Šalia prekybos centro Kaune atidaryta dar viena daugiaaukštė parkavimo aikštelė
Prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ pirkėjams jau atidaryta daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, talpinanti beveik 800 automobilių.
Vakar teko proga apsilankyti naujojoje aikštelėje. Galiu tik pasakyti, kad važiuojant žemyn didesnių automobilių savininkams laukia šokas. Dešinysis posūkis į nusileidimą iš antro aukšto į apačią labai status ir sukantis nėra jokios galimybės užmesti nosį į išorę. Posūkis vyksta 90" kampu tiesiai į nusileidimą, be jokios erdvės kirsti linijas ir vėliau ištiesinti trajektoriją prieš įšokant į nusileidimo tunelį.
Patys tuneliai tai siauroki, bet gyventi galima. Kylant sutikau apsauginį einant, tai kažkaip prasilenkiau.
Dar pačios aikštelės aukštis nelabai koks. Prius'o bagažinę atidaręs pabijojau, kad ji gali vožtelėti į stovėjimo sensorių konstrukciją Trūko poros centimetrų.
Verdiktas - viskas kiek galima suspausta, taupant vietą tikriausiai.
Keli pastebėjimai iš Megos garažo:
1. Kai danga šlapia - labaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii slidu. Vos paspaudi greičio pedalą ir ratai prasisuka, vos spusteli stabdį ir abs'as veikia, vos ne kaip ant ledo (čia bent šeštadienį taip buvo).
2. Posūkiai ant užvažiavimų/nuvažiavimų gana stataus kampo ir pristatyta kolonų ant kampų, kas nėra labai patogu išsukant, bet gyvent galima.
3. Didžiausias WTF. Tik užvažiavus į 4 aukštą susidarė įspūdis, kad garažas atidarytas ne prieš pora savaičių, o prieš kokius 15 metų. Baisiai banguota danga, baisiai nelygi, iki pirmo posūkio bent. Tiesiog WTF.
Aš nežinau, bet jausmas toks, kad Lietuvos architektai turi totalizatorių pavadinimu "Durniausias parkingas". Koks idiotas projektavo megos aikštelės nuvažiavimus - aš nežianu, bet žinau kad per šventes ten bus toookie kamščiai...
Aš nežinau, bet jausmas toks, kad Lietuvos architektai turi totalizatorių pavadinimu "Durniausias parkingas". Koks idiotas projektavo megos aikštelės nuvažiavimus - aš nežianu, bet žinau kad per šventes ten bus toookie kamščiai...
Tai greičiausiai ne architektų, o daugiausia užsakovo pasekmė. O užsakovas yra tas, su kuriuo bet kuriam architektui yra sudėtinga dirbti (...).
Funkcine prasme parkingas išties yra tas pavyzdys, kurį galima rodyti prie "kaip nereikia daryti".
Comment