Slojkeliai nėra pigus dalykas. Ypač veidrodiniams dažniausiai ir nebeužtenka pinigų. Tiesa sakant apskritai tokių Lietuvoje nelabai yra, bet jau kažkokiu mistiniu būdu visiem suspėjo atsibost
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai
Collapse
X
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąstilius savitas, bet vientisas, tikrai ne pigus blizgutis kaip sloikeliai.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nu bet aš tai galvočiau, kad kvailoka yra tiesti aplinkinius takus ir neįvertinti žmonių racionalumo. Kam gi vaikščioti aplinkui, kai galima eiti tiesiai. Ar architektai to nevertina, kurdami takus?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nu bet aš tai galvočiau, kad kvailoka yra tiesti aplinkinius takus ir neįvertinti žmonių racionalumo. Kam gi vaikščioti aplinkui, kai galima eiti tiesiai. Ar architektai to nevertina, kurdami takus?
Comment
-
Parašė a'Damned Rodyti pranešimąTai Tu gal ir mašiną prie laiptinės ant pievutės parkuoji? Juk racionalu, mažiau eiti. Nežinau, kaip čia buvimą lochais galima racionalumu aiškinti. Arenoj n kartų buvau ir dar su abiem kojom ir gyvas, ir sveikas, nors ir taip neracionaliai takais vaikščiojau.
Mano nuomone antras variantas yra daug racionalesnis ir nesuprantu kodėl apie tai nepagalvojama prieš tai.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMašiną parkuoju garaže, o kas dėl buvimo lochais, tai yra normalu, kad žmogus nori eiti kuo tiesiau, o ne zigzagais. Manau į tai projektuojant takus pirmų pirmiausiai turi būti atsižvelgiama. Mieste tenka matyti daugybė nukirstų kampų ir pramintų takų, kurie ryškiai gadina vaizdą. Kad ir kokia graži pievutė su žaluojančia veja būtų, jeigu per ją yra pramintas takas - visas grožis nebetenka prasmės. Taigi turime dvi gaimybes : 1. visus tuos, kurie kerta kampus, vadinti lochais 2. projektuoti ir tiesti takus taip, kad vaikščiojimo atstumas būtų kuo trumpesnis ir kad tuose vietose, kur susidaro praminti takeliai, natūraliai būtų nutiesti takai.
Mano nuomone antras variantas yra daug racionalesnis ir nesuprantu kodėl apie tai nepagalvojama prieš tai.
Comment
-
Parašė a'Damned Rodyti pranešimąO žmogaus kultūra ir savimonė čia niekaip nefigūruoja. Tai ir sakau - tiesus takelis ar kreivas, lochas liks lochu. Tik gal architektas į šiek tiek kitą soc. grupę orientavosi tokį sprendimą priimdamas. Arba tiesiog buvo optimistas. Kai aš pamačiau, kaip visi ten eina, pagalvojau, kad keli renginiai, ir žmonės pripras skirti papildomą pusę minutės nusileidimui taku. Tai irgi buvau optimistas.
Vienintelė tokių zigzagų tiesimo priežastis gali būti tik grožis. Ir galbūt netgi kai kur jisai yra pateisinamas (pvz. parkuose, kur žmonės eina pasivaikščioti). Tačiau tenais, kur žmonės vaikšto, kad iš taško A patektų į tašką B, visų pirma turi dominuoti funkcionalumas. Suprantama, kad nėra sunku tą zigzagą apeiti, tačiau kodėl niekas neapina? Jeigu aš tenais būčiau buvęs - aš pats būčiau kampą kirtęs (žiemą, kad negadinčiau vejos) ir tik dėl to, kad turbūt kiekvienas žmogus turi geriau ką veikti, nei zigzagais vaikščioti.
Nesu koks nors specialistas, tačiau kiek aš žinau, pagrindinis faktorius, tiesiant naujus kelius ar viadukus, yra tai, kad po rekonstrukcijų vairuotojai sutaupo laiko ir degalų. Kiek žinau yra apskaičiuojama kokią ekonominę naudą, sutaupyto laiko ir degalų prasme, duos rekonstruojamas objektas ir pagal tai yra sprendžiama ar apsimoka į jį investuoti ar ne. Tai kodėl tos pačios taisyklės, kurios grindžiamos sveika logika, nėra naudojams tiesiant pėščiųjų takus? Mano nuomone jeigu takai yra nutiesti normaliai, o žmonės vistiek kiauliškai elgiasi - tada galime kalbėti apie jų kultūrą. Tačiau jeigu kelias yra nutiestas zigzagais, kur žmonės pastoviai kursuoja - na tada jau reikia kalbėti apie architekto kompetenciją.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSuprantama, kad žmonių kultūra yra svarbu, tačiau klausimas yra ar tinkamai tas takas nutiestas? Nežinau, koks tenais renginys buvo, tačiau paprastai į mokamus renginius vaikšto aukštesnių pajamų (kultūros/išsivalinimo) žmonės, nei statistinis lietuvis. O iš nuotraukos aiškiai matosi, kad visi šie ponai kerta kampą. Tai jeigu jie visi lochai - belieka konstatuoti, kad 99% mūsų visuomenės yra lochai. O jeigu 99% visuomenės lochai, vadinasi nieko čia nepakeisti ir teks normaliai takus pradėti tiesti, arba visi toliau nukertinės kampus.
Vienintelė tokių zigzagų tiesimo priežastis gali būti tik grožis. Ir galbūt netgi kai kur jisai yra pateisinamas (pvz. parkuose, kur žmonės eina pasivaikščioti). Tačiau tenais, kur žmonės vaikšto, kad iš taško A patektų į tašką B, visų pirma turi dominuoti funkcionalumas. Suprantama, kad nėra sunku tą zigzagą apeiti, tačiau kodėl niekas neapina? Jeigu aš tenais būčiau buvęs - aš pats būčiau kampą kirtęs (žiemą, kad negadinčiau vejos) ir tik dėl to, kad turbūt kiekvienas žmogus turi geriau ką veikti, nei zigzagais vaikščioti.
Nesu koks nors specialistas, tačiau kiek aš žinau, pagrindinis faktorius, tiesiant naujus kelius ar viadukus, yra tai, kad po rekonstrukcijų vairuotojai sutaupo laiko ir degalų. Kiek žinau yra apskaičiuojama kokią ekonominę naudą, sutaupyto laiko ir degalų prasme, duos rekonstruojamas objektas ir pagal tai yra sprendžiama ar apsimoka į jį investuoti ar ne. Tai kodėl tos pačios taisyklės, kurios grindžiamos sveika logika, nėra naudojams tiesiant pėščiųjų takus? Mano nuomone jeigu takai yra nutiesti normaliai, o žmonės vistiek kiauliškai elgiasi - tada galime kalbėti apie jų kultūrą. Tačiau jeigu kelias yra nutiestas zigzagais, kur žmonės pastoviai kursuoja - na tada jau reikia kalbėti apie architekto kompetenciją.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąUztektu pratesti tuos tureklus, bent ta virsutini, ir niekas nevaiksciotu, nesuprantu kodel iki siol tas nepadaryta.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąGal tuo kampų kirtimu nereikėtų piktintis žiemą, kai viskas padengta sniego sluoksniu? Aš ir pats žiemą vaikštau ten, kur vasarą niekada neičiau.
Comment
Comment