Pirmoje kadencijoje Garbaravičius nupirko naujus autobusus ir iniciavo naujų troleibusų įsigyjimą, paskui (nežinau kurioj kadencijoj) Partizanų g. įkūrė prieglaudos namus (laikinos nakvynės ar kažkas pan.), tauškė liežuviu, kad Šilainiuose bus troleibusai, miklino pirštus dėl arenos... Žodžiu, visų darbų nepamenu... Velnias, gal Kupčinskas ir padarė daugiau, bet vis tiek manau, kad valdžia dirbtų geriau, jei keistųsi kas kiekvieną kadenciją, tada jie stengtųsi ką nors gero nuveikti per kuo trumpesnį laiką. Kupčinsko ar kitų niekada neliaupsinau - dirba savo darbą ir už tai gauna pinigus. Burnoju tik kai nedirba pavestų pareigų.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
jei keistusi kas kiekviena kadencija, tada išvis nedirbtu, o tik babkes staigiai susižertu ir baigtu kadencija, (vistiek žinom, kad neišrinks, tai kam stengtis?)
Pirmoje kadencijoje Garbaravičius nupirko naujus autobusus ir iniciavo naujų troleibusų įsigyjimą, paskui (nežinau kurioj kadencijoj) Partizanų g. įkūrė prieglaudos namus (laikinos nakvynės ar kažkas pan.), tauškė liežuviu, kad Šilainiuose bus troleibusai, miklino pirštus dėl arenos... Žodžiu, visų darbų nepamenu... Velnias, gal Kupčinskas ir padarė daugiau, bet vis tiek manau, kad valdžia dirbtų geriau, jei keistųsi kas kiekvieną kadenciją, tada jie stengtųsi ką nors gero nuveikti per kuo trumpesnį laiką. Kupčinsko ar kitų niekada neliaupsinau - dirba savo darbą ir už tai gauna pinigus. Burnoju tik kai nedirba pavestų pareigų.
Amiko, kokioje pirmoje kadencijoje? Garbaras tik vieną kartą ketverius metus buvo meru, t.y. tik vieną kadenciją. Nėra nei vieno Kauno mero per visą nepriklausomybės laikotarpį, kuris būtų dirbęs dvi kadencijas. Visą laiką vis naujas meras po rinkimų (ar net ir be jų) būdavo. Administracijos direktoriai - kita kalba. Net valdančiosios partijos keisdavosi. Pavyzdžiui, konservatoriai į pačią viršūnę Kaune grįžo po 7 metų pertraukos. Beje, dėl Kupčinsko - mas asmeniškai jis jau koks pusmetis visai patinka. Kalnų neverčia, bet įvertinus "puikų" palikimą - visai neblogai tvarkosi.
Kauno miesto savivaldybė buvo paskelbusi konkursą naujiems šviestuvams, skirtiems Laisvės alėjos ir šalutinių gatvių apšvietimui, įsigyti. Jame dalyvavo trys kompanijos. Geriausią finansinį pasiūlymą pateikė UAB "Kamesta". 364 šviestuvus Laisvės alėjoje ir dar beveik šimtą gretutinėse gatvėse įmonė įrengs už 1,9 mln. litų.
"Gavome gerą pasiūlymą ir skelbdami konkursą sutaupėm apie pusę milijono litų", - įsitikinęs Kauno miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojas Romaldas Rabačius.
Šviestuvų įrengimo darbai turėtų būti atlikti per pusantro mėnesio.
Pasirinkti vienos ir dviejų lempų šviestuvai. Už juos kauniečiai balsavo internetu bei rašydami atsiliepimus laikraščiams.
"Šiuos šviestuvus, kaip tinkamiausius, išrinko patys kauniečiai. Jų nuomonė sutapo su Viešųjų pirkimų komisijos nuomone. Be to, "Kamesta" pateikė geriausią kainą", - sakė R. Rabačius, tikįs, jog šviestuvai tinkamai apšvies Laisvės alėją. Jo nuomone, opozicija perlenkia tvirtindama, jog lempos bus nepakankamai galingos.
"Aišku, kad "Kamestos" kaina buvo geriausia, nes konkurse pateikti paprasčiausi, centrinei miesto gatvei netinkami šviestuvai. Laisvės alėja nebus pakankamai apšviesta", - mano Kauno miesto Tarybos narys Kęstutis Mikėnas.
Jo kolega Arvydas Garbaravičius įsitikinęs, kad UAB "Kamesta" šviestuvų įrengimo konkursą laimėjo dėl vienintelės priežasties - įmonė nemokamai įrengė kairįjį posūkį prie Aleksoto tilto esančiame transporto mazge: "Kairiojo posūkio įrengimas bendrovei atsiėjo apie 150 tūkst. litų. Niekas tokiomis sumomis "dykai" nesišvaisto. Laimėtas šviestuvų konkursas - atlygis už kairįjį posūkį".
Kauniečiai dar gali spėti įamžinti kelis dešimtmečius Laisvės alėją puošusius, specialiai jai pagamintus šviestuvus. Po kelių savaičių jų vietoje stovės nauji žibintai.
Laisvės alėjos ir gretutinių gatvių apšvietimo atnaujinimo konkursą laimėjusios bendrovės „Kamesta“ darbuotojai vakar pradėjo išmontuoti senuosius šviestuvus. Per kiek laiko nebeliks nė vieno senojo alėjos relikto, bendrovės atstovai neprognozavo. Vieną šviestuvą su keturiais žibintais bei atramą 12 žmonių brigada vakar išmontuodavo vidutiniškai per 20 minučių.
Vykstant apšvietimo atnaujinimo darbams, iki gegužės 13 dienos bus tamsu Laisvės alėjos dalyje tarp Vilniaus ir Maironio gatvių. Po to aptems likusi pėsčiųjų gatvės dalis. Iki gegužės 19 dienos, Kauno miesto dienos išvakarėse, visoje alėjoje turėtų šviesti naujieji žibintai.
„Kamestos“ darbų vadovo Juozo Nickaus teigimu, alėją apšviesiantys naujieji įrenginiai nupirkti. Šviestuvai atvežti iš Belgijos, atramos – iš Lenkijos. J.Nickus įsitikinęs, kad pastatyti naujuosius šviestuvus bus paprasčiau ir greičiau. Senųjų šviestuvų dalis žadama priduoti į antrinių žaliavų supirktuves.
Dirbti pradėję darbininkai neišvengė kuriozinės situacijos. Įmonės sunkiasvoriams automobiliams leista įvažiuoti į pėsčiųjų alėją, išduoti tai patvirtinantys specialūs leidimai. Tačiau policijos pareigūnai į tai nekreipė jokio dėmesio ir užblokavo automobilių ratus.
visgi bus tamsu kurį laiką... tik kodėl nieko neparašė apie gretutines gatves? ar čia iškart siaus jie per visur?
Laisvės alėjos šviestuvai – lenkų, belgų ir prancūzų Laikinoji sostine
Per artimiausias porą savaičių kauniečių pasididžiavimas – Laisvės alėja – bent iš dalies pagražės.
Šiuo metu pagrindinėje miesto pėsčiųjų gatvėje sparčiai darbuojasi bent keletas aplinkotvarkos ir statybos firmų. Alėją pažadėta pagražinti iki Kauno miesto jubiliejaus šventės.
Daugiausia permainų pamatysime Laisvės alėjos atkarpoje nuo Įgulos bažnyčios iki Maironio gatvės. Čia bus ne tik trinkelėmis išgrįstos su alėja susikertančios A.Mickevičiaus ir Maironio gatvių atkarpos, bet ir sumontuoti nauji šviestuvai.
Kauno miesto savivaldybės Energetikos skyriaus vedėjas Algirdas Vaitiekūnas patvirtino, kad Laisvės alėjoje jau montuojami naujieji šviestuvai – tie patys, kurie pernai susilaukė daugiausia kauniečių ir vertinimo komisijos simpatijų, geriausiai atitiko techninius ir kainos reikalavimus.
Šviestuvus montuoja darbų konkursą laimėjusi bendrovė „Kamesta“. Bendra darbų vertė – 2,6 mln. litų. Darbų grafikai – itin spartūs. Per artimiausius du mėnesius visoje alėjoje bus sumontuotos 238 atramos ir 522 šviestuvai.
A.Vaitiekūnas užtikrino, kad net ir keičiant šviestuvus Laisvės alėja vakarais neužtems. Šiuo metu darbai vyksta dešiniojoje alėjos pusėje iki Maironio gatvės. Sumontavus įtampa bus įjungta tik po kruopščių patikrų. Abi alėjos pusės iki Maironio gatvės naujai nušvis iki gegužės 20 dienos, visa alėja – maždaug iki liepos vidurio.
Užduotis sudėtinga dar ir todėl, kad atramos, šviestuvai ir lempos – skirtingų gamintojų iš Lenkijos, Belgijos ir Prancūzijos.
Darbų eigą kontroliuoja net keletas komisijų. Viena jų vertina techninę išmontuotų šviestuvų būklę. Akivaizdu, kad didžioji dalis senųjų šviestuvų jau niekam nebetinka: lempas reikės sunaikinti, gaubtai visiškai susidėvėję. Ką daryti su šiuo turtu, nuspręs Kauno miesto taryba.
„Kadangi šie šviestuvai
Laisvės alėjoje stovės laikinai,
mums nebuvo labai svarbus jų
dizainas, labiau domėjomės
kaina, jų atsparumu. Tačiau
atsižvelgėme ir į visuomenės
nuomonę – laikinieji šviestuvai
panašūs į kauniečių išrinktą
variantą“, - sakė Kauno miesto
savivaldybės administracijos
direktoriaus pavaduotojas
Romualdas Rabačius.
nieko gero nebus vadinasi kokius 1-2 metus teks būti taip ir viltis, kad visgi rekonstrukcija pilnavertė prasidės kažkada
Comment