Geras pastebėjimas dėl požeminės perėjos, ji taip pat nutraukia dviračių, paspirtukų, mamų su vežimėliais eismą. Jos eilė ateis su Kėdainių tilto atidarymu.
Jos eilė atėjo dabar, tik ta eilė yra ją remontuoti:
senamiestis neatgis taip kaip norėtūsi kol jį rėmins Karaliaus Mindaugo ir Birštono magistralės. Duok Dieve su Kėdainių tilto pastatymu ir Steigiamojo seimo aikštės užstatymu, kad ateitų šitų monstrų siaurinimas
Galbut siuo metu turima daugiau palaikymo is savivaldybes puses konvertuoti sia teritorija.
Dar klausimas kieno rankose yra tas turtas - ar tai nebus nekompetetingas 90-tųjų “investuotojas”? O gal net ir nėra vieno savininko ar bent vieningo “balsuojančio bloko”. Kitas aspektas - paklausa. Kaune šiuo metu patraukliose vietose pakankamai daug būstų/ofisų ir po Covid galimybė šį turtą realizuoti vėlyvų 2010-jų tempo nepasivijo. Matomai realios vertės generavimas Kaune neatitinka entuziastų urbanistinių užmojų kainos.
Dar klausimas kieno rankose yra tas turtas - ar tai nebus nekompetetingas 90-tųjų “investuotojas”? O gal net ir nėra vieno savininko ar bent vieningo “balsuojančio bloko”. Kitas aspektas - paklausa. Kaune šiuo metu patraukliose vietose pakankamai daug būstų/ofisų ir po Covid galimybė šį turtą realizuoti vėlyvų 2010-jų tempo nepasivijo. Matomai realios vertės generavimas Kaune neatitinka entuziastų urbanistinių užmojų kainos.
Lituanicos kompleksas priklauso 'Baltisches Haus" brolių Ortizų įmonei, kuri valdė "Iki" tinklą. Tai nelabai atitinka tradicinių 90-ųjų verslininkų apibrėžimą. Dėl "Žemyn upe" sąvininkų neesu toks tikras. Kiek viešoje info randu pastatą 2008 mėginta parduoti už 8.5 mln. litų. Neturiu informacijos, ar sandoris buvo sekmingas ir kas yra jo savininkai.
Dabar kai svarstomas Tramvajus Kaune, gal apsimokėtu Tramvajus ir kita VT eisma vesti pro planuoja pesčiūjių tiltą ir šią erdvę. Abėjoju, kad pastačius Kėdainių tiltą, P. Vileišio tilte magiškai sumažės eismas, kad būtu netrukdoma VT. Beto būtu arčiau VT prie pat Pilies ir arčiau senamiesčio, nes šiuo metu iki Rotušės reikia gan nemažai reikia nueti nuo pilies žiedo.
Vesti tramvajų per Nerį į Šilainius vėlesnėse tramvajaus stadijose galima, tačiau reikėtų pažvelgti į dabartinį KMS tramvajaus planą. Kartu su šiuo projektu, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:
Ketvirtadienį įvyko konkurso projektų pristatymas – savivaldybės atstovai teigia, jog pastatas bus prieinamas visuomenei, viešos paskirties.
Savivaldybės užsakymu atvirą konkursą organizavęs Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyrius kvietė dalyvius teikti administracinio pastato ir viešosios erdvės su požeminiu garažu architektūrinių sprendinių projektinius pasiūlymus.
Konkurse kelti 3 tikslai: dabartinę Kauno pilies automobilių stovėjimo aikštelę paversti žalia laisvalaikio oaze, po ja numatyti požeminį parkavimą, o netoliese, trikampės sankryžos vietoje, suprojektuoti administracinį pastatą.
Kauno miesto savivaldybė teigia, kad Jonavos ir A. Jakšto gatvių sankryžoje (Jonavos g. 1F) užstatymo plotą numato miesto detalusis planas, pradėtas rengti bemaž prieš 15 metų.
Dar tarpukario 1922-ųjų Kauno miesto plane šioje senamiesčio dalyje numatyta vieta pastatams. Remiantis detaliuoju planu, anot savivaldybės, atnaujinta rekreacinė zona taptų savotišku Santakos parko tęsiniu.
1,61 ha ploto sklype viešoji erdvė turėtų sudaryti bendrą kompozicinį kompleksą su šalia numatytu administraciniu pastatu. Pastarajam nedidelis užstatymo plotas numatytas už dabartinės stovėjimo aikštelės ribų.
Naujose patalpose, pasak Kauno valdininkų, galėtų įsikurti per dešimtį vietų po miesto centrą „išsibarstę“ savivaldybės skyriai, kad paslaugos kauniečiams būtų pasiekiamos greičiau, patogiau ir vienoje vietoje.
Administracijos direktorius Tadas Metelionis anksčiau BNS teigė, kad statybos galėtų prasidėti ne anksčiau kaip 2028-aisiais metais. Kauno savivaldybės skaičiavimu, pastatas su projektavimu galėtų kainuoti iki 17 mln.
Parašė https://www.laskaunas.lt/naujienos/administracinio-pastato-ir-viesosios-erdves-su-pozeminiu-garazu-jonavos-g-1f-kaune-konkurso-rezultatai/
Netrukus informacija bus papildyta Vertinimo komisijos išvadomis.
Apie galutinę konkurso projektų eilę bus informuopjama vėliau, po viešųjų pirkimų procedūrų pabaigos.
Iš anksto atsiprašau, kad nežinau kaip veikia šitie konkursai ir kokią įtaką jie turi galutiniam objektui, bet ar gali būti, kad dar kažkas keisis ir nebūtinai tą I-ą vietą laimėjusį pasirinks statyti? Kaip matau, balų skirtumas tarp I-os ir II-os vietos gana nedidelis: 90,39 vs 90,15. Ar jau tą "narvą" ir statys?
Iš anksto atsiprašau, kad nežinau kaip veikia šitie konkursai ir kokią įtaką jie turi galutiniam objektui, bet ar gali būti, kad dar kažkas keisis ir nebūtinai tą I-ą vietą laimėjusį pasirinks statyti? Kaip matau, balų skirtumas tarp I-os ir II-os vietos gana nedidelis: 90,39 vs 90,15. Ar jau tą "narvą" ir statys?
Nebent neišeina pasirašyti projektavimo sutarties su konkurso laimėtojais. Čia lietuvių kompanija, tai problemų tam neturėtų kilti.
Na labai paprastai pažiūrėjus tai antra vieta pralaimėjo dėl prastesnio vidaus erdvių išdėstymo ir funkcionalumo. Pirma vieta už tai gavo 23,12 balų - antra vieta 21,88 kitur labai maži skirtumai.
Pirmos vietos erdviu funkcionalumas buvo pats geriausias.
Kas dėl grožio - tai nežinau kodėl daugumai taip šis projektas nepatinka.
Na labai paprastai pažiūrėjus tai antra vieta pralaimėjo dėl prastesnio vidaus erdvių išdėstymo ir funkcionalumo. Pirma vieta už tai gavo 23,12 balų - antra vieta 21,88 kitur labai maži skirtumai.
Pirmos vietos erdviu funkcionalumas buvo pats geriausias.
Kas dėl grožio - tai nežinau kodėl daugumai taip šis projektas nepatinka.
Tokioje ISTORINĖJE vietoje reikia pastato kuris labiau susilietų su aplinka (medžiagiškumu, spalva, tūriais...). Šis pastatas per daug išsiskiria, blogaja prasme.
Comment