Tai, kad labai jau mažai laiko duota buvo kažką sugalvot, čia ne tas pats kas namą pastatyt. Pats esu mėgėjas palipdyt ir žinau, kad kartais reikia laukt mūzos įkvėpimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai
Collapse
X
-
Naujas konkursas paskelbtas:
Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija (institucija) suteikė sutarčiai
Kauno miesto pramogų ir sporto rūmų su viešąja infrastruktūra Nemuno saloje, Karaliaus Mindaugo pr. 50, dalies B VIII etapo – 07 sklypo teritorijos sutvarkymo statybos darbų pirkimas
Visas kiekis ar visa apimtis
apytikslis tvarkomo sklypo teritorijos plotas apie 10.633 ha
Pasiūlymų ar prašymų leisti dalyvauti priėmimo terminas
Data: 2011-04-13
Comment
-
Prie „Žalgirio" arenos baigiama statyti dviejų lygių automobilių aikštelė
2011-03-10
Ketvirtadienį Kauno „Žalgirio" arenoje lankėsi miesto meras Andrius Kupčinskas bei jo patarėjas Vygantas Gudėnas, atsakingas už pastarojo statinio statybų priežiūrą. Miesto vadovai apžiūrėjo baigiamą statyti dviejų lygių (aukštų) automobilių aikštelę.
„Šiuo metu vienas rangovų jau laukia, kol bus užbaigti paskutiniai aikštelės montavimo darbai - tada bus galima asfaltuoti apatinį aukštą ir taip danga sujungs abu naujai pastatytus tiltus į salą", - sakė miesto meras Andrius Kupčinskas.
Automobilių aikštelės bendras plotas - 34 tūkst. kv. m., čia tilps apie 600 automobilių. Pirmas aukštas bus skirtas aptarnaujančiam transportui - autobusams, greitajai pagalbai, policijai, gaisrinei. Čia bus įrengtas tarnybinis įėjimas į areną. Antrasis aikštelės aukštas renginių metu galės būti naudojamas kaip atvira erdvė ekspozicijomis - čia galės vaikščioti žmonės, nuo transporto juos saugos pakeliami įvažiavimai i aikštelę, kurie suformuos uždarą erdvę.
Statant aikštelę sumontuotos dvi įspūdingo dydžio specialaus metalo lydinio laikančiosios sijos. Pirmoji, ilgesnioji, matoma važiuojant Karaliaus Mindaugo prospektu - jos ilgis siekia apie 100 metrų, kita sija sumontuota Nemuno upės pusėje - jos ilgis siekia apie 60 metrų. Abiejų konstrukcijos elementų bendras svoris - 125 tonos. Darbus atlieka bendrovė „Hidrostatyba".
„Visos perdangos montuojamos „nuo ratų" - tai japoniškas darbo principas, kai atvežti perdangų blokai nuo transporto perkeliami ant statinio karkaso ir tuoj pat montuojami. Tai optimizuoja darbo bei laiko sąnaudas, medžiagos nereikalauja sandėliavimo vietos", - patirtimi dalinosi Kauno miesto savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Bendrovė „Vėtrūna" yra įsipareigojusi arenos statybą baigti iki gegužės mėnesio.
Comment
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimąBent jau kaip matyti nuotraukoje, tai toli gražu dar nebaigiama
Tame pranesime neuzsiminta (ir kitur nepastebejau), taciau esant reikiamybei, panasu, kad auto bus galima statyti ir tarp 1-2 auksto, ty - ant tos nuozulnios dalies (24 vt.). Dar bus galimybe statyti palei pat Nemuna, prie prieplaukos (42 vt., irgi viena statymo juosta).Paskutinis taisė ernestas; 2011.03.10, 23:45.
Comment
-
Parašė HamLet Rodyti pranešimąIs siu foto, matos, kad arena tikrai grazi bus, kad ir pusiau stiklainis, bet vistiek grazi
Comment
-
Gerai ta aikstele atrodo, ale su parkavimu itariu, vis tik bus kompotas. Akropolio aiksteleje arenai paskaiciuota 1.500 vietu, bet kaip ten sugaudys, kas i arena, kas i akropoli, o tiek vietu laisvu juk nelieka paprasta diena akropolyje... cia isivaizduoju dalis aiksteles bus skirta VIPam ir autobusams bei spec.transportui... o kur kiti statys?
Comment
-
Krantinė visa dar gan sočiai sutalpinsMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Mane tai visada stebina lietuvių patologiškas (ar teisingai terminą užrašiau, Daktare ?) noras savo automobiliu privažiuoti iki pat renginio vietos. Teisingai tas pats Daktaras rašė - viešojo transporto, kurio stotelės yra 7-10 min. pėsčiomis nuo arenos, yra daugybė. Pavyzdžiui, man, gyvenančiam prie pat studentų miestelio, iki arenos viešuoju transportu keliauti reikės ne daugiau kaip 30 min(įskaitant ir ėjimą nuo stotelės iki arenos). Net nekyla mintis, kad reikia imti mašiną ir tiek pat laiko vargti, bandant ją pastatyti.
O dėl aikštelės statybos tempų, tai tikrai labai smagu matyti taip dirbančią chebrą. Galėtų jau ir arenos viduj Vėtrūna pasispausti.Birth, school, METALLICA, death
Comment
Comment