man i uztvanka panasiau:/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai
Collapse
X
-
Parašė x21 Rodyti pranešimątiltas i niekur... o kažkada į salą traukiniai važiuodavo..
ar tu tuo tikras?... man atrodo, kad kažką supainiojai...
Comment
-
Parašė paulius 05 Rodyti pranešimąar tu tuo tikras?... man atrodo, kad kažką supainiojai...
Comment
-
Tilto istorijoje – pirmasis potvynis
Tiltą į Nemuno salą baigiantys statyti darbininkai ilgai prisimins, kaip prieš keletą savaičių šio statinio vos nenuplovė pakilęs upės vanduo. Teko prašyti Kauno hidroelektrinės, kad sumažintų Nemuno lygį.
Galėjo ir sugriūti
Praėjusių metų pavasarį pradėtas statyti tiltas į Nemuno salą greitai bus atidarytas. Šiltą žiemą statybininkai nelėtino tempo. Tačiau betonuojant tiltą prasidėjo smarkūs lietūs, o patvinęs Nemunas grasino niekais paversti atliktus darbus.
Statybininkams teko skubiai prašyti, kad Kauno hidroelektrinė sumažintų vandens lygį. „Pradėjus kilti Nemuno vandens lygiui, išsigandome, kad jis gali nuplauti ant žemių sankasos pastatytas klojinių atramas. Tuomet tiltas būtų sugriuvęs. Darbų nutraukti negalėjome. Teko skambinti į hidroelektrinę ir prašyti, kad prilaikytų Kauno marių vandenį“, – apie nesklandumus statant tiltą pasakojo savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Tiltą žadama baigti statyti iki gegužės, tačiau oficialiai jis bus atidarytas kartu su Kauno sporto ir pramogų arena. Iki tol naujuoju statiniu į salą važinės sporto rūmų statytojų technika.
Statinį slėpė palapinė
Šis tiltas statytas tarsi po didžiule palapine, į kurią dėmesį atkreipė ne vienas Karaliaus Mindaugo prospektu važiavęs kaunietis.
„Tai mūsų bendrovės įdiegta naujovė. Palapinėje galima buvo darbuotis nesibaiminant nei sniego, nei lietaus. Šiltą žiemą palapinės nereikėjo šildyti, tačiau buvome pasirengę ir tam“, – aiškino „Kauno tiltų“ projekto darbų vykdytojas Arvydas Šlapikas.
Naujasis tiltas bus skirtas ir transportui, ir pėstiesiems. Bus įrengtos trys universalios eismo juostos, kurių judėjimo kryptys galės būti keičiamos. Planuojama, kad į sporto ar pramoginį renginį plūstantys kauniečiai areną pasieks dviem juostomis, viena palikta išvažiuojančiam transportui. Pasibaigus renginiui, pagrindiniam automobilių srautui iš Nemuno salos išvažiuoti bus skirtos jau dvi eismo juostos. Taip tikimasi išvengti automobilių spūsčių.
Pagalvota apie spūstis
Ant tilto įrengti šaligatviai nebus tvorele atskirti nuo važiuojamosios dalies.
„Pastačius didelę tvorelę kiltų grėsmė, kad siaurame šaligatvyje per masinius renginius kils žmonių grūstys“, – aiškino V.Abramavičius.
Per tiltą į Nemuno salą bus nutiestos ir būsimosios arenos komunikacijos: šiluminė trasa, dujų vamzdynas, telekomunikacijų ir elektros laidai.
„Kauno tiltų“ statybininkai teigia, kad tiltas bus labai tvirtas, galėsiantis išlaikyti daugybės tonų svorį.
Statybos darbai baigiami, liko įrengti hidroizoliaciją, pakloti asfaltbetonio dangą bei pastatyti turėklus.
Comment
-
Šūdopoliui pritrūko vietos parkinge, tai su šio tilto pagalba pasidarys dyyyyyyyyydelę stovėjikmo aikštelę iš Nemuno salos„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Nieks neasfaltuos, kiltų skandalas, paprasčiausiai važiuos kaimiečiai ir ant pievelės statys.Be to jau matau vaizdą kaip važiuoja naktimis šniūrai golfų su buduliais į salą pagerti.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Asilai kurie pastatė šūdopolį žadėjo kad arenos lankytojų automobiliai tilps į jų parkingą...„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąAsilai kurie pastatė šūdopolį žadėjo kad arenos lankytojų automobiliai tilps į jų parkingą...
jau dabar vien i akropi vaziuojant sventomis dienomis nera kartais vietos kur masina ikist, o kas bus kai arena ten bus, mindaugo prospektas taps dyyydele stovejimo aikstele
Comment
-
Parašė Andrewass Rodyti pranešimąjau dabar vien i akropi vaziuojant sventomis dienomis nera kartais vietos kur masina ikist, o kas bus kai arena ten bus, mindaugo prospektas taps dyyydele stovejimo aiksteleProf. Vytautas Landsbergis: "Kaunas yra lietuviškiausias miestas, tačiau įvairiais būdais jį bandoma sužlugdyti. Viskas koncentruojama sostinėje. Lietuva tampa vieno miesto valstybe"
Comment
-
Parašė jasha Rodyti pranešimąNereik panikuot... stovejimo aikstele kazkokia bus, bet tokiai arenai ji ryskiai per maza. Net akropolis cia nepadetu. Tikiuosi, kad Vienybes aikstes projektas greit bus pradetas ir parkingo problema taip issispres...Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąLietuviškas mentalas - iki durų slenksčio su golpu privažiuot. Santiago Bernabeu stadione Madride parkingo is viso nera, isskyrus personalui ir VIP pozemyje. O ten ne kokia arena 10 tūkst, ten 80 tūkst. dūšių telpa. Ir į renginį kaip į šventę traukiama, iš anksto - pėsčiom ar viešuoju ir alaus išgert gali, karo keliuose nesukeli - fun. O čia mat reikia parkingo 10 tūkst. automobilių, kad kiekvienam užtektų, atvažiavus į pirmo kėlinio pabaigą.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąLietuviškas mentalas - iki durų slenksčio su golpu privažiuot. Santiago Bernabeu stadione Madride parkingo is viso nera, isskyrus personalui ir VIP pozemyje. O ten ne kokia arena 10 tūkst, ten 80 tūkst. dūšių telpa. Ir į renginį kaip į šventę traukiama, iš anksto - pėsčiom ar viešuoju ir alaus išgert gali, karo keliuose nesukeli - fun. O čia mat reikia parkingo 10 tūkst. automobilių, kad kiekvienam užtektų, atvažiavus į pirmo kėlinio pabaigą.Prof. Vytautas Landsbergis: "Kaunas yra lietuviškiausias miestas, tačiau įvairiais būdais jį bandoma sužlugdyti. Viskas koncentruojama sostinėje. Lietuva tampa vieno miesto valstybe"
Comment
-
Parašė jasha Rodyti pranešimąSiulai pozemini parkinga saloj? Tikrai butu VIP vietos, su stiklinem sienom vaizdu i povandenini NemunaJūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąNorėjau pasakyti, kad parkingas minimalus, o šiaip jo iš viso kaip ir nėra, atvažiuosi į varžybas mašina - galėsi susikišti ją į tą patį Nemuną, arba grūsies į kiemus kur nors. Kas, beje, nutinka atvažiavus į DirG stadioną per rimtesnes varžybas. Bet kitamiesčių atveju tai yra viena. O kad viešasis transportas pas mus neblizga irgi prie to prisideda, žinoma, nežinojau, kad taip anksti baigia važiuot Kaune jis. Na, ką gi, teks dar priaugti iki tokių dalykų tuomet mūsų valstybei ir piliečiams.Prof. Vytautas Landsbergis: "Kaunas yra lietuviškiausias miestas, tačiau įvairiais būdais jį bandoma sužlugdyti. Viskas koncentruojama sostinėje. Lietuva tampa vieno miesto valstybe"
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąLietuviškas mentalas - iki durų slenksčio su golpu privažiuot. Santiago Bernabeu stadione Madride parkingo is viso nera, isskyrus personalui ir VIP pozemyje. O ten ne kokia arena 10 tūkst, ten 80 tūkst. dūšių telpa. Ir į renginį kaip į šventę traukiama, iš anksto - pėsčiom ar viešuoju ir alaus išgert gali, karo keliuose nesukeli - fun. O čia mat reikia parkingo 10 tūkst. automobilių, kad kiekvienam užtektų, atvažiavus į pirmo kėlinio pabaigą.
O duag lojantiems dėl parkingo klausimas: kaip manote kiek parkingo vietų yra New York'e prie Madison Squore Garden?You've got one life! Live it!
Comment
Comment