Kur nuseda surenkami pinigai? Ar Kauno biudzete, ar pas aiksteliu imone? Jei antras variantas tai neabejotinai kysiu pagalba issireikalavo aiksteles pratesimo, nes miestui jokios naudos, kad sumazes zmoniu centre.
Tegul apmokęstina, bet ir dviračių takų infrastruktūrą atitinkamą vysto. Kolkas tik atsimušimas į sieną, kai patoviai pinigų trūksta.
Naujų aikštelių įrengimas centre būtų geresnis sprendimas. O kas dėl takų, tai šiais metais ganėtinai nemažai projektų numatyta. Būtų įdomu, palyginti praėjusių ir šių metų statistiką, kuri rodytų pinigų sumas skirtas dviračių takams.
Dviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..
Dviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..
Na, tai kuris variantas yra realesnis: žmonės persės ant dviračių ar, kad statys savo automobilius truputį tolėliau?
Dviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..
Kiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.
Kiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.
Žmonės niekada naujovių nemėgsta. Paprasčiausiai Lietuvoje nėra tradicijos miestuose dviračius naudoti kaip susisiekimo priemonės.
Jo, tikrai, sėsim su kostiumais ant dviračių Na aš principe prieš betkokių mokesčių didinimą, tačiau šis neturėtų labai sujaukt žmonėm gyvenimo, litas ten ar ten, koks skirtumas.
Kiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.
Pritariu, pusmetį keliavau dviračiu į darbą Kaune ( 15 km ). Ir tegaliu pasakyt, kad dviračių takų šitam reikalui visai nereikia (Anglijoj pvz. taip pat nėra takų, ir visi patenkinti važiuoja gatvėmis) Netgi vairuotojų kultūra Kaune visai nesikandžioja, kaip bandoma pateikti kartais.
Tad visi išvedžiojimai, kad nevažiuoju dviračiu nes: nėra takų, darbe nėra dušo, yra dušas - bet antram aukšte ir t.t., tėra išvedžiojimai žmonių kurie nevažiuotų ir idealiausiomis salygomis dėl savo mentaliteto.
Jo, tikrai, sėsim su kostiumais ant dviračių Na aš principe prieš betkokių mokesčių didinimą, tačiau šis neturėtų labai sujaukt žmonėm gyvenimo, litas ten ar ten, koks skirtumas.
O ką, Danijoje sėda ir vilkėdami kostiumais - ten tai įprasta, tad kodėl Lietuvoje to reikėtų bijoti ar vengti? Kompleksai, bandos jausmas, baimė būti nužiūrėtu? Veikiausiai baimė išsitepti ir tai suprantama, nes oficiali darbo apranga turi būti tvarkinga, bet juk vėsesniu oru galima vilkėti striukę arba tiesiog persirengti darbo tualete - Danijoje tai irgi įprasta.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pritariu, pusmetį keliavau dviračiu į darbą Kaune ( 15 km ). Ir tegaliu pasakyt, kad dviračių takų šitam reikalui visai nereikia (Anglijoj pvz. taip pat nėra takų, ir visi patenkinti važiuoja gatvėmis) Netgi vairuotojų kultūra Kaune visai nesikandžioja, kaip bandoma pateikti kartais.
Tad visi išvedžiojimai, kad nevažiuoju dviračiu nes: nėra takų, darbe nėra dušo, yra dušas - bet antram aukšte ir t.t., tėra išvedžiojimai žmonių kurie nevažiuotų ir idealiausiomis salygomis dėl savo mentaliteto.
O man Kaune nepatinka važinėti gatvėmis, nes šalikelės nelygios, tad reikia lenkti duobes ir važiuoti toliau nei 1 m nuo kelkraščio bei trukdyti automobilių eismui - vairuotojai signalizuoja, nors apie ketinimą apvažiuoti kliūtį įspėju rankos iškėlimu, laikausi saugaus atstumo (ko nepasakyčiau apie automobilių vairuotojus). Be to, labai nepatogu kirsti šviesoforu reguliuojamas sankryžas kai norima sukti į kairę - reikia naudotis perėjomis. Dviračių takai sukuria saugesnę aplinką, jais važiuojant, nuvykstama greičiau, komfortiškiau. Bet jei saugomasi, kol kas galima išgyventi ir be takų, bet jau minėjau, su kokiais trūkumais susiduriama.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kovo mėnesį bus pradėta dairytis, kam patikėti 133 mln. litų vertės dviejų atliekų rūšiavimo centrų Kaune ir Kėdainių rajone statybos užsakymą.
Europos Sąjungos lėšomis remiamą projektą vykdanti viešosios įmonės „Kauno regiono atliekų tvarkymo centras“ (Kauno RATC) netrukus skelbs elektroninį tarptautinį viešojo pirkimo konkursą, kuriame paaiškės statybos rangovas, penktadienį rašo „Verslo
žinios“.
Į pastatytus atliekų rūšiavimo centrus bus vežamos buitinės atliekos, iki šiol nerūšiuotos atliekos iškart patenka į sąvartynus.
Bendrovės „Fortum Heat Lietuva“ generalinis direktorius Vitalijus Žūta sako, kad šiuose centruose tinkamai apdorotos bioskaidžios atliekos patenkintų jų numatomos statyti kogeneracinės elektrinės poreikį.
Anot Kauno RATC direktoriaus Kęstučio Balčiūno, dviejų centrų statybas numatoma pradėti kitų metų pavasarį. Iš gyventojų surenkamų buitinių atliekų rūšiavimo įmonės bus statomos Kaune, Palemono rajone, ir Kėdainių rajone, Zabieliškyje. Šiuo metu vykdomas paskutinis poveikio aplinkai vertinimo procedūros etapas, rengiami detalieji planai.
Comment