Ok. Po jūsų, didieji broliai. Susisiaurinkit prospektus, persėskit ant dviračių, mes tai įvertinsim ir tikrai padarysim išvadas. Kaune ne visos naujovės priimamos taip greitai kaip Vilniuje. Toli gražu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai
Collapse
X
-
Klausimas ar tokie "siaurintojai" patys važinėja viešuoju ar dviračiu. Nes yra tekę girdėt atsakymų iš tokių siaurintojų , kad patys važinėja su nuosava mašina, nes gyvena užmiestyje, reikia vaikus į darželius mokyklas vežt ir t.t. Dėl tokių vežiotojų ko gero labai didele dalim kamščiai ir yra tokie kokie yra. Kaip tokius persodinsi iš "kamščio" į VT?
Comment
-
Parašė mag Rodyti pranešimąKlausimas ar tokie "siaurintojai" patys važinėja viešuoju ar dviračiu. Nes yra tekę girdėt atsakymų iš tokių siaurintojų , kad patys važinėja su nuosava mašina, nes gyvena užmiestyje, reikia vaikus į darželius mokyklas vežt ir t.t. Dėl tokių vežiotojų ko gero labai didele dalim kamščiai ir yra tokie kokie yra. Kaip tokius persodinsi iš "kamščio" į VT?Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Neapsikentęs Geležinio vilko kamščių persikrausčiau arčiau centro ir dabar daugiausia tik dviračiu ir pėsčiom. Negaliu atsidžiaugti.
Comment
-
Grįžkit prie temos. Dėl Vilniaus, tai sakau, palauksim kol susisisiaurins bent konstitucijos prospektą, tadą žiūrėsim kaip ten visi mes bentlius ir mersedesus, sės ant dviračių ir rytais stovės eilėse prie dušų. Laikas parodys.
O čia tik eilinis pvz., kaip mūsų didieji broliukai "siaurina" gatves ir sėda ant dviračių patys:
Liepkalnio gatvės atkarpa palei oro uostą bus platinama iki keturių eismo juostų
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/Paskutinis taisė VNS; 2020.02.13, 19:36.Show must go von!
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąSusiaurino jau Nemuno gatvę, kai is abiejų pusių nupiešė dviračių takus, iš šalutinės gatvės dabar labai sunku išsukti. Dviračių ten nulis. Buvo 2 eismo juostų, tapo 1, žiauru, kaip vairuotojui.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Nieko blogo jei miestą kertančios, kažkur į užmiestį vedančios miesto arterijos yra plačios, netgi kaip tik gerai, tokia ir yra ta Liepkalnio sankryža, iš esmės Vilniaus aplinkkelio dalis. Tuo tarpu KM prospektas Kaune, ar Konstitucijos pr. Vilniuje - tik siaurinti ar jei ne siaurinti tai kišti į tunelį, ypač tose vietose kur miesto centras ir dar upės krantinė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mag Rodyti pranešimąKlausimas ar tokie "siaurintojai" patys važinėja viešuoju ar dviračiu. Nes yra tekę girdėt atsakymų iš tokių siaurintojų , kad patys važinėja su nuosava mašina, nes gyvena užmiestyje, reikia vaikus į darželius mokyklas vežt ir t.t. Dėl tokių vežiotojų ko gero labai didele dalim kamščiai ir yra tokie kokie yra. Kaip tokius persodinsi iš "kamščio" į VT?
...ir esu baisus siaurintojas. Karaliaus Mindaugo pr. turi būti susiaurintas bent į tokį profilį - "lygiagretus parkavimas + 2 + 2 + kairiųjų posūkių juosta + 2 +2 + lyg. parkavimas", ir įrengti dviračių takus, kurie būtų patogesni nei Laisvės al. takas. Kai bus atidarytas Kėdainių tiltas per Nemuną.Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.13, 21:24.
- 2 patinka
Comment
-
Tas prospektas tai tik kažkokia beprasamė lenktynių trasa. Daug juostu tik suteikia galimybę tris kartus aplenkt vienas kitą, viršyti greitį ir po to vėl susitikti kamščiuose juozapavičiaus prospekte ar prie stoties ar senamiesty. Ten išvis baisus eismo organizavimas, turi 10 kartų persirikiuoti nes arba juostos baigias kairiuoju posūkiu, arba parkingu, nuo vieno galo iki kito viena juosta nenuvažiuosi, tai nežinau koks čia gali būti pralaidumas tokioj gatvėj
- 4 patinka
Comment
-
Na dar būtinai ir pačio viešojo transporto reiktu tenais (Nekalbu apie tą senamiesčio galiuką kur bent kažkas važiuoja), nes šiaip tai visas prospektas paliktas be miesto VT, bet kol savivaldybė dabar yra užsiemusi stadiono statybomis ir rajono prijungimu, tai gaila, bet manau, greitu laiku niekas toje gatvėje nesikeis, nes niekas iš aukštesnių pareigybių savivaldybėje viešuoju tikrai nevažinėja, o valdžios nuomonė maždaug yra tokia: " norit patogiai keliauti mieste - pirkit mašiną", tai tuo labiau apie gatvės siaurinimą galim tik pasvajoti
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąrengiamasi rekonstruoti paskutines 2+2 gatves į 1+1. Nebėra poreikio.
Parašė PoDV Rodyti pranešimą...ir esu baisus siaurintojas. Karaliaus Mindaugo pr. turi būti susiaurintas...
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dažniausiai važinėju dviračiu ir VT ir džiaugiuosi, kad negyvenu užmiestyje.
...ir esu baisus siaurintojas. Karaliaus Mindaugo pr. turi būti susiaurintas bent į tokį profilį - "lygiagretus parkavimas + 2 + 2 + kairiųjų posūkių juosta + 2 +2 + lyg. parkavimas", ir įrengti dviračių takus, kurie būtų patogesni nei Laisvės al. takas. Kai bus atidarytas Kėdainių tiltas per Nemuną.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKM prospektas ir taip susiaurintas ten priparkuotais automobiliais.
Comment
Comment