Parašė Kema
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Prie automagistralės – Kauno atgimimo viltys
Kauno valdžia nesudaro palankių sąlygų verslui, todėl verslininkai ieško būdų savo projektus įgyvendinti miesto paribiuose.
Vis daugiau įvairios paskirties objektų planuojama įkurdinti prie Vilniaus – Klaipėdos automagistralės, Kauno miesto teritorijos paribyje.
Prieš kelerius metus šią veiklą pradėjusi „Senukų“ bendrovė, kuri prie automagistralės pastatė „Megos“ kompleksą, sulaukė nemažai pasekėjų.
Artimiausiu metu šalia autostrados turėtų būti įgyvendinti net trys dideli projektai.
Suprojektavo komercinį centrą
Du projektus prie automagistralės parengusi bendrovė „Erdvė projektams“ tikisi, jog jų investicijos duos naudos.
Bendrovės direktorius Vaidotas Ščiaponis teigė, jog per kelerius metus ketinama įgyvendinti ypač didelio masto projektus.
Prieš penkerius metus vienas žinomas JAV verslo specialistas, išanalizavęs Lietuvos žemėlapį, parodė, jog geriausia vieta investicijoms – erdvės prie automagistralės šalia Kauno.
Vienas jų – komercinio ir administracinio centro statyba tarp greitkelio Vilnius – Klaipėda ir Šiaurės prospekto, už garažų masyvo.
V.Ščiaponis sakė, jog šį projektą užsakė viena užsienio bendrovė, o „Erdvė projektams“ padeda jį įgyvendinti.
Jau parengtas į vieną didelį sklypą sujungtų atskirų sklypų detalusis planas, o architektas Rimas Adomaitis pateikė užsakovams architektūrinę būsimojo centro versiją.
Pagal projektą šio centro plotas turėtų būti apie 20 tūkst. kv. metrų. Pirmasis komplekso aukštas turėtų būti skirtas prekybai, o keturiuose bokšteliuose planuojama įkurti nuomojamus biurus. Šalia pastato ir pačiame statinyje įrengtose aikštelėse turėtų tilpti apie 1,1 tūkst. automobilių.
„Tai tik projektas, tačiau tikimės, jog jį pavyks įgyvendinti. Mano nuomone, būtų labai puiku šiame pastate įkurdinti kuo daugiau baldais prekiaujančių bendrovių, nes Kaune nėra didelio baldų centro“, – sakė V.Ščiaponis.
Įsikurs logistikos parkas
Ta pati bendrovė, šalia automagistralės valdanti 50 ha žemės sklypą, pradėjo kurti Industrinį logistikos parką.
Iš vienos pusės besiribojančiame su Kauno laisvosios ekonominės zonos teritorija, o iš kitos priartėjusiame prie Kauno – Vilniaus automagistralės sklype jau pradėti darbai.
„Per pirmąjį etapą panaudosime 15 ha plotą. Jau turime aštuonis investuotojus, kurie šioje teritorijoje statys logistikos objektus. Į šios teritorijos infrastruktūrą mes investuosime apie 12 mln. litų“, – sakė V.Ščiaponis.
Šiame logistikos parke įsikurs farmacijos, baldų, maisto pramonės bendrovės, taip pat muitinės sandėliai. Projekto autoriai derisi dėl investicijų su viena garsia krovininių automobilių bendrove.
„Prieš penkerius metus dėl plėtros perspektyvų ir optimalių vietų parinkimo kalbėjausi su vienu žinomu JAV verslo specialistu. Jis paėmė Lietuvos žemėlapį, jį gerai išanalizavo ir pasakė, jog sėkmingiausios verslui vietos – šalia Kauno, prie automagistralės“, – kalbėjo bendrovės „Erdvė projektams“ direktorius.
Juda ir „Ermitažo“ statytojai
„Laikinoji sostinė“ rašė apie tai, jog tarp automagistralės Vilnius – Klaipėda ir kelio Kaunas – Jonava bendrovės „Vilniaus prekyba“ antrinė firma planuoja statyti didelį prekybos ir pramogų centrą, kuriame bus ir prekybos centras „Ermitažas“.
Savivaldybės Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius sakė, jog šio objekto detalusis planas jau parengtas.
„Projektas juda į priekį, tačiau nemažai problemų kyla dėl išvažiavimo į Jonavos kelią, nes ten negalima sukti į kairę. Reikės šią problemą kaip nors išspręsti“, – kalbėjo N.Valatkevičius.
Jis pastebėjo, jog automagistralė Vilnius – Klaipėda ties Kaunu jau pavirto miesto gatve, todėl sumažėjo jos pralaidumas.
„Šią problemą sprendžia Kelių projektavimo instituto specialistai. Jie turi parengti siūlymus, kokie įvažiavimai ir išvažiavimai turi būti automagistralės atkarpoje nuo „Bajorkiemio“ iki IX forto. Tą darbą reikia atlikti kuo skubiau, nes projekto nebuvimas trikdo verslo plėtrą prie automagistralės“, – teigė skyriaus vedėjas.
Lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
-
ilestmort
Parašė sirrolaz Rodyti pranešimąTai kas kaltas? Kauno miesto valdžia? Kauno raj. valdžia? Autostrados pralaidumas? Posūkio į kairę nebuvimas? Amerikonas, kuris neteisingai nurodė nurodė geriausią Lietuvos vietą? Lietuvos rytas?
Štai ir visos mano mintys ...
Comment
-
ne na bet pirmas sakinys "Kauno valdžia nesudaro palankių sąlygų verslui, todėl verslininkai ieško būdų savo projektus įgyvendinti miesto paribiuose." mazu maziausiai apgailetinas neapykantos Kauno valdziai pavyzdys. Iskart leido suprast, jog tai Lietuvos Ryto straipsnis, tad net nereikejo rasyt saltinio apacioje... Straipsnyje isvardytiems projektams vieta tikrai ne miesto centras ar kokie miegamieji rajonai.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąamerikonas buvo ir yra teisus, dėl geriausios vietos - tačiau miestą (iš dalies ir rajoną) administruojančios institucijos (prieš pasišvaistant proj. sąlygom ir statybos leidimais) net neatkreipė dėmesio (be jokio abejo dėl kompetencijos stokos) į tai, jog aukščiausios kategorijos keliui gresia tapti net ne miesto magistrale, o B kategorijos gatve.*censored*
Comment
-
ilestmort
Parašė maserati Rodyti pranešimąne na bet pirmas sakinys "Kauno valdžia nesudaro palankių sąlygų verslui, todėl verslininkai ieško būdų savo projektus įgyvendinti miesto paribiuose."
1. kurie bet kokiais metodais bando pasiekti greičiausio pelno, o reikalingų procedūrų pagreitinimui naudoja valdžios skatinimą (pinigais) - tai administruojantiems unitams patinka, tačiau visi užsimerkia prieš būsiančias pasekmes.
2. kurie savo tikslo siekia lėčiau, tačiau susitvarkydami savo veiklai pamatus vadovaujasi esamais įstatymais ir normomis, nesistengia jų apeit, pinigais neskubina valdžios institucijų sprendimų ir nesimosikuoja žaibais kai būna įpareigoti atlikti galimybių ir pasekmių studijas. administruojantiems unitams šitie nepatinka, nes jie yra su tvarkinga juridika, jie sunkiai pastumiami "reikalui esant", jų pozicijos tvirtos, jų sprendimai nekliūna visuomenei, etc..
Comment
-
ilestmort
Parašė PukiS Rodyti pranešimąseip jau jis ir numatytas kad taps miesto dalimi. tikroji autostrada nuo babtu per karmelava susijungs su vilnius-kaunas. taigi priesh lodamas pasidomek projektais.
kreipkis į vievyje esančią vį "automagistralė" ir bus aiškiau pačiam. au au.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
kreipkis į vievyje esančią vį "automagistralė" ir bus aiškiau pačiam. au au.
Comment
-
2008-02-21
KOLEGIJA POSĖDIS
Vasario 21 dieną posėdžio metu svarstyta:
• Dėl Vilijampolės tilto uždarymo;
• Dėl Kuršių - Jotvingių ir Taikos per. - Ateities pl. Šviesoforų sankryžų;
• Informacija dėl Laisvės alėjos šviestuvų;
• Dėl darbo grupės kino teatro „Romuva" išlikimo klausimui spręsti informacijos.
Dėl Vilijampolės tilto uždarymo
Kolegijos nariams buvo pristatyta visa informacija apie pasiruošiamuosius darbus prieš uždarant Vilijampolės tiltą, keleivinio transporto maršrutų pakeitimai.
Prognozuojama, kad uždarius Vilijampolės tiltą transporto srautai pasiskirstys pagrinde Varnių tiltu, Islandijos plentu, Radzinausko tiltu ir Muravos sankryža, tačiau problematiška bus pravažiuoti pro Jonavos, Varnių, Kuršių gatves, Šiaurės pr., Islandijos plentą. Siekiant padidinti automobilių pralaidumą ir eismo saugumą minėtose gatvėse yra paruoštos eismo reorganizavimo schemos, kurios svarstytos Saugaus eismo komisijoje ir joms pritarta.
Yra paruošti viešojo transporto maršrutų pakeitimai. Visus šiuo pakeitimus bei eismo organizavimo schemas galima rasti apsilankius Kauno internetinėje svetainėje „Transporto" skiltyje (http://transportas.kaunas.lt/tiltoremontas/ )
Kad būtų užtikrintas saugus eismas, pagrindinėse sankryžose (Jonavos g. - Islandijos pl., Jonavos g. - Nuokalnės g., Neries kr. - Varnių tiltas) bus įrengti šviesoforai.
Papildomai VĮ „Kauno regiono keliai" Via Baltica - Marvelės g. sankryžoje žada 2008 m. kovo mėnesį įrengti šviesoforą.
Komunalinio ūkio skyrius pagal pateiktas eismo schemas įpareigotas iki 2008 03 01 atlikti horizontalų ženklinimą, pastatyti papildomus ženklus, įrengti transporto srautų atskirimo saleles ir išplatinti Neries krantinę ties Varnių tiltu. „Kauno tiltai" pastatys reikiamus kelio ženklus.
Saugaus eismo komisija nusprendė, kad Vilijampolės tiltą geriausia uždaryti tada, kai bus visiškai baigti visi pasiruošiamieji darbai.
Kolegijoje buvo nuspręsta tiltą uždaryti naktį iš kovo 8 - osios į kovo 9 - ąją, nes kovo 10 - 11 dienos bus laisvadieniai ir kauniečiai galėtų lengviau prisitaikyti prie pasikeitusių eismo sąlygų. Taip pat buvo atkreiptas dėmesys, kad informacija susijusi su Vilijampolės tilto uždarymu būtų plačiai paskleista internete, spaudoje, televizijose, paruošta dalomoji medžiaga kauniečiams, kuri dalinama viešėjame transporte, seniūnijose.
Dėl šviesoforų įrengimo Kuršių ir Jotvingių gatvių, Taikos prospekto ir Ateities plento sankryžoje
Norint pagerinti judėjimo srautą Kuršių ir Jotvingių gatvių, Taikos prospekto ir Ateities plento sankryžose iki vasaros, birželio mėnesio bus pastatytos sankryžos. Kitą savaitę bus skelbiamas konkursas sankryžų projektavimui ir rangos darbams įvykdyti.
Senasis konkursas buvo nutrauktas Viešųjų pirkimų tarnybos. Pasiūlymus pateikė du dalyviai, kurių vienas nepateikė reikalaujamų kvalifikacijos sertifikatų, o kitas pasiūlė per didelę, perkančiajai organizacijai nepriimtiną kainą.
Nuspręsta įpareigoti administracijos direktorių, kad sankryžos iki birželio mėnesio būtų pastatytos, neatidėliojant jokių darbų bei pateikti tolimesnių veiksmų grafikus.
Informacija dėl Laisvės alėjos šviestuvų
Prieš porą dienų vykusio pasitarimo dėl Laisvės alėjos šviestuvų metu meras Andrius Kupčinskas išreiškė susirūpinimą dėl darbų tempo, kokybiško jų vykdymo, ir etapiškumo. Urbanistikos skyriaus vedėjo Nerijaus Valatkevičiaus bei administracijos direktoriaus pavaduotojo Romaldo Rabačiaus teigimu, jau yra atliktos visos reikalingos teisinės registracijos bei turimos visos būtinos sąlygos. Be to, jie pažymėjo, kad jau turimos ir inžinerinės bei kultūros paveldo sąlygos, suderinta su reikalingomis institucijomis. Dabar rengiamas sąlygų sąvadas.
Vasario 27 dieną pasibaigus konkursui bus atplėšiami dalyvių gauti vokai su pasiūlymais ir po savaitės Viešųjų pirkimų skyrius paskelbs rezultatus.
Vasario 19 dieną vykusio pasitarimo metu dėl Laisvės alėjos rekonstrukcijos mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis pabrėžė, kad svarbu Laisvės alėją išsaugoti kaip liepų alėją. Siūlyta funkcines zonas - buvusius šaligatvius - išskirti tik skirtingomis dangomis ir spalvomis. Tačiau susiduriama su problema dėl požeminių parkavimo vietų, ten kur jos būtų įrengiamos po Laisvės alėjos grindiniu, nepavyktų išsaugoti liepų alėjos. Dėl šios priežasties bei dėl sudėtingų požeminių komunikacijų pertvarkymo problemų, siūlyta rinktis etapinius sprendimus ir pirmiausia požeminio parkavimo aikšteles įrengti po Nepriklausomybės bei Vienybės aikštėmis. Buvo nutarta apibendrinti visą turimą medžiagą dar kartą susitikus ir numatyta, kad apie kovo 5 dieną jau būtų galimą skelbti konkursą.
Pasiūlymai dėl kino teatro „Romuva" ateities
Kino teatro „Romuva" išlikimo klausimas jau sprendžiamas ilgą laiką. Šiandien kolegijos nariams buvo pristatyti trys galimi kino teatro išlikimo variantai (priedas).
Darbo grupė kino teatro „Romuva" išlikimo klausimams spręsti buvo sudaryta Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu 2007 12 19 dieną, vadovaujantis mero potvarkiu.
2008 01 09 dieną vykusio Darbo grupės posėdžio metu buvo pavesta Kultūros skyriui parengti ir pateikti darbo grupei galimo kino teatro „Romuva" patalpų panaudojimo viziją. Darbo grupei buvo pateikti trys galimi variantai. Susipažinusi su visais variantais darbo grupė siūlo pritarti trečiam variantui, kuriuo kino teatras „romuva" taptų menų centru. Tuo tarpu 1 - asis ir 2 - asis variantai susiję su dabar galiojančios sutarties tarp UAB kino teatro „Romuva" ir UAB „Rosh" nutraukimu, naujų veiklos operatorių steigimu arba paieška, galimais dideliais papildomais finansiniais kaštais iš Savivaldybės biudžeto, imlūs laikui.
Kino teatro „Romuva" akcininkas R. Šalūga taip pat pritarė trečiajam variantui, nes tokiu atveju patalpos būtų naudojamos ir komercinei ir nekomercinei veiklai. Tai tiktų ir UAB „Rosh". R. Šalūga yra numatęs investuoti į kino teatrą 2 mln. litų, tačiau tikisi, kad kino teatro veiklą operuos tik vienas asmuo, taip gaunant pelną ir leidžiant gyvuoti ir plėtotis kultūrinei veiklai kino teatro patalpose. Dviejų vadovų negali būti, nes tai tik trikdo darbą ir neįmanoma pilnai vystyti veiklos. „Užkabinti dar vieną spyną Laisvės alėjoje yra lengviausia", - sakė R. Šalūga.
Kolegijos posėdžio metu savo nuomonę išsakė ir nekomercinio meno atstovai: VŠĮ „Visos mūzos" atstovė Ilona Jurkonytė ir Šiuolaikinio meno informacijos centro vadovas Gediminas Banaitis. Posėdžio svečiai buvo nusivylę, kad negavo kvietimo dalyvauti darbo grupės posėdžiuose ir kažkaip įtakoti kino teatro likimo klausimą, nes jų manymu, Kaune yra didelis poreikis nekomercinio kino, kuris ugdo ir plečia mąstyseną apie šiuolaikinę kultūrą.
Savivaldybės kontrolierius Gediminas Raudonis pastebėjimo kitą svarbų dalyką, kad pateikiant kino teatro išlikimo variantus nebuvo suteikta jokios analizės, kas planuojama 2011 metams, kai teks priduoti veiklos ataskaitas už vykdomą veiklą.
Kauno meras Andrius Kupčinskas pasiūlė visiems pratęsti darbus darbo grupėje atsižvelgiant į visas išsakytas nuomones kolegijos posėdžio metu, įtraukti naujus narius į darbo grupę arba sukviesti į susirinkimus visus suinteresuotus asmenis šiuo klausimu. Nuspręsta iki kovo 15 dienos pateikti visus galutinius pasiūlymus. „Miestas turi turėti nekomercinio meno centrą ir manau, kad Savivaldybė rastų lėšų jo išlaikymui. Be to, pritariu pono R. Šalūgos nuomonei, kad kino teatrą valdyti gali tik vienas asmuo, nes su savininkai negali išvystyti veiklos", - kalbėjo meras.
Pasiūlymai dėl galimo kino teatro ,,Romuva" patalpų panaudojimo (3 variantai)
Tarybos sekretoriato viešųjų ryšių
vyr. specialistė Vilija Žukaitytė
http://www.kaunas.lt/190?sid=2447www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kauno rajono BP isties numatytas naujas kelias. Jis eis nuo Karmelavos per Lapes iki Sitkunu. Tik jis yra II/I kategorijos ir jo igyvendinimas numatytas po 2017 metu
Parašė liutass Rodyti pranešimągeras komentaras, bet kam tie " " ir tas "au au"?
Comment
-
Jonavos g. gale įrengė šviesoforąMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė HAMMER Rodyti pranešimąJonavos g. gale įrengė šviesoforąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPrie Kleboniškio kapinių? Prie Varnių tilto dar įrenginėjamas...Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPrie Kleboniškio kapinių? Prie Varnių tilto dar įrenginėjamas...
Comment
-
Parašė Taduse Rodyti pranešimąO bus dar galima po 20 valandos važiuoti 80km/h?Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąPrie abieju nuvaziavimu ar tik prie siaurinio?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPrie Pietinio. Važiuojant nuo Šilainių ir tik už Varnių tilto sukant į dešinę į Jonavos g.
Comment
Comment