Pristatytas S.Dariaus ir S.Girėno stadiono rekonstrukcijos projektas: kalbos baigėsi, prasideda darbai
Sportinių renginių – futbolo rungtynių ar lengvosios atletikos varžybų – metu stadionas talpins 15 tūkst. žiūrovų. Koncertų metu talpa išaugs dvigubai – iki 30 tūkst. Svarbiausi techniniai sprendimai: numatyta šildoma danga su laistymo ir drenažo sistemomis (tai aikštės naudojimą pratęs keturiems mėnesiams), virš visų tribūnų iškils stogas, bus įrengtos naujos stadiono konstrukcijos, Ąžuolyno pusėje pastatyta VIP tribūna, rekonstruotos potribūninės erdvės.
Techniniame projekte paskaičiuota kaina – 29,5 mln. eurų. Tikimasi, jog konkurso metu ji turėtų sumažėti iki 25 mln. eurų sumą. Dalį šios sumos – 5 mln. eurų, sudarys Europos Sąjungos lėšos, 12,25 mln. eurų skirs Kauno miesto savivaldybė, likusieji (lygiai tokia pati suma) biudžetą pasieks pagal Valstybės investicijų programą. 5 mln. eurai bus skirti vien cokoliniam aukštui įrengti.
Jei konkurse nebus netikėtumų, statybų darbai prasidėtų šių metų pabaigoje ar kitų pradžioj. Stadiono atidarymas planuojamas 2019 metų I-II ketvirtį.
Man labai smalsu paskaičius kas bus su tais 30k, kaip jie srautus išspręs. Halėj 7 surinkus aplinkui būdavo visisška sikna. o čia 4 kartus daugiau.
Nebus galima privažiuoti taip kaip prie halės. Renginių metu tik vietiniai ir su leidimais galės ten įvažiuoti. Parkvimai derinami atokiau. Pvz. nuo tunelio ghatvės.
Vat tokiais momentais, kada Kauno savivaldybė mušasi į krutines ir kalba apie viešąjį transportą, aš sutrinku. Tipo, tą patį viešąjį, kurį brangina ir suteikia vis mažiau pretekstų prie jo persėsti? Tą patį, kurio naktinių lygiai tokie patys kaip prieš nemažai metų? Jeigu yra toks rimtas noras kuo labiau žmones skatinti viešuoju naudotis, tai gal tuo ir užsiimti reikia?
na na, pažiūrėsim, kiek dideli kiaušiniai pas miesto valdžią - projektas tikrai DIDELIS, ir jeigu prasidės darbai teks pripažinti, kad moka dirbti. Nes viena yra piarintis, kita tokius projektus pradėti patiems, ne tik juosteles kirpinėti
Comment