmo Bagdono projektą per penkis mėnesius įgyvendino statybos bendrovė “Raučyta”, kuri darbus pradėjo nepatogiu metu - gruodžio mėnesį, kai spaudė šalčiai. Į rekonstrukciją investuota 800 tūkst. litų.
“Kaip ir anksčiau, terminale bus priimamos ir išduodamos siuntos. Šiandien mes galime greitai pristatyti siuntas į daugelį Lietuvos miestų. Pavyzdžiui, į Alytų pristatome per valandą, į Vilnių - per dvi, į Klaipėdą - per keturias. Kam nuolat reikia siųsti skubius laiškus ar banderolės, apie mūsų paslaugas jau gerai žino”, - teigė L.Skardžiukas.
Terminalas bus tobulinamas
Siuntiniai gabenami maršrutiniais autobusais. Jų apyvartą mažina vairuotojai, patys apsiimdami nelegaliai vežti laiškus ir banderoles. “Mes stengiamės atsikratyti šio reiškinio. Patys klientai turėtų suprasti, kad siųsdami svarbų krovinį ar siuntinį nelegaliai, neturi jokių garantijų. Pateikus siuntinį į terminalą, mes už jį atsakome, visi siuntiniai yra apdrausti”, - sakė L.Skardžiukas.
Bendrovės vadovas sakė, kad ketinama ir toliau tobulinti siuntų gabenimą. “Planuojame autobusuose įrengti specialius konteinerius siuntiniams, o vėliau galbūt ir prie autobusų kabinti priekabas. Tai nebūtų didelė naujovė, taip daroma Estijoje, Latvijoje”, - teigė L.Skardžiukas.
Siuntų terminalo viršininkas Robertas Jasinskas teigė, kad ateityje terminalas bus dar modernizuojamas. Siuntas ketinama koduoti, bus įrengta ir rentgeno kontrolė. “Deja, kartais tenka gabenti ir nepageidaujamus krovinius. Būna, kad siuntos ir pasiklysta, tačiau dar nė viena nėra dingusi”, - teigė jis.
Atsisakė grandiozinių planų
Jau pradedamas remontuoti Autobusų stoties administracinis pastatas. “Rengiamės atnaujinti pirmąjį aukštą ir keleivių salę. Bet didžiųjų projektų, kuriuos anksčiau buvome sumanę, jau atsisakėme”, - sakė L.Skardžiukas. “Kautra” į 1,5 ha teritoriją ketino investuoti daugiau kaip 100 milijonų litų, įrengti viešbučius, biurus, parduotuves, požeminius garažus. “Matome, kad šią viziją reikia iš esmės peržiūrėti, nes aplinka labai keičiasi. Šalia yra ir biurų pastatas, planuojami bent du viešbučiai, be to, statomas turgus, “Akropolis”. Nenorime be reikalo investuoti pinigus. Dabar kokius 2-3 metus bus rengiami kiti projektai”, - teigė L.Skardžiukas.
Anot jo, svarbiausias klausimas - kaip turėtų atrodyti naujoji Kauno autobusų stotis? “Kol kas dar nieko nenuspręsta. Reikia profesionalų patarimo. Kitą savaitę susitiksiu su architektų sąjungos Kauno valdyba ir diskutuosime šiuo klausimu”, - teigė L.Skardžiukas.
Stoties vieta gali ir keistis
1,5 ha teritorija yra valstybės, “Kautra” žemę nuomoja. “Nesame apsisprendę ir dėl stoties vietos. Norime likti atviri pasiūlymams. Be šios vietos, dar turime 5,5 ha teritoriją užimančią garažų bazę Šančiuose”, - sakė direktorius.
“Kautra” šiuo metu turi 100 autobusų, jų atnaujinimui per pastaruosius keletą metų išleista daugiau kaip 13 mln. litų. “Paskutinis “Ikarus” autobusas važiavo pernai”, - sakė L.Skardžiukas.
“Kautrą” 2004 metais nusipirko investicijų bendrovė “Hermis fondų valdymas”. Ji už 100 proc. akcijų Kauno savivaldybei sumokėjo 11,11 mln. litų.
Comment
Comment