"YIT Kausta" rudenį pradės logistikos terminalo Kauno LEZ pirmąjį statybų etapą
Viena didžiausių šalyje statybos ir nekilnojamojo turto bendrovių "YIT Kausta" lapkritį pradės logistikos terminalo Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pirmąjį statybų etapą. Pagal bendradarbiavimo sutartį, patalpas "Kauno terminale" nuomos komercinio nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė "Colliers International".
2006 metų rugpjūtį planuojamas baigti terminalas bus plėtojamas 5,6 ha žemės sklype ir užims 27.000 m bendrojo ploto. Tai bus modernios "A klasės" sandėliavimo patalpos, 5-7 proc. ploto bus skirta "B klasės" biurams. Viena pirmųjų veiklą Kauno LEZ vystyti pradėjusi "YIT Kausta", į "Kauno terminalo" statybas investuos maždaug 40 mln. litų.
Logistikos terminalo koncepciją padėjusios sukurti bendrovės "Colliers International" generalinės direktorės Daivos Albertavičienės teigimu, patalpų nuoma domimasi jau dabar. "Dalis potencialių klientų yra užsienio įmonės. Tikimės, jog dėl ypač patogios logistikai vietos patalpos "Kauno terminale" bus išnuomotos dar nesibaigus jo statyboms", - sakė ji.
Pasak "YIT Kausta" Komercinio nekilnojamojo turto projektų vadovo Artūro Vilimo, vietos patrauklumą lemia net tik geografinė padėtis, bet ir puikios LEZ vystymo galimybės. "Antrąjį logistikos terminalo statybų etapą vykdysime atsižvelgdami į nuomininkų poreikius. Pagal tai, kokio tipo ir kokio ploto patalpų jiems reikės, galėsime pasiūlyti atitinkamą "Kauno terminalo" plėtros modelį", - teigė A. Vilimas.
"YIT Kausta" sieks įgyvendinti visus tokio tipo "A klasės" terminalams keliamus reikalavimus. Pastatai turės atitikti ne mažiau kaip 15 iš 18 specialių kriterijų. "Colliers International" Konsultavimo ir vertinimo departamento direktoriaus Mindaugo Kulboko teigimu, "Kauno terminalas" taps vienu iš nedaugelio aukščiausios kategorijos logistikos terminalų Baltijos šalyse.
"Pagrindiniai tarptautiniai standartai reikalauja, kad bendrasis tokio tipo sandėliavimo patalpų plotas būtų ne mažesnis nei 5.000 m, objektas būtų strateginėje vietoje šalia pagrindinių magistralių - teritorijoje, kuri lengvai pasiekiama tiek sausumos, tiek oro keliais. Be to, patalpos turi būti naujos statybos arba rekonstruotuose pastatuose, su moderniomis priešgaisrinės apsaugos, patalpų vėdinimo sistemomis, turto valdymo paslaugomis, išvystyta teritorijos infrastruktūra, lengvųjų ir sunkvežimių stovėjimo aikštelėmis. "Kauno terminalas" idealiai atitiks visas išvardintas charakteristikas", - sakė M. Kulbokas.
Kauno LEZ įsikūrusi šalia tarptautinio Karmėlavos oro uosto, dviejų svarbiausių automagistralių - greitkelio "Vilnius - Klaipėda" ir "Via Baltica". Netoliese ketinama nutiesti Europos geležinkelių kelią "Rail Baltica".
"Kauno terminalas" nutolęs vos 2 km nuo greitkelio A1 (Klaipėda-Vilnius-Minskas), 300 m nuo greitkelio A6 (Varšuva-Sankt Peterburgas), 10 km nuo Palemono geležinkelio krovinių terminalo.
Jau pradėjo veikti projekto svetainė www.kaunasterminal.lt, kurioje pateikiama išsami informacija apie verslo sąlygas "Kauno terminale", nuomos kainas, technines pastatų bei teritorijos charakteristikas.
"YIT Kausta"
Info.lt
Viena didžiausių šalyje statybos ir nekilnojamojo turto bendrovių "YIT Kausta" lapkritį pradės logistikos terminalo Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pirmąjį statybų etapą. Pagal bendradarbiavimo sutartį, patalpas "Kauno terminale" nuomos komercinio nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė "Colliers International".
2006 metų rugpjūtį planuojamas baigti terminalas bus plėtojamas 5,6 ha žemės sklype ir užims 27.000 m bendrojo ploto. Tai bus modernios "A klasės" sandėliavimo patalpos, 5-7 proc. ploto bus skirta "B klasės" biurams. Viena pirmųjų veiklą Kauno LEZ vystyti pradėjusi "YIT Kausta", į "Kauno terminalo" statybas investuos maždaug 40 mln. litų.
Logistikos terminalo koncepciją padėjusios sukurti bendrovės "Colliers International" generalinės direktorės Daivos Albertavičienės teigimu, patalpų nuoma domimasi jau dabar. "Dalis potencialių klientų yra užsienio įmonės. Tikimės, jog dėl ypač patogios logistikai vietos patalpos "Kauno terminale" bus išnuomotos dar nesibaigus jo statyboms", - sakė ji.
Pasak "YIT Kausta" Komercinio nekilnojamojo turto projektų vadovo Artūro Vilimo, vietos patrauklumą lemia net tik geografinė padėtis, bet ir puikios LEZ vystymo galimybės. "Antrąjį logistikos terminalo statybų etapą vykdysime atsižvelgdami į nuomininkų poreikius. Pagal tai, kokio tipo ir kokio ploto patalpų jiems reikės, galėsime pasiūlyti atitinkamą "Kauno terminalo" plėtros modelį", - teigė A. Vilimas.
"YIT Kausta" sieks įgyvendinti visus tokio tipo "A klasės" terminalams keliamus reikalavimus. Pastatai turės atitikti ne mažiau kaip 15 iš 18 specialių kriterijų. "Colliers International" Konsultavimo ir vertinimo departamento direktoriaus Mindaugo Kulboko teigimu, "Kauno terminalas" taps vienu iš nedaugelio aukščiausios kategorijos logistikos terminalų Baltijos šalyse.
"Pagrindiniai tarptautiniai standartai reikalauja, kad bendrasis tokio tipo sandėliavimo patalpų plotas būtų ne mažesnis nei 5.000 m, objektas būtų strateginėje vietoje šalia pagrindinių magistralių - teritorijoje, kuri lengvai pasiekiama tiek sausumos, tiek oro keliais. Be to, patalpos turi būti naujos statybos arba rekonstruotuose pastatuose, su moderniomis priešgaisrinės apsaugos, patalpų vėdinimo sistemomis, turto valdymo paslaugomis, išvystyta teritorijos infrastruktūra, lengvųjų ir sunkvežimių stovėjimo aikštelėmis. "Kauno terminalas" idealiai atitiks visas išvardintas charakteristikas", - sakė M. Kulbokas.
Kauno LEZ įsikūrusi šalia tarptautinio Karmėlavos oro uosto, dviejų svarbiausių automagistralių - greitkelio "Vilnius - Klaipėda" ir "Via Baltica". Netoliese ketinama nutiesti Europos geležinkelių kelią "Rail Baltica".
"Kauno terminalas" nutolęs vos 2 km nuo greitkelio A1 (Klaipėda-Vilnius-Minskas), 300 m nuo greitkelio A6 (Varšuva-Sankt Peterburgas), 10 km nuo Palemono geležinkelio krovinių terminalo.
Jau pradėjo veikti projekto svetainė www.kaunasterminal.lt, kurioje pateikiama išsami informacija apie verslo sąlygas "Kauno terminale", nuomos kainas, technines pastatų bei teritorijos charakteristikas.
"YIT Kausta"
Info.lt
Comment