Kalbant būtent apie toje vietoje statysimą Akropolį, aš su jo atsiradimu sutikčiau, mat įžvelgiu daugiau privalumų, nei trūkumų. Antai būtų sukurta naujų darbo vietų, prekybos centras stovėtų tikrai tam tinkamoje vietoje, būtų aptvarkyta aplinka, galbūt atsigautų LEZ'as, Kaunas nebebūtų vadinamas degaline tarp Vilniaus ir Klaipėdos
Tačiau įžvelgiu ir trūkumus: kelio Vilnius-Klaipėda atkarpa nuo kelių Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Jonava sankirtos iki Via Balticos ir kelio Kaunas-Klaipėda sankirtas taptų nebe magistraliniu keliu, o plačia miesto gatve (nors ji jau ir dabar sparčiai į tokią panašėja, be to, tas kelias ir yra Kauno miesto ribose). Tai būtų lyg ir pagrindinis argumentas. O besibaiminantys naujų prekybos centrų galėtų pasakyti ko jie bijo. Žinoma, mes nenorime, kad taip sparčiai keistųsi mūsų gyvenimo būdas ir prekybvietės mums nepirštų komercijos ir vartotojiškumo. Bet juk ne prekybos centrai mus paverčia, o mes patys tampame vartotojiškomis asmenybėmis, perkančiomis tokiais mastais, lyg rytoj bus karas.
Visgi, kiekvieno naujo stambaus prekybos centro atsiradimas mieste ar jo apylinkėse reiškia to miesto ekonomikos lygio augimą ir papildomą BVP sukūrimą.
Tačiau įžvelgiu ir trūkumus: kelio Vilnius-Klaipėda atkarpa nuo kelių Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Jonava sankirtos iki Via Balticos ir kelio Kaunas-Klaipėda sankirtas taptų nebe magistraliniu keliu, o plačia miesto gatve (nors ji jau ir dabar sparčiai į tokią panašėja, be to, tas kelias ir yra Kauno miesto ribose). Tai būtų lyg ir pagrindinis argumentas. O besibaiminantys naujų prekybos centrų galėtų pasakyti ko jie bijo. Žinoma, mes nenorime, kad taip sparčiai keistųsi mūsų gyvenimo būdas ir prekybvietės mums nepirštų komercijos ir vartotojiškumo. Bet juk ne prekybos centrai mus paverčia, o mes patys tampame vartotojiškomis asmenybėmis, perkančiomis tokiais mastais, lyg rytoj bus karas.
Visgi, kiekvieno naujo stambaus prekybos centro atsiradimas mieste ar jo apylinkėse reiškia to miesto ekonomikos lygio augimą ir papildomą BVP sukūrimą.
Comment