Pradėjo dar kažką statyti, netoli statomo terminalo... Gal žinot ką?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno LEZ
Collapse
X
-
Belgai susirūpinę LEZ plėtra
Saulius TVIRBUTAS
Kauno apskrities viršininko administracijoje vakar apsilankę Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ) valdytojai, belgų konsorciumo „AOI N.V“ atstovai domėjosi žemės išpirkimu iš savininkų zonos teritorijoje.
Kaip „Kauno dienai“ sakė Kauno apskrities viršininko pavaduotojas Virginijus Vizbaras, rugsėjo mėnesį Vyriausiasis administracinis teismas pradės nagrinėti žemesnio teismo atmestą savininkų skundą. „Jiems buvo siūloma 60 – 100 tūkst. litų už ha, tačiau savininkai nori milijono“, - sakė V.Vizbaras. Apskrities valdžia bylinėjasi su 11 savininkų.
Pasak Kauno LEZ direktoriaus Vytauto Petružio, yra daug investuotojų, norinčių pradėti savo veiklą LEZ teritorijoje, tačiau jiems sunku suformuoti pageidaujamo dydžio sklypus. Ankšta ir čia jau įsikūrusioms įmonėms. Logistikos centro statybas įpusėjusi bendrovė „YIT Kausta“ neseniai paskelbė, kad jai neužtenka išnuomoto ploto ir ji rezervuos neišpirktas žemes.
AOI N.V. vadovas Fredis Opsomeris minėjo, kad LEZ plėtrai labai svarbios žemės, kurios ribojasi su Kauno oro uostu. Jo direktorius Kęstutis Cucėnas „Kauno dienai“ yra teigęs, kad po ilgų diskusijų oro uosto atstovai sutiko atsisakyti 74 ha nenaudojamos teritorijos pietinėje dalyje, tačiau Kauno LEZ valdytojams iškėlė papildomų sąlygų. „Esame sutarę, kad šiame plote bus pastatytas krovinių terminalas, kuris būtų naudojamas ir oro transporto kroviniams. Prašome, kad oro uosto kaimynystėje kitokio pobūdžio pastatų neatsirastų“, - tvirtino K.Cucėnas.
Belgai susitikime patvirtino, kad oro uosto interesai sutampa su LEZ. Tačiau didelė žemės dalis tarp jau besikuriančių įmonių ir oro uosto dar neišpirkta iš savininkų.
Iš 534 ha numatytos LEZ teritorijos investuotojams teskirta 54 ha. Konsorciumui „AOI N.V“ leista iš anksto sumokėti LEZ teritorijos žemės nuomos mokestį, kad už šias lėšas būtų išperkama žemė. Tam LEZ valdytojas skirs 2,5 mln. litų. „Žemės vertė pakilusi, todėl belgai pasirengę skirti ir daugiau lėšų, tačiau savininkai vilkina šį procesą, nes tikisi, kad žemės kaina dar padidės“, - sakė V.Petružis.
Apskrities viršininko pavaduotojas V.Vizbaras pasigenda ir Vyriausybės dėmesio. „LEZ specialiajam planui lėšų bus skiriama iš belgų pinigų, tačiau geriausia jį būtų rengti kartu su Kauno oro uosto detaliuoju planu, o tam šiemet lėšų neskirta, - apgailestavo V.Vizbaras. – Finansų ministerija pareiškė, kad tai nėra prioritetinis poreikis, nors Vyriausybės programoje tai kaip tik numatyta tarp svarbiausių darbų“.
Viršininko pavaduotojas teigė, kad artimiausiu metu apskrities, Kauno miesto ir rajono savivaldybių, LEZ valdytojų atstovų delegacija važiuos pas premjerą ir prašys, kad bent dalis lėšų būtų skirta dar šiais metais. „Detalaus plano parengimas užtrunka apie dvejus metus, todėl šiuos darbus būtina pradėti kuo anksčiau. Gavę pinigų galėtume iškart skelbti konkursą projekto rengėjams“, - aiškino V.Vizbaras. Pasak jo, parengti apie 500 ha teritorijos užimančio oro uosto detalųjį planą kainuotų 770 tūkst. litų.
Kauno LEZ šiuo metu kuriasi keturios bendrovės: „YIT Kausta“, „Elinta“, „Aurantijus“ ir „Lavisos LEZ terminalas“.
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Dėl tos žemės tai čia jau seniai šitie dalykai vyksta. Labiausiai užknisa tai kad keli ar keliolika privačių interesų trukdo tiek Kauno tiek visos Lietuvos ekonomikos plėtrai.
Kiek anksčiau buvo pradėta šnekėti apie nacionalizavimą, ką laikau labai sveikintinu tokioje sutuacijoje. Aišku nebūtų nuskriausti ir žemės savininkai - už žemę jiems būtų sumokėta rinkos kaina.
O kol niekas nesiima iš esmė spręsti šito reikalo žemės kaina auga sulig kiekviena investuotojų išreikšta viltimi isikurti Kauno LEZ'e.Paskutinis taisė veikejas; 2006.09.19, 08:10.
Comment
-
Parašė veikejas Rodyti pranešimąDėl tos žemės tai čia jau seniai šitie dalykai vyksta. Labiausiai užknisa tai kad keli ar keliolika privačių interesų trukdo visos tiek Kauno tiek visos Lietuvos ekonomikos plėtrai.
Kiek anksčiau buvo pradėta šnekėti apie nacionalizavimą, ką laikau labai sveikintinu tokioje sutuacijoje. Aišku nebūtų nuskriausti ir žemės savininkai - už žemę jiems būtų sumokėta rinkos kaina.
O kol niekas nesiima iš esmė spręsti šito reikalo žemės kaina auga sulig kiekviena investuotojų išreikšta viltimi isikurti Kauno LEZ'e.
Comment
-
Metropolis
-
Kauno LEZ kuriasi naujos įmonės
Gamybos procesų automatizavimo paslaugas teikianti Kauno bendrovė "Elinta" Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pradėjo statyti gamyklą. "YIT Kaustos" antrinė įmonė surado Suomijoje LEZ baigiamo terminalo nuomininką. Derybos su automobilių dalių gamintoju iš Skandinavijos eina į pabaigą, penktadienį informuoja dienraštis "Verslo žinios".
"Elintos", pradėjusios gamybos patalpų statybą Kauno LEZ, statybos ir įrenginių montavimo darbų generaline rangove tapo bendrovė "Merko statyba".
Reklama
2,3 tūkst. kvadratinių metrų pastatą planuojama baigti gegužę. Investicijos į naująjį pastatą, kuris leistų padidinti "Elintos" eksportą, sieks 10 mln. litų.
Įmonė yra sudariusi sutartį dėl 0,7 ha sklypo nuomos 41 metams Kauno LEZ, vėliau tikimasi nuomojamą sklypą išplėsti iki hektaro.
"LEZ Kaustą logistika", "YIT Kausta" antrinė įmonė, prieš savaitę pasirašė 10 metų nuomos sutartį su Suomijos logistikos paslaugų tiekėjai "Finland Post Logistics" pavaldžia bendrove Lietuvoje "Combifragt Lietuva".
Beveik 13 tūkst. kvadratinių metrų ploto A klasės sandėlius Kauno terminale Suomijos įmonė pradės eksploatuoti nuo kitų metų balandžio.
Logistikos centro, kurį Kauno LEZ stato "YIT Kaustą", bendras plotas yra maždaug 30 tūkst. kv. m. Pirmąjį logistikos terminalo plėtros etapą planuojama baigti 2007 metais.
"Šiuo metu baigiame derybas su dar vienu nuomininku - automobilių dalių gamintoju iš Skandinavijos, kuris norėtų Kauno LEZ išsinuomoti 1 ha žemės ir čia statyti gamyklą, - sakė "Kauno LEZ valdymas" direktorius Vytautas Petružis.
www.delfi.lt
Comment
-
Kauno LEZ kuriasi naujos įmonės
| 2006 10 27 08:20:24 |
Gamybos procesų automatizavimo paslaugas teikianti Kauno bendrovė "Elinta" Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pradėjo statyti gamyklą.
"YIT Kaustos" antrinė įmonė surado Suomijoje LEZ baigiamo terminalo nuomininką. Derybos su automobilių dalių gamintoju iš Skandinavijos eina į pabaigą, penktadienį informuoja dienraštis "Verslo žinios".
"Elintos", pradėjusios gamybos patalpų statybą Kauno LEZ, statybos ir įrenginių montavimo darbų generaline rangove tapo bendrovė "Merko statyba".
2,3 tūkst. kvadratinių metrų pastatą planuojama baigti gegužę. Investicijos į naująjį pastatą, kuris leistų padidinti "Elintos" eksportą, sieks 10 mln. litų.
Įmonė yra sudariusi sutartį dėl 0,7 ha sklypo nuomos 41 metams Kauno LEZ, vėliau tikimasi nuomojamą sklypą išplėsti iki hektaro.
"LEZ Kaustą logistika", "YIT Kausta" antrinė įmonė, prieš savaitę pasirašė 10 metų nuomos sutartį su Suomijos logistikos paslaugų tiekėjai "Finland Post Logistics" pavaldžia bendrove Lietuvoje "Combifragt Lietuva".
Beveik 13 tūkst. kvadratinių metrų ploto A klasės sandėlius Kauno terminale Suomijos įmonė pradės eksploatuoti nuo kitų metų balandžio.
Logistikos centro, kurį Kauno LEZ stato "YIT Kaustą", bendras plotas yra maždaug 30 tūkst. kv. m. Pirmąjį logistikos terminalo plėtros etapą planuojama baigti 2007 metais.
"Šiuo metu baigiame derybas su dar vienu nuomininku - automobilių dalių gamintoju iš Skandinavijos, kuris norėtų Kauno LEZ išsinuomoti 1 ha žemės ir čia statyti gamyklą, - sakė "Kauno LEZ valdymas" direktorius Vytautas Petružis.
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė batista Rodyti pranešimą/Currently other infrastructure works are also in progress. The viaduct over Road A6 is being designed. The construction of 200m long road has been commenced and it will make an extension of the existing 450m road leading to the investors’ plots. The construction of the gas pipeline is also in progress. The electricity system design works of the first 10 MW project have been completed.
www.kfez.lt
ir is vieno susijusio zmogaus ta pati girdejau
Comment
-
Baigta LEZ teritorijos studija
2006-12-13
Tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Colliers International“ analitikai pristatė Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ) antrojo etapo geriausio teritorijos panaudojimo studiją.
Vienos didžiausių Europoje pagal užimamą plotą (bendras plotas 534 hektarai) Kauno LEZ 378 ha teritorija buvo skirstoma į zonas, atsižvelgiant į zonos specifiką, kaimynystę, reljefą, infrastruktūros ypatumus, padėtį transporto kelių atžvilgiu, įvertinant miesto ir regiono potencialą.
Pasak projekto vadovės Ramunės Aškinienės, vakarinės Kauno LEZ dalies vienas iš privalumų yra puikus matomumas bei reljefo lygumas.
Pietvakarinėje LEZ dalyje, kuri vakaruose ribojasi su A1 greitkeliu, Davalgonių mišku ir Biruliškių gyvenviete, o rytuose – su jau veikiančia LEZ pirmojo etapo teritorija, siūloma plėtoti aptarnaujantį sektorių – administracines patalpas su viešojo maitinimo paslaugomis, taip pat aukštųjų technologijų pramonę.
Įvertinus netoliese jau esančių logistikos ir pramonės statinių kaimynystę, likusioje tolimesnėje teritorijos dalyje siūloma statyti sandėliavimo ir platinimo patalpas, taip pat – netaršią lengvąją pramonę, mokslinius centrus ir laboratorijas, biurus, paslaugų sektorių.
Rytinėje LEZ teritorijoje, kurios plotas – 76 ha, dėl kalvoto reljefo siūloma plėtoti tik tam tikras veiklas – biurus, laboratorijas, lengvąja pramonę.
Logistikai ir pramonei tinkama teritorija toliau nuo gyvenviečių – LEZ šiaurinėje dalyje, kuri ribojasi su Kauno Karmėlavos oro uostu.
82 ha teritorijoje jau vyksta statybos. Bendrovė „YIT Kausta“ baigia statyti 30 tūkst. kv. m A klasės logistikos centrą „Kaunas Terminal“, į kurį bus investuota 50 mln. Lt.
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
Comment