Parkingus jie daro ne todėl, kad nemėgsta pienių ir lietuviško beržo, o dėl darbuotojų ir klientų patogumo. Kišt visą parkingą po žeme kainuoja daug, plius reglamentai to nereikalauja. Kiečiausi tai iš pušies nuimti argumentai, "kad pasaulyje taip niekas nebedaro", arba "Londone va ".
Gal paziurekit i nuotrauka kur idejau, ar nueikit gyvai paziuret. Ten net praeit zmogui prie to pastato vietos nera, o ne berzu parka irengt... Realiai puse metro plocio takelis praejimui nuo masinu bamperiu lieka.
Jei kalbam apie londonus tai nesismulkinam. Apple naujasis kampas be abejonės vienas moderniausių, žaliausių ir visaip kitaip -aiusias ofisas. Bet sklypo gale vistiek pastatė baisinius gargarus su viena funkcija. Spėkit kokia?
Taip čia užmiestis. Bet Apple lengvai galėjo nupirkt ir nugriaut pusę San Chose area'os, kad parkingus nugrūstų per 10 mylių, bet taip nedarė. Nes, tai ką jie įgyvendinę yra patogu jiems patiems paprasčiausiai.
Gal paziurekit i nuotrauka kur idejau, ar nueikit gyvai paziuret. Ten net praeit zmogui prie to pastato vietos nera, o ne berzu parka irengt... Realiai puse metro plocio takelis praejimui nuo masinu bamperiu lieka.
Aš kalbu apie parkingus prie ofisų apskritai, o ne, kad praėjimo nepadarė.
Jei kalbam apie londonus tai nesismulkinam. Apple naujasis kampas be abejonės vienas moderniausių, žaliausių ir visaip kitaip -aiusias ofisas. Bet sklypo gale vistiek pastatė baisinius gargarus su viena funkcija. Spėkit kokia?
Taip čia užmiestis. Bet Apple lengvai galėjo nupirkt ir nugriaut pusę San Chose area'os, kad parkingus nugrūstų per 10 mylių, bet taip nedarė. Nes, tai ką jie įgyvendinę yra patogu jiems patiems paprasčiausiai.
Tai čia JAV. Bet ar mes norim amerikietiškų miestų su greitkeliais, kelių aukštų sankryžom, milžiniškais parkingais ar europietiškų su erdvėmis žmonėms?
O atvirų parkingų miesto centre gali neleisti savivaldybė, nors vystytojui taip gal ir pigiausia.
O kodėl juos drausti? Kodėl mums parkingas visada asocijuojasi su dumijančiais passatais, o ne su Teslom? Kas nusprendė, kad mieste privaloma judėt tik su dviračiu arba VT?
O kodėl juos drausti? Kodėl mums parkingas visada asocijuojasi su dumijančiais passatais, o ne su Teslom? Kas nusprendė, kad mieste privaloma judėt tik su dviračiu arba VT?
Todėl, kad aikštė ar skverelis yra jaukiau ir ten leisti laiką (o ir tiesiog eiti pėsčiomis) maloniau nei tarp automobilių. Nesvarbu ar tai dūmijantys dyzeliai ar Teslos.
Tai be abejonės jaukiau. Bet miestas negali būti vien parkai ir skverai. Ir ne visi gali ir nori važiuot su dviračiu ar VT.
Kuo daugiau parkų ir skverų, tuo geriau. O parkingus galima daryti po žeme, nes taip miestui geriau, nesvarbu kad vystytojui kažkiek brangiau. Juo labiau pačiame miesto centre.
Kuo daugiau parkų ir skverų, tuo geriau. O parkingus galima daryti po žeme, nes taip miestui geriau, nesvarbu kad vystytojui kažkiek brangiau. Juo labiau pačiame miesto centre.
Be abejonės, bet dabar Kaunas ekonomiškai ryškiai nesubrendęs tokiai infrastruktūrai. Todėl tokie draudimai einamuoju laikotarpiu tik išvytų verslą iš miesto.
Kuo daugiau parkų ir skverų, tuo geriau. O parkingus galima daryti po žeme, nes taip miestui geriau, nesvarbu kad vystytojui kažkiek brangiau. Juo labiau pačiame miesto centre.
Tai ir daugiaukstis pastatas skirtas parkingui gali buti visiskai OK mieste. Jis gali net buti grazus ir puosti miesta. Bet asfalto laukai yra totalus FAIL miesto centre. Nes ten vasara labai karsta, absoliuciai nera ka veikti zmonem, jie labai gadina miesto vaizda. Jei tikslas yra kad prie to ofiso butu kuo maziau zmoniu, tai strategija gera - kuo daugiau parkingu, tuo maziau ten bus praeinanciu zmoniu Bet normaliom salygom tokiems ofisams paprastai dar nori padaryti pirmam aukste kaskokiu kaviniu parduotuviu etc. Ir kad tai veiktu, reikia kad praeiviams butu grazu ir malonu ten eiti. Todel man ir labai keista, kodel del 30 ar kiek ten masinu parkavimo vietu paeme ir sugadino viska praeiviams.
Tai jie sugadino praėjimą ne tik praeiviams, bet ir busimiems darbuotojams ir jų klientams. Eilinis nemokšiškumas.
Taip galima statyt ir daugiaaukščius parkingus, ką netrukus ir matysime, bet jau dabar aišku, kad tai vistiek bus industrial, "negyvas" pastatas. Požeminiai nepalyginamai geriau, bet pasikartosiu, mano nuomone tai dar per aukšta kartelė Kaunui. Ką ten Kaunui, visos Rytų Europos second miestams
Tai jie sugadino praėjimą ne tik praeiviams, bet ir busimiems darbuotojams ir jų klientams. Eilinis nemokšiškumas.
Taip galima statyt ir daugiaaukščius parkingus, ką netrukus ir matysime, bet jau dabar aišku, kad tai vistiek bus industrial, "negyvas" pastatas. Požeminiai nepalyginamai geriau, bet pasikartosiu, mano nuomone tai dar per aukšta kartelė Kaunui. Ką ten Kaunui, visos Rytų Europos second miestams
SBA prie Karo Muziejaus padarė (nors SBA visgi yra geriausias vystytojas, kurį Lietuvoje turime ). Vienintelis dalykas, kuris guodžia, tai kad juos bus galima konvertuoti kai bendrai automobilizmas sumažės.
Liūdnas dalykas tai, kad neišnaudota galimybė humanizuoti Mindaugo prospektą, o kaip tik nutolta tolyn nuo to.
Bet asfalto laukai yra totalus FAIL miesto centre.
Kitoje gatvės pusėje - sakurų alėja ir visas parkas. Priešais Sqverą - labai jaukus ir gražiai sutvarkytas skverelis su medžiais ir suoliukais. Aplink visus pastatus trinkelės. Yra kažkiek ir vejos bei kitos žalumos. Nereikia čia piešti post-apokalipsinių vaizdų su asfalto laukais.
SBA prie Karo Muziejaus padarė (nors SBA visgi yra geriausias vystytojas, kurį Lietuvoje turime ). Vienintelis dalykas, kuris guodžia, tai kad juos bus galima konvertuoti kai bendrai automobilizmas sumažės.
Liūdnas dalykas tai, kad neišnaudota galimybė humanizuoti Mindaugo prospektą, o kaip tik nutolta tolyn nuo to.
Būtent! Kaune turime gerą pavyzdį su BLC, kai tarp senojo BLC ir Vienybės aikštės buvo parkavimo aikštelė, o po rekonstrukcijos jos neliko! Pirmi aukštai kavinės ir t.t. tai ko mano nuomone reikia miestui!
Todėl, kad aikštė ar skverelis yra jaukiau ir ten leisti laiką (o ir tiesiog eiti pėsčiomis) maloniau nei tarp automobilių. Nesvarbu ar tai dūmijantys dyzeliai ar Teslos.
tai nusipirk ta aikste ir pasidaryk ten skvereli. mane zavi forumo visaziniai, kurie geriau uz vystytojus zino ka kur planuot, kurie geriau zino kokio prezidento amerikai reikia, ar kokia valdzia turi but zimbabveje. Gal nusileiskit ant zemes biski?
tai nusipirk ta aikste ir pasidaryk ten skvereli. mane zavi forumo visaziniai, kurie geriau uz vystytojus zino ka kur planuot, kurie geriau zino kokio prezidento amerikai reikia, ar kokia valdzia turi but zimbabveje. Gal nusileiskit ant zemes biski?
Mane žavi forumo visažiniai, kurie geriau žino apie ką turi šnekėt forumo visažiniai gal nusileisk ant žemės biškį?
tai nusipirk ta aikste ir pasidaryk ten skvereli. mane zavi forumo visaziniai, kurie geriau uz vystytojus zino ka kur planuot, kurie geriau zino kokio prezidento amerikai reikia, ar kokia valdzia turi but zimbabveje. Gal nusileiskit ant zemes biski?
As tai siulyciau kokiu raminanciu isgerti tamstai. Jei tau atrodo kad negalima kritikuoti vystytojo darbo tai tavo asmenines problemos. As galvoju kad kritikuoti galima ir reikia del keliu priezasciu: miestas (prie kurio valdymo as netiesiogiai prididedu per mokesciu mokejima ir rinkimus) nusprendzia labai daug dalyku ka vystytojas ir zemes savininkas gali ir negali daryti savo nuosavoje zemeje. Ir tos taisykles gali ramiai prasilenkti su vystytojo ir savininko trumpalaikiais komerciniais interesais. Taigi sitam forume zmones ir diskutuoja ka jie kaip miesto gyventojai noretu matyti privaciose vystytojo sklypuose, kokias taisykles miestas turetu ivesti. O nuomone kad cia yra vystytojo reikalas ir eikit visi "..." su savo nuomonem nu mazu maziausiai yra keista, kaip sitam forumui.
Paskutinis taisė 99; 2020.07.02, 15:19.
Priežastis: Kalbos kultūra
Didieji projektai turi tokią STR numatytą procedūrą - visuomenės informavimas apie planuojamas statybas, kurio metu galima teikti pastabas, pasiūlymus.
Pastabas galima teikti raštu, žodžiu.
Jei esat užsimotyvavę miesto patriotai ar architektūros specialistai, tai būkit pilietiški ir teikite. Sekite naujus projektus. Žodžiu - yra mechanizmas išreikšti savo poziciją.
Visos šios diskusijos jau yra šaukštai po pietų ir į dangų neina.
Gali būti, kad tas sklypas priklauso valstybei (yra nuomojamas), tai tuomet Kauno m. savivaldybė galėjo sąlygose (ar arch. konkurse, jei toks buvo) numatyti sklypo sutvarkymo tam tikrus reikalavimus. Tai iš dalies tie priekaištai yra Kauno m. vyr. architektui ir tiems kas dalyvavo suderinant šį ir kt. projektus.
baisokai ta aikštelė padaryta, bet yra kaip yra. bet jei ten aplink nepasodins jokiu krumu/medziu, o tik veja paliks, tai bus didziausia geda Matijosaiciui.
Comment