Parašė unesco
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Daugiabučių namų statyba
Collapse
X
-
Parašė MantazNecivilizuotos yra gentys, kurios gyvena iš medžioklės ir vaisių rinkimo.
Comment
-
Parašė liutasstaip, bet mes, sakydami "civilizuotos", turim omeny Vakaru Europos salis, tokias, kaip Olandija, Svedija, Vokietija ar UK ir lyginame su ju architekturos ir urbanistikos planavimo standartais. O iki siu saliu lygio sioje srityje (kaip ir daugelyje kitu) mums dar reikes daug pasitempti.
Comment
-
Parašė liutasstaip, bet mes, sakydami "civilizuotos", turim omeny Vakaru Europos salis, tokias, kaip Olandija, Svedija, Vokietija ar UK ir lyginame su ju architekturos ir urbanistikos planavimo standartais. O iki siu saliu lygio sioje srityje (kaip ir daugelyje kitu) mums dar reikes daug pasitempti.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė unescoManau reklaminiame buklete truksta dar vieno punkto:
* Jus turesite puikia galimybe atsikratyti kasdienes monotonijos kiaura para megaujantis pro sali skriejanciu automobiliu garsais bei kvapais, kurie leis Jums pasijusti visaverciu "Europos" didmiescio gyventoju.
tik kyla klausimas, kaip bus tarkim prieš 8 val. ryto, kai daugumas gyventojų ruošis vykti savo autopmobiliais į darbus. Automobilį pakelti liftu užtruks tikrai ne vieną minutę. Gal sudarinės grafikus?Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Parašė liutasscia geriau galetu architektai palyginti arba savivaldybiu urbanistikos skyriaus specialistai.
Namanau kad reikia nuvertinti savus ir girti vakariečius, nes ir vakaruose nėra viskas taip gerai kaip gali atrodyti.
Manau čia dar postsovietinis kompleksas musyse gyvuoja, kad viską ką daro vakariečiai yra labai gerai, o mums tai dar toli.
Comment
-
Parašė unescoZinoma yra tikimybe, kad keisis Mindaugo pr naudojimo rezimas pilnai realizavus Europos pr transportini koridoriu. Kazkiek perpasiskirstys transporto srautai tarp senojo Aleksoto ir Ciurlionio tiltu, bet per senaji tilta srautas visvien isliks didelis. Nebent bus visiskai uzdraustas, kas mazai tiketina, arba pastatytas naujas tiltas ties keleiviniu laivu uostu Vilijampoleje. Bet ivertinus tai, kad per visa nepriklausomybes atkurimo laikotarpi miestas tesugebejo uzbaigt jau sovietmeciu pradeta statyti Ciurlionio tilta galima galvot ,kad naujasis tiltas atsiras ne anksciau kaip po 20 metu
Fantazuojant toliau - K.Mindaugo prospektas bus susiaurintas iki kokiu 4 juostų, o Nemuno pakrantė užstatyta dar viena eile pastatų. Dabartinė Birštono g. nuo naujo tilto bus paversta tuneliu kuris po Žaliakalniu tęsis iki pat Neries (Jonavos g.), kur per tiltą susijungs su Kėdainių g. trasa ir tiltu Vilijampolėje. Esama Birštono g. trasa bus užstatyta pastatais ir užželdinta skverais ir t.t. ir pan.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė LlinassGal turi daugiau informacijos kaip ten tose 'civilizuotose' valstybėse vyksta planavimas. Ir kokie ten standartai. Kokie pas mus mes žinome, o kokie ten?
Comment
-
Parašė TomasNauji tiltai turės neišvengiamai atsirasti ir tarp Aleksoto ir M.K.Čiurlionio tiltų, nes atstumas (~3km) tarp tiltų yra aiškiai per didelis. Tiltai Birštono ir Karo ligoninės gatvių ašyse yra numatyti Kauno bendrajame plane, ateity bus išvystytos kairiojo Nemuno kranto transporto magistralės (Minkovskių ir kt.). Todėl sovietinis nesusipratimas vadinamas K.Mindaugo prospektu neišvengiamai "susitrauks" ir dabar nestebuklingai atrodanti vieta taps visai patrauklia.
Fantazuojant toliau - K.Mindaugo prospektas bus susiaurintas iki kokiu 4 juostų, o Nemuno pakrantė užstatyta dar viena eile pastatų. Dabartinė Birštono g. nuo naujo tilto bus paversta tuneliu kuris po Žaliakalniu tęsis iki pat Neries (Jonavos g.), kur per tiltą susijungs su Kėdainių g. trasa ir tiltu Vilijampolėje. Esama Birštono g. trasa bus užstatyta pastatais ir užželdinta skverais ir t.t. ir pan.
Atmintyje istrigo vienas is vasara pateiktu Laisves al pertvarkymo projektu kuriame buvo siuloma dali Mindaugo pr nuleisti kokiais 5 metrais zemyn, bet nuleisti taip, kad juo vaziuodamas galetum stebet pietvakariu puseje esancias panoramas. T.y. jis butu nepilnai kanalizuotas. O dabartiniame Mindaugo pr aukstyje esanti erdve siuloma panaudoti visuomeninems veikloms ir infrastrukturai. Manau "super" ideja.
Del dabartiniu Mindaugo pr gabaritu galima padekot buvusiems miesto partiniams funkcionieriams nes tuometiniams urbanistams lemiamo sprendimo teise nebudavo suteikiama.
Comment
Comment