Šalia Urmo bazės siūloma statyti tunelį už 50 mln. litų
Kauno miesto savivaldybė svarsto idėją ties Urmo bazės žiedu statyti tunelį, kuris galėtų pagerinti eismo sąlygas. Artimiausiu metu ketinama skelbti tunelio projektavimo konkursą.
Šios tarybos kadencijos pradžioje, 2007 metais pradėjus dėlioti miesto plėtros projektus, buvo nuspręsta gerinti eismo sąlygas ties Urmo bazės žiedu. Vairuotojai skundžiasi, kad piko valandomis toje kelio atkarpoje tenka ilgai laukti, pavyksta įvažiuoti į žiedą. Tuomet politikai nusprendė virš šio žiedo įrengti viaduką.
2007 metų kovo 28 dieną administracijos direktoriaus buvo patvirtintas Taikos ir Pramonės prospektų sankryžos žemės sklypo detalusis planas. Šį detalųjį planą parengė SĮ „Kauno planas“. Planuojant sklypą buvo atsižvelgta į VĮ „Transporto ir kelių tyrimo instituto“ 2003 m. parengtus žiedinės sankryžos eismo tyrimus ir rekonstrukcijos pasiūlymus.
Komunalinio ūkio skyrius rengdamas projektavimo užduotį pasiūlė parengti techninį projektą rekonstruojant esamą transporto mazgą, numatant viaduką virš Pramonės prospekto.
Paskelbus konkursą techninio projekto rengimui, jame dalyvauti paraišką pateikė tik „Miestprojektas“. Ši bendrovė ir jų partneriai „Tiltų ekspertų centras“ atliko sankryžos galimų sprendimų variantų preliminarinį palyginimą. Buvo pateikti keturi variantai, kaip pagerinti eismą šiuo žiedu. Pasiūlyta įrengti estakadą, atvirą iškasą, viaduką arba tunelį.
Miesto valdžia nutarė įrengti viaduką virš žiedo. Tačiau prasidėjus projektavimo darbams paaiškėjo, jog viadukas savo aukščiu prilygtų naujam biurų pastatui šalia Urmo bazės. Tokio monstro idėjos atsisakyta.
Todėl 2008 metais kolegija nusprendė sustabdyti projekto vykdymą, perrašyti projekto užduotį bei parinkti optimaliausią variantą, tinkantį šiai sankryžai. Iš įvairiausių siūlytų variantų - tunelis Taikos prospekte po žiedu būtų priimtinausias. Šio projekto preliminari kaina galėtų būti apie 50 mln. litų.
Antikorupcijos komisija, įtardama korupcijos apraiškas, užsakė ekspertų išvadas dėl šio projekto skaidrumo. Išvadas turėjo pateikti Komunalinio ūkio skyriui. Tačiau iki šiol jokių ekspertų išvadų skyriaus darbuotojai nėra gavę.
Nusprendus sustabdyti projektavimo darbus, buvo nutraukta sutartis su „Miestprojektu“. Už atliktus darbus su bendrove Kauno miesto savivaldybė atsiskaitė, už juos buvo sumokėta apie 763 tūkst. litų.
„Darbai, kurie jau atlikti, bus panaudoti tolesniame projekto etape. Dabar nebereikia laukti, o skelbti iš naujo techninio projekto konkursą. Šiuo metu situacija statybų sektoriuje yra mums palanki, kainos smarkiai sumažėjo. Įrengus tunelį Taikos pr. po žiedu, sumažėtų transporto srautai viena iš judriausių miesto gatvių“, - įsitikinęs Administracijos direktoriaus pavaduotojas Romaldas Rabačius.
Dėl naujo konkurso skelbimo turės spręsti miesto taryba.
Kauno miesto savivaldybė svarsto idėją ties Urmo bazės žiedu statyti tunelį, kuris galėtų pagerinti eismo sąlygas. Artimiausiu metu ketinama skelbti tunelio projektavimo konkursą.
Šios tarybos kadencijos pradžioje, 2007 metais pradėjus dėlioti miesto plėtros projektus, buvo nuspręsta gerinti eismo sąlygas ties Urmo bazės žiedu. Vairuotojai skundžiasi, kad piko valandomis toje kelio atkarpoje tenka ilgai laukti, pavyksta įvažiuoti į žiedą. Tuomet politikai nusprendė virš šio žiedo įrengti viaduką.
2007 metų kovo 28 dieną administracijos direktoriaus buvo patvirtintas Taikos ir Pramonės prospektų sankryžos žemės sklypo detalusis planas. Šį detalųjį planą parengė SĮ „Kauno planas“. Planuojant sklypą buvo atsižvelgta į VĮ „Transporto ir kelių tyrimo instituto“ 2003 m. parengtus žiedinės sankryžos eismo tyrimus ir rekonstrukcijos pasiūlymus.
Komunalinio ūkio skyrius rengdamas projektavimo užduotį pasiūlė parengti techninį projektą rekonstruojant esamą transporto mazgą, numatant viaduką virš Pramonės prospekto.
Paskelbus konkursą techninio projekto rengimui, jame dalyvauti paraišką pateikė tik „Miestprojektas“. Ši bendrovė ir jų partneriai „Tiltų ekspertų centras“ atliko sankryžos galimų sprendimų variantų preliminarinį palyginimą. Buvo pateikti keturi variantai, kaip pagerinti eismą šiuo žiedu. Pasiūlyta įrengti estakadą, atvirą iškasą, viaduką arba tunelį.
Miesto valdžia nutarė įrengti viaduką virš žiedo. Tačiau prasidėjus projektavimo darbams paaiškėjo, jog viadukas savo aukščiu prilygtų naujam biurų pastatui šalia Urmo bazės. Tokio monstro idėjos atsisakyta.
Todėl 2008 metais kolegija nusprendė sustabdyti projekto vykdymą, perrašyti projekto užduotį bei parinkti optimaliausią variantą, tinkantį šiai sankryžai. Iš įvairiausių siūlytų variantų - tunelis Taikos prospekte po žiedu būtų priimtinausias. Šio projekto preliminari kaina galėtų būti apie 50 mln. litų.
Antikorupcijos komisija, įtardama korupcijos apraiškas, užsakė ekspertų išvadas dėl šio projekto skaidrumo. Išvadas turėjo pateikti Komunalinio ūkio skyriui. Tačiau iki šiol jokių ekspertų išvadų skyriaus darbuotojai nėra gavę.
Nusprendus sustabdyti projektavimo darbus, buvo nutraukta sutartis su „Miestprojektu“. Už atliktus darbus su bendrove Kauno miesto savivaldybė atsiskaitė, už juos buvo sumokėta apie 763 tūkst. litų.
„Darbai, kurie jau atlikti, bus panaudoti tolesniame projekto etape. Dabar nebereikia laukti, o skelbti iš naujo techninio projekto konkursą. Šiuo metu situacija statybų sektoriuje yra mums palanki, kainos smarkiai sumažėjo. Įrengus tunelį Taikos pr. po žiedu, sumažėtų transporto srautai viena iš judriausių miesto gatvių“, - įsitikinęs Administracijos direktoriaus pavaduotojas Romaldas Rabačius.
Dėl naujo konkurso skelbimo turės spręsti miesto taryba.
Comment