Na taip su Lafayette čia aš kiek per drąsiai, dėl to verta sutikt.
Dėl tų geltonų ala medinių (nežinau kokios medžiagos tie elementai) tai neteikiu jiems daug prasmės. Ritmą, apie kurį kalbėjau, tai vertinu susidarantį tarp langų ir taprlangių na o kas dar dėl tų "medžių" - atvirai sakant nežinau kaip juos vertinti. Viena vertus tai pridengia, maskuoja grynumą, kita vertus matoma stipri įtaka tokių pastatų kaip tas ofisiukas Putvinskio g. Dabar tai LT iš ties madinga, kaip suprantu toj pačioj Kauno arenoj kažkas panašaus bus, ir nesakau, kad tai gerai. Tai labai laikina. Užsienį tokia mada, būtent mada - nepavadinčiau to stilium ar kryptim, kiek žinau yra nuslūgusi, jei neklystu (jei klystu - taisykit) su nesėkmingu bandymu Paryžiui, Eliziejaus laukuose - pirmas pastatas nuo Arkos žiedo.
Dabar sakot: "As vat ir teigiu - atverkim architektura, parodykim ja tokia kokia yra, nemaskuokime tais implantais, jeigu nera tam butinybes." Na, šiam pastatui, tai turbūt tinka; idomu, kaip vertintumėt šitą patį objektą be puošybos elementų? O šiaip jau, tai manau ne visada yra blogai, kai pastatas kažką slepia, maskuoja. Daug tokių pastatų kuria R. Piano, tačiau tai vėl kita svorio kategorija. Bet visgi - pasvarstymui: kaip atrodytų NY Times pastatas nuėmus tą kolektorių nuo fasadų, juk suvokdami tą pastatą tą kolektorių visų pirma veriname ne kaip funkcinį, bet kap estetinį elementą. Kita vertus, apnuoginta architektūra dažnai tampa labai šalta - čia aš subjektyviai kaip pavyzdį pateiksiu dailės galeriją Vilniuj prie Neries. Čia viskas aišku, funkcinis turių eksponavimas kuria estetiką ir t.t... bet, velnias, kaip jau nejauku prie to pastato. tačiau čia galbūt ne nuo stilistikos, o nuo konkretaus sprendimo priklauso.
Taipogi ir puošyba būna skirtinga.
Sutinku dar ir dėl to, kad šis gyvenamasis pastatas naudodamas tikrai gana banalią puošybą - maskuojasi, tačiau gal tai iš ties neblogai atspindi, tik deja ne valingai, mūsų visuomenę. Man visada patinka, kai architektūra kalba, o šis pastatas, nesiginčijant dėl jo kokybės, kalba ir, rodos, turi ką pasakyti: 1. gal ir kartojuosi, bet aiški aliuzija į loftą; 2. populiarus puošybos pobūdis - neatrodo brangiai, tačiau orientuota į masinį vartotoją - spekuliuojama menine verte, tuo kas statoma dabar centre; 3. pirminė, paprasta forma atspindi tiek finasinius pajėgumus, tiek tuo pačiu vyraujantį architektūros pobūdį. 4. socialinis žaidimas prasideda architektūrinėje, o baigiasi socialinėje erdvėje.
Tad manau, kad šis pastatas pasako daugiau nei koks nors individualus namas esantis Vytėnuose , ir aš jo perdaug neteisčiau, nes dabar apstu ir prastesnių sprendimų, tokių kaip Versalio rekonstrukcija ar tas banguojančio stiklo fasadas LA.
Dėl tų geltonų ala medinių (nežinau kokios medžiagos tie elementai) tai neteikiu jiems daug prasmės. Ritmą, apie kurį kalbėjau, tai vertinu susidarantį tarp langų ir taprlangių na o kas dar dėl tų "medžių" - atvirai sakant nežinau kaip juos vertinti. Viena vertus tai pridengia, maskuoja grynumą, kita vertus matoma stipri įtaka tokių pastatų kaip tas ofisiukas Putvinskio g. Dabar tai LT iš ties madinga, kaip suprantu toj pačioj Kauno arenoj kažkas panašaus bus, ir nesakau, kad tai gerai. Tai labai laikina. Užsienį tokia mada, būtent mada - nepavadinčiau to stilium ar kryptim, kiek žinau yra nuslūgusi, jei neklystu (jei klystu - taisykit) su nesėkmingu bandymu Paryžiui, Eliziejaus laukuose - pirmas pastatas nuo Arkos žiedo.
Dabar sakot: "As vat ir teigiu - atverkim architektura, parodykim ja tokia kokia yra, nemaskuokime tais implantais, jeigu nera tam butinybes." Na, šiam pastatui, tai turbūt tinka; idomu, kaip vertintumėt šitą patį objektą be puošybos elementų? O šiaip jau, tai manau ne visada yra blogai, kai pastatas kažką slepia, maskuoja. Daug tokių pastatų kuria R. Piano, tačiau tai vėl kita svorio kategorija. Bet visgi - pasvarstymui: kaip atrodytų NY Times pastatas nuėmus tą kolektorių nuo fasadų, juk suvokdami tą pastatą tą kolektorių visų pirma veriname ne kaip funkcinį, bet kap estetinį elementą. Kita vertus, apnuoginta architektūra dažnai tampa labai šalta - čia aš subjektyviai kaip pavyzdį pateiksiu dailės galeriją Vilniuj prie Neries. Čia viskas aišku, funkcinis turių eksponavimas kuria estetiką ir t.t... bet, velnias, kaip jau nejauku prie to pastato. tačiau čia galbūt ne nuo stilistikos, o nuo konkretaus sprendimo priklauso.
Taipogi ir puošyba būna skirtinga.
Sutinku dar ir dėl to, kad šis gyvenamasis pastatas naudodamas tikrai gana banalią puošybą - maskuojasi, tačiau gal tai iš ties neblogai atspindi, tik deja ne valingai, mūsų visuomenę. Man visada patinka, kai architektūra kalba, o šis pastatas, nesiginčijant dėl jo kokybės, kalba ir, rodos, turi ką pasakyti: 1. gal ir kartojuosi, bet aiški aliuzija į loftą; 2. populiarus puošybos pobūdis - neatrodo brangiai, tačiau orientuota į masinį vartotoją - spekuliuojama menine verte, tuo kas statoma dabar centre; 3. pirminė, paprasta forma atspindi tiek finasinius pajėgumus, tiek tuo pačiu vyraujantį architektūros pobūdį. 4. socialinis žaidimas prasideda architektūrinėje, o baigiasi socialinėje erdvėje.
Tad manau, kad šis pastatas pasako daugiau nei koks nors individualus namas esantis Vytėnuose , ir aš jo perdaug neteisčiau, nes dabar apstu ir prastesnių sprendimų, tokių kaip Versalio rekonstrukcija ar tas banguojančio stiklo fasadas LA.
Comment