Manau, kad Kauno tiltai supylė šitą pylimą, kad palengvintų susisiekimą tarp abiejų krantų statybos metu. Kai atsiras tiltas, žemes iškas.
Galbūt pontoną pastatyt būtų paprasčiau, bet matyt reiktų mokėti už nuomą ir t.t.
Sutinku. Bet pontonas nebus toks stabilus, kaip šiuo atveju pylimas. Teks juk sunkiasvorei technikai dirbti. Kadangi, jau įrengta krantinė, atramos tiltui tikriausiai bus statomos nuo žemių pylimo.
nu man kažkaip abejonių kyla kad per tą žemių krūvą kas nors važinės, nes visų pirma, tai kaip jie nusileis nuo karaliaus mindaugo prospekto tuo stačiu šlaitu?
nu man kažkaip abejonių kyla kad per tą žemių krūvą kas nors važinės, nes visų pirma, tai kaip jie nusileis nuo karaliaus mindaugo prospekto tuo stačiu šlaitu?
Ar nemanai, kad tilto konstrukcijų statyba bus vykdoma iš salos pusės? Buldozeris juk tai sunkiasvoris mechanizmas Ir kaip įsivaizduoji, kaip statyti tiltą nuo KM prospekto?
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Tilto statybos darbų eiga. Fotografuota 2007.05.10
1. Gręžtinių polių betonavimas. Šalia Gręžimo įrenginio dirba "Vilniaus rentinio" betono padavimo ir tankinimo mechanizmas. Gal vilniečiai įrengs Kaune metro liniją maršrutu Kauno Arena - Konstitucijos pr. (Vilnius)? Tada vilniečiams būtų patogiau atvykti į Kauno renginius?
2. Gręžtinių polių laukas salos krante.
3.Bendras vykdomų darbų vaizdas.
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment