Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai
Collapse
X
-
Parašė negative Rodyti pranešimą
arba, kaip dekoracija siaubo filmui
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąlabai tiktų pasaulio pabaigos iliustracijai
arba, kaip dekoracija siaubo filmui
Comment
-
Parašė negative Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimąŽmonės, gal nueinam ir patys ištraukiam tas padangas, nėra jau taip sunku
vaizdas būtų kitas jeigu kanalas būtų bent jau 1 m gylio ir pratekantis.
su tokiais tempais, kaip dabar, to tikėtis neverta, reiškia nuolat bus taip, o kai arena planuos renginį, kad nebūtų gėda prieš svečius bus prašomą hes'o paleisti daugiau vandens, o jeigu vasara bus sausa, tai nebus iš ko leisti
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąčia esmė ne toje padangoje. visuma yra baisi.
vaizdas būtų kitas jeigu kanalas būtų bent jau 1 m gylio ir pratekantis.
su tokiais tempais, kaip dabar, to tikėtis neverta, reiškia nuolat bus taip, o kai arena planuos renginį, kad nebūtų gėda prieš svečius bus prašomą hes'o paleisti daugiau vandens, o jeigu vasara bus sausa, tai nebus iš ko leisti
Comment
-
Prieplaukai prie Žalgirio arenos uždegta žalia šviesa, lėšų skirs savivaldybė
2011.06.13 14:31
15min.lt
Dar praėjusį rudenį Kauno miesto savivaldybės ir Vidaus vandens kelių direkcijos iniciatyva parengta galimybių studija, kaip panaudoti Nemuną laivybai, tampa realybe.
Prieš nepilnus metus į valstybinę įmonę „Vidaus vandens kelių direkcija“ direktoriaus bei miesto tarybos nario Gintauto Labanausko sukviesti miesto vadovai, Susisiekimo ministerijos atstovai, mokslininkai – hidrologai, miesto akademikai bei verslininkai, išvydo galimybių studiją, kuri apima atkarpą nuo krovininės prieplaukos H. ir O.Minkovskių gatvėje iki Kauno hidroelektrinės (HE).
Pristatydamas šį projektą, G.Labanauskas lygino Kauną su pietiniame Paryžiuje įvykdytomis vandens kelio rekonstrukcijomis. Čia jau prieš kelis dešimtmečius pradėtas bendras projektas tarp vietinio verslo ir savivaldybės, atvėrė šią miesto dalį turizmui bei investicijomis.
„Bendra projekto vertė tikrai nemaža – apie 3,5 mln. litų, tačiau suprantame situaciją ir pradėsime viską nuo mažų žingsnelių, kurių pirmas būtų farvaterio sutvarkymas iki Žalgirio arenos. Tam reikėtų išvalyti apie 80 tūkst. kg. grunto, pašalinti riedulius nuo upės dugno bei pagilinti grimzlę iki 115 cm., kad galėtų praplaukti privatūs laiveliai ar nedideli kateriai. Techniškai tai nėra sudėtingas darbas, o kartu su prieplaukos įrengimu saloje bendra darbų kaina siektų apie 100 tūkst. litų, numatoma navigacija Nemuno upėje siektų 230 dienų parų per metus “, – sakė direktorius.
Dabartinis Kauno miesto meras Rimantas Mikaitis įsitikinęs, kad šio projekto įgyvendinimas ne tik sudarytų galimybę priplaukti prie Nemuno salos bei „Žalgirio“ arenos, bet ir paskatintų privataus verslo, tokio, kaip vandens taksi, atsiradimą.
Šiuo metu Kauno savivaldybėje minėtos prieplaukos klausimas jau baigiamas spręsti. Lėšų, prieplaukos prie „Žalgirio“ arenos įrengimui, savivaldybė ketina skirti iš administracijos direktoriaus rezervo fondo, taip pat kartu su arenos operatoriumi bus pasirašoma bendradarbiavimo sutartis dėl turizmo plėtros Kauno mieste.
Vandens turizmui – ypatingas dėmesys
„Užpernai prie Vytauto bažnyčios įrengta pontoninė prieplauka mažiems laivams prisišvartuoti, pernai pasitvirtino su Kauno rajono savivaldybe inicijuotas maršrutas Nemunu iš Kauno į Kulautuvą. Reiktų prisiminti senąjį Kauną iki XVI a. , kai jis dar priklausė Hanzos pirklių lygai ir laivyba buvo neatsiejama miesto kasdieninio gyvenimo dalis. Ši prieplauka gali tapti galutiniu maršrutu užsienio svečiams, plaukiantiems iš Klaipėdos“, – sakė Kauno miesto meras.
Šiemet kelionę iš Kauno į Kulautuvą „Vivatur“ parodos organizatoriai kartu su Valstybiniu turizmo departamentu pripažino įdomiausia „Vivatur 2011“ kelione Lietuvoje.
Vienas pagrindinių prieplaukos įrengimo tikslų – noras atgaivinti gerai visų prisimenamą maršrutą Nemunu plaukiant raketa. Prieplaukoje numatoma įrengti ir kuro kolonėlę – tai paskatintų čia švartuotis bei papildyti degalų atsargas ir smulkiuosius, privačius, vandens turizmu užsiimančius verslininkus.
„Kreipsimės ir į Klaipėdos, Nidos savivaldybes, Turizmo departamentą, nes norime išlaikyti šį vandens maršrutą Nemunu. Per visus Lietuvos nepriklausomybės metus šio maršruto išlaikymui, tobulinimui buvo skirta apie 300 mln. litų. Suprantame, kad bet koks keleivių pervežimas miestui nebus labai pelningas, tačiau nereikia tikėtis, kad Nemuno linija gali gyvuoti tik privačių verslininkų lėšomis, jų skirtomis dotacijomis. Miestas ras galimybių padėti išlaikyti šį maršrutą, suteikiantį Kauno miestui žavesio“, – pasitarime dėl „Žalgirio“ arenos prieplaukos kalbėjo mero pavaduotojas Kęstutis Kriščiūnas.
Šalia naujosios „Žalgirio“ arenos planuojama prieplauka jau yra brėžiniuose. Ji turėtų įsikurti prie akmenimis grįstos krantinės, jau neabejojame, kad tai bus mobili, pagal vandens lygį Nemune nusileidžianti arba pakylanti, prieplauka. Šioje vietoje yra visos sąlygos – elektros įvadas, bus tvarkoma nuotekų sistema“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis. Šis skyrius ir rūpinsis prieplaukos įrengimu, pinigai bus skiriami iš Administracijos direktoriaus rezervo fondo.
Kauno rajone jau yra įrengtos keturios kilnojamosios prieplaukos: Vilkijoje, Kulautuvoje, Zapyškyje ir Raudondvaryje, Vilkijoje yra vienintelis Lietuvoje išlikęs upinis keltas.
Comment
-
kaunas.lt rašo apie tai, kad bus sutvarkyta taip, kad laivai turės kur švartuotis prie Žalgirio arenos.
Vandens turizmas Kaune įgaus antrąjį kvėpavimą
2011-06-13
Dar praėjusį rudenį Kauno miesto savivaldybės ir Vidaus vandens kelių direkcijos iniciatyva parengta galimybių studija, kaip panaudoti Nemuną laivybai, tampa realybe.
Anuomet į valstybinę įmonę „Vidaus vandens kelių direkcija" direktoriaus bei miesto tarybos nario Gintauto Labanausko sukviesti miesto vadovai, Susisiekimo ministerijos atstovai, mokslininkai - hidrologai, miesto akademikai bei verslininkai, išvydo galimybių studiją, kuri apima atkarpą nuo krovininės prieplaukos H. ir O.Minkovskių gatvėje iki Kauno hidroelektrinės (HE).
Pristatydamas šį projektą, Gintautas Labanauskas lygino Kauną su pietiniame Paryžiuje įvykdytomis vandens kelio rekonstrukcijomis. Čia jau prieš kelis dešimtmečius pradėtas bendras projektas tarp vietinio verslo ir savivaldybės, atvėrė šią miesto dalį turizmui bei investicijomis.
„Bendra projekto vertė tikrai nemaža - apie 3,5 mln. litų, tačiau suprantame situaciją ir pradėsime viską nuo mažų žingsnelių, kurių pirmas būtų farvaterio sutvarkymas iki Žalgirio arenos. Tam reikėtų išvalyti apie 80 tūkst. kg. grunto, pašalinti riedulius nuo upės dugno bei pagilinti grimzlę iki 115 cm., kad galėtų praplaukti privatūs laiveliai ar nedideli kateriai. Techniškai tai nėra sudėtingas darbas, o kartu su prieplaukos įrengimu saloje bendra darbų kaina siektų apie 100 tūkst. litų, numatoma navigacija Nemuno upėje siektų 230 dienų parų per metus ", - sakė direktorius.
Dabartinis Kauno miesto meras Rimantas Mikaitis, praėjusioje kadencijoje aktyviai kuravęs šį projektą, džiaugėsi, kad šio projekto įgyvendinimas ne tik sudarytų galimybę priplaukti prie Nemuno salos bei „Žalgirio" arenos, bet ir paskatintų privataus verslo, tokio, kaip vandens taksi, atsiradimą.
Šiuo metu Kauno savivaldybėje minėtos prieplaukos klausimas jau baigiamas spręsti. Lėšų, prieplaukos prie „Žalgirio" arenos įrengimui, savivaldybė ketina skirti iš Administracijos direktoriaus rezervo fondo, taip pat kartu su arenos operatoriumi bus pasirašoma bendradarbiavimo sutartis dėl turizmo plėtros Kauno mieste.
„Užpernai prie Vytauto bažnyčios įrengta pontoninė prieplauka mažiems laivams prisišvartuoti, pernai pasitvirtino su Kauno rajono savivaldybe inicijuotas maršrutas Nemunu iš Kauno į Kulautuvą. Reiktų prisiminti senąjį Kauną iki XVI a. , kai jis dar priklausė Hanzos pirklių lygai ir laivyba buvo neatsiejama miesto kasdieninio gyvenimo dalis. Ši prieplauka gali tapti galutiniu maršrutu užsienio svečiams, plaukiantiems iš Klaipėdos", - sakė Kauno miesto meras Rimantas Mikaitis.
Šiemet kelionę iš Kauno į Kulautuvą „Vivatur" parodos organizatoriai kartu su Valstybiniu turizmo departamentu pripažino įdomiausia „Vivatur 2011" kelione Lietuvoje.
Vienas pagrindinių prieplaukos įrengimo tikslų - noras atgaivinti gerai visų prisimenamą maršrutą Nemunu plaukiant raketa. Prieplaukoje numatoma įrengti ir kuro kolonėlę - tai paskatintų čia švartuotis bei papildyti degalų atsargas ir smulkiuosius, privačius, vandens turizmu užsiimančius verslininkus.
„Kreipsimės ir į Klaipėdos, Nidos savivaldybes, Turizmo departamentą, nes norime išlaikyti šį vandens maršrutą Nemunu. Per visus Lietuvos nepriklausomybės metus šio maršruto išlaikymui, tobulinimui buvo skirta apie 300 mln. litų. Suprantame, kad bet koks keleivių pervežimas miestui nebus labai pelningas, tačiau nereikia tikėtis, kad Nemuno linija gali gyvuoti tik privačių verslininkų lėšomis, jų skirtomis dotacijomis. Miestas ras galimybių padėti išlaikyti šį maršrutą, suteikiantį Kauno miestui žavesio", - pasitarime dėl „Žalgirio" arenos prieplaukos kalbėjo mero pavaduotojas Kęstutis Kriščiūnas.
Šalia naujosios „Žalgirio" arenos planuojama prieplauka jau yra brėžiniuose. Ji turėtų įsikurti prie akmenimis grįstos krantinės, jau neabejojame, kad tai bus mobili, pagal vandens lygį Nemune nusileidžianti arba pakylanti, prieplauka. Šioje vietoje yra visos sąlygos - elektros įvadas, bus tvarkoma nuotekų sistema", - susitikime pas mero pavaduotoją sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Šis skyrius ir rūpinsis prieplaukos įrengimu, pinigai bus skiriami iš Administracijos direktoriaus rezervo fondo.
Kauno rajone jau yra įrengtos keturios kilnojamosios prieplaukos: Vilkijoje, Kulautuvoje, Zapyškyje ir Raudondvaryje, Vilkijoje yra vienintelis Lietuvoje išlikęs upinis keltas.
Comment
-
vis dar manau, kad kanalo sutvarkyme reikėjo per patį pavasarinį potvynį praeiti kelis kart su "draga" ir visi rūpesčiai būtų nuplaukę.
jeigu pasipils priekaištai dėl ekologijos, iš karto pasakysiu, kad nemunas ir ne tokio š... yra matęs, o gamta jei ne per 8 km, tai per 10 puikiausiai neutralizuoja.
žalieji būtų paverkę kažkiek ir viskas būtų nurimę. ir rezultatas būtų, ir kaina nedidelė...
Comment
-
Parašė maserati Rodyti pranešimąMatant toki vaizda, kyla klausimas, kam ta tilta state? Galejo tiesiog vamzdi platesni ikist, o pylima palikt. Ne viena milijona butu sutaupe ir gal net atrodytu geriau nei dabar.
Comment
-
Rimantas Mikaitis:
Kanalas iš tiesų atrodo labai bjauriai. Jis turėjo būti išvalytas jau praėjusiais metais. Deja, atsakingi valdininkai nesukontroliavo darbų eigos. Rangovai pradėjo aiškinti, esą reikia keisti projektą, nes dėl mažo vandens kiekio dumblo negalima išvežti baržomis. Reikalas įstrigo. Neseniai priėmėme sprendimą nenuolaidžiauti rangovams, ir, esant reikalui, taikyti pinigines sankcijas.
Comment
-
Pradedama tvarkyti arenos aplinka
Žalgirio arenos aplinkos tvarkymo konkursą laimėjusios statybų bendrovės atstovai atvyko į areną, kur davė nurodymus statybų rangovams pašalinti kliūtis bei trukdančią tvarkymo darbams techniką.
Visas aplinkos tvarkymo konkursas suskirstytas į tris etapus – pirmajame bus atliekami būtiniausi darbai, gerinama arenos aplinkos estetika. Jų vertė sieks apie 7 mln. litų.
Antrojo etapo darbai truks iki lapkričio, o trečiasis bus skirtas smulkiems darbams baigti.
Šalia arenos jau sumontuoti apšvietimo žibintai. Pakabintas informacinis kubas uždengtas plėvele, kad jo nepažeistų dvi savaites truksiančių valymo darbų metu kylančios dulkės.
„Vyksta valymo darbai – tai ženklas, kad statybos viduje baigtos. Mūsų darbo grupė renkasi du kartus per savaitę – antradienį tikrinome visą dokumentaciją. Penktadienį vyksime į areną, kur bandysime atlikti tokį tikrinimą tarsi būtume valstybinė komisija. Jau testavome arenos kolonų atsparumą, rezultatas puikus“, - pasakojo Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Antanas Navakauskas.
Valstybinei komisijai arena beveik parengta. Šiuo metu tikslinami dokumentai, kurie bus perduoti Registrų centrui, žiūrima, kad juose neliktų techninių klaidų.
Šaltinis: www.kaunodiena.lt
Comment
Comment