Už tai, kad tą pastatą su sklypu jau pardavinėja ne pirmą kartą. Prieš porą metų jau buvo skelbimas tas pats. O aukštingumas ten nėra ribojamas, tik rekomenduojamas iki 60m.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
http://kaunas.lt/index.php?3453672305
Informacija apie gatvių barstymą
Apsimelavo kaip turi būt, šiandien kaip tik per naktį dirbau, tai niekas nebuvo valoma, net 7 ryto pilnos gatvės sniego buvo. Gyvenu Savanorių pradžioje, tai buvo nenuvalytos nei Donelaičio, nei Savanorių gatvės.
Dar pažiūrėjau ta interaktyvų valymo žemėlapį, taigi rodė, kad dvi mašinos išvažiavusio ir tai 0 km/h Žodžiu,meluoja išsijuosęPaskutinis taisė Andrewass; 2012.01.24, 16:13.
Comment
-
Savivaldybė dėl nekokybiško gatvių valymo ir barstymo įspėjo bendrovę „Kauno švara“
Šį antradienį, sausio 24 d., bendrovės „Kauno švara" gatvių valymo ir barstymo darbai nebuvo atlikti kokybiškai - dalies gatvių danga buvo padengta sniegu ir plikledžiu.
Reaguodama į tai, Kauno miesto savivaldybė kreipėsi į bendrovę „Kauno švara" ir pareikalavo, jog iki 16 val. gatvių valymo ir barstymo paslaugos būtų suteiktos pakartotinai.
„Šiandien mieste eismo sąlygos apsunkintos. Aiškinamės su pačia įmone, kur ir kas buvo barstyta bei valyta. Dalis gatvių buvo nuvalytos tinkamai, tačiau kai kuriose miesto vietose atliktas „Kauno švaros" darbas netenkino kokybės reikalavimų, todėl savivaldybė pareiškė pretenziją", - tvirtino Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąToki "įspėjimai" yra juokingi. Sutartyse turi būti nurodyta aiškiai, kad neįvykdžius tokių ir tokių įsipareigojimų, laukia tokios ir tokios sankcijos.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kaip realiai yra situacija su gatvėmis Kaune? Nebus čia kokio politikavimo kaip seniau Vilniuje? Juk fiziškai visko išvalyti neįmanoma, kai temperatūra minusinė ir sniegas kelinta diena krinta gausiai be perstojo, nebepadeda ir druska, o kiekviena gatvė nebus valoma kas valandą, ypač dienos metu, kai didelis srautas.
Šiame puslapyje rasite nuorodą į gatvių valymo priežiūrą realiu laiku.
Comment
-
O ar žinote ką druska daro transporto priemonėms, asfaltbetoniui ir betoniniams gatvės elementams?
Reikia pinigų druskai, pavasarį reikės ir gatvėms.
Dar vienas įdomus faktas, kad pvz. vakar. centrinės miesto gatvės kur greičiau maži, daug šviesoforų ir pan, buvo barstoma druska. O pvz. Karaliaus mindaugo pr. kur greitis 60, ledas.
Comment
-
Transporto priemonėms druska yra kaip alkoholis - šiaip nieko, bet didelis kiekis ir ilgalaikės pasekmės tragiškos. Pagrinde tai dėl rūdžių. Žinoma, dabar kėbulai cinkuoti būna ir panašiai, bet nuo mūsų žiemų tai ilgai neapsaugos. Pirmiausia todėl, kad užsienyje labiau linkę kelius valyti ir barstyti smėliu (beje vėliau nuplauti, ko pas mus nedaro todėl mašinos taško purviną vandenį, kuomet užsienyje kaip iš debesėlio - mano patirtis). Antra, pas mus didžioji dauguma automobilių yra dėvėti, daužti, sulipdyti, todėl viskas kiaurai pūva. Vien jau perkant automobilį matosi druskų poveikis, kuomet iš pietų atgabenta ir iš kokios švedijos...
Asfaltui, įvairiausioms trinkelėm ir kt. yra lygiai toks pat baisus poveikis tik per ilgą laiką. Tačiau pas mus asfaltas dėl žiemų labiau išsibanguoja negu kad nuo druskų išdyla.
Mano nuomone reikėtų kelius valyti, o druskas barstyti tik ten kur yra plikas ledas. Nes na pavažinės žmonės šiek tiek lėčiau, ramiau, nieko nenutiks. Tik žinoma, dabar vadovaujamasi filosofija, kad mūsų vairuotojai patys nepasirūpina savimi, nemąsto, tai geriau aplamai visur viską graušim druskom visų sąskaita, negu leisim užsimušti, kuris galbūt gerą darbą turėdamas gerus ir mokesčius sumoka.
Comment
-
Parašė Squirrel Rodyti pranešimąMano nuomone reikėtų kelius valyti, o druskas barstyti tik ten kur yra plikas ledas. Nes na pavažinės žmonės šiek tiek lėčiau, ramiau, nieko nenutiks. Tik žinoma, dabar vadovaujamasi filosofija, kad mūsų vairuotojai patys nepasirūpina savimi, nemąsto, tai geriau aplamai visur viską graušim druskom visų sąskaita, negu leisim užsimušti, kuris galbūt gerą darbą turėdamas gerus ir mokesčius sumoka.
Comment
-
Vairuoju BMW todėl kaip niekas kitas jaučiu kada slidu, o kada ne. Nuvalytame ir smėliu apibarstytame kelyje sąlygos neblogos, kas liečia miestą tai lėčiau įsibėgi, iš toliau stabdai, lėčiau posūkius darai - vienužo lėčiau manevruoji, ir problemų absoliučiai jokių nekyla. Nematau bėdos, kad visi ramiau pavažinės, kadangi mieste tas skubėjimas nesutaupo laiko visvien, o jeigu vangesnis eismas bus tai ir nebus būtinybės „staigiai stabdyt“. Kaip ir sakiau, nuvalyti sniegą ir pabarstyti smėliu pilnai užtenka. Kita kalba yra užmiesčio keliai. Nors druskų nutirpdytame šlapiame kelyje gali ir greičiau važiuoti ir saugiau jautiesi, vistiek aš už valymą! Beje, palyginus gatves tik pasnigus ir užpylus druskom, gi pirmu atveju miestas žyyyymiai mielesnis ir jaukesnis
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąApie druskos atsisakymą manau negali būti jokių kalbų, dabar pagrindinėmis gatvėmis važiuoji kaip vasarą, o kas būtų be druskos? Ištisa čiuožykla, į statų kalną neįvažiuotum. Kas kad sniegas nustumtas, paviršius kelio dangos nuo to būtų dar slidesnis, susidaro plonas ledo sluoksnis nuo automobilių provėžų.
Kalbant apie druską, tai šita priemonė yra atgyvena ir naudojama tik mažiau išsivysčiusiose šalyse, kadangi tai viena pigiausių priemonių, bet didžiulis minusas - vėliau druskos ir smėlio mišinį pavasarį reikia surinkti. Be to, druska labai kenkia gamtai, druskų nugriaužiama visa pakelių augmenija.
Skandinavijoje naudojamas brangesnis būdas - karštos skaldos gabalėlių barstymas - skalda įsitvirtina įšalusiame lede ar suvažinėtame sniege ir kelio danga tampa ne tokia slidžia. Yra ir kitų gerų technologijų, bet jos visos brangesnės. Na, nebent barstytume tik smėlį su akmenukų nuoskilomis, gal tai būtų pigiau už skaldą, bet paruošimas sudėtingesnis.
Mano nuomone, pamažu reikia pratintis prie mažesnių druskos kiekių, nes ji kenkia viskam iš eilės: automobilių skardai, avalynei, aplinkai; sudaro problemų pavasarį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKas keisčiausia, kad tiek Anglijoje, tiek Airijoje asfalto struktūra ar bent jo lyginimo technologija yra kitokia - ten kelio danga grubesnė, o Lietuvoje tiesi kaip ledas. Jie ten žieminėmis padangomis nevažinėja, visus mes vasarinėmis, todėl esant plikledžiui, grubesne kelio danga važiuoti kur kas lengviau ir saugiau, negu mūsiške, tačiau ir pasipriešinimas didesnis.
Kalbant apie druską, tai šita priemonė yra atgyvena ir naudojama tik mažiau išsivysčiusiose šalyse, kadangi tai viena pigiausių priemonių, bet didžiulis minusas - vėliau druskos ir smėlio mišinį pavasarį reikia surinkti. Be to, druska labai kenkia gamtai, druskų nugriaužiama visa pakelių augmenija.
Skandinavijoje naudojamas brangesnis būdas - karštos skaldos gabalėlių barstymas - skalda įsitvirtina įšalusiame lede ar suvažinėtame sniege ir kelio danga tampa ne tokia slidžia. Yra ir kitų gerų technologijų, bet jos visos brangesnės. Na, nebent barstytume tik smėlį su akmenukų nuoskilomis, gal tai būtų pigiau už skaldą, bet paruošimas sudėtingesnis.
Mano nuomone, pamažu reikia pratintis prie mažesnių druskos kiekių, nes ji kenkia viskam iš eilės: automobilių skardai, avalynei, aplinkai; sudaro problemų pavasarį.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSu Airija ar UK nereiktų lyginti, ten klimatas daug šiltesnis, jei pasninga iš kart ištirpsta. Kas dėl druskos, niekas dar efektyvesnio būdo neišrado, dabar kaip sakiau galim ramiai važinėti kaip vasarą. Beje, žvyrą pilti būtų manau dar pigiau, tik pavasarį viskas dar labiau dulkėtų, akmenukai automobilius braižytų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai kaip ir druską, tą žvyrą reikėtų surinkti. Skirtumas tik tas, kad druska padarytų daug didesnę žalą. Man asmeniškai nepatinka mūsų įprotis reikalauti žiemą kuo daugiau druskos, kad būtų galima lakstyti gatvėmis. Jau geriau smarkiai pasnigus tegul sėda bent dalis žmonių į viešąjį transportą, o ne burba dėl slidžių gatvių, nepravažiuojamų kiemų ir t.t.
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#axzz1kNykxhXx
Jau nekalbant apie visų eismo dalyvių saugumą, nes tai ne tik dėl komforto ir greičio.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDruskos būtent dėl VT ir reikia, nes kai tik šiek tiek pašala būna taip:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#axzz1kNykxhXx
Jau nekalbant apie visų eismo dalyvių saugumą, nes tai ne tik dėl komforto ir greičio.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad kokios nors priemonės reikia, tai sutinku, bet nebūtinai druskos. Užtektų ir smėlio su stambesne, bet ne per stambia skalda.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJo, labai smagu būtų važiuoti po žvyro-sniego košę, o druska ištirbdo sniegą su ledu ir viskas nubėga tvarkingai į kanalizaciją Kas dėl ekologijos, tai kiek pačios transporto priemonės teršia, tai čia druskytė palyginus vanduo Juk ne pirmus metus keliai valomi, specai gal geriau už mus žino kas efektyviau šiuo atveju.
Nelabai supratau dėl žvyro ir sniego košės, aš minėjau apie skaldą, o ji beriama ant ledo paviršiaus, prieš tai nuvalius sniegą. Gaila, neatrandu kelerių metų senumo straipsnio, kuriame vienas iš vadovų, atsakingų už sniego valymą, aprašo alternatyvius būdus ir mini pliusus bei minusus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment