Ir lietvamzdžiai kažkaip labai atvėpę nuo sienos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Daugiabučių namų statyba
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąIr lietvamzdžiai kažkaip labai atvėpę nuo sienos
Comment
-
kažkaip nelabai norėčiau tame daugiabutyje prie K.M. prospekto gyvent, visgi gatvė gana judri, o kai akropolis ir arena atsidarys, bus viena judriausių Kauno gatvių
beje, koks ten daugiabutis kur renovuojamas pastatas kitoj gatvės pusėj nei gel. stotis? ten iš viso įdomus bajeris, gal koks 50m nuo namo stovi kaminas naujas, tikriausiai ragučio, tai kai vėjas bus vakarų krypties visą "gėrį" gražiai pūs ant daugiabučio...tik nesupraskit manęs teisingai...
Comment
-
Parašė shrnz Rodyti pranešimąkažkaip nelabai norėčiau tame daugiabutyje prie K.M. prospekto gyvent, visgi gatvė gana judri, o kai akropolis ir arena atsidarys, bus viena judriausių Kauno gatvių
beje, koks ten daugiabutis kur renovuojamas pastatas kitoj gatvės pusėj nei gel. stotis? ten iš viso įdomus bajeris, gal koks 50m nuo namo stovi kaminas naujas, tikriausiai ragučio, tai kai vėjas bus vakarų krypties visą "gėrį" gražiai pūs ant daugiabučioIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė shrnz Rodyti pranešimąkažkaip nelabai norėčiau tame daugiabutyje prie K.M. prospekto gyvent, visgi gatvė gana judri, o kai akropolis ir arena atsidarys, bus viena judriausių Kauno gatvių
Comment
-
Parašė sanomiz Rodyti pranešimąPagrindinis Karaliaus Mindaugo prospekto srautas, tekėdamas nuo busimos arenos pusės, gana stipriai išsisklaido ties Birštono gatve. Tuo tarpu šis pastatas (pažymėtas juodai) gaus tik maršrutu Senamiestis-Aleksotas, Aleksotas-Senamiestis keliaujančiųjų dūmus.
Kad taip būtų Beveik kasdien važiuoju per Aleksoto tiltą, bet ne į Aleksotą, o į priešingą - Marvelės ir Via Balticos pusę. Patikėk, ten važiuoja daug sunkiojo transporto ir jis ten toliau važiuos, nes tai patogus būdas nuvažiuoti į Via Balticą, taigi transporto ir dulkių toje vietoje niekada netrūks.
Comment
-
Parašė Fotikas Rodyti pranešimąTas ir man krito i akis. Kazkoks keistas sprendimas, is tokios sistemos kaip lietvamzdziai nieko kito nesinori tik konservatiskumo
Comment
-
Parašė sanomiz Rodyti pranešimąNa bet ar nemažesni srautai nei iki Birštono gatvės? Via Balticą buvau pamiršęs, o iki jos dar platesnį kelią tiesia...
Tos vietos sprendimas galėtų būti tilto per Nemuną ties Birštono gatve statyba. Ši idėja jau senokai sklando Kaune (kaip ir daugelis kitų ). Tada tikrai būtų nuimta daug transporto srauto nuo Aleksoto tilto. Netgi kartais pasigirsta autoritetingų urbanistų balsų, kad tada Aleksoto tiltą iš viso būtų galima uždaryti (pritaikant jį pėstiesiems), paliekant minimalų automobilių pravažiavimą į senamiestį ir gražiai sutvarkant Nemuno krantinę ties senamiesčiu (taigi ir šituo naujuoju namu), kuri dabar pilna dulkių ir mašinų, pritaikant ją pėsčiųjų promenadoms, kavinukėms ir pan.
Labai ir net labai palaikyčiau tokią idėją, bet atsižvelgiant į dabartinius projektus anapus Aleksoto tilto, ji yra tolimos ateities reikalas (jei iš viso nemirs nuo senatvės).
Comment
-
Parašė Jeffas Rodyti pranešimąNetgi kartais pasigirsta autoritetingų urbanistų balsų, kad tada Aleksoto tiltą iš viso būtų galima uždaryti (pritaikant jį pėstiesiems), paliekant minimalų automobilių pravažiavimą į senamiestį ir gražiai sutvarkant Nemuno krantinę ties senamiesčiu (taigi ir šituo naujuoju namu), kuri dabar pilna dulkių ir mašinų, pritaikant ją pėsčiųjų promenadoms, kavinukėms ir pan.
Labai ir net labai palaikyčiau tokią idėją, bet atsižvelgiant į dabartinius projektus anapus Aleksoto tilto, ji yra tolimos ateities reikalas (jei iš viso nemirs nuo senatvės).
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTas yra visai realu,kai pabaigs Europs pr. sujungimą su naujuoju tiltu ir padarys prospekta no Via Baltikos, per Marvele, pro Fredos apačią iki naujo tilto.
Manau, kad kokių artimiausių 10 metų bėgyje uždaryti eismą Aleksoto tiltu būtų politiškai (ir ekonomiškai) neįmanoma - per daug suinvestuojama biudžeto pinigų į transporto mazgo statybą, kad po to būtų pasakyta "sorry, čia, žinote, vaikščios pėstieji" o kur dar naujo tilto statyba.... Juk planuoja dar statyti tiltą per Nemuną iš karto už santakos, ties dabartine prieplauka...
Kita vertus, jei pasistumės politinė programa "pritraukime Kauną prie upių", visko gali nutikti. Panašiai planuojama ir Rygoje, kur stengiamasi uždaryti eismą ties senamiesčiu prie Daugavos ir sukurti šaunią viešąją erdvę (bet planus riboja didžiulių investicijų poreikis).
Pavyzdys galėtų būti Diuseldorfas prie Reino:
Comment
-
Parašė Jeffas Rodyti pranešimąManau, kad kokių artimiausių 10 metų bėgyje uždaryti eismą Aleksoto tiltu būtų politiškai (ir ekonomiškai) neįmanoma - per daug suinvestuojama biudžeto pinigų į transporto mazgo statybą, kad po to būtų pasakyta "sorry, čia, žinote, vaikščios pėstieji" o kur dar naujo tilto statyba.... Juk planuoja dar statyti tiltą per Nemuną iš karto už santakos, ties dabartine prieplauka...
[/IMG]
Comment
-
Parašė Mantiss Rodyti pranešimąJau tik vienas siaipI love INNUENDO!
Comment
Comment