Taikos pr.104A biokuro katilines statyba:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąJus tiesiog tobuli! Net ir cia sugebat kazka neigiamo rast. Kai statybos vyksta letai, tai jums per letai, kai greitai tai per greitai. Kas dar negerai? per maza katiline?
Comment
-
Į pagrindinių miesto gatvių rekonstrukciją siūloma investuoti iki 100 mln. Lt
Per artimiausius dvejus metus į pagrindinių Kauno miesto gatvių atnaujinimą siūloma investuoti iki 100 mln. Lt. Lėšos už šiuos darbus būtų sumokėtos per 10 metų.
Kauno miesto taryba praeitų metų sausio mėnesį pritarė sprendimui „Dėl Kauno miesto savivaldybės pagrindinių gatvių rekonstrukcijos ir remonto darbų projekto", kuriame buvo numatyta dvylikoje pagrindinių miesto gatvių atlikti rekonstrukcijos bei remonto darbų už 60 mln. Lt . Už visus darbus buvo planuojama sumokėti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.
Siūlomi keli pakeitimai
Tačiau praėjusių metų pavasarį pasikeitus politinei situacijai, šis projektas buvo paliktas nuošaly. Šių metų gegužės mėnesį Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas sudarė specialią darbo grupę, kur peržiūrėjo ir įvertino projekto įgyvendinimo galimybes. Pasak darbo grupės vadovo, Kauno miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojo Remigijaus Skilandžio, įvertinus šiandienos situaciją yra siūlomi keli projekto pakeitimai: praplėsti finansavimo galimybes, padidinti bendruosius projekto kaštus bei pratęsti darbų atlikimo terminus.
„Kelių direkcijos skiriamos lėšos Kauno gatvių tvarkymui yra neproporcingos miesto sumokamam akcizui, dėl to tikėtis ženklaus pagerėjimo mieste negalime. Tokia situacija mūsų netenkina ir mes savo jėgomis kiek įmanoma bandome ieškoti sprendimo būdų bei visų įmanomų galimybių, kurios leistų iš esmės pagerinti pagrindinių miesto gatvių būklę", - teigė meras A. Kupčinskas.
Speciali darbo grupė pasiūlė rekonstrukcijų bei remonto darbų atlikimo terminą pratęsti iki 2014 m., projekto vertę padidinti iki 100 mln. litų, o darbus per 10 metų (iki 2023 m.) apmokėti ne tik iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, bet ir Savivaldybės biudžeto, Savivaldybės privatizavimo fondo ir kitų lėšų.
Sąraše - pagrindinės miesto gatvės
Kauno miesto meras apgailestavo, jog šiuo metu autostradoms yra skiriamas kur kas didesnis dėmesys nei miestų gatvėms. „Tokios esminės rekonstrukcijos, kokia šiuo metu vykdoma A. Juozapavičiaus pr., gali būti įgyvendinamos tik su Europos Sąjungos parama. Tuo tarpu vientisinių gatvių remonto projektus savivaldybė bandys įgyvendinti pati. Puikus tokių darbų pavyzdys gali būti Nuokalnės g., ar šiuo metu tvarkoma A. Basanavičiaus al.", - teigė A. Kupčinskas.
Projekte, kaip labiausiai reikalaujančios rekonstrukcijos bei remonto darbų, yra išvardintos šios pagrindinės miesto gatvės: Jonavos g., Raudondvario pl., Karaliaus Mindaugo pr ., Tunelio g., K. Baršausko g., Pramonės pr., Veiverių g., Taikos pr., Tvirtovės al., Varnių g. ir Savanorių pr.
Kauno miesto taryba dėl šio siūlymo turės apsispręsti šį ketvirtadienį, birželio 7 d., vyksiančio posėdžio metu.
www.kaunas.lt informacija
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąĮ pagrindinių miesto gatvių rekonstrukciją siūloma investuoti iki 100 mln. Lt
Per artimiausius dvejus metus į pagrindinių Kauno miesto gatvių atnaujinimą siūloma investuoti iki 100 mln. Lt. Lėšos už šiuos darbus būtų sumokėtos per 10 metų.
Kauno miesto taryba praeitų metų sausio mėnesį pritarė sprendimui „Dėl Kauno miesto savivaldybės pagrindinių gatvių rekonstrukcijos ir remonto darbų projekto", kuriame buvo numatyta dvylikoje pagrindinių miesto gatvių atlikti rekonstrukcijos bei remonto darbų už 60 mln. Lt . Už visus darbus buvo planuojama sumokėti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.
Siūlomi keli pakeitimai
Tačiau praėjusių metų pavasarį pasikeitus politinei situacijai, šis projektas buvo paliktas nuošaly. Šių metų gegužės mėnesį Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas sudarė specialią darbo grupę, kur peržiūrėjo ir įvertino projekto įgyvendinimo galimybes. Pasak darbo grupės vadovo, Kauno miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojo Remigijaus Skilandžio, įvertinus šiandienos situaciją yra siūlomi keli projekto pakeitimai: praplėsti finansavimo galimybes, padidinti bendruosius projekto kaštus bei pratęsti darbų atlikimo terminus.
„Kelių direkcijos skiriamos lėšos Kauno gatvių tvarkymui yra neproporcingos miesto sumokamam akcizui, dėl to tikėtis ženklaus pagerėjimo mieste negalime. Tokia situacija mūsų netenkina ir mes savo jėgomis kiek įmanoma bandome ieškoti sprendimo būdų bei visų įmanomų galimybių, kurios leistų iš esmės pagerinti pagrindinių miesto gatvių būklę", - teigė meras A. Kupčinskas.
Speciali darbo grupė pasiūlė rekonstrukcijų bei remonto darbų atlikimo terminą pratęsti iki 2014 m., projekto vertę padidinti iki 100 mln. litų, o darbus per 10 metų (iki 2023 m.) apmokėti ne tik iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, bet ir Savivaldybės biudžeto, Savivaldybės privatizavimo fondo ir kitų lėšų.
Sąraše - pagrindinės miesto gatvės
Kauno miesto meras apgailestavo, jog šiuo metu autostradoms yra skiriamas kur kas didesnis dėmesys nei miestų gatvėms. „Tokios esminės rekonstrukcijos, kokia šiuo metu vykdoma A. Juozapavičiaus pr., gali būti įgyvendinamos tik su Europos Sąjungos parama. Tuo tarpu vientisinių gatvių remonto projektus savivaldybė bandys įgyvendinti pati. Puikus tokių darbų pavyzdys gali būti Nuokalnės g., ar šiuo metu tvarkoma A. Basanavičiaus al.", - teigė A. Kupčinskas.
Projekte, kaip labiausiai reikalaujančios rekonstrukcijos bei remonto darbų, yra išvardintos šios pagrindinės miesto gatvės: Jonavos g., Raudondvario pl., Karaliaus Mindaugo pr ., Tunelio g., K. Baršausko g., Pramonės pr., Veiverių g., Taikos pr., Tvirtovės al., Varnių g. ir Savanorių pr.
Kauno miesto taryba dėl šio siūlymo turės apsispręsti šį ketvirtadienį, birželio 7 d., vyksiančio posėdžio metu.
www.kaunas.lt informacija
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ o kas gerai su baršausko??? jezau, nors ir penkias iš šių gatvių, tegu tik prastumia tokį projektą. šiaip kažkaip turės pavykti, nes juk visi mato, kad infrastruktūra byra akyse, greit nebebus ant ko važinėt...
Tas pats Karaliaus mindaugo - kas su juo blogai, as visada ji isivaizdavau kaip vos ne idelaiiai lygaus asfalto prospekta.
Net jei taip ir nera vis tiek yra bent 10 apyrimciu gatviu, kurios problematiskesnes uz minetas dvi.
Comment
-
Kaune yra 900 km nesutvarkytų gatvių...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąPrie Pramones ir Chemijos ziedo parausta biski zemiu. Nera nei tvoru, nei nieko panasaus i statybu infrastruktura, bet stovi poliakale. Gal kas ka girdejot?
Comment
-
Anhidrito kasimo projektas nenumirė. Juda:
"Tarp kitų projektų pirmakąrt buvo oficialiai pristatyta anhidrito gavyba Kauno rajone. Planuojama per metus iškasti apie 1 mln. tonų trupinto anhidrito ir apie 30 tūkst. tonų blokų. Anhidrito gavyba šioje šachtoje užsitęstų iki 30 metų. Požeminės šachtų tipo kasyklos įrengimui planuojama investuoti iki 200 mln. Lt, o pagal atliktus skaičiavimus planuojama sukurti 700 darbo vietų."
Comment
-
Parašė Cezaris Rodyti pranešimąAnhidrito kasimo projektas...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąКą su juo darys?
Anhidritą tai parduos. Jis naudojamas statybų ir chemijos pramonėj. O projektas tai prie Garliavos,Pagiriuose. Senas Valstybės straipsnis apie pačią medžiagą ir projektą: http://www.margasmilte.lt/attachment...ihidritas3.pdf
Comment
-
Savanorių prospekte neliko dar vieno pirminio užstatymo elemento
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Comment