Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    [KAU] Žemosios Fredos kvartalas

    Buvo gi jau kalbėta apie viską. Tik dabar prabudot ar jau spėjot pamiršt?
    manau labai gerai viskas paaiškinta būtent tavo nurodytoje temoje...

    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Toks vienas valdininkas, labai norintis "prasimušti prie lovio", savo tyliu palaiminimu leidžia sunaikinti krovininį Kauno uostą. Kad niekas nesipriešintų, prikūrė fantazijų apie naują krovininį uostą Marvelėje (su geležinkeliais, kranais ir jeigu norite lėktuvais- žodžiu naujieji Vasiukai). Tuo tarpu vienas verslininkas "susiveikė" sklypelį Fredoje ir ne jo problema, kad sklype pasimaišė miesto krovininis uostas. Norėdamas padaryti greitą, na kaip ir iki šiol monopolininkas darydavo, biznį - "išsuks" kokį nekilnojamo turto projektėlį. Dėl tokio reikalo negaila ne tik kauniečių uosto, bet gal ir pavyks, apkvailinus savivaldybę, "prastumti" ir tiltuką per Nemuną iki sklypo (žinoma už miestiečių pinigėllius). Kitaip sakant: ponai prisiekusieji prašom atsistot - posėdis tęsiamas...
    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

    Comment


      Prie sinagogos – išskirtiniai reikalavimai

      http://www.archartele.lt/index.php?page=kontaktai#:




      Comment


        Keista, kad savo noru tokioje vietoje atsisake isspausti daugiau ploto, kuris leidziamas pagal detaluji plana..

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Keista, kad savo noru tokioje vietoje atsisake isspausti daugiau ploto, kuris leidziamas pagal detaluji plana..
          Kas iš to ploto, jeigu visos automobilių išmetamos dujos iš Savanorių pr. eis per langus? O projektas, mano skoniui, nekoks..

          Comment


            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
            Kas iš to ploto, jeigu visos automobilių išmetamos dujos iš Savanorių pr. eis per langus? O projektas, mano skoniui, nekoks..
            O tai mazesniam plotui neis per langus?

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              O tai mazesniam plotui neis per langus?
              Esmė tame, kad pastatas yra Savanorių prospekto apačioje, todėl dėl didelio užterštumo toje pusėje neapsimoka statyti jokių gyvenamųjų/komercinių statinių, kur nuolat gyventų arba dirbtų žmonės. O šiaip, žiūrint miestiečio akimis, racionaliausia šioje vietoje būtų pastatyti normalų parkingą.

              Comment


                ,,Verslininkas tikino nenorįs didelio, talpaus pastato, nors seniau parengtas detalusis planas leidžia sklype vykdyti kur kas intensyvesnes statybas. Savininkas nusprendė kieme ne statinius kildinti, o įrengti didesnę antžeminę automobilių stovėjimo aikštelę.''

                Comment


                  Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                  Esmė tame, kad pastatas yra Savanorių prospekto apačioje, todėl dėl didelio užterštumo toje pusėje neapsimoka statyti jokių gyvenamųjų/komercinių statinių, kur nuolat gyventų arba dirbtų žmonės. O šiaip, žiūrint miestiečio akimis, racionaliausia šioje vietoje būtų pastatyti normalų parkingą.
                  Tavo minti suprantu, bet ne apie tai kalbame, nes pastatas vis tik isdygs. Ir vystytojui vis tik tokioje vietoje (miesto centre) logiskiau isspaust kiek imanoma daugiau kvadratu. Paprastai jie daug ka daro, kad detaliajame galima butu ikist daugiau kvadratu, o cia savo noru atsisako ju. Labai neiprasta.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Tavo minti suprantu, bet ne apie tai kalbame, nes pastatas vis tik isdygs. Ir vystytojui vis tik tokioje vietoje (miesto centre) logiskiau isspaust kiek imanoma daugiau kvadratu. Paprastai jie daug ka daro, kad detaliajame galima butu ikist daugiau kvadratu, o cia savo noru atsisako ju. Labai neiprasta.
                    Galbūt verslininkas kiek kitokio mąstymo, nei dauguma verslynykų.

                    Comment


                      o tai kaip kiti žmonės gyvena ir dirba gretimuose pastatuose? ir nemiršta. tegu tik stato, nes ta skylė jau baisiai nervina šiame sklype, juk pats centras

                      Comment


                        Noriu pasidžiaugti, kad projektas vilniečių architektų, t.y. nerūgstama savose kaunietiškose sultyse.
                        Vaizdas pakankamai simpatiškas ir solidus, tik gal norėtųsi ryškesnio šlaitinio stogo - pastatas labiau praturtintų miesto panoramą.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                          o tai kaip kiti žmonės gyvena ir dirba gretimuose pastatuose? ir nemiršta. tegu tik stato, nes ta skylė jau baisiai nervina šiame sklype, juk pats centras
                          Tai lauksim kol numirs, kad įsitikintume? Nieks ir nenori čia tos skylės, tiesiog samprotaujam, kad galbūt nebus galima pilnai išnaudoti sklypo pastatų statybai.

                          Comment


                            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                            Galbūt verslininkas kiek kitokio mąstymo, nei dauguma verslynykų.
                            Ne tas atvejis, nes cia yra pats centras ir tiek kiek leidziama statyti pagal detaluji plana yra protingas plotas. Jau ir taip pakankamai netankiai ir mazai uzstatytas yra Kauno centras.

                            Comment


                              offtopic. bet kodėl jau kelintas architektų puslapis toks tragiškas
                              Kairiarankių klubas - Left.lt

                              Comment


                                Normalus tas puslapis, nieko blogo nepamačiau užsukęs. Įdomu, kokie tie prie štai buvę, pagal tave("jau kelintas") ?
                                N N N

                                Comment


                                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                  o tai kaip kiti žmonės gyvena ir dirba gretimuose pastatuose? ir nemiršta. tegu tik stato, nes ta skylė jau baisiai nervina šiame sklype, juk pats centras
                                  kol yra ta skylė galėtų ką nors daryti su avarine savanorių pr. estakada. dabar yra ideali galimybė privažiuoti sunkiajai technikai.
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    o gal turit nuotrauka kokia, kas buvo toje vietoje pries tai? Pamenu tik tiek, kad kazkoks raudonu plytu pastatas

                                    Comment


                                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                      Galbūt verslininkas kiek kitokio mąstymo, nei dauguma verslynykų.
                                      Būtent taip ir yra. Labiau idėjinis, ypač, kas liečia NT projektus. Bet kokia kaina nesivaiko pelno, daug dėmesio skiria kokybei. Labiau linkęs į klasikinę architektūrą, nemėgsta stiklo ir "moderno".

                                      Comment


                                        Gatvė prie „Lituanicos“ bus skirta tik pėstiesiems
                                        Paskelbta 2011-11-07, 17:15/Vereta Rupeikaitė/kaunodiena.lt
                                        Senamiesčio prieigose išdygsiantis naujas kvartalas – jau ne vizijų stadijos: rengiamas batų fabriko „Lituanica“ buvusio sklypo ir aplinkinių teritorijų detalusis planas. Tik iki statybų – dar toli.
                                        Prieš dvejus metus „Lituanicos“ teritorijos šeimininkai surengė kūrybines dirbtuves, kuriose varžėsi tiek Lietuvos, tiek užsienio architektai. Jų užduotis buvo rasti geriausias urbanistines ir architektūrines idėjas teritorijai tarp Kauno pilies ir Petro Vileišio tilto plėtoti.
                                        Pirmąją vietą konkurse laimėjo tarptautinė komanda iš Olandijos, vadovaujama japonų architekto Hirokio Matsuuros. Konkurso organizatoriai neįsipareigojo nugalėtojus samdyti tolesniam darbui, tačiau buvo skelbiama, kad nugalėjusi komanda turi pirmumo teisę derėtis dėl projekto tolesnio plėtojimo.
                                        Detalųjį planą rengiantis įmonės „Miesto planas“ architektas Evaldas Barzdžiukas paaiškino, kad siūlant sprendinius vadovaujamasi tiek konkursą laimėjusios komandos, tiek kai kurių kitų konkursinių darbų idėjomis, kurios sudomino užsakovus. Tiesa, su bendrove „Maxwan“, kurios architektai laimėjo konkursą, rengiamas detalusis planas derintas nebuvo.
                                        Kaip kad buvo siūlyta konkursą laimėjusios komandos darbe, detaliajame plane Jonavos gatvė, atitverianti gamyklos pastatus nuo Neries upės, liktų tik pėstiesiems. Transportas judėtų lygiagrečia gatve kitoje kvartalo pusėje. Be to, atsirastų naujų gatvelių, kurios tarnautų kvartalui.
                                        „Tai didelis vientisas sklypas. Reikia prakirsti gatveles į upę, suformuoti kvartalus“, – nauja užstatymo vizija dalijosi E.Barzdžiukas. Panašiai situaciją įsivaizduoja ir bendrovės „Maxwan“ architektai.
                                        Nė viena konkurso finale dalyvavusi komanda nesiūlė Neries upės krantinėje įrengti automobilių saugyklą, kurią palaimino savivaldybė. Vis dėlto detaliajame plane automobilių saugykla išlieka.
                                        E.Barzdžiukas ramino, kad automobiliai bus laikomi tik po žeme, antžeminės aikštelės nebus, kaip kad buvo planuojama anksčiau. Detaliojo plano projektą vertinę Kauno architektūros ir urbanistikos ekspertų tarybos (KAUET) narai atkreipė dėmesį, kad reikalavimai automobilių saugyklai tokioje jautrioje vietoje turi būti labai dideli. Automobilių aikštelės nesimatys nuo Jonavos gatvės pusės, o iš upės pusės šlaite ji turėtų šiek tiek atsiverti. Šis automobilių garažas bus skirtas į Senamiestį atvykstantiesiems.
                                        Pristatant projektą prabilta apie dar vieną – keturių aukštų automobilių stovėjimo aikštelę. Ji esą galėtų atsirasti vietoj priešais „Lituanicą“ esančio transporto žiedo, jei šis ateityje būtų panaikintas. Vieni KAUET nariai tokia idėjai pritarė, o kiti griežtai tam prieštaravo. Galiausiai paaiškėjo, kad transporto žiedo ateitį lems P.Vileišio tilto prietilčių transporto mazgų detalusis planas, kuris šiuo metu tai pat yra rengimo stadijos.
                                        Šie garažai nepatenkintų visų poreikių. Po visu kvartalu numatoma įrengti vieno lygio požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.
                                        Detaliajame plane turi būti nustatomas didžiausias galimas pastatų aukštis. Projekto autoriai siūlė leisti statyti ne aukštesnius kaip 21 m pastatus – tokio aukščio yra dabartinis „Lituanicos“ raudonų plytų statinys. Nemažai KAUET narių įžvelgė grėsmę, kad tokių pastatų juosta užstos vertingus Senamiesčio siluetus.
                                        Kvartale turėtų atsirasti naujų viešųjų erdvių. Viena jų – priešais Kauno pilį. Čia galvojama pastatyti maždaug 1,5 tūkst. vietų salę koncertams, konferencijoms. Likusioje aikštės dalyje, manoma, galėtų būti įrengtas amfiteatras, nestacionarus turgelis. Konkrečius sumanymus turėtų kurti architektai, kurie rengs techninius projektus.
                                        Teritorija, apribota P.Vileišio tilto, Jonavos, Šauklių ir Šv.Gertrūdos gatvių, turi ne vieną savininką. Detalusis planas rengiamas penkių organizatorių vardu – miesto savivaldybės, bendrovių „Megapilė“, „Ūkio bankas“, „Lesto“ ir „Kauno švara“.
                                        Specialiai šiam projektui plėtoti sukurta bendrovė „Megapilė“, kuri yra įmonės „Baltishes Haus“ antrinė bendrovė. Jos vadovas Ignas Grigaras negalėjo pasakyti, ar rengti techninį projektą bus samdoma konkurso nugalėtoja „Maxwan“.
                                        „Pirma reikia patvirtinti detalųjį planą, po to bus galvojama apie techninį projektą. Procesas labai ilgas. Detaliojo plano rengimas ir derinimas tikrai užtruks dar bent metus. Įvairių trikdžių be galo daug. Praėjo dveji metai nuo kūrybinių dirbtuvių įkūrimo, o tik tiek pasistūmėjime“, – komentavo „Megapilės“ atstovas.
                                        Procesą, pasak jo, stabdo ne tik biurokratiniai barjerai, bet ir tai, kad yra daug bendraturčių. „Pavyzdžiui, “Kauno švara„, kuri turi tualetą, nepasirašo prašymo, ir viskas. Šiai įmonei neįdomu, kas bus šioje vietoje“, – apgailestavo I.Grigaras.
                                        Jis spėjo, kad realūs statybos darbai šioje teritorijoje geriausiu atveju prasidės 2015 m., nors rengiant konkursą tikėtasi, kad nauji statiniai pradės kilti 2013-aisiais. Kvartale bus įvairios paskirties pastatų – gyventi, dirbti, prekiauti, visuomeninei veiklai. Krantinėje galvojama įrengti vaikų žaidimo zoną, krepšinio aikštelę, terasų.
                                        Detaliojo plano projektas bus taisomas atsižvelgiant į įvairių specialistų pastabas, galiausiai jį tvirtins miesto taryba.

                                        Comment


                                          Fotoreportažas iš rudeniško Ąžuolyno. 2011 11 07
                                          Takų asfaltavimo darbai atrodo, kad baigti, "seni" šviestuvai išmontuoti, tik naujų suoliukų dar nėra.











                                          Comment

                                          Working...
                                          X