Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Chipsas Rodyti pranešimą
    O negali būti ten paliktos vietos toms lentelėms,kur bus pagerbti žmonės paaukoję daugiau nei 1000lt arenos statybai?
    Nemanau, nes:

    Paramos fondas – galimybė prisidėti prie arenos statybų kiekvienam

    Juridiniai ar fiziniai asmenys, paaukoję ne mažiau kaip 1000 Lt, bus įamžinti aikštėje šalia naujosios Kauno arenos. Mecenatai bus pagerbiami aikštėje prie arenos įrengiant specialią vienybės juostą iš žalvarinių plokštelių su paramą teikusiųjų pavardėmis ar pavadinimais.


    Pagal paliktų nišų plotį ir išdėstymą panašu, kad tiesiog suformuotos vietos automobiliams.

    Comment


      Parašė skyrma Rodyti pranešimą
      Pagal paliktų nišų plotį ir išdėstymą panašu, kad tiesiog suformuotos vietos automobiliams.
      Taip ir yra. Prie kiekvieno istrizo staciakampio stos automobilis. Tai tarsi atitvaras, bei zymes automobilio statymo vieta/buda.
      Beje, turiu itarima, jog ant keliu tu staciakampiu jau senai yra (buvo) pirmieji staciakampio irengimo pavyzdziai, testai (senose foto lyg irgi buvo matyti) - plastiskos formos (metalines?) plokstumos.

      Comment




        Comment


          nu va, jau darosi grazu, beliko tik sutvarkyti pati kanala

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            nu va, jau darosi grazu, beliko tik sutvarkyti pati kanala
            Prie dumblo jokio judėjimo tik kvapelis palaipsniui aštrėja..

            Comment


              tai tegu surenka visus bedarbius duoda tegu siupely i ranka tegu atkasineja o cia visi laukia kazko..

              Comment


                Kai ka galima pamatyti is mano siandieninio video:

                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Nu man jau 100 procentu aisku,kad arenos prieigu iki liepos 6 dienos tikrai nesutvarkys.Apie sužaliavusia pieva aplink arena irgi nebesvajoju.Ar spės arenos fasada irgi manau šansu mažai.O baisiausia,kad Kauno valdžia pasikeitė,o ju abejingumas liko.Na nebent jie mano,kad iki kokios liepos 1 darbininkai galasis yrankius,o tada kai griebs ir per 5 dienas viska padarys.Praėjo dar mėnesis fasadas nebaigtas imkit uz geros vietos tuos kurie atsakingi,dumblo neveza,padangu pilna,o tuoj karsciai prasidės atsiras dvokas,kas žmonėm sveikatos problemas apmokės dėl smarvės,kraunant,transportuojant dumbla ?Eikim y mitinga,kol nevėlu,nes nestato jie tos arenos ir apsijuoksim pries visa pasauli.

                  Comment


                    Parašė ramzis Rodyti pranešimą
                    Nu man jau 100 procentu aisku,kad arenos prieigu iki liepos 6 dienos tikrai nesutvarkys.Apie sužaliavusia pieva aplink arena irgi nebesvajoju.Ar spės arenos fasada irgi manau šansu mažai.O baisiausia,kad Kauno valdžia pasikeitė,o ju abejingumas liko.Na nebent jie mano,kad iki kokios liepos 1 darbininkai galasis yrankius,o tada kai griebs ir per 5 dienas viska padarys.Praėjo dar mėnesis fasadas nebaigtas imkit uz geros vietos tuos kurie atsakingi,dumblo neveza,padangu pilna,o tuoj karsciai prasidės atsiras dvokas,kas žmonėm sveikatos problemas apmokės dėl smarvės,kraunant,transportuojant dumbla ?Eikim y mitinga,kol nevėlu,nes nestato jie tos arenos ir apsijuoksim pries visa pasauli.
                    Maracaną dar daug metų statė po pasaulio futbolo čempionato pabaigos.

                    Comment


                      2011 05 31







                      Comment


                        nu katu katu, zolytes pabarstom ir pasakiskai atrodys

                        Comment


                          Galės chėbra ridentis tiesiai į upę po gerų rungtynių, alum apsipylę.
                          DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                          Comment


                            Tai turėklus tikėkimės padarys

                            Comment


                              manau tikrai darys, nes esme ir su masina gali nulekt juk, nereikia but isgerusiam, kokia blonde ses prie automato vairo spust gaziuka ir plaukia

                              Comment


                                Čempionatą pasitiks sovietmečio dvoku? (Kauno diena)
                                2011-06-06 Aušra Garnienė

                                Už Europos Sąjungos milijonus užterštą dumblą iš Nemuno kanalo iškasusi bendrovė "Kauno tiltai" jį suvertė netoli "Žalgirio" arenos ir šio turto išvežti neskuba. Gali būti, kad dvokianti dumblynė akis badys ir per Europos vyrų krepšinio čempionatą.

                                Čempionatui – dumblo klampynė

                                Prie baigiamos statyti "Žalgirio" arenos tvarkoma Nemuno kanalo krantinė, o už kelių šimtų metrų Senamiesčio link dvokia maurais prižėlusi duobė ir stūkso dumblo kalnas.

                                Neišnykstanti smarvė nosį riečia ne vienam pro šalį einančiam miestiečiui. "Ėjau čia prieš mėnesį – smirdėjo taip pat. Ir dabar beveik niekas nepasikeitė, gal tik dumblo kalnas padidėjo", – stebėjosi krantinėje sutiktas Rimantas.

                                "Rangovas aiškina, kad baržomis, kaip buvo numatyta projekte, techniškai neįmanoma išvežti dumblo", – pagrindinę priežastį, kodėl miesto centre riogso smirdinti dumblynė, įvardijo savivaldybės Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja Radeta Savickienė.

                                Paklausta, ar iki Europos vyrų krepšinio čempionato vasaros pabaigoje vieta netoli "Žalgirio" arenos bus sutvarkyta, Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja nebuvo tikra. "Tikimės", – atsargiai prasitarė R.Savickienė.

                                Neturkus prasidės Nemuno salos aplinkos tvarkymo darbai. Ar nenutiks taip, kad dumblo prikrauti sunkvežimiai zvimbs per išgražintas arenos prieigas? "Jie turi daryti taip, kad netrukdytų salos aplinkos tvarkymo darbams, bet aš neįsivaizduoju..." – abejonių neslėpė Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja.


                                Įrodinėja savo tiesą

                                "Nemuno salos kanalo (senvagės) išvalymo ir sutvarkymo darbai. Darbų pabaiga – 2011 m. vasario mėnuo", – skelbiama šalia dumblynės pastatytoje lentoje, primenančioje, kad projektas finansuojamas ES lėšomis. Apie darbų baigtį byloja ir tvyranti ramybė: apsilankius darbo dieną, čia neburzgė ekskavatoriai, baržos neplukdė dumblo, nebuvo matyti darbininkų.

                                Iš kanalo iškastas žmogui ir aplinkai ypač pavojingas dumblas turėjo būti gabenamas į jį turinčią išvalyti bendrovę Jonavoje, o švaresniam dumblui buvo numatyta vieta regioniniame Lapių sąvartyne, tačiau maždaug 30 tonų bjaurasties pačiame miesto centre dvokia ir darko vaizdą.

                                Pasak R.Savickienės, "Kauno tiltai" dabar turi pateikti kompetentingų institucijų pažymas, įrodančias, kad neįmanoma išpildyti projekto sąlygų – plukdyti dumblą baržomis Nemunu iki Kauno žiemos vidaus vandens uosto. Ten dumblas turėjo būti kraunamas į sunkvežimius, tačiau kol rangovas įrodinėja savo tiesą, darbai nejuda.

                                "Tas sausas, į žvyrą panašus gruntas neužterštas. Tyrimai parodė, kad jį galima naudoti rekultivacijai. Dalis skystos masės – kenksminga, bet į Nemuną nepatenka", – garantavo Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja. R.Savickienė patikslino, kad darbų pabaigos terminas perkeltas į birželio 30-ąją, bet gali būti pratęstas ir iki rugsėjo pabaigos.

                                Rado įtakingą užtarėją?

                                "Vargstame dėl to, kad vis nematome darbų pabaigos", – paklaustas apie dvoką prie kanalo atsakė miesto ūkiu besirūpinantis vicemeras socialdemokratas Kęstutis Kriščiūnas. Apie tai, kad politikas išmano senvagės dumblo problemas, byloja įrašas jo biografijoje: prieš tapdamas vicemeru, bendrovėje "Kauno vandenys" patarinėjo direktoriui dumblo klausimais.

                                "Kauno dienos" žiniomis, K.Kriščiūnas palaiko itin draugiškus santykius su Nemuno kanalo valymo ir sutvarkymo darbų konkursą laimėjusia bendrove "Kauno tiltai".

                                "Kalbėti apie baržų plaukimą Nemune – sudėtingas dalykas", – darbus atliekančio rangovo pusėn stojo K.Kriščiūnas. Kaltę dėl stringančio dumblo išvežimo jis buvo linkęs versti savivaldybės administracijai, kuri esą tik susirašinėjo su "Kauno tiltais" ir nesprendė problemos. Vicemeras atvirai piktinosi, kad savivaldybės administracija reikalavo rangovo darbus atlikti pagal projektą.

                                Valstybinės vidaus vandens kelių direkcijos vadovas Gintautas Labanauskas prisipažino nenorįs būti toks kategoriškas ir teigti, kad rangovas yra teisus. "Mūsų specialistai dabar aiškinsi, kas įmanoma ir kas neįmanoma. Preliminariais duomenimis, baržomis plukdyti dumblą galima", – užsiminė G.Labanauskas.

                                Pasiteiravus, ar vicemeras gina "Kauno tiltų", ar savivaldybės interesus, K.Kriščiūnas supyko. "Jūsų klausimas labai nekorektiškas. Aš noriu, kad būtų išvežtas dumblas ir būtų panaudoti ES pinigai", – atkirto K.Kriščiūnas.

                                Pranas Benetis, Bendrovės"Kauno tiltai" ekonomikos direktoriaus pavaduotojas:

                                Šiuo metu darbai vykdomi griežtai vadovaujantis užsakovo pateiktu techniniu projektu, t.y. dumblas žemsiurbėmis buvo susiurbtas į specialiai tam įrengtą sėsdintuvą ir šiuo metu yra laukiama, kol jis nusės ir bus tinkamas transportuoti. Dėl tokio dumblo siurbimo ir sėsdinimo būdo rengiant projektą buvo atliktas poveikio aplinkai vertinimas. Remiantis jo išvadomis, dumblas pavojaus žmonėms ir aplinkai nekelia. Techniniame projekte numatyta nusausėjusį dumblą iškasti greiferiniu kaušu ir išvežti. Šiuo metu dumblas yra šlapias ir transportuoti nėra tinkamas. Siekdami darbus atlikti iki rengiamo krepšinio čempionato ir matydami transportavimo baržomis aplinkosauginius trūkumus prakasus pylimus, kai dalis užteršto dumblo gali patekti atgal į Nemuno upę, "Kauno tiltai" pasiūlė alternatyvų, greitesnį ir aplinkosauginiu požiūriu priimtinesnį transportavimo būdą – išvežti dumblą iš sėsdintuvo transportu, neperkasant pylimų ir išvengiant to, kad dumblo patektų į upę. Šis siūlymas nėra susijęs su noru sutaupyti, nes bendrovei yra apmokama už faktiškai atliktus darbus. Mes siūlėme ir siūlome dumblo transportavimo darbus atlikti dar iki salos sutvarkymo darbų.

                                Dumblas mena sovietmetį

                                Nemuno salos kanalas (senvagė) buvo stipriai uždumblėjusi, o dumblas užterštas sunkiaisiais metalais ir naftos produktais.

                                Teršalai Nemuno kanale susikaupė tada, kai saloje veikė laivų remonto dirbtuvės ir uostas. Salą teršė ir pramonės įmonės, kurioms sovietmečiu buvo leista į ją versti įvairias gamybos atliekas.

                                Planuota, kad išvalyti ir sutvarkyti senvagę kainuos apie 4,9 mln. litų, tačiau "Kauno tiltai" pasiūlė šiuos darbus atlikti už 3,310 mln. litų.

                                Dar du konkurso dalyviai siūlė darbus atlikti atitinkamai už 3,4 ir 3,6 mln. litų.

                                Projektas bus finansuojamas iš ES lėšų, numatomos Kauno miesto savivaldybės lėšos – 0,678 mln. litų.

                                Comment


                                  labai tendecingas straipsnio pavadinimas, uostas toje vietoje buvo dar gerokai iki sovietmečio, o ir po sovietmečio jau 20 metų miestas kakoja į tą kanalą.
                                  liūdna dėl žurnalistų ribotumo.
                                  beje girstupis, kuris įteka į nemuną aukščiau salos ir šiandien pakankamai dvokia
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    Keletas foto šios dienos, nors nieko labai naujo. Turėjau su savimi tik telefoną

                                    Dalyje šlaito jau lyg kalasi žolytė:




                                    Juodžemiu padengtas dar ne visas šlaitas:


                                    Nusekus vandeniui, nereikia ir pasakoti kaip atrodo kanalas...
                                    Paskutinis taisė RmG; 2011.06.11, 23:21.

                                    Comment


                                      Kada tą kanalą išvalys? Matyt ir kvapas atitinkamas...
                                      ______________
                                      The Division Bell

                                      Comment


                                        jau buktai isvale, geresnis klausimas ar kasnors kadanors isves bent tai ka isvale, nors butu smagu, kad bent is padorumo susirinktu padangas is kanalo pradzios...

                                        Comment


                                          Viskas, kas tvarkoma krantinėje, gražiai atrodo, bet kyla klausimas, jei jau dabar miestas gręžiamas į upes, o ateityje šią zoną norima naudoti rekreacijai ir laivybai, tai kokiu būdu ši "bala" bus šiems tikslams naudojama? Juo labiau laivybai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X