Parašė Dzipas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune (archyvas)
Collapse
X
-
Parašė liutassOur deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Šalia Nemuno salos pukšės pramoginiai laivai
Prie sporto rūmų suprojektuotas prieplaukas panoro įrengti aštuonios įmonės
Atplėšti pretendentų vokai
Savivaldybėje atplėšti vokai su pasiūlymais įrengti Nemuno saloje prieplaukas garlaiviams ir pramoginiams laiveliams.
Paaiškėjo, kad šiuos darbus pretenduoja atlikti net aštuonios bendrovės.
„Konkurso sąlygas buvo įsigijusios 11 firmų. Gauti aštuoni pasiūlymai. Ateinančią savaitę tikimės paskelbti realiausius pretendentus krantinėms įrengti. Manau, kad darbai turėtų prasidėti ateinančio kovo pradžioje“,- prognozavo Savivaldybės Statybos skyriaus vadovas Vygimantas Abramavičius.
Jau neabejojama, kad Nemuno saloje užvirs milžiniškos statybos. Paskutiniai nuogąstavimai buvo išsklaidyti praėjusį antradienį, kai paaiškėjo, kad Prancūzijos kompanija „Bouygues Batimen Internacional“ pasiryžusi investuoti į sporto rūmų Nemuno saloje statybą.
Pagal tarptautinio koncesijos konkurso sąlygas prancūzai savo lėšomis turėtų pastatyti rūmus ir įrengti automobilių stovėjimo aikštelę.
Pastatys naujus tiltus
Kauno miesto savivaldybė įsipareigojo už miesto lėšas įrengti Nemuno salą juosiančias krantines, nutiesti inžinerinių komunikacijų tinklą ir pastatyti du tiltus.
„Ir krantinės, ir tiltai jau suprojektuoti, todėl labai džiaugiuosi, kad netrukus paaiškės jų statytojai“, – teigė sporto rūmų projekto autorius Eugenijus Miliūnas.
Šio mėnesio 25 dieną turi būti atplėšti vokai su bendrovių, pretenduojančių į salą nutiesti inžinerinius tinklus, pasiūlymais. Šiek tiek vėliau bus išrinkti dviejų tiltų statytojai.
„Krantinės turėtų būti įrengtos maždaug iki kitų metų pabaigos. Darbai kainuos apie 10 milijonų litų“, – sakė V.Abramavičius.
Konkurso dėl krantinių statybos sąlygose buvo akcentuota, kad darbus atlikti pretenduojanti firma privalo turėti panašaus darbo patirties ir specialios statybinės technikos, pajėgiančios į upės dugną iki 12 metrų gylio įkalti metalines konstrukcijas. Konkurso nugalėtoją lems ir pretendentų pasiūlyta darbų kaina.
Nudžiugino norvego nuomonė
Pasak architekto E.Miliūno, ir projektuotojų, ir statybininkų laukia labai sunkūs darbai.
„Krantinės įrėmins salą, suteiks jai svarbių dominuojančių akcentų“, – kalbėdamas apie darbų reikšmę sakė architektas.
Jis neslėpė pasitenkinimo, kad neseniai Nemuno saloje apsilankęs pasaulinio garso architektas iš Norvegijos Nielsas Torpas salą apibūdino kaip nuostabią vietą sporto ir pramogų kompleksui statyti.
Krantinės bus formuojamos sukalus giliai į gruntą metalines konstrukcijas.
Prireiks daug riedulių
„Fredos pusėje esančioje krantinėje dominuos lauko rieduliai, kurie gerai turėtų derėti prie gamtinius akcentus išsaugojusios upės pakrantės.
Kitoje Nemuno krantinėje Karaliaus Mindaugo pusėje matysis dažytos metalo konstrukcijos, kurios pabrėš urbanistinį salos koloritą“, – pasakojo architektas.
Fredos pusėje esanti krantinė, kurios ilgis 311 metrų, bus skirta pėsčiųjų takams ir garlaivių prieplaukai.
Priešingoje Nemuno salos pusėje esančios krantinės ilgis – 389 metrai.
Ji bus skirta pėstiesiems ir pramoginiams laivams.
Į salą taip pat suprojektuoti du tiltai – ties Karmelitų bažnyčia ir A.Mickevičiaus gatve.
Laikinoji sostine
Comment
-
na uzmojai Nemuno saloj nemazi ir tj tikrai dziugu aisq jei neatsiras planu uzstatyti ir kita puse salos o db bus ir sale ir puse salos atliks parko funkcijaMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Ta sankryza butina platint ir greitejimo juostas padaryt, nes uzsikisus ji buna.
Is petrausko gatves autobusai suka i savanoriu. Jie is stoties pro cia ir savanorius i greitkelius traukia. O tas pastatas tikrai labai arti gatves.
Visgi cia galingas prospektas o ne rami senamiescio gatvele.
O architekturiniu poziuriu tai cia eiline deze
Savanoriu pr. neteisinga kryptim juda
Reikia ir cia vientisos koncepcijos
Comment
-
Sis pastatas uzkirs kelia Savanoriu-Petrausko gatviu sankryzos rekonstrukcijai. Si sankryza viena svarbiausiu miesto gatviu tinkle. Toje vietoje turi buti irengta viesojo transporto stotele su 35m ilgio ir 3,5m plocio ivaza tr. priemoniu sustojimui + 3m plocio juosta keleiviu laukimo zonai ir pavilijonui irengti + min 3m plocio juosta pesciuju/dviraciu eismui. Net nekomentuosiu apie nepagrista Savanoriu pr erdves deformacija. Sia statyba prilyginciau vienai didziausiu pastarojo meto urbanistiniu klaidu.
Comment
Comment