Kodel? Neatrodo, kad labai daug plukdymo butu...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai
Collapse
X
-
Iš Nemuno salos Kaune baržomis pagaliau pradėtas plukdyti dumblas
Pabaigus šio mėnesio pradžioje pradėtus parengiamuosius darbus, iš greta Nemuno salos esančio kanalo baržomis pagaliau pradėtas plukdyti dumblas, kurį žadėta išgabenti dar iki pernai vykusio Europos krepšinio čempionato.
Bendra ES lėšomis finansuojamo projekto vertė siekia daugiau nei 4,5 mln. litų. 10 proc. šios sumos sudaro savivaldybės biudžeto lėšos.
Šiuo metu prie Nemuno salos darbuojasi žemsiurbės, ekskavatoriai, baržos. Iš kanale įrengtų sėsdintuvų siurbiamas dumblas, kuris baržomis plukdomas į prie klubo „Combo“ įrengtą uostą. Nukenksminus dumblą, sunkvežimiais jis bus gabenamas į sąvartyną.
„Visus darbus planuojama baigti iki birželio 30 dienos“, – teigė projektą kuruojantis Aplinkos apsaugos skyriaus vyriausiasis specialistas Ramūnas Judeika.
Konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“ pernai išsiurbė dumblą ir supylė į kanale įrengtus sėsdintuvus. Tačiau po to darbai sustojo, nes bendrovė atsisakė laikytis projekto sąlygų ir pasiūlė dumblą gabenti ne baržomis, bet sunkvežimiais.
Baimindamasi prarasti projekto įgyvendinimui skirtas ES lėšas, Kauno miesto savivaldybė nesutiko keisti dumblo gabenimo būdo ir paskelbė naują konkursą projekto darbams atlikti. Konkursą laimėjo jungtinės veiklos sutartį pasirašiusios UAB „Kamesta“ , UAB „Hidrum“ ir VĮ „Vandens vidaus kelių direkcija“, kurios šiuo metu ir atlieka baigiamuosius dumblo išvežimo darbus.
Comment
-
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...olitika-424280
Iš Nemuno salos kanalo dumblą plukdančios baržos – įrodymas, kad tai buvo įmanoma padaryti dar pernai, gal net prieš Europos vyrų krepšinio čempionatą, bet sukliudė interesai ir viešas melas.
Netikėtas rangovo pareiškimas
Įmonės „Kamesta“ techninis direktorius Egidijus Kevalaitis tvirtino nematantis jokių kliūčių krauti dumblą į baržas. „Jos su kroviniu sėkmingai kursuoja, ir tai geriausias įrodymas, kad šis transportavimo būdas yra įmanomas. Tik rangovui padaugėja darbo: krovos darbai vyksta ne tik saloje, bet ir uoste, iškraunant dumblą iš baržų“, – kalbėjo iš naujo paskelbtą dumblo vežimo konkursą laimėjusios bendrovės atstovas.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#ixzz1tprFdFlo
Comment
-
Darbo paudaugėjo, bet tempai geri. "Vitingas" išplaukęs ~20.00 jau po ~30-40 grįžinėjo prisikabinęs kitą priekabąMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąDumblas gabenamas į čia.N N N
Comment
-
Nemuno saloje prie arenos yra masinu aikstele. Kas ja valdo? Arenos valdytojas ar administratorius? Kiek suprantu tai arena ir aisktele bei tiltai yra atskiri objektai ir savininkai ju yra skirtingi. Tiesiog pasidare idomu, kodel aisktele stovi tuscia , net ir per dauguma renginiu ji buna neuzpildyta, nors daugeliui tenka parkuotis gatveje. O ir paprastomis dienomis, ties ivaziavimais, stovi zenklai,kad ivaziuoti galima tik su leidimais.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Visa arenos teritorija priklauso arenos koncesininkui. Atskiri projektai buvo tik statybu metu, vykde skirtingi rangovai, taciau dabar tiek arena tiek jos priegos kaipo aiksteles ir pan. priklauso tam paciam UBIG. O aiksteles naudojamos mazdaug taip: antras aukstas - VIP loziu savininkai, pirmas aukstas po stogu - arenos personalas, pagalbinis personalas, imoniu esanciu arenoje transportas, pirmas aukstas be stogo - autobusai, taxi ir pan. Bent per krepsinio varzybas visos aiksteles buna beveik pilnos (nemazai autobusu atveza grupes is kitu miestu). Kiek zinau, buvo svarstyta atidaryti bent dali aiksteles, bet ivertinant lietuviu pomegi statytis prie pat duru ir automobiliu kieki, sios mintis atsisakyta. Juolab KM prospektas ir akopolio aikstele + visas centras visai neblogai atlaiko srautus. Jei atidarytu nors dali aiksteles, butu didelis didelis bardakas, nes visi noretu butent joje ir parkuotis. O tiltai ir aiksteles nera gumines. Veliau, pasibaigus renginiui, visam zmoniu srautui einant atgal isvaziuojancios masinos tik didintu pavoju. Taspats grestu ir atvykstant i rengini. Berods del sios priezasties yra apribotas eismas, pasibaigus renginui, per antraji tilta isvaziuoti VIP ziurovams.
Comment
Comment